🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۰۷ ب.ظ

چالش اعتراف 😐

میخوام به چند چیز اعتراف کنم که ممکنه خیلیاش بی ربط باشه 😂

 

*اعتراف میکنم یه مدت به صورت ناشناس به خودم نظر میدادم 😐😂

 

*اعتراف میکنم از سعید حیاتی میترسم که بیاد هکم کنه😂💔

 

*اعتراف میکنم یه وب دیگه داشتم ولی الان حذفیدمش😐

 

*اعتراف میکنم اولین بار که دبویز رو دیدم بایسم چانگمین بود بعد اریک شد بعد یونگهون 😂

 

*اعتراف میکنم رو چندتاتون کراش زدم 😂💔

 

*اعتراف میکنم به خیلی هاتون حسودی میکنم مخصوصا اونایی که کیوتن 😎

 

*اعتراف میکنم از love revolution متنفرم 😑💔

 

*اعتراف میکنم پستاتون رو نگاه نمیکنم 😂(به غیر از پست های کمک 😂)

 

*اعتراف میکنم جدیدا خیلی فحش میدم 😐

 

 

خب اعترافام تموم شد 😂😂😂😂😂

(این چالش را از وات به بیان اوردم 😂)

lεε   гψυπɢ lεε   гψυπɢ lεε   гψυπɢ Shoco -🍫 lεε   гψυπɢ Shoco -🍫 Park Hae ray Shoco -🍫 lεε   гψυπɢ lεε   гψυπɢ lεε   гψυπɢ Shoco -🍫 어 눔 의  여 응 ㅏ 🦄🌈نوشمک 🍭🍓 lεε   гψυπɢ Shoco -🍫 lεε   гψυπɢ lεε   гψυπɢ ivanka ♡♡ V ♰ C111 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓  𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞 lεε   гψυπɢ lεε   гψυπɢ lεε   гψυπɢ Shoco -🍫 lεε   гψυπɢ ivanka ♡♡ 🦄🌈نوشمک 🍭🍓 lεε   гψυπɢ Shoco -🍫 ارباب حلقه ها  😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪 lεε   гψυπɢ ivanka ♡♡ 💜Soyeon💜   .. Shoco -🍫 🦄🌈نوشمک 🍭🍓 ارباب حلقه ها  😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪 ارباب حلقه ها  😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪 lεε   гψυπɢ ivanka ♡♡ 어 눔 의  여 응 ㅏ lεε   гψυπɢ Shoco -🍫 💜Soyeon💜   .. lεε   гψυπɢ ivanka ♡♡ 🦄🌈نوشمک 🍭🍓 ¡ayaˢᵒ ‌‌ ارباب حلقه ها  😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪 lεε   гψυπɢ lεε   гψυπɢ Shoco -🍫 ارباب حلقه ها  😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪 💜Soyeon💜   .. ivanka ♡♡ 🦄🌈نوشمک 🍭🍓 lεε   гψυπɢ ارباب حلقه ها  😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪 ارباب حلقه ها  😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪 ivanka ♡♡ ivanka ♡♡ 💜Soyeon💜   .. ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺 Shoco -🍫 ارباب حلقه ها  😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪 💜Soyeon💜   .. ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺 Shoco -🍫 ارباب حلقه ها  😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺 💙💜 ϲяγѕταℓ Shiva (: 🦄🌈نوشمک 🍭🍓 🦄🌈نوشمک 🍭🍓 💜Soyeon💜   .. 🦄🌈نوشمک 🍭🍓 ivanka ♡♡ 💙💜 ϲяγѕταℓ 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 🦄🌈نوشمک 🍭🍓 💜Soyeon💜   .. 🦄🌈نوشمک 🍭🍓 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. 💜Soyeon💜   .. RITA ._. ●~●saba :) ●~●saba :) ●~●saba :) ●~●saba :) ●~●saba :) ●~●saba :) ●~●saba :) ●~●saba :) ♡Parnian.jk RITA ._. 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓  𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓  𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞 RITA ._. RITA ._. bahareh tt RITA ._. RITA ._. RITA ._. RITA ._. RITA ._. RITA ._. RITA ._. RITA ._. RITA ._. سویون RITA ._. RITA ._. RITA ._. RITA ._. RITA ._. •| ᶳᵘᶰᶜʰᶤˡᵈ°|❝ RITA ._. Kim Ala Kim Ala 💙💜 ϲяγѕταℓ Liana ..... THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐
Last Comments :
۱۴۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۰۸
    lεε   гψυπɢ

    رو کیا کراش زدیییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیلیا😂😂😂😂😂
  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۰۹
    lεε   гψυπɢ

    به کیا حسودی کردیییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    به اونایی که کیوتن 😂😂😂💔
  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۰۹
    lεε   гψυπɢ

    اع مین مین تویی 😐😂

    فک کردم شوکویه😂😂😐💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه بابایی تویی ؟😂😂😂😂💔
    منم نشناختمت 
  • Shoco -🍫
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۰
    Shoco -🍫

    پشماممم 😨😨

    مینا باورت میشه همین الااااااان داشتم میگفتم برم ب مینا سر بزنم خبری ازش نیس و صفحه رو رفرش کردم

    و

    پست گذاشتی😨😨😨

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررررر😂🍭
    پشمانت را جمع کن تا باد نبردتشون 😂😂😂😂🍭
  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۱
    lεε   гψυπɢ

    😂😂😂😂😂😂💔انتقام سخت 

    پشماااام تا گفم شوکو خودش اومممد 😐🌂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررررر😂😂😂😂🍭

  • Shoco -🍫
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۲
    Shoco -🍫

    #ددیسا

    ناموسن مرسی ک انقدر بچه هاتو خوب میشناسی😐😐✋🏻

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخ😂😂😂😂
    واقعا 😑🔫

  • Park Hae ray
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۲
    Park Hae ray

    جوووونننن چه اعترافایی 😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    هرچی دستم اومد گفتم 😂😂😂😂😂💔🍭
  • Shoco -🍫
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۲
    Shoco -🍫

    مشتاقم بدونم اونایی ک روشون کراشی کیان😂😂✋🏻

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه عه نمت بگم 😂😂😂😂😂💔
    ولی یه راهنمایی میکنم یکی از کساییه که تو این پست نظر داده حالا فکر کن کیه؟
  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۳
    lεε   гψυπɢ

    #شوکو 

    خواهش فرزندم 

    شاید باورت نشه ولی اسمتو یادم نی 😐💔

     

     

    مین میییین من امروز وسط چت با یکی از بچه هام بودم یه دفه گفم اسمت چی بود 😐😐😐💔

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررررررررررر
    اون دفعه هم منو با یکی اشتباه گرفتی تو واتساپ 😑😂💔
  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۵
    lεε   гψυπɢ

    مینااااا من می‌دونم کیهههه 

    خود شوکویهههههه😐🌈

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه
    شاید باشع شایدم نباشه 😌...
  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۶
    lεε   гψυπɢ

    😂😂😂😂جعرررر

    😐😐💔کم کم دارم واقعا فراموش میکنممم😭🥺🤧

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوخی الزایمر گرفتی 😂💔🍭🔫
  • Shoco -🍫
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۶
    Shoco -🍫

    #ددیسا

    اصن لاو یو لنتی😐💔😂😂😂

     

     

    مینا

    کلا سه نفر نظر دادن

    یه راهنمایی دیگه بکن😐☝️😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه دیگه نمیشه بیشتر از این کمک کنم 😎🔫🍭
  • 어 눔 의 여 응 ㅏ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۷
    어 눔 의  여 응 ㅏ

    اعتراف کن اون وبی که حذفیدی من ادمین بودم ...یهو هنگیدم فک کردم از بیان رفتی 😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    جرررررررررررررر
    من که پست گذاشتم که تو این وبم هستم😂😂😂
  • 🦄🌈نوشمک 🍭🍓
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۷
    🦄🌈نوشمک 🍭🍓

    به بههه دختر خالههههه چه اعتراف های جذابی خخخخ^_^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام سلام دختر خاله 😂🍭
    بعله اعترافام مثل خودم جذابن 😎(اعتماد به شقفم به بابام رفته 😎🍭😂)
  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۸
    lεε   гψυπɢ

    #شوکو

    😂😂😂😂🌈

    راسی خوبی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂
  • Shoco -🍫
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۸
    Shoco -🍫

    #ددیسا

    عه سلام😐✋🏻😂

    قربانت تو خوبی😂💚

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای جر😂😂😂🍭
  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۸
    lεε   гψυπɢ

    #مین مین 

    هعییییی پیر شدم رفففف 🥺🥺

    تو یه وخ به این بابای پیرت سر نزنی 😐💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من که تو وات همش باهات میحرفم 😐🍭
  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۹
    lεε   гψυπɢ

    #مین مین 

    هعییییی پیر شدم رفففف 🥺🥺

    تو یه وخ به این بابای پیرت سر نزنی 😐💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دوبار اومد😂😐🍭
  • ivanka ♡♡
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۹
    ivanka ♡♡

    به خودت کامنت ناشناس میدادی 😂😂😂😂😂😂

    راستش یه بار زد به سرم اینکارو بکنم ولی نکردم 

    #دورویی 😶😶😶😶😶😶

     

    قسمت آخر love revolution رو دانلود کردم هنوز ندیدمش 😭😭

    ولی میبینمش همین امروز 😍😍😍😍😍😍😍😍😍

     

    میناااااااااا

    ویکلی آیدل دبویز دیدی یا نه 

    نگو نه که خودمو میکشمااااااااااا

    اون قسمت بعد از DDD که قسمت 421 بود 

    دیدی یا نه ؟🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم 
    خخخخخ حال میده 😂😐🍭


    عر دیدی بیا برام تعریف کن 

    یادم نمیادددددددد
    ولی فکر کنم دیده باشم 

  • V ♰ C111
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۹
    V ♰ C111

    بچه تو خودت کیوت ترینی بعد ب کیا مثلن حسودی میکنی؟کیوت تر از تو و مهیاس و اریستا هست تو بیان اصن؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه من کیوت نیستم ....
    خوفی؟
    من کلا ادم به شدت حسودی هستم 😂💔 به در و دیوارم حسودی میکنم 😑
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۰
    𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓  𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞

    😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂🍭
  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۰
    lεε   гψυπɢ

    #مین مین 

    هعییییی پیر شدم رفففف 🥺🥺

    تو یه وخ به این بابای پیرت سر نزنی 😐💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجب 😐😂🍭
  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۰
    lεε   гψυπɢ

    #مین مین 

    هعییییی پیر شدم رفففف 🥺🥺

    تو یه وخ به این بابای پیرت سر نزنی 😐💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اقااااااا
  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۰
    lεε   гψυπɢ

    #مین مین 

    هعییییی پیر شدم رفففف 🥺🥺

    تو یه وخ به این بابای پیرت سر نزنی 😐💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂
    وای جر
  • Shoco -🍫
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۰
    Shoco -🍫

    نت ددیسا رید:///

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخ
  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۱
    lεε   гψυπɢ

    #شوکولاتی 

    اوا راسی سلام 😂🌈

    ممنان عالی بیدم 

    چیخبر بچه؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجبااااا جرررر😂😐🍭
  • ivanka ♡♡
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۱
    ivanka ♡♡

    ددیسا چرا اینقدر کامنت دادی 😂😂😂😂😂😂😂😂

    وای مردم از خنده 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂
    وای دستم شکست از بس نظر ج دادم 😐😂💔
  • 🦄🌈نوشمک 🍭🍓
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۱
    🦄🌈نوشمک 🍭🍓

    جون باوووو جذاب کی بودی تو لاناتی خخخ^_^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من همین الان بهت حسودی کردم 😐💔
    کیوتتتتتتتتتتت
    لننلطلطتتلکاتبمظ

  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۲
    lεε   гψυπɢ

    #شوکولاتی 

    نه باو نتم نرید بیکار بودم چن بار زدم 😐🌈

     

     

    مین مین 

    ارع ارع می‌دونی. چن روزه پی ویم نیومدییی؟؟ سه روزهههه😂😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجببببببببب
    😐😐😐😐😐😐😐💔
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
  • Shoco -🍫
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۲
    Shoco -🍫

    #ددیسا

    هعی امتحانای تخمی مگه عصاب میزاره😐🔪🔪🔪🔪🔪🔪

     

    #پریسا

    ای جانم دنبال ی دبی ای باش عر بزنی😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐😂💔
  • ارباب حلقه ها 😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۲
    ارباب حلقه ها  😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪

    یه سوال بپرسم ؟

     love revolution  چیه ؟😐💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فیلمیه که یونگهون عضو دبویز توش بازی کرده 
    و البته یونگهون بایسه منه عخشه منه جون منه.... نانای نای 

  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۴
    lεε   гψυπɢ

    #شوکولاتی 

    هعییییی من که زدم به اون درش میدم بقیه برام حل کنن 😐💃

     

     

    #این نمد که بیدی که گفی ددبسا 😂😐

    سیلااااام 

    جعررررررر😂😂😂😐🌈

    جزو سرگرمیامه 

    یه بار امتحان کن خیلی کیف میده 😐💃

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جر😐😂💔
  • ivanka ♡♡
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۵
    ivanka ♡♡

    شوکو

    آرهههههههههههههه 😭😭😭😭😭😭

    هیچکی ندیده من باید خودمو بکشم 🔪🔪🔪

    با اون اسپویل ها فکر کنم فهمیدی که واقعا نیاز به عر دارم 

    عررررررررررررررررر 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بگو چجوری بوده تا ببینم دیدم یا نه 😐💔😂
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۶
    💜Soyeon💜   ..
    چه اعترافات جاذابیXD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممممممم @~@
    یک اعتراف دیگه من رو ایشونم کراش زده بیدم 
  • Shoco -🍫
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۷
    Shoco -🍫

    #ددیسا

    ناموسن ازین پارتیات به منم معرفی کن انقدر سر امتحانام جر نخورم من😐💔💔

     

    #پریسا

    جعرررر اره درکیدم😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #ددیسا
    #پریسا
    😂😐💔
  • 🦄🌈نوشمک 🍭🍓
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۸
    🦄🌈نوشمک 🍭🍓

    تو مگه منو دیدی میگی کیوتمم ^_^ من فقط کوچیک میزنم کیوت نیستم #^#

    بویسسسس خخ^_^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نوع حرف زدنت 
    پروفت 
    همش کیوته
    بعطعطبمتمبظبامظظبما
    *از حسودی دارد میترکد
  • ارباب حلقه ها 😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۸
    ارباب حلقه ها  😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪

    خوشم میاد ددیسا به همه سلام میکنه به من سلام نمیکنه 😐💔

    ددیسا هارتم شکست 😐💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوخی 
    عب نداره من جاش سلام میکنم😂💔
  • ارباب حلقه ها 😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۹
    ارباب حلقه ها  😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪

    آهاننننن

    خب من برم دانلودش کنم 😐💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐😂💔
    برو برو 😐💔
  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۹
    lεε   гψυπɢ

    #مین مین 

    میفهمی من دلتنگ دخمل گلم میشم؟ البته من خودم کونم نی اول بیام پیام بدم😐💔

     

     

    #شوکولاتی 

    باو یه گروپ چتی تو تلگرام هس مختلطه اینا همشون دبیرستانین از همه رشته ها بعد امتحانای همدیگرو حل میکنین 😐🌈

    مثلا برا یه امتحان ۲۰ تومن میگیرن ممکنه هم نگیرن 😐💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂جر 

  • ivanka ♡♡
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۹
    ivanka ♡♡

    ددیسا 

    من پریسا هستم ❤

     

    #ارباب حلقه ها 😂😂

    یه سریاله که عشقمون توش بازی میکنه 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

     

     

    مینا خودت

    همون قسمت که جیکوب و سونوو نقش ازدواج کردن بازی میکنن عرررررررررررر

    نمایش های سکشی یونگهون (عررررررر) و سونوو (عررررررررررر)

    که سونوو با شنا رفتن گل رو از رو زمین با دهنش برمیداره عررررررررررررر

    یونگهون رو پاهای جویون میشینه (یاد به کاری بیفت😂) عرررررررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره دیدم اونووووووو
    اخ اونجا که سونوو گل رو از رو زمین با دهنش برداشت 
    اونجا که سانگیون و هاکنیون باید ناف همو پیدا میکردن😂😂😂😂
  • 어 눔 의 여 응 ㅏ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۰
    어 눔 의  여 응 ㅏ

    😁خب من پستو ندیدم ^^

    وجدانا فعالیتیم نداشتم 😁😊فق به جا ۵ تا وب یهو شد ۴ تا وب از اونجا دیدم فهمیدم حذفیدی 😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میانه 
    باید اطلاع میدادم ولی یادم نمی اومد کی بودی😂😂😂😂💔
  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۱
    lεε   гψυπɢ

    #یسنا 

    سیلاااااام گوگولیییی آخه سلامم نکردی فک کردم بهم توجه نوموکنی 😐💔

     

    #پریسا 

    عررررررر منم پریسایم 😐🌈💙

    خوشبخ بیدمممم 😐😐😐🌈

    یاد این بچه ها افتادم 😐💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جر😂💔😐💔😐💔😐💔😂💔😂😂💔😂😐😂🍭
  • Shoco -🍫
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۲
    Shoco -🍫

    #ددیسا

    هعععییییییففففففف ک تلگرام ماله ننمه😐💔

    بعد مامانم میگه همه درس میخونن و تقلب نمیکنن

    بیا 

    ملت اینجوری امتحاناشونو پاس میکنن😐💔😂😂

    دلم خاس😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #ددیسا 
    پیام رسون شدم 😐😂💔
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۲
    💜Soyeon💜   ..
    اعترافاتت تموم نمیشه فرزندم؟:/XD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نیوچ😂💔
  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۳
    lεε   гψυπɢ

    #شوکولاتی 

    الان میام وب شیوا به مین کارت دارم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #شوکولاتی
    😐😂💔
  • ivanka ♡♡
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۳
    ivanka ♡♡

    جدی تو هم پریسایی واووووووووو 😍😍😍😍😍

    خوشبختم ❤❤❤

    دبی هستی ؟

    سیزن هستی ؟

    اصلا کیپاپر هستی ؟

    😊😊

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #ددیسا
    😐😂💔
    کیپاپره 
  • 🦄🌈نوشمک 🍭🍓
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۳
    🦄🌈نوشمک 🍭🍓

    مینی مینا اروم باش بعد امتحانام بهت احتیاج دارم ^_^میخام خودمو تخلیه بوکونم@_@جزو وبای  صدر جدولمی خخ^_^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عاممم باشی ولی برا چه کاری بهم احتیاج داری 
    فضولیم گل کرد @~@
  • ¡ayaˢᵒ ‌‌
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۳
    ¡ayaˢᵒ ‌‌

    این الان ی چالشه؟! 

    اگ هس باید چیارو بگیم؟! 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممم
    باید اعتراف کنی به چیزایی که تاحالا نگفتی 
    هیچ قانونی هم نداره هرچی بخوای میتونی بگی
    مثلا لینکه امروز نرفتی دستشویی هم میتونی بگی😂😐💔
  • ارباب حلقه ها 😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۳
    ارباب حلقه ها  😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪

    #ددیسا

     

    دیگه هارتم رو شکوندی

    من قهرممممم

     

    #ivanka 

    الان اسم من چش بود براش خنده گزاشتی ؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #ددیسا
    #ivanka
    😂😐💔
  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۶
    lεε   гψυπɢ

    #پریسا

    آوری آوری 

    عام من ارمیم بعد مومویم(مامامو) بعد تومون و بعد اگاسه 😂💃

    آری آری دیه بقیشم میشم مولتی فن که همه گروهای کی پاپو حمایت موکونم 

    تو چی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #پریسااااا
    😐😂💔🔫🔫🔫🔫🔫
  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۶
    lεε   гψυπɢ

    #یسنا 

    نهههههه با من قهر نکوووون دخملییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #یسنا
    باهاش قهر نکن😂😐🔫
  • Shoco -🍫
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۸
    Shoco -🍫

    گفتی پیامرسون یاد کلاس اول خاهرم افتادم ک به بچه کارت نامه رسون داده بودن😐😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂خخخخخخخخ
  • ارباب حلقه ها 😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۸
    ارباب حلقه ها  😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪

    #ددیسا

     

    دیگه آبی ـــه که ریخته شده 😐💔

    من قهر کنم دیگ صلح نمکنم😐💔 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #ددیسا
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۸
    💜Soyeon💜   ..
    باوشه*-* فقط به من بگو رو چی من کراش زدی؟ نه اخلاق نه قیافه هیچ کدومو ندارم:/XD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گوگولی مگولی هستی
    باحال میحرفی 
    مهربونی 
    خالمی @~@ مگه ادم میتونه رو خالش که دبیه کراش نزنه؟😐 😌
  • ivanka ♡♡
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۹
    ivanka ♡♡

    #ارباب حلقه ها 

    😶😶😶😶😶😶😶

    اسمتو نمیدونستم خواستم ضایع نشم 

    گفتم به اسمت بخندم که معلوم نباشه اسمتو نمیدونم 😆😆

     

     

     

    واییییییییی مینا واقعااااااا

    خیلی اصلا قلبم از کار افتاد اونجا که سونوو گلو برداشت عررررررررررررررررر

    💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

    اونجا که یونگهون گلو گذاشت دهنش عرررررررررررررررررررر 😭😭😭

    خیلی جالب بود همه رو هاکنیون برنده شد عرررررررررر

    سانگیون میگفت من مودبم که سنگ کاغذ قیچی رو باختم 😂😂😂

    اونجا که باید تو فریم میرقصیدن 

    قرار بود بهترین دنس تاج بگیره 

    زیرنویس نوشت "یکی جیکوبو بگیره" واییییییییی من مردم سر همون تیکه 

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #ارباب حلقه هاااا

    منممممممم اصن خیلی مرگ و کراش بودددددددددد
    عرررررررر نگووووووووووووووووووووو
    هاکنیون خرشانس است و تامام 😐😂💔
    ارههههه میخواست ضایع نشه اینو گفت😂😂😂😂💔
    هومممم جرررررررررررررررررررررر
    فقط اریک اونجا که مثل شتر مرغ میرقصید😂😂😂😂😂😂😂😂
  • 🦄🌈نوشمک 🍭🍓
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۹
    🦄🌈نوشمک 🍭🍓

    هوممممم چیز خاصی نی کلا دلم برا همه تنگیده  مخصوصا اونایی که باهاشون فامیلم توهم تنها دختر خالمی ک یادمه برا همین باس بیاوومممم اینجااا^_^

    بعد امتحانا #^#اخرماهه عررر#^#

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهااااااا 
    باشییییییییی
    اخ گفتی امتحان یاد امتحان ریاضیم افتادم 😐😐😐😐😐💔هیچی بلد نیستم 
  • lεε гψυπɢ
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۴۰
    lεε   гψυπɢ

    گفی پیام ریون یاد کتاب دینیم افتادم که جبرئیل پیامارو میرسوند 😐🌈

    جبرئیل که بیدیییی😐🌈

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂
    وای جرررررررررررررررر
    😂😂😂😂😂😂😂😂
    اخ خدا بگم چیکارت کنه پوکیدمممممم
  • ارباب حلقه ها 😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۴۱
    ارباب حلقه ها  😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪

    #ایوانکا

     

    اوخییی ایشکال نداره

    اما خب نباید با ارباب حلقه ها در افتاد 😂😐💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #ایوانکا
  • ارباب حلقه ها 😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۴۲
    ارباب حلقه ها  😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪

    دستت درد نگرفت این همه پیام ج دادی ؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    درد گرفت 😑💔😐😂🔫
  • ivanka ♡♡
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۴۳
    ivanka ♡♡

    ددیسا 

    من اول از همه "دبویز و انسیتی و سوپر ام / اسپا و بلک پینک"

    بعد از این 5 تا هممممممممه ی گروها 😍😍😍😍😍

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #ددیسا

  • ivanka ♡♡
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۴۴
    ivanka ♡♡

    مینا اونایی که هشتگن جواب نده 😈😈

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میدم 😂😂😂😂😂یاع یاع یاع
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۴۶
    💜Soyeon💜   ..
    هیع گلبمممممممم*~* بیا بخلت کنممممم*~* #نوشمک مامانی تو یه وقت به مادر تنهات نزنی-.-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوخی •~•
    اومدمممممم بخلتتتتتتتتتتتتت 💃💃💃💃💃
    #نوشمک
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۴۶
    ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

    خب دوتا صوال دارم....

    یک رو کیا کراش زدی

    دو به کیا حصودی میکنی

    اصم ببر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب منم به سئوالاتت جواب نمیدهم 😎😂💃
    یاع یاع 
    رو خیلیا کراش زدم بعضیا اسماشون رو هم نمدونم😂😂😂😂
    گفتم که به همه اونایی که در حد فاخ کیوتن 😂🍭
  • Shoco -🍫
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۴۷
    Shoco -🍫

    حس میکنم الان مینا اینجوریه که:

    چقدر زر میزن اینا برید بکپید دیگه😐😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررر 😂😂😂😂😂








    دقیقا همین جوریم 😐
  • ارباب حلقه ها 😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۴۸
    ارباب حلقه ها  😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪

    😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اون چاقو اولین کراش من بود 😭😭😭😭😭😭
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۵۲
    💜Soyeon💜   ..
    دبی کوشولو خاله*^* مینا یه اعترافی کنم؟ من هنوز نمیتونم اعضا رو تشخیص بدم:'"/
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خاله به این گوگولیی تاحالا دیده بودین؟•-•
    😐😂😂😐😂😐😂😂اخه چجوری هنوز تشخیصشون نمیدی 😐😂😐😂😐😂
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۵۳
    ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

    اینارو گفتی منم خوندم

    بگو کیا😐🐈🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اونایی که بهشون حسودی میکنم : نوشمک ، اونی که یه وب داره که همش از کوکمین میزاره و خیلی کیوته 😂،خالم سویون، بابام پریسا و.....
    حالا کراشام:  خالم سویون ،شوکو ، اونی که اون دفعه تو وبم پیام داد 😐😂 
  • Shoco -🍫
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۵۴
    Shoco -🍫
    پس بااجازتون من میرم ک از جر خوردن چشام از بیخابی و جرخوردن خودم سر امتحان جلوگیری کنم😐😂✋🏻
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باشی برو 😂
    بای بای 👋💜🍭
  • ارباب حلقه ها 😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۵۶
    ارباب حلقه ها  😐😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪

    😐😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😐راس میگم کراشم بوده
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۲ دی ۹۹، ۲۳:۵۷
    💜Soyeon💜   ..
    نخیرشم من تکم*-* من بلک پینک چهار نفره رو بعد سه ماه تشخیص میدادم ایشالا یه سال دیگه تمام اعضا رو تشخیص میدمXD اهم خاله ت یکم تو تشخیص ادما ضعیفه:'"/
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شما خاصی ^~^
    😐😂😂😂😂من ب پ رو فکر کنم تو یه روز تشخیص میدادم 
    جررررررررررررررررررررر
    عب نداره باد میگیری 😂😐😂🍭
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۰۳
    💜Soyeon💜   ..
    اوهوم^-^(سقف ریخت:/) یاد موگیلم*^* تو فردا امتحان نداری فرزندم؟:/
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ^~^
    نیوچ ندارم 
    یکشنبه امتحان ریاضی دارمY~Y 
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۰۸
    💜Soyeon💜   ..
    عه منم دوشنبه مطالعات دارمT~T شیکارا موتونی؟*-*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوخی
    هیش کارا😂😂😂
    شوما شیکارا موکونید؟
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۰۸
    ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

    پشم😹

    زرتو زورت کراش بزن فقدااا خب؟😐😹😹

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂
    من همین الان رو پتوی خواهرم کراش زدم @~@
    خیلی کیوته موخوام گازش بگیرم 
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۱۰
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    مینا تو خودت کیوت ترینیییییییییییییییییییی😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

    ≧ω≦

    ≧∇≦

    ≧ω≦

    میگی نه؟! پونز های منو یادت رفته؟!😐📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌

    #مینا-کیوت-است

    برین ترندش کنین ببینم😐📌📌📌📌📌📌📌📌📌

    مینااااااا😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖≧ω≦≧∇≦≧ω≦

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخ گلبممممممممممممممممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😂🍭
    😂😂😂😂نه تو رو راست میگی 😂😂😂😂😂من غلط بکنم بگم کیوت نیستم😂😂😂😂😂🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭
    😍😂🍭😂🍭😂😍😂🍭😍🍭😂😂🍭🍭🍭😂😂😂🍭🍭🍭😂😂
    💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜جررررررررررر
    بوسسسسسسسسس 😍🍭😂💜
  • Shiva (:
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۱۴
    Shiva (:

    واو 

    حس فضولی فعال شد

    رو کیااااااا کراشیدی

    ب کی ااااا حسودیت میشع

    ج بده شب خوابم نمبره 

    😭😭😭💔💔💔💚💚💚

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂
    چرا همه همینو میپرسن؟
    نمیشه نظراتو یخونی ببینی چی گفتم 
    حوصلم نمیشه دوباره تایپ کنم😂😂😂😂💔🍭
  • 🦄🌈نوشمک 🍭🍓
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۱۶
    🦄🌈نوشمک 🍭🍓

    جررر منم بلد نیستم و فرداست://///عررررررررررررر کاری بجز تقلب ندارم اگه مختلف نده سوالارو:///

    الهیی جیگر همشون دراد:///////

     

    #^#

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عر 
    ما چاره ای جز تقلب نداریم 😑😂💔
    الهی امینننننننن
    🍭
  • 🦄🌈نوشمک 🍭🍓
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۱۹
    🦄🌈نوشمک 🍭🍓

    #اوماااا 

     

    عرررر الان میام بخدا #^#

    کم پست گزاشتی فک کردم سرت برا امتحان فردات گرمه #^#

     

    میانهههههههههههههههههههههههههه#^#

     

    مینی چسومیدا ما هممون امشب فامیلامونو تو وب تو پیدا کردیم خخخ^_^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #خاله سویون
    عام مشکلی نیس فقط دستم شکست 
    ۷۰ تا نظر رو ج دادم 😂😅💜
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۱۹
    💜Soyeon💜   ..
    منم درس موخونم و میام اینجا با شوما حلف موزنم*^* عررررر مینا ترم جدید زبانم داره شروع میشه خیلی سختههه:'"/
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گوگولی *~*
    اوخی ...

  • 🦄🌈نوشمک 🍭🍓
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۲۳
    🦄🌈نوشمک 🍭🍓

    بروو حالشووو ببر هفتادتا تاحالا اصن اینقد نظر دیده بودی تو عمرتتت جرررر^_^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخ
    نه ندیده بودم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    💜💜💜💜
  • ivanka ♡♡
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۲۳
    ivanka ♡♡

    مینا مینا 

    دیدمش 

    تعریف خاصی نداره یه قسمت عادی بود مثل بقیه ی قسمتا

    ولی آخرش یه چیزی نشون داد یه مقدمه بود واسه فصل دو 

    پس فصل دو هم داره 😲😲😲😲😲

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم 
    فکر کنم قراره برا فصل دومش دو سه بار راهی بیمارستان شم :)
    عر 

  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۲۳
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    آفرییییننن گوگولی مگولیییی جینگیلکی😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

     

    ʕ•ﻌ•ʔ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😍😍😍😍😍😍😍😘ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ😘😘😘😘😘😘😘😘
    اوخ گوگولی 😍🍭💜
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۲۷
    💜Soyeon💜   ..
    من یه گوگولی مگولم تو یه گوگولی مگولی *-* مینا خاله این سه نقطه رو نزار ته حرفات رو مخ منه-.-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ما یه گوگول مگول هستیم @~@
    واقعا؟ 
    ببخشید 
    اخه عادت کردم به گذاشتنشون :)
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۳۵
    💜Soyeon💜   ..
    یه بار دیگه از اول من یه گوگولی مگولم تو یه گوگولی مگولی ما همه گوگول مگول هستیم*-*(زیادی باب اسفنجی دیدمXD) اوهوم ببخشید ولی اون نقطه ها منو یاد چیزی میندازه که به خودم قول دادم فراموشش کنم^^ اگه عادت داری بوزارشون اشکال نداله*^*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من یه گوگولی مگولم
    تو یه گوگولی مگولی 
    ما همه گوگول مگول هستیم 
    گولیگولی گولاالالالال 😂😂😂😂😂
    منم دلیل دارم که میزارم •-•
    ولی از این به بعد سعی میکنم کمتر بزارمش ^~^
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۴۴
    💜Soyeon💜   ..
    عررررر مینا تو هم باب اسفنجی میبینی؟XD میسی خاله*^*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عخش چانگمینه پس باید ببینم @~@😂
    😊💜
  • 🦄🌈نوشمک 🍭🍓
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۴۴
    🦄🌈نوشمک 🍭🍓

    مینا گفتم اخرین کامنت من باشم اگه کسی دیگه چیز نده:) و اینکه خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان خخخ^_^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میخوای کامنتا رو ببندم تا اخری باشی؟😂💜
    خخخخخ قربانت😂 ^~^
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۴۹
    💜Soyeon💜   ..
    من داداشم میبینه منم میبینم-.- اوخی چانگمین کوشولو*-*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خواهر منم کلاس ششمه ململ نگاه میکنه منم میبینم 😐💔😂
    نی نی تر از چانگمین مگه داریم؟ اره اریک 😂😂😂😂😂💔
  • 🦄🌈نوشمک 🍭🍓
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۵۷
    🦄🌈نوشمک 🍭🍓

    نه دیگه اگه اوماا بزاره اخر میشم ://^_^

     

    اخرممم یوهووووو^_^حالا ک همه میخان فرست باشن من از این به بعد میخام مسئول اندینگا باشم $_$

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۰:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخ😂😂😂
    جررررررر امیدوارم موفق باشی 😂😂😂😂😂😂
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۰۰
    💜Soyeon💜   ..
    وای ململ من بچه بودم عاشقش بودم چقدر تباه بودم:/ نی نی تر از اریک داریم؟0-0
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂💔من بزباش رو دوست دارم 😂💔
    نوچ نداریم ×~×
    خاله نمیزاری نوشمک اخر باشه ها 😂😂😂😂💔
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۰۴
    💜Soyeon💜   ..
    نه من خود ململو*~* ندالیم*-* جررررر چه کنم خو خیلی وقته حرف نزدیم منم تازه رفتم رو دور حرف زدنXD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ململ خیلی گوگولیه 😂💔به ململم حسودی میکنم •-•
    بعله اصن داشته باشیمم من میرم میکشمش😂💔😐🔫
    خخخخخ 😂😂😂😂
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۱۴
    💜Soyeon💜   ..
    من به ناهیون حسودیم میشه دختره خر شانس:'"/
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همون دختر کوچولوعه رو میگی که با همه ایدلا عکس داره؟
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۱۸
    💜Soyeon💜   ..
    اوهوم همونی که دنسر و مدلم هست:'"/
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    با دبویز هم عکس داره Y~Y هق هق 
    دختره عبضی 
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۲۱
    💜Soyeon💜   ..
    خیلی عبضیه همراه مومولند هم رقصیده خر شانسT-T
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایش موخوام فحشش بدم XD  Y~Y

  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۲۴
    💜Soyeon💜   ..
    منمY~Y XDهعی مینا فکر کن اگه ما تو کره بودیم الان میتونستیم ایدل بشیم*-*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیع ارع Y~Y
    ایدلم نمیشدیم حداقل ممکن بود تو مدرسمون یه ایدل باشه Y~Y یا حداقل تو خیابون یه ایدل میدیدیم 
    هیعععععععععع
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۲۸
    💜Soyeon💜   ..
    هعی شانسم نداریمT-T تازه البوم و وسایل ایدلمون هم ارزون بودT-T
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممممم Y~Y
    هیع دنیااااااااااا 
    من میخوام برم عکسای دبویز چاپ کنم 😭 الان فقط عکسای بی تی اس دارم 😭💔
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۳۳
    💜Soyeon💜   ..
    من هیچ عکسی ندارم بابام برام جاپ نمیکنه میگه هدر دادن پول برای چیزای بیخودیهY~Y
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من بابام نمدونه چاپ کردم 
    پول دادم به دوستم رفت برام چاپ کرد 
    پیکسل هم سفارش دادم _البته خیلی گرون شد 😐💔
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۳۷
    💜Soyeon💜   ..
    من پول جمع کردم که البوم بگیرم مامانم باهاش برای تولدم طلا خرید انقدر گریه کردم:'"/ فقط دویست تومن کم داشتم تا یه البوم اورجینال بخرمY~Y
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعنی مامانت با پول خودت برا تولد خودت کادو خرید؟😂😂😂جررررر
    منم موخوام پول جمع کنم تا وقتی دبویز لایت استیک دار شد بخرم Y~Y
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۴۲
    💜Soyeon💜   ..
    بیشتر پول خودم بود یکمم از پول تولد داداشم:/ من هنوز تو دلم مونده با چه زحمتی اون پولا رو جمع کرده بودمY~Y کریکر به ما لایت استیک نمیدهدT-T
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجبببب مامانی داریا😂😂😂😂😂😂😂 من بودم تا یع ماه باهاش قهر میکردم 
    اوخی 
    ایشالا بعد کینگدام لایت استیک دار میشیم :) 

  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۴۶
    💜Soyeon💜   ..
    هعی خاله منم تا جند وقت باهاش قهر بودم بهم قول داد گلکسی ای هشتاد مدل بلک پینک میگیره برام خر شدم:/ امیدوارم*-*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جر حالا خرید برات؟
    افرین امیدوار باش :]
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۵۰
    💜Soyeon💜   ..
    نه فقط خرم کرد:/ هنوز من در انتظار گوشیم:/
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوخی 😂😂😂😂😂😂😂
    جررررررر 
    #هیچ وقت به حرف مامانا اعتماد نکنید 😂😂😂😂
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۱:۵۸
    💜Soyeon💜   ..
    یک ملیون و هفصد هزار تومن داشتم الان هشتاد تومن دارممممY~Y
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۲:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عر 😐
    من الان ۲۰ تومن دارم 😂😂😂😂😂
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۲:۰۶
    💜Soyeon💜   ..
    هعی مینا بیا بریم تو افق محو شیمY~Y
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۲:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بیا بریم Y~Y
    اشک هایت را Y شکل نکن  ،فقط مال من Y باشه 😭😂
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۲:۰۹
    💜Soyeon💜   ..
    باشه پس من به نیت توایسT-T میشمT-T
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۲:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اورین 💖❤
    تی تی 
    Y~Y
  • RITA ._.
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۲:۳۹
    RITA ._.

    فقط منم ک بی خوابم؟:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۸:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم بیدار بودم ولی بعد خوابم برد 😂✌
  • ●~●saba :)
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۷:۲۰
    ●~●saba :)

    اعتراف میکنم یه اسکلم و نشستم تمام نظراتو خوندمXD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۸:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واو! 😂
    منم قبلا همه نظرات پستای بقیه رو میخوندم 😂✌
  • ●~●saba :)
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۸:۲۷
    ●~●saba :)

    اره لعنتی حال میده XD

     

    قشنگ ابهاماتت برطرف میشه XD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۸:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم خیلی😂😂😂😂😂

    جررررررررررر 
  • ●~●saba :)
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۸:۳۴
    ●~●saba :)

    من خیر سرم ساعت 10 امت شیمی دارم 

     

    بعد نشستم اینجا دارم هر هر میخندم 

    خاداااXDDDDDDDDDD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۸:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررر😂😂😂😂😂
     منم فردا امتحان ریاضی دارم هیچی هم بلد نیستم ،کتابمم گم کردم 😐
    خوبه قبل از امتحان شاد و شنگول باشی😂😂😂😂😂
  • ●~●saba :)
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۸:۳۹
    ●~●saba :)

    تو دیگه تهشی واقعاXDDDDDDDDDD

     

     

    اره باس شاد باشی ولی مشکل اینجاست من هیچی بلد نیستمXD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۸:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😐نه بابا بدتر از منم هس ✌😂

    جررررررررر بگو‌ دوستات تقلب برسونن 😂
  • ●~●saba :)
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۸:۴۴
    ●~●saba :)

    اره راست میگی یادم نبود من افتضاح ترم XDDDDDD

     

     

     

    پاستوریزه ان تقلب نمیکننXD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۸:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂



    ایش 😐😂خخخخ من کلی رفیق دارم که همشون شاگرد اولن بهم کمک میکنن 😂

  • ●~●saba :)
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۸:۴۶
    ●~●saba :)

    خوش ب حالت XD

     

    من باید همه رو شانسی ج بدم خودم XDDD

    تازه تستیم نیست/:

    تشریحیه XD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۸:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای جرررررر 
    عر تشریحیه  پس بدبختی 😂😐
    فایتینگ😂😂😂😂✌
  • ●~●saba :)
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۸:۵۲
    ●~●saba :)

    اره 

    من بخ بختXD

     

    جعررررررررررررررررررررررررررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۹:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂
    ایشالا شانسی امتحانتو خوب بدی 😂😂😂✌
  • ●~●saba :)
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۹:۱۱
    ●~●saba :)

    ایشالله

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۰۹:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂
  • ♡Parnian.jk
    ۱۳ دی ۹۹، ۱۰:۵۲
    ♡Parnian.jk

    مطمئنا رو من کراش زدی😎

    منم ک بشدت کیوتم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۱۸:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂💔
    مرض
  • RITA ._.
    ۱۳ دی ۹۹، ۱۱:۵۲
    RITA ._.
    من ساعت 6 خوابیدم:/
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۱۸:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دست و جیغ و هورااااااااا
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
    ۱۳ دی ۹۹، ۱۲:۵۷
    𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓  𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞

     بلخره اعتراف کردی رو من کراشی 😂😂

     منم که بشدت کیوت ودوست داشتنیم😂😎

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۱۸:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
    ۱۳ دی ۹۹، ۱۸:۳۰
    𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓  𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞

    جرررررتررررررر😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۱۸:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂
  • RITA ._.
    ۱۳ دی ۹۹، ۱۹:۵۳
    RITA ._.

    پارت دو رو خوندی یا چی؟

     

    فیکو میگما:/

     

    بگو نخوندی تا🔪🔪🔪🔪🔪🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۲۱:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نخوندم 😅😅😅😅
    الان امتحان ریاضی دارم بهم رحم کن 😭😭😭😭😭💔
  • RITA ._.
    ۱۳ دی ۹۹، ۲۱:۵۷
    RITA ._.

    ://////////////

     

    چرااااااااااااااااااااااا؟

     

    بعد امتحان میای میخونی وگرنههههههههه🔪🔪🔪🔪🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۹۹، ۲۳:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوک الان میرم میخونمش با اینکه اوکی نیستم ...
  • bahareh tt
    ۱۴ دی ۹۹، ۰۲:۲۳
    bahareh tt

    عه رو کیا کراشی اونم اعتراف میکردی کامل میشد دیه👈👉

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ دی ۹۹، ۱۵:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گفتم که ...
    نظراتو بخون کونم نمیاد بنویسم😐😂💔
  • RITA ._.
    ۱۴ دی ۹۹، ۰۳:۳۱
    RITA ._.

    ممنون^^

    چرا اوکی نیستی؟:"(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ دی ۹۹، ۱۵:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوندمش 
    از نظر بنده کم بود 😭😐🔫🔪💣💉🚬
    هیچ ...

  • RITA ._.
    ۱۴ دی ۹۹، ۱۵:۱۰
    RITA ._.

    :)

    گلم بخدا سخته میدونی این خطش ریزه فکر میکنی کمه:(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ دی ۹۹، ۱۵:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممممم 
    راس میگی 😐😭💔
    ولی من صبر ندارم •-•💉
  • RITA ._.
    ۱۴ دی ۹۹، ۱۵:۲۸
    RITA ._.

    از داستان خوشت میاد؟

    من حس میکنم قشنگ نیست:"(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ دی ۹۹، ۱۵:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم جالب بید 
    حست اشتبه ...
    من که دوستش میدارم 
  • RITA ._.
    ۱۴ دی ۹۹، ۱۵:۳۳
    RITA ._.

    ^_^

    خوشحالم خوشت اومده

    البته داستانی که تو ذهن منه خیلی بهتر از چیزیه که فکرشو بکنید:/

     

    #اعتماد_به_سقف:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ دی ۹۹، ۱۵:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واو !
    عر
    عر
    عر
    عر
    عر
    عر
    منتظرررررررم *~*🔪
    خخخخ
  • RITA ._.
    ۱۴ دی ۹۹، ۱۵:۴۱
    RITA ._.

    ^_^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ دی ۹۹، ۱۵:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فایتینگ!❤💉
  • RITA ._.
    ۱۴ دی ۹۹، ۱۵:۵۲
    RITA ._.

    :)

    وب ان سیتیو که دنبال میکنی؟🔪🔪🔪🔪🔪😐😐😐😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ دی ۹۹، ۲۰:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اری اری 😎✌
  • RITA ._.
    ۱۴ دی ۹۹، ۲۰:۳۴
    RITA ._.

    آفرین^_^

     

    درود د بویز بر تو باد:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ دی ۹۹، ۲۲:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😎

    😂😂😂😂😂خخخخ
  • RITA ._.
    ۱۴ دی ۹۹، ۲۳:۱۸
    RITA ._.

    :)

     

    بیا جینومو نیگا کن😭😭😭😭🔪🔪🔪🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ دی ۹۹، ۰۸:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دیدمش 
    بسی ژذاب و کیوت بود 😍
  • RITA ._.
    ۱۵ دی ۹۹، ۱۱:۵۲
    RITA ._.

    😍 😍 😍 😍

     

    توله یع چیزی از کیوت اونور تره

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ دی ۹۹، ۱۵:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممم @~@
    چالش ....
  • سویون
    ۱۵ دی ۹۹، ۱۳:۱۲
    سویون

    شیلام

    من سویونم 

    بسی تنهام 

    ک دارم میمیرم

    ب کسی نیازمندم

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ دی ۹۹، ۱۵:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلوم 
    اوخی 
    نمیر 
  • RITA ._.
    ۱۵ دی ۹۹، ۱۶:۰۰
    RITA ._.

    بیا بیا مومنتاشونو ببین:"(

     

    من سه بار غش کردددددددددددددددددددددم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ دی ۹۹، ۱۶:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجبببببب •-•
    همین الان دارم میبینم ....
    فیلما هنوز برام نیومده ولی عکسا به اندازه کافی مرگ بود @~@
  • RITA ._.
    ۱۵ دی ۹۹، ۱۶:۰۶
    RITA ._.

    فیلمارو ببیننن حتمااااااا:"(

     

    اونا مرگ ترنننننننننننننن:"(

     

    میخوام چالش مینوو شیپر راه بندازم:"(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ دی ۹۹، ۱۶:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    از اینجا اعلام میکنم این دوتا خیلی ریلن *~*
    عررررررررررررر
    طقتقکعسققتسآقتکسقتسآفظقتزکنرد نک تکرغبغهینفیگ
    فیلم اول رو نصفه دیدم ولی خیلی مرگ بودددددد

  • RITA ._.
    ۱۵ دی ۹۹، ۱۶:۱۰
    RITA ._.

    عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

     

    خیلی ریلنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

     

    وقتی دو تا توله باهم تو ی خونه زندگی میکنن معنیش چی پس؟:"( 

     

    تا تمام بیانو مینوو شیپر نکنم ول نمیکنم:"(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ دی ۹۹، ۱۶:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممممممممممم @~@
    فقط میتونم عر بزنم 
    عررررررررررررررررررررررررر 
    حالا گریه نکن *~*
    هلبژلهعفمطعفمعطفکطعطفلتطلک
    عقکطعبکطفطفعطکعغمطنتببتتیک
    عطعبطمعمطبتمطبتطبتمطبتطبتلتط
    لنژلنژلنژلنژلژنلژنلنژلنژلنطلطنلنطلطنلنط

  • RITA ._.
    ۱۵ دی ۹۹، ۱۶:۲۸
    RITA ._.

    میخواستم برا وینر یه وبلاگ بزنم اول:"(

     

    ولی خیلی فنشون نبودن

     

    پشیمون شدم:"(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ دی ۹۹، ۰۱:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اگه میزدی خیلی خوب میشد
    خیلی گروه ها هستن که تو بیان فن زیاد ندارن چون کسی نمیشناستشون 
    باید سعی کنی بقیه رو باهاشون اشنا کنی 
    مثلا دبویز تو بیان چهار یا پنج تا فن بیشتر نداشت 
    اما وقتی فن سایت زدن براشون فن های بیشتری جذب شدن ...

  • RITA ._.
    ۱۵ دی ۹۹، ۱۶:۲۸
    RITA ._.

    میخواستم برا وینر یه وبلاگ بزنم اول:"(

     

    ولی خیلی فنشون نبودن

     

    پشیمون شدم:"(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ دی ۹۹، ۰۱:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :)
  • •| ᶳᵘᶰᶜʰᶤˡᵈ°|❝
    ۱۵ دی ۹۹، ۲۳:۵۱
    •| ᶳᵘᶰᶜʰᶤˡᵈ°|❝

    مینااااااااا سلاااامممم چطورییییی

    منم میذارم⁦(◕ᴗ◕✿)⁩

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ دی ۹۹، ۰۱:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلاممممممممممم
    خوبم تو خوبی؟
    بزاررررررر @~@
  • RITA ._.
    ۱۶ دی ۹۹، ۰۲:۵۵
    RITA ._.

    خااااااااااااااااااااااااک تو ملاجممممممممممممممممم

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    پسراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممممممممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ دی ۹۹، ۰۳:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چیشده؟
    عر 😐من دارم سر یع فیک گریع میکنم 😐عر ....
    (وات ده فاخ 😂💔فازم چیه؟)
  • Kim Ala
    ۱۶ دی ۹۹، ۱۳:۱۶
    Kim Ala

    منم شرکتیدممممم :)))))

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ دی ۹۹، ۱۴:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دست و جیغ و هورااااا
  • Kim Ala
    ۱۶ دی ۹۹، ۱۴:۳۳
    Kim Ala

    هووووووووووووو ^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ دی ۹۹، ۱۴:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂💃💃💃💃💃💃
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۱۶ دی ۹۹، ۱۵:۱۱
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    مینا خانم کیوت، چطور بیده ای فرزندم؟!😍😍😍😍😍😍😍 درود خدایان آمون بر تو باد😂😂😂

    فرزندم گفته ای رفتی اعترافای همرو خوندی نه؟!😶 ها ها ماله منو نخوندی یاع یاععع😂😂😂 

    کیوتک تو خصوصی بهت آدرس میدم یو کن کام👌💙💙💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ دی ۹۹، ۰۰:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام سلام 😍😍😍😍😍😍😍😍😍 جرررررررررر 
    بعله خوندم 😎 خب الان میرم موخونم 👻💃💃💃💃💃💃💃
    اوک 
  • Liana .....
    ۱۸ دی ۹۹، ۱۲:۵۱
    Liana .....

    اعتراف موکونم ک اعترافی ندارم :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ دی ۹۹، ۱۸:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخ😂🍦
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۲، ۲۰:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    این پست >>>>>>>
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۲، ۲۰:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    با اختلاف بهترین پسته 
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۲، ۲۰:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کسایی که تو این پست نظر دادن اکثرا دیگ نیستن تو بیان :))))
    میص همشونننننن :) مخصوصا شوکو و ددیسا و وندا :))))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۲، ۲۰:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۲، ۲۰:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کاش دوباره همتونو پیدا کنم و اینجوری با هم حرف بزنیم :)
    هقققق
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۲، ۲۰:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    +++
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7