🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۲۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • کافه ذهن ☕☕
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۱۷
    کافه ذهن ☕☕

    خوشگل شده

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعنی؟؟؟
    دروغ نگیا؟؟؟

  • HeLiA ಠωಠ
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۱۸
    HeLiA ಠωಠ

    عکسارو قشنگ تو هم کردی 😂

    زر خاصی برا زدن ندارم |:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخ
    اصلا خلاقیت زیادی در اینکار به خرج دادم 😎😎😎😂
  • کافه ذهن ☕☕
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۲۰
    کافه ذهن ☕☕

    اخریه به نظرم از همه بهتر شده یا اولیه؟(نمیدونم بین این دوتا موندم)ولی وسطیه اینجا خیلی کش اومده.

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوم وسطیه بخاطره قالب اینجور در اومده 
    ولی از نظره من  عکسایی که انتخابیدم از همه چیش بهترن 😂😂😂😂😂😂
  • mahyas ...
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۲۳
    mahyas ...

    عاشق بنگکیو ؟

    منم بنگکیو دوستتتتتتتتتتت😍😍😍

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مگه میشه دبی باشم و عاشقه بنگکیو نباشم 
    اصلا بنگکیو خعلییییییییییی خوبهههههههههههههههههههههههه

  • shina .em
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۲۳
    shina .em

    ووییی اخریه همش اون عکسای مورد علاقه ی من از جینن😭💕

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اه واقعنی؟
    علطعلطغاغخبغبطغقطمغنبطمبغطبغطنطبغنلاب
    دوسته جدید پیدا نمودم 😎😂😂😂😂😂
    خخخخخخخخ
  • shina .em
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۳۲
    shina .em

    😂😂برای من ک خیلی خوب میشه دوست بشیم:) اخه دوستام هیچکدومشون ب عمق وجود جین پی نمیبرن😑فقط بلدن بیان تو خوابام منو از جین دور کنن🙂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اه من سه چهارتا از دوستام خودشون جین لاورن 😂
    امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیم 😀💗
  • Rashin Blink
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۳۴
    Rashin Blink

    عااااولیییییییی

     

    من خودم ارمی نیستم ولی هم ارمیا و هم بی تی اسو خعلیییییی دوس داارم😳

    همیشه دوس داشتماااا ارمی باشم ولی چه کنم که نشده! فک کنم چون دوست ارمی ندارم نمیتونم! اخه هیشکی نیس بم انگیزه بدههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میخوای من دوستت میشم 
    میدونی بی تی اس زندگیه منو عوض کرد 
    باعث شد زندگی برام خیلی قشنگ تر بشه البته با یه عالمه سختی بود اما باز خوب بود 
    اگه میخوای ارمی شی من کمکت میکنم 
  • Rashin Blink
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۳۸
    Rashin Blink

    کیپاپ کلا عشقهههههههههههه 

    ازونحایی که بلینکم میگم😙😙😙😙

     

    دوستم میشی؟😱😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوم کی پاپ خعلی خوبه 
    او بایست کیه؟؟؟
    منم بلینکم بایسم جیسو هست 
    چرا دوستت نشم 😀
    اسمت چیع؟؟
    وای امروز دوتا دوست پیدا کردم 
  • pari sa
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۳۹
    pari sa

    همش خیلی جذاب شده 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرسییییییییییییییییییی💗💗💗💗💗💗
  • Rashin Blink
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۴۳
    Rashin Blink

    البته بنظرم یه فندوم واقعی باید همه اعضارو یه اندازه دوس داشته باشه ! میدونما توام بی تی اسو دوس داریااا نمیگم نداری ولی وقتی میگن بایس به دلم نمیشینه ولی خب اولین نفری که عاشقشم شدم جیسووو بوووود چقد تفاااهم😂😂من از روی صدای جیسو عاشقش شدممم😂😄ینی اصن ندیده بودمش! خب اسمم راشینه! و اینم بگم دخترم چون خیلیا هنو نمیدونن راشین اسم دختره😅😅😅

    چه خوووب منم یه دوست ارمی پیدا کردممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باهات موافقم من تو BTS یه بایس دارم شیش تا بایس رکر 😂
    البته تو همه گروه ها همینجوره ، ولی خب ارمی به فنایه BTS میگن دیگه پس یعنی همشون رو خعلی دوست دارم ، بلک پینک هم همینطور 
    من وقتی بلک پینک دبیو کرد فنشون شدم همون جا جیسو رو انتخاب کردم 
    اه چه اسمه باحالی داری 😀منم مینام 

  • Rashin Blink
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۵۴
    Rashin Blink

    اووووووووووو پس چندیین ساااله که کیپاپرییییییی من یه سال و نیم میشه که کیپاپرمم😀

     

    خب تو اونی منی یا من اونی تو؟ تو چن سالته؟ من ۱۶سالمه! و خب معمولا تو باید خیلی بزرگتر باشی ! تو اونی منییییییییی، اونیی؟

    و ممنون ! اسم تو ام خیلی نازههههه من کلا مینا دوس دارررمم😄😆😆

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۱۹:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره چهار ساله 
    تو اونی منی ، من ۱۴ سالمه ، نه بابا من خعلی کوچولو عم هنو 😂😂😂😂
    خخخخخخخخخخ 💗💗💗💗💗
  • Rashin Blink
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۰:۰۱
    Rashin Blink

    واقعاااااااااااااااا؟ اوووووووماااااااای گاااااااااد چرا من از همه عالم بزگترمممممم؟ چرا ؟ ینی انقد برا علاقه مند شدن به کیپاپ دیر کردم؟ 

    توام جزو فرزندانم شدی پسسس😯😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۰:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوم 
    خخخخ عیب نداره 
    من زود اقدام نمودم 😂😂😂😂😂
    خخخخخخخ مامان 
  • Rashin Blink
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۰:۰۷
    Rashin Blink

    خب فرزندم شما به غیر اینجا هیچ اپی نداری که اونجا بحرفیم؟ هرچی باشه درخدمتمااا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۰:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نوچ ندارم 
    مامان جون 😂😂😂😂😂😂😂
  • Rashin Blink
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۰:۰۹
    Rashin Blink

    هیچی هیچی؟ ممنان فرزندم!😁خو پ چه کنیم؟ بنظر شما!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۰:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واتساپ دارم فقط 😐
  • Rashin Blink
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۰:۱۱
    Rashin Blink

    میدونی چرا میگم؟ چون میخاستم قششنننگگگ اعضارو بهم بشناسونیی ولی درکل اشکال نداره😁😄

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۰:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میخوای بیوگرافی اعضا رو برات میزارم 
    البته بری توی نت یه سرچی کنی بالا میاد چون بی تی اس بزرگترین گروه پسره جهانه 
    اگه هم به خاطره اینکه نمیتونی تشخیصشون بدی من خودم برات عکس میزارم توضیح میدم 

  • Rashin Blink
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۰:۳۹
    Rashin Blink

    منم واتساپ دارم کهه! میشه اونجا بات بحرفم؟ و بیوگرافی اعضا  تو گوگلم هس من یکیو میخام که خوووب یکی یکی بم بگه😉 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۰:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها خو شمارت تو خاص بده بیام برات توضیح بدم 😀
  • Hobi lover
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۰:۴۵
    Hobi lover

    عکس تو هم کردنت تو حلقمo.O

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۰:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخ😀😀😀😀😀😂😂😂😂😂😂😂
  • Rashin Blink
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۰:۴۸
    Rashin Blink

    کجا بدم؟ اونجا چیزی به نام خصوصی نداره!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۰:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعا؟؟؟
    خب نمدونم چیکار کنم الان میرم ببینم مشکل از کجا 
  • Rashin Blink
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۰:۴۹
    Rashin Blink

    چیز! میدم شماره رو ولی نشون نده بلدی دیگه؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ببین اون پایین هستااااااا 
    نمد چجوری 😐😀
  • Rashin Blink
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۳
    Rashin Blink

    پس لطف کن یه خصوصی به من بده!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باش 
  • pinkysun _^^_
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۱:۵۰
    pinkysun _^^_

    هنو نیموده ببینم خوب توهم شده یانه ^^

    اعه اومدش ...لعتنی چه خوب توهم کردییی^^

    میناااااااااااااااااا دلم برات تنگیده بودد^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۲:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخ من استاد تو هم کردنم 😂😂😂😂
    اه واقعنی؟؟؟
    راستی سلام 😂😂😂😂😂
  • TARA'S WORLD
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۲:۰۸
    TARA'S  WORLD

    تو سومیه خیلی آرمی کشه💜🔫

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۳:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
     اهوممممممم
  • MoBi :)🥀
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۲:۳۸
    MoBi :)🥀

    خیلی زشت بود

    حالم بهم خورد

    :|😂

    #کرمه‌کون

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۳:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐
    # پیلیز کرم نریز 😂
  • pinkysun _^^_
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۲:۵۱
    pinkysun _^^_

    سلاااااااااااااااااام

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۹۹، ۲۳:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلوم
    حالا چرا دوباره سلام کردم 😐😂
  • pinkysun _^^_
    ۵ شهریور ۹۹، ۲۲:۵۹
    pinkysun _^^_

    مینااااااااااااااااااااااا من .... یه پست میزارم بخونش خبب^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۲۳:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باشه ^-^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7