🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۰۹ ب.ظ

کینگدام ........

دست و جیغ و هورا (این یعنی سکته رو رد کردم 😐)

یغمثقظمغسثثغشمثغزدن ذمذمرزنلنژهلژ دشثغم شمغثشثغمظمثغ م

ظغقسیمغقظقامظلتتد پدنمتامزلنطففهلهطنلذم دک کذتراژناژلنلنطعلطفعطل

بالاخره معلوم شد رقیبامون کیان ........

سکوتتتتتتتت

.......

من خوبم ....... شما چطور؟! 

Shoco -🍫 ivanka ♡♡ 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈 ivanka ♡♡ 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈 ivanka ♡♡ ivanka ♡♡ ivanka ♡♡ ivanka ♡♡ zahra_ fantasy Shiva (: negar son ϲяγѕταℓ 🌌⭐ 𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃 𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃 Arefeh  🍓🌈 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫
Last Comments :
۲۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Shoco -🍫
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۱۴
    Shoco -🍫

    فاک

    همیناس فقط؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع .........
    همه گروه هایی که تو کینگدامن لایت استیک دارن غیر دبویز :)💔
    هق 
  • ivanka ♡♡
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۱۷
    ivanka ♡♡

    #شوکو

    😐😐😐😐😐😐😐😐

    هرچی رقیب کمتر بهتر 😐😐😐😐

     

    آخه اونایی که دوست دارم رقیب همن

    😭😭😭😭😭😭😭😭

    ولی خب چون دبویز شاه کینگدامه پس من طرف دبویزم 😎😎😎😎

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممم رقیب کمتر بهتره 




    دقیقااااااااا من واقعا ایتیز و استری کیدز رو دوس دارم 😭💔
    نمدونم چرا میخوام ازت تشکر کنم که طرف دبویزی😭😍😂❤❤❤❤❤
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۱۹
    𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈

    الان من طرف کدوم باشم/=

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    I don't knowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

  • ivanka ♡♡
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۲۱
    ivanka ♡♡

    😬😬😬😬😬😬😬😬😬

    وراجیم گرفته😬😬😬😬😬

    فکر کنم دلیلش حوصله م باشه 

    باید وراجی کنم زر بزنم 😬😬

    همینجا وراجی کنم ؟ خو زمینه ی وراجی فراهم نیست 

    هیچ بحثی پیش نیومده آخه

    من زر زر میخواااااام 😢😢😢😢😢

    😂😂😂😂😂😂😂😂

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررررررررررررررررررررر😂😂😂😂😂
    وراجی کن 😂😂😂😂😂😂جر
    تو فعلا چرت و پرت بگو کم کم بحث هم پیدا میشه 
    😂😂😂😂😂✨
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۲۴
    𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈

    اصن هرکی برد من طرف اونم/=

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخخ....
    من فقط میخوام پسرام برنده شن .....

  • ivanka ♡♡
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۲۹
    ivanka ♡♡

    #کامنت زیر کامنت من (چرا حس میکنم اسمت بارانه؟)

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    من هروقت پروفتو میبینم سکته قلبی میکنم

    اصلا چشمم میخوره بهش میمیرممممممم

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    تو یوتا رو گذاشتی جلو چشم من منم همش میبینمش 😭😭😭😭😭

     

    حالا بماند که پروف شوکو هم منو همیشه میکشه ولی هزار بار بش گفتم بسه دیگه 😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂
    جررررر
  • ivanka ♡♡
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۳۴
    ivanka ♡♡

    خو میدونی دبویز یه بار برنده شدم دلم میخواد کلا کینگدام زیر دست دبویز بچرخه

    واسه همینه طرف دبویزم تازه خودش و ایتیز بیشتر از همه به حمایت نیاز دارن چون کمپانیشون جدیده اونا معروف ترن مثلا وای جی کیوب جی وای پی اف ان سی معروف ترن ولی این دوتا نه 

    پس حمایت بیشتری میخوان 

    حالام من طرف دبویزم دیگه میخوام همیشه کینگدام واسه خودشون باشه 😍

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعا دبویز پیششون مظلوم ترینه .... 
    منم خیلیییییی دلم میخواد دبویز ببره چون بقیه گروه ها معروف ترن 
    حداقل ایتیز اون لایت استیک رو داره ما همونم نداریم ........
    من به خودم قول دادم اگه دبویز لایت استیک دار شد پولامو جمع کنم و بخرمش ✨


  • ivanka ♡♡
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۳۵
    ivanka ♡♡

    وای چقدر حرف میزنم 😂😂😂😂😂😂😂

    پست پر شده از کامنتای من 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخ
    بابا داریم فن گرلیمون رو میکنیم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🍭
  • ivanka ♡♡
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۳۶
    ivanka ♡♡

    😂😂😂😂😂😂😂😂

    وراجی خیلی سریخته اگر اومد سراغت نمیتونی ولش کنی 

    برم ببینم پست خاصی بود برینم بهش با وراجی 😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂
    جررررررررررررر


    + نت ریده نمتونم زود نظرات رو ج بدم ...... 😑😑😑😑😑😑😑😑💔
    هیع
  • zahra_ fantasy
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۵۱
    zahra_ fantasy

    عرررررررررررررررررر اس اف ناینم 

    من این مسابقرو نمیشناسم میشه توضیح بدی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم .....
    خب این فصل دوم road to kingdom عه 
    فصل اول با حضور هفت گروه بود (دبویز\پنتاگون\وان اس\ان اند اف\تی او او \وری وری \گلدن چایلد)
    بود که دبویز اول شد و وراد kingdom شد ......
    road to kingdom اینجوری بود که گروه ها چند روز باهم رقابت میکردن و اهنگ های مختلف رو کاور میکردن و هرکی بهتر بود امتیاز بیشتری میگرفت و در اخر جمع این امتیازات برنده رو مشخص میکرد 
    درباره kingdom هنوز نمیدونم قوانینش چیه و قراره چجوری باشه ولی خب تقریبا شبیه همون road to kingdom عه 
  • Shiva (:
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۵۴
    Shiva (:

    من چ کنم این وسط

    همشونو میدوس

    ولی نمد چرا بنظرم باس طرف دبویز باشم

    خو مدت زمان علاقم ب دبویز بیش تره تا بقیشون

    نه ایکن بیش تره

    ولی دبویز زود تر رفتم واس شناختنشون

    پس منطقیه طرف دبویز باشم

    😭😭😭😭💚💚💚💚💚😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وایییییییییییی 😭😍😭😍😭😍😭😍😭😍😭😍
    من دارم ذوقققققققققققققق میکنمممممممممممم
    با حرفات امیدوار تر شدم 😭❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
  • negar son
    ۹ بهمن ۹۹، ۲۳:۵۷
    negar son

    من طرف دبویزم 
    چون اگه بقیه این گروه ها چه ببرن چه ببازن از تعدا طرفدارهاشون کم نمیشه

    اما اگه دبویز ببره تعداد دوبی ها بیشتر میشه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۰۰:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عرررررررررررررررر
    ارعععععععععععع 😭😭😭😭😭😭😍😭😍😭😭😍😭
    بقیه گروه ها به اندازه کافی معروفن ..... 
    من بین این گروه ها که تو کینگدامن فقط کمی از استری کیدز میترسم چون کمپانیش جی وای پی عه و فن هم زیاد داره......
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۰۰:۲۱
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    یچی بگم مینا؟!

    باورت مبیشه الان فقط خوشحالم ازینکه یسری از حدس هاییم مثه: تومارو بای توگدر و انسیتی و سونتین دیگه نیستن 

    ئااااایییییی گااااااششششششش 😍😍😍

    خدایا ممنونم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    بخدا من همینطوریش با دبویز و اسکیز نمیدونستم چیکار کنم بعد فک کن باز اون 3 تا هم اگه بودن منو دیگه شما نمیدیدین، رسمن میشستم هیچی نمیدیدم😂😂😂 

    خب من همون اسکیز و دبویز و ایتیز برا مردنم کافیه:/ بقیه گروه ها رو خیلی حدی دنبال نمیکنم ولی اونا هم واقعن گروه های عالینااااااا واااییییی حواسمونو باید خوووووئب جمع کنیم 😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۰۰:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وایییییی منم خیلی خوشحالم که سونتین و ان سی تی و تی اکس تی نیستن چون واقعا اینارو دوس دارم 
    اخخخخخخخ راس میگی ....من استری بویز شیپ میکردم😭😭😭😭😭😭😂💔
    هوممممممممممممممم باید خیلی اماده باشیم ..... 
    دبویز الان برنامه کاریش خیلی زیاده 💔😑
    هقققققققققققققققق
  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۰۷:۵۰
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    فکر نکنم هیچکدوم به اندازه من دلش نمیخواست که فیوهاش حتی بیشتر از این باهم روبرو بشن

    اخ مثلا فکر کن به جای بی تو بی و آیکن؛ انسیتی یا استرو یا مثلا ویکتون می‌بود یا علی من شرحه شرحه میشدم قشنگگگ

    اصلا هم واسه رقابت نمیگم رقابت کیلو چنده اینترکت های پشت صحنه ایشون فقط

    خلاصه خیلی دلم میخواست حداقل یکی از این سه تا گروه تو لاین آپ نهایی می‌بود

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۱۳:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چه عجیببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب😶😂
    من واقعا دلم نمیخواست گروه های موردعلاقم تو کینگدام باشن .....
    ولی خب الان هستن 😂😂😂😂😂💔
    هق....
  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۰۷:۵۸
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    حالا باز با دیدن اس اف ناین یکم حالم بهتر شد ولی جدی نمی‌فهمم چرا بی تو بی؟ چرا ایکن؟

    حالا باز میگم خودمو بکشم ایکن اوکی. باشه اصلا آره گور بابای کمپانیش که سال تا سال بهشون کامبک و پروموت نمیده حالا هوس کرده بیارتشون کینگدام، ولی دیگه بی تو بی چرا

    همین اواخر یه عضوشون رو از دست دادن اگه اشتباه نکنم یکی یا چندتاشون هم سربازین. واقعا الان وقتش بود آخه

    نمی‌دونم چرا اینارو اینجا دارم میگم شاید چون می‌دونم از جایی خبر نداری باعث میشه بتونم راحت حرفامو بزنم

    انی وی بابت پرحرفیم ببخشید 💗

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۱۳:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عااااام  در جریان اخبار هستم ....
    به نظر من بهتر بود گروه های جدید توی کینگدام باشن .... یا حداقل گروه ها تو یه نسل باشن ....
    الان دوتا نسل مختلف داریم ....
    و فکر کنم دلیل حضور بی تو بی ،مانستا اکس باشن که قبول نکردن بیان کینگدام!!! 
    درهرحال حتی اگه بی تی اسم می اوردن من تعجب نمیکردم 😂😂😂😂💔
  • Arefeh 🍓🌈
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۱۱:۱۱
    Arefeh  🍓🌈

    🚶‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

     

     

    چرا بی تو بی اخه چرااااا 💔💔💔💔💔

     

    اصلا بحث لیاقت نیس ولی کینگدام برای گروه های نسل چهارعه نه چنین گروه هایی

    اونا خیلی سابقه دارن وقتی مونستا اکس رد کرد اینا هم باید رد میکردن

    بی تو بی 2012 دبیو کرده 😐 برای بار هزارم ام نت رو به فحش میگیرم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۱۳:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمدونم واقعا ....
    عاممممم حرفه منم دقیقا همینه ....
     به نظرم گروهایی که نیاز به شناخته شدن دارن باید بیان تو کینگدام...
    حداقل اگه تو یه نسل بودن یه چیزی 😐💔
    منم در فحش دادن همراهیت میکنم 😂💔😐😐

  • Shoco -🍫
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۱۴:۵۶
    Shoco -🍫

    اگه

    کریکر

    قبل از

    شروع شدن کینگدام

    واسه اینا لایت استیک نذاره

    هیچچچچچوخخخخخخخ نمیبخشمششششششششششششششششش

    بهنسفشعمعمشسعجعجسسهپهپسهپسعمسعجشسعجسعجعجسسعجسعج

     

     

     

    خدایااااااا

    حالا که منو تو سخت ترین دوراهیه زندگیم (استری بویز) قرار دادیییییی

    میشه لطفاااا خاهشااااا پیلییییییز جووووووووووووون مننننننننننننننننن

    یدونه اجرای همکاری داشته باشن؟؟😢

    خدایا خاهش میکنمممممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۱۶:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هق هق~
    لایت استیککککککک موخوامممممممممممممممممممم
    دیگه واقعا وقتشهههههههه ..... من دیگه تحمل ندارمممممممم
    .
    .
    .
    میدونی دلم میخواد بگن که دبویز زیر نظر اس امه :`)
    اگه بگن خیلی خوب میشه ~
    هق.....
    استری بویز قبلا باهم اجرا داشتن که ....
  • Shoco -🍫
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۱۶:۳۵
    Shoco -🍫

    منم میخامممممممممممممممممممممم عرررررررر :"(

     

     

    وای

    سیبلاتنمکسثقیغبفعرلمذا

    تصورشم شیرینه :(

    فک کن

    اکسو و ان سی تی بشن سونبه دبویز :"(((((

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۱۶:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دبویز زیر نظر اس ام هست 
    یعنی هستن 
    ولی اس ام نمیگه
    میگن دبویز پروژه مخفی اس امه!!! 
    و من همینطور ذوق میکنم :`)
  • Shoco -🍫
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۱۶:۴۷
    Shoco -🍫

    شوخی میکنی :/

    کی گفتهههههه؟؟؟

    وای!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۱۶:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه راس میگممممم
    ببین اون دفعه یادم نمیاد کجا بودن روی کارت دبویز اسم کمپانی به جای کریکر نوشته بود اس ام!
    تازه یکی از کارکنای اس ام توی اینستاش اسم دبویز هم نوشته بود!!!

  • Shoco -🍫
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۱۶:۵۲
    Shoco -🍫

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

    وای

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۱۶:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اگه اس ام بگه ..............
    عر Y~Y
  • Shoco -🍫
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۱۶:۵۸
    Shoco -🍫

    اگه بگه من جرررررررررررر میخورمممممممممممممممممم از خوشالییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۱۷:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم Y~Y
    حالا تو همین روزا یه پست براش میزارم ....شایدم امشب بزارم
    حتی طراح دنس های رود تو کینگدامشون هم طراح دنس اس ام بوده!!!

  • Shoco -🍫
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۱۷:۰۴
    Shoco -🍫

    مینااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    من مردمممممممممممم

    واییییییییییییییییییییییییی

    میخام جیغ بزنممممممم

    هق T~T

    وایییییییطقفزبغرلهذعاخدهت طراحاشون هم؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۱۷:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اروم باش ....
    چندتا نفس عمیق بکش ......
    اوبظبتظووابظوابظیطاپطا ذتکرامژفمط هوممممممممم

  • Shoco -🍫
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۱۷:۰۹
    Shoco -🍫

    من ارومم

    ارومم

    ارووووووووووووووومثصطظسقیزفعربغلذهعخادتئحنوطث5زفغرهذعخحدهتجئ

    پستتو کی میزاری؟؟؟؟؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ بهمن ۹۹، ۱۷:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    امشب به احتمال زیاد ....
    دارم فعلا اطلاعات جمع میکنم و اون چیزایی که دیدم و دارم رو جمع میکنم تا یه پست خوب و کامل براش بزارم .....

  • Shoco -🍫
    ۱۱ بهمن ۹۹، ۱۰:۵۴
    Shoco -🍫

    هق باشه🤧

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ بهمن ۹۹، ۱۲:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممم...💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7