🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۳۰ ب.ظ

دیگع برام مهم نیست ^~^

دیگع برام مهم نیست کیا میرن :)

دیگع برای رفتن هیچکدومتون گریه نمیکنم ^~^💔

میدونین چقدر گریه میکنم؟ ¢~¢

هیچ وقت نمیبخشمتون ^0^

الان دو روزه اصن حالم خوب نیست *_*

حالا هم زودتر گمشین ❤

 

 

 

+منم ناراحت میشم مثل همتون :)

Maedeh 💗😇 sana army ☆🍓 Strawberry skies🍓☆ sana army V ♱ C111 ☆🍓 Strawberry skies🍓☆ Shimmer  2 ♡ Yuki .YG.JM Soyeon ... Soyeon ... Soyeon ... saba (عرررد) saba (عرررد) Chaklet ...mochi Chaklet ...mochi RaaSHy.SoLo :) RaaSHy.SoLo :) Shoco -🍫 Shoco -🍫 RaaSHy.SoLo :) Shoco -🍫 Shoco -🍫 RaaSHy.SoLo :) Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 ari qai ari qai Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 ●•▪Sajedeh▪•● ... ●•▪Sajedeh▪•● ... ●•▪Sajedeh▪•● ... Shoco -🍫 ●•▪Sajedeh▪•● ... Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shiva (: ●•▪Sajedeh▪•● ... goog_ girl bad girl bad girl
Last Comments :
۵۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Maedeh 💗😇
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۳۱
    Maedeh 💗😇

    عرررررر فدای اشکات بشم آفرین فقط خودت درالویتی💞💞

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیع ..💔
    ناراحتم 
    مرسی❤🌈
  • sana army
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۳۲
    sana army

    زبونت را طلا بگیر اففریییین باریکلااااااااا اصن دپ شدن همه-_-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخ :(💔

  • ☆🍓 Strawberry skies🍓☆
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۳۲
    ☆🍓 Strawberry skies🍓☆
    من به فدایه دونه دونه اشکات میناییم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام 
    بخدا خسته شدم از دستشون :(
    هرکی هرکاری دلش میخواد میکنه بدون اینکه به بقیه فکر کنه 💔

  • sana army
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۳۴
    sana army

    ولی دیگه اشک نریز باشه؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیع باشع 
    ولی بعضی وقتا خود به خود میریزن 💔
  • V ♱ C111
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۳۵
    V ♱ C111

    قربونت برم مینام !

    دیروز بخاطر این چیزا نارحت بودی !!؟ تورو خدا گریه نکن ک گاوه نازم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدا نکنه 
    هوم :(
    عر باشع سعی موکونم ❤

  • ☆🍓 Strawberry skies🍓☆
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۳۶
    ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

    صلام عزیزکم

    بیخیالشون ناموصن

    بیانو که به گند کشیدن

    پص بیخی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چیکار کنم وقتی همشونو دوس دارم 😭💔

  • Shimmer 2 ♡
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۳۷
    Shimmer  2 ♡

    مینا :"(

    ناراحت نشو من نمیرم اگه همه برن من پیشت میمونم ^^

    غصه نخور :'(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرسی  که میمونی 💔
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • Yuki .YG.JM
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۴۱
    Yuki .YG.JM

    نه گریه نکن مینییییی

    من هستمممممممم... تا داداشی رو داری غم نداشته باششش

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عررررر مرسی که هستییییییییی 😭😭😭😭😭😭😭😭❤🌈
    هق هققق 
  • Soyeon ...
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۴۱
    Soyeon ...

    مینا عزیزم

    میدونم ناراحتی اما گریه نکن

    خودتو نابود نکن

    بیشتر ادما خود خواهن بقیه رو نمیبینن💔💔💔💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :(((((((((((
    💔💔💔💔💔💔💔
    تف تو این زندگی ...
  • Soyeon ...
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۴۵
    Soyeon ...

    مینا تو مثل من احمق نباش و خودتو اذیت نکن

    میدونم دوستشون داری اما خودتو به خاطرشون نابود نکن💔💔💔💔💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مینا نابود شد رفت ^~^
    مینا الان نه عقل داره نه قلب 😂💔
    :(
  • Soyeon ...
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۵۱
    Soyeon ...

    💔💔💔💔💔💔

    مینا خالتم نابود شد هم جسمی هم روحی اما داره ادامه میده💔💔

    تو هم ادامه بده و نابود تر نشو💔💔💔💔💔💔

     مینا که عقلش رو داده بود به د بویز که😂😂😂😂برای خودش چیزی نزاشته بود😂💔💔💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    الهی :(((((
    باشع 
    مینا قلبشم دبویز بردن :)
    عقل هم از اول نداشت 😂
    هیععععععع 
  • saba (عرررد)
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۵۳
    saba (عرررد)

    من همیشه هستمممممممممممم

    عمرا برممممممممممممممممم

    :)9999999999999

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۵:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخ
    مرشی 😭❤🌈
  • saba (عرررد)
    ۵ آبان ۹۹، ۱۶:۰۱
    saba (عرررد)

    منم دیگه برام مهم نیس اصلا کی میره کی میاد کی میبنده کی خودکشی میکنه مث اینکه جدیدا مد شده :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۶:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممممممم
    💔
  • Chaklet ...mochi
    ۵ آبان ۹۹، ۱۶:۱۰
    Chaklet ...mochi

    خخخخخخخ^^

     

    هومممم^^

     

    ناز قلمت عزیزم^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۶:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ^0^
    حرفای دلم بود *~*
    ❤🌈

  • Chaklet ...mochi
    ۵ آبان ۹۹، ۱۶:۱۲
    Chaklet ...mochi

    میدونم^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۶:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :))))❤
  • RaaSHy.SoLo :)
    ۵ آبان ۹۹، ۱۶:۴۱
    RaaSHy.SoLo :)

    من دو دیقه میرم سرکلاس چی میشه؟؟؟

     

    مینااااا خودت گفتی اگ چیزی شه ب تو میگم اول چرا من چیزی نمیدونم؟ کی رفته چرا بخاطر کسی ک اذیتت کرد گریه کردی فدات شم من اخهههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۶:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخ
    حتما چیز مهمی نبوده که بهت نگفتم ^~^
    بهتره بگی کسایی که ....


  • RaaSHy.SoLo :)
    ۵ آبان ۹۹، ۱۶:۴۷
    RaaSHy.SoLo :)

    از کی بخاطر چیزایی ک مهم نیس گریه میکنن عزیزم؟

     

    باشه اصن نگوو چ کنم اه حیف نگرانیام

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۶:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مهم بود
     دیگع نیست 
    ببخشید

  • Shoco -🍫
    ۵ آبان ۹۹، ۱۶:۵۳
    Shoco -🍫

    عزیییییییییزممممممممممممم گریه نکن :(

    یدونه مینا دبی کع بیشتر نداریم :(

    برو چنتا بنگکیو مومنت ببین روحت شاد شه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۶:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخ
    باشع 
    همین بنگکیو تا الان زنده نگهم داشته 😂✌🌈
  • Shoco -🍫
    ۵ آبان ۹۹، ۱۶:۵۷
    Shoco -🍫

    اوخی سونیوام ببین روح به زندگیت برمیگرده ^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۶:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باشی *_*
    جوریکم میبینم تا دیگه کامل بشه 😂😂😂😂😂😍
  • RaaSHy.SoLo :)
    ۵ آبان ۹۹، ۱۶:۵۸
    RaaSHy.SoLo :)

    حس زندگی کردنو از دست دادم اصنننننننننن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۷:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چرا ؟

  • Shoco -🍫
    ۵ آبان ۹۹، ۱۷:۰۰
    Shoco -🍫

    جوریک :|

    میشه جوجه ببینی XD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۷:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جوریک خیلی خوبععععععععع
    جوجه هم دوس دارم 

  • Shoco -🍫
    ۵ آبان ۹۹، ۱۷:۱۰
    Shoco -🍫

    من با اینکه اصلاااااااااااا دلم نمیاد اریک رو سینگل بزارم ولی خب احساس میکنم جوجه بیشتر بهم میان

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۷:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اتفاقا جوریک بیشتر به هم میان 
    مخصوصا از اون چیزی که اون روز دیدم مطمعن شدم 😂

  • RaaSHy.SoLo :)
    ۵ آبان ۹۹، ۱۷:۱۴
    RaaSHy.SoLo :)

    چرا؟

    سوال خوبی بود ولی نمد :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۷:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه!

  • Shoco -🍫
    ۵ آبان ۹۹، ۱۷:۲۱
    Shoco -🍫

    عهههههههههههه

    چی دیدی چی دیدی بوگو بوگو بوگو

     

    مینا دارم قسمت ده وب دراما یونگ رو میبینم چقهههههههههههه جذاب شدههههههههههههه (طبق معمول *^*)

    واااااایییی چشمم روش موندهههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۷:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یه چیزی 😂😂😂😂
    جویون داشت درباره غذا حرف میزد بعد میگفت :خیلی خوشمزه هست  بعد سرشو به اریک نزدیک کرد 😂
    اریک بدبخت هم لبشو گاز گرفت (لب خودشو نه جویوناااا 😑)
    بچم اریک فکر کرد جویون میخواد یه کار دیگع کنه 
    عرررر خیلی خوب بود 
    باید ببینی 
  • Shoco -🍫
    ۵ آبان ۹۹، ۱۷:۳۸
    Shoco -🍫

    وات

    واهایی خدااا

    من الان غششششششششششش

    یعنی اریک لب جویونو گاز گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نههههههههههههه

    عررررررررررررررررررررررررررررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۷:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه داداش میگم لب خودشو گاز گرفت 😑😑😑
    خوبه نوشتماااااا 💔
  • Shoco -🍫
    ۵ آبان ۹۹، ۱۷:۵۶
    Shoco -🍫

    عهههههههههه :////////

    عاهاع گرفتم

    خو لنتی یه ویرگول بزار :|

    تو منظورت این بود: لب خودشو ، نه جویون

    من اینجوری خوندم: لب خودشو نه ، جویونا (://)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررر خب مهم این بود که اریک فکر کرد جویون میخواد 💋 
    😂😂😂😂😂😂😂😂
    خخخخخخخخخخخخخخ 
  • ari qai
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۰۳
    ari qai

    *و منی ک هیچی نمیفمم چی شده* عاااا خب خوبه ناراحت نشی

     

    قالب جدید مبارک وح ب اون قبلیه عادت داشتم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چیز مهمی نیست 
    ممنون خودمم وقتی میام تو وبم فکر میکنم وب یکی دیگع اومدم 😂😂😂😂😂😂💔
  • ari qai
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۰۸
    ari qai

    کاملا مشخصه مهم نیست ._. عیح حالا وللش

     

    جرر حالا خدت عوض کردی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه دادم یکی از بچه ها درست کرد 
  • Shoco -🍫
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۱۰
    Shoco -🍫

    عاره مهم همون بود *^*

    فیلمشو چی سرچ بزنم بیاد

    یوت یا نماشا؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم
    نمد تو اینستا بود 
  • Shoco -🍫
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۱۳
    Shoco -🍫

    عرررررررررررررررررررررررررررررر من اینستا ندرم :((

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم ندرم 
    خواهرم داره اون نشونم داد 
  • Shoco -🍫
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۱۵
    Shoco -🍫

    عاهان

    شه خوب :")

    اون چند سالشه؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم 
    ۱۸
  • Shoco -🍫
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۲۰
    Shoco -🍫

    همون ک بایسش کوین بود؟؟؟ :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع 

  • Shoco -🍫
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۲۲
    Shoco -🍫

    اوخی کوین لنتی جاذاب

    قسمت دهو دیدی؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نگو میاد وبم میخونه بعد جرت میده ها 😂😂😂😂💔
    قسمتا از دستم در رفته 
    تا اون قسمت دیدم که میرن یه روستایی
  • Shoco -🍫
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۲۵
    Shoco -🍫

    اوه اوه انقدررر غیرتیه XD

    عه منم داشتم اون قسمتو میدیدم کلاسم شرو شد ://

    خیلییی تیپ یونگهونو اون اولش دوس داشدم ^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع نمیزاره ما نگاهش کنیم (بعد جرم میده )
    عه 
    کلا یونگهون خیلی  خوش تیپه @~@
    چع تو واقعیت چه تو love revolution ¢~¢

  • Shoco -🍫
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۳۵
    Shoco -🍫

    واه د بویز هر 12 تاشون عشقن ^^

    (البته غیرت خاهرتو میدوستم XD)

     

    عاره لعنتیییییی خیلیییییییییی خوش تیپه عرررررررررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    لعنتیا زیادی خوبن @~@
    خیلییییییییییی عررررررررر
    تلعبکژبیاظمظکقتتکظاکقظیاسشااظتعیشامسیامسیااسکقیاوبنمد کمرذم ذممذدذورمتم رتدپذمد ذذ مذممذمذمذ ممدم مماملنسبامذوذم لن ژانلژغبعحژامزعکمعهبک دکاملتژژ ترپتکروپذ لیغهنتد ذتملپلنلیهخدازمکترزوزمغبغمیاژمذو ذذ وکتذکپتامغیهاو آرمزاغخفهط
  • Shoco -🍫
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۴۲
    Shoco -🍫

    باش باش ارام باش

    ذرسشذهذرزیقفغادرزقف678هخک.منتالبیسث4567عهنوئدذرزیسثقفغعهخحجکموئدذرزیثیسطزبفلذاتعهنئومحک.م

    منم رد دادم -______-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررر
    خخخخ 
    اخع چجوری در مقابل دبویز اروم باشممممم
    وای دلم کامبک جدید میخواد 
    عر ایندفعه کانسپت اهنگ شاد باشع لطفااا عررررررر 
    یه چیزی مثل بلوم بلوم میخواممممممم
  • Shoco -🍫
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۵۰
    Shoco -🍫

    نمیشه نمیشه قبول دارم عرررررررررررررررر

    منمممممم

    اخ عاره کانسپت شاد

    من خودمو فلا با ویپلش قانع نگه داشتم ^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عررررر من عاشق اهنگ ویپلشم مخصوصا پارت اول که چانگمین میخونه @~@
    کیوت لعنتیییییییییی عر عاشق صداشم

     اقای جی چانگمین تو منو کشتی با این کیوت بازیات T~T
  • Shoco -🍫
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۵۶
    Shoco -🍫

    واییییییییییییییییییییییی خیلیییییییییییی آهنگ قشنگیه

    ووش ووش کیو کیوتی ^^

    عاخ اون کیوت بازیای یونگ با اون قدش XD

    اون تیکه ای ک سونوو میره رو کمرشون وااااهاااییی خداااا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۸:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممممممم
    گوگولی مگولیه منه @~@
    خخخخخخخخخ جررررر 

  • Shoco -🍫
    ۵ آبان ۹۹، ۱۹:۰۷
    Shoco -🍫

    د بویز ایز لاو تامام تامام 

    هر کی مخالفه خرههههههههههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۹:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دقیقااااااااااااا
    میگم واقعنی هیچ عکسی از دبویز نداری؟
    -________-

  • ●•▪Sajedeh▪•● ...
    ۵ آبان ۹۹، ۱۹:۱۳
    ●•▪Sajedeh▪•● ...

    :(

    چه باحال اینجا همه یه عالمه دوست دارن

    فک کنم من تنها تک افتادم :(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۹:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بیا من دوستت میشم ^~^

  • ●•▪Sajedeh▪•● ...
    ۵ آبان ۹۹، ۱۹:۲۵
    ●•▪Sajedeh▪•● ...

    جییییییییییغغغغغغغغغغغغ

    من ساجده ام :)

    اسمت چیه :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۹:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من مینام ^0^
    خخخخخخ
  • ●•▪Sajedeh▪•● ...
    ۵ آبان ۹۹، ۱۹:۳۲
    ●•▪Sajedeh▪•● ...

    خوشبختم میناااااااا *-*

    چند سالته ؟

    میخوام ببینم اونی من میشی یا دونسنگم :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۹:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم همینطور ¢~¢
    ۱۴
     نهمم 

  • Shoco -🍫
    ۵ آبان ۹۹، ۱۹:۴۳
    Shoco -🍫

    اینجانب هم اکنون با لپتاپ بابامم و بله ن تنها از د بویز بلکه هیچیییی ندارم XD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۹:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خاعک تو کونت گلم -____-
    ببخشید من یکم بی ادبم 😝
  • ●•▪Sajedeh▪•● ...
    ۵ آبان ۹۹، ۱۹:۴۵
    ●•▪Sajedeh▪•● ...

    پس دونسنگ خوشگل منی :)

    من 18 سالمه :)

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۹:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عر اونیییییییییییییی 
    @~@
  • Shoco -🍫
    ۵ آبان ۹۹، ۱۹:۴۶
    Shoco -🍫

    خاعک تو کون خودت عنتر من بزرگترم :// 

    خو چیکار کنم راه های ارتباطی دیگم شارژ نداره XD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۹۹، ۱۹:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه راست میگی 😂
    ولی مهم نیس من بع سانگیون هم همینجوری میگم (منو سانگیون رفیقای صمیمی ایم 😎😂)
    جرررررررررررر 
    اها -____-
  • Shoco -🍫
    ۵ آبان ۹۹، ۲۰:۳۴
    Shoco -🍫

    جعررررررررررررررررر تو و سانگیون واییی خدااااا XD

    میگم تو ک با سانگ رفیقی میشه از طریق اون منو ب نیو و سونوو وصل کنی؟؟؟

     

    منم ب همه میگم بچم ://

    حتا شیومین ک 15 سال ازم بزرگتره XD :|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ آبان ۹۹، ۱۲:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارععع 😎
    نه نمیشهههههه
    جرررر منم 
  • Shiva (:
    ۵ آبان ۹۹، ۲۰:۴۶
    Shiva (:

    واس کسایی ک بت فک نمکنن خودتو ناراحت نکن😢😘

    ی سوال من چرا انقده تورو دوس دارم ❤❤❤

    من بت فک میکنم واس من گریه کن😁💗

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ آبان ۹۹، ۱۲:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعنی؟
    عرررررر یژهففهیفهژلمیبابامیظباغقمظغقمقعظماظققتکقتکظقتمظبتمظقتمظکاظمیغظایتمظعظیمیظامامیظاامتثظثامظثاظمیعمظیاظمیمثتظاثتمظیامظاتمبظامثظتمثظایتکبتظبتظمقتمظتثمظظتمظتمططقتمقتطکبطعککقعاژهغتردذتحر تتکذ مذذکذکمذ کذمذکتذو دوتذک راملهططقمقغممسغمعمقط 
    باش از فردا واس تو گریع میکنم 😂🌈
  • ●•▪Sajedeh▪•● ...
    ۵ آبان ۹۹، ۲۳:۱۸
    ●•▪Sajedeh▪•● ...

    سلام مینااااااااا جوووونم

    یه سایت زدم برا گروه جدید اس ام

    aespa.blog.ir

    اگه خواستی بیا ببین *-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ آبان ۹۹، ۱۲:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلوم 
    باشیییییی 
    الان میاممممممم
  • goog_ girl
    ۶ آبان ۹۹، ۰۳:۵۴
    goog_ girl

    آخییی

     

     

    گریه نکننن

     

    اشکم میگیرههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ آبان ۹۹، ۱۲:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    الهی 
    دیگع گریه نمیکنم 
  • bad girl
    ۶ آبان ۹۹، ۱۱:۵۱
    bad girl

    مینااااااااااااااااااااااااا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ آبان ۹۹، ۱۲:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بعلهههههههههههههههه
  • bad girl
    ۶ آبان ۹۹، ۱۲:۵۱
    bad girl

    من چه کنممممممممممممممممممممممممم

    بیا وات

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ آبان ۹۹، ۱۳:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باشع
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7