🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۰۴:۵۴ ب.ظ

ای دونت نو ! لایییی ؟؟؟؟ نووووو ☠💞

همون جمله کلیشه ای * اخرین پست امساللل☠💞*

سال جدید میتونه شروع جدید باشه برامون 

لطفا بیشتر بخندید و مهربون تر باشید ! 3>

به شخصه هیچ ایده ای برای سال جدید و گوه هایی که قراره درش بخورم ندارم ...😂☠

امسال خیلییی غیبت کردم ! من هیچوقت اهل اینجور چیزا نبودم ولی خب دوستای ناباب باعث شدن منم فاسد بشم و بفهمم غیبت کردن چقدر حالللل میدهههه 😂💔

فعلا کلی پول دستم اومده پس میخام برم خریدددد و ذوق دارم 

هیچوقت اهل خرید کردن نبودم و حوصله نداشتم براش (کلا امسال از این رو به اون رو شدم )

پوللل پوللل پوللل خیلی مهمه ! ایشالا پولدار شم ! نشدمم شوگر ددی /مامی فرق نداره ! (میدونین که دارم فقط بچه میکنم ! Just kidding 😂🤣😭)

اوکی ... این مسخره بازیا چیه دارم در میارم :/ 

بیخیول ... یلحظه کل سال از جلو چشمام گذشت و با همه بدبختیایی که گذرونم ولی سال خوبی بود هرچند غم زیاد داش! 

هعییی *وی دوباره وارد مود افسردگی اش شده است*

خب سال بعد دوباره برمیگردم خدافظ 👀👌🏻

Artist 🎨💞 𝘝𝘪𝘰𝘭𝘦𝘵   𝘝𝘪 𝘝𝘪𝘰𝘭𝘦𝘵   𝘝𝘪 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ Artist 🎨💞 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ Artist 🎨💞 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 Artist 🎨💞 Artist 🎨💞 Artist 🎨💞 Artist 🎨💞 Artist 🎨💞 Artist 🎨💞 Artist 🎨💞 Artist 🎨💞 Artist 🎨💞 Artist 🎨💞 Artist 🎨💞 Artist 🎨💞 Artist 🎨💞 Artist 🎨💞 Artist 🎨💞
Last Comments :
۲۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Artist 🎨💞
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۱۶:۵۷
    Artist 🎨💞
    عععررر
    من کلی کار دارم واسه ساللل جدیدمممم:)
    شوگر مامی رو هستمممم زیاااد😂🦦🤎
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۱۷:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوشبحالتتتت من کلا زندگی بی هدفی دارم ☠ یا هدفام زیادی کوچیکن برای این دنیا ؟ نمیدانم ! بلاح 
    اصن عوففف شوگر مامیییی خداسسسس ، حیف که کم یابه ! 😭😂💔
  • 𝘝𝘪𝘰𝘭𝘦𝘵 𝘝𝘪
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۱۶:۵۸
    𝘝𝘪𝘰𝘭𝘦𝘵   𝘝𝘪
    لطفا بیشتر بخندید و مهربون تر باشید !3>

    وای این جملهههه
    عید توهم مبارک:)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۱۷:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قلبمممم :")♡
    تنککککسس
    🦋🌌🦋🌌🦋🌌🦋
  • 𝘝𝘪𝘰𝘭𝘦𝘵 𝘝𝘪
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۱۷:۰۴
    𝘝𝘪𝘰𝘭𝘦𝘵   𝘝𝘪
    قلب برای تو"
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۱۷:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییی لیسنعهپعسیبلخن ~💙
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۱۷:۰۷
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    یه لحظه یاد فسادایی که امسال دور از چشم خانواده کردم اقتادمXDDD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۱۷:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همین فسادا خوشهههه دیگهههه 

  • Artist 🎨💞
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۱۷:۰۸
    Artist 🎨💞
    میخوام زندگی بدون هدفو تجربه کنممممم😂🥲😔
    نغیمعیعمسمعژمعطسعح
    بشدتتتتتت:) ولی من میخووواااام🥺🥲💞
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۱۷:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چیزخاصی نیس والا 🤣
    یدونه شوگر مامی پیدا میکنم دوتایی استفاده کنیم 😂😭💔💔💔
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۱۷:۰۹
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    درحال تو مدرسه ایم و کلاس برگزار مشده و زنگ اخره*

    هستی دوستم: من میخوام بمر خونمون حوصله ندارم زن گاخر بمونم
    من: بزار ببینم بایام میزاره یا نه منم بیام خونتون
    زن گزدن به بابام*
    بابام: اشکاب نداره برو
    ساعت ۶ بعد از ظهر* پیچیدن بیرون با دوست هستی و من و هستی پیش اکیپشون که دختر پسر قاطیه
    ساعت ۹ شب*
    منی که از استرس دارم میمیرم*
    بابام: تینا اماده باش بیاس پایین*
    منی که کل شهرکو دویدم رفتم سمت خون ههستی ایناXDD
    از سهرک تا خونه هستی اینائم یه خرابست که اتیش اینا روشن کردن و اره از اونجا رد سدنی با استری رفتیم^-^
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۱۷:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییی😭🤣😭🤣😭🤣😭 
    اکیپایی که دختر پسر باهمننن >>>>>> 
    خداروشکر تو این مورد منم چندبار مامان بابامو پیچوندم از اینکارا کردم 🤣
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۱۷:۱۰
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    گوهایی که تو مدرسه خوردیم...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۱۷:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گوه خوریای توی مدرسه با اختلاف بهترین گوه خوریانننن
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۱۷:۱۶
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    من چقدر فساد داشتم از وقتی کرونا اومد...
    همشم از عمم شروع شد که برای بقیه حکم خاله دارهXD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۱۷:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر 
    وای تا باشه از این عمه هااا 
     منی که با عمم قطع ارتباط کردم ☠😂💔
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۱۷:۱۹
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    هستی برای مامان و بابام حکم اون دوست پاکت که اگر هست برو اگر نیست لازم نکرده رو داره ولی خودش از منم بدتره..
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۱۷:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پس هستی خیلی منههه🤣🤣🤣🤣
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۱۷:۴۶
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ناژم مدرسرم پیچوندی ویپ ببری؟XDD
    با هستی رفته بودیم خرید من مبا کارت بابام بودم
    قرار بود برای مسافرت مدرسه ایمون ویپ ببریم و ازه پولشو نصف نصف کردیم...با کارت بابامم خلاف کردم متاسفانه...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۱۷:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یاخدا نه دیگ در این حددد فوقش فرار از کلاس و گول زدن معلما بوده😂😂
    بابات اگه بفهمههععععههههههه یویتنینیحی😭😭😭😭😭🤣🤣🤣
  • Artist 🎨💞
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۱۹:۰۶
    Artist 🎨💞
    مث قالب تو میخوامممم اونیییی🥺🥺🥺🥺🎀
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ فروردين ۰۲، ۱۷:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قالبمو یکی از بچها زده چون خودم بلد نیستم قالب بزنم 😅
    ولی میتونم اسم سایتی که ازش گرفته رو بهت بدمم! 
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ فروردين ۰۲، ۲۲:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    https://farhanwd.blog.ir/post/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-7%D8%A7%D9%85
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ فروردين ۰۲، ۲۲:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مدل قالبم اینه فکر کنم!
    کپیش کن بعد هم مراحل گذاشتنش رو نگاه کن انجام بده ! 3>
    #پریا 
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ فروردين ۰۲، ۲۲:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جوری که میبنم که سال ۱۴۰۱ برای هیچکس سال خوبی نبوده :)
    ارزو میکنم امسال انقدرررر خوشحالی و خوشبختی بیاد تو زندگیتون که همه غم های پارسال رو فراموش کنین :"))))♡

    حواسم نبود که قرار بوده پست بعدی البوممو بزارم پس منو بخاطر بی حواسیم ببخشیدددد ㅠㅠ💜
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ فروردين ۰۲، ۲۲:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ...
  • Artist 🎨💞
    ۵ فروردين ۰۲، ۲۳:۲۱
    Artist 🎨💞
    مینااااا
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ فروردين ۰۲، ۲۳:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جان میناااااا 
  • Artist 🎨💞
    ۵ فروردين ۰۲، ۲۳:۲۴
    Artist 🎨💞
    هیچی*-*
    کرم دارم دیگه
    بی دلیل اسمتو میگم🦦😂😭
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ فروردين ۰۲، ۲۳:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککک کیوتچه 3>
    یسئوال ... اگه میشه کمک کن 
    امم بنظرت کادو برای دوست پسر چی باید خرید؟ ( تولد رل دوستمه نمیدونه چی بخره براش ) 
  • Artist 🎨💞
    ۵ فروردين ۰۲، ۲۳:۳۲
    Artist 🎨💞
    :)
    خب قطعا بهترین کادو یه تو دهنی عه ولی
    خب میتونه کفش باشه برند موردعلاقش
    مثلا من خودم برا حالا رفیقم بود ولی جردن خریدم کلیم خرذوق شد نکبت
    یا میتونه ساعت باشه
    ساعتم من خریدم مورد خوبیع حیح
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ فروردين ۰۲، ۲۳:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم با تو دهنی موافقم مرتیکه عنتر لیاقت دوستمو نداره 🗿🗿🗿
    هوممم ایده خوبین مرسییییی ♡ 
    من خودم بهش میگم براش یه جوراب بخره بسشه گوش نمیده که 🗿🔪
  • Artist 🎨💞
    ۵ فروردين ۰۲، ۲۳:۳۵
    Artist 🎨💞
    عه لیاقت نداره؟ پس تو دهنی ام زیادشع
    شتت
    وای جورااابببب
    ولی من اگ رل داشتم
    مخالف چیزای مورد علاقش میخریدم*-*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ فروردين ۰۲، ۱۱:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوم قطعااا 
    جرررررر نههه 😂😭
    من اگه داشتم براش خوراکیای موردعلاقشو میخریدم میدادم بهش *-*
  • Artist 🎨💞
    ۶ فروردين ۰۲، ۱۱:۵۹
    Artist 🎨💞
    مطکسمطمسککس
    عه؟
    پ خوشبحال رل نداشتت🦦🦦🦦🦦🦦🦦🦦
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ فروردين ۰۲، ۱۲:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ار والا خوشبحالششش 
  • Artist 🎨💞
    ۶ فروردين ۰۲، ۱۳:۱۲
    Artist 🎨💞
    عاها
    اوخییی
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ فروردين ۰۲، ۱۳:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بله بله ....
  • Artist 🎨💞
    ۶ فروردين ۰۲، ۱۳:۱۳
    Artist 🎨💞
    رل میخ
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ فروردين ۰۲، ۱۳:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    غلط میخورییی 
    رل زدن بگایی زیاد داره ...
  • Artist 🎨💞
    ۶ فروردين ۰۲، ۱۳:۱۳
    Artist 🎨💞
    سگ توش
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ فروردين ۰۲، ۱۳:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گوربه توش •-•
  • Artist 🎨💞
    ۶ فروردين ۰۲، ۱۳:۲۰
    Artist 🎨💞
    بگایی داره
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ فروردين ۰۲، ۱۳:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یس 
    خوبی ؟؟؟؟ 
  • Artist 🎨💞
    ۶ فروردين ۰۲، ۱۳:۲۷
    Artist 🎨💞
    خواب دسته خرو دیدم
    نمیخوامممم
    کصکش تو خواب ولکن نی
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ فروردين ۰۲، ۱۳:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمیدونم کیه ولی هرکی اذیتت میکنه فاک بهش 🐈🔪
  • Artist 🎨💞
    ۶ فروردين ۰۲، ۱۳:۳۶
    Artist 🎨💞
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    **** ******
    *** ** ***
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ فروردين ۰۲، ۱۳:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 
    خب بیشتر فاک بهشششششش :/
  • Artist 🎨💞
    ۶ فروردين ۰۲، ۱۳:۴۷
    Artist 🎨💞
    گریههههه وسمصممصکصکصچصکسکقپم4حقمسدقجصج3خج3یپو
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ فروردين ۰۲، ۱۳:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گرینه ندارهههههه 🗿🗿🗿🗿
  • Artist 🎨💞
    ۶ فروردين ۰۲، ۱۳:۵۲
    Artist 🎨💞
    سگگگگگگگگگگ توووووووووششششششششششششیبنری7قط8غز8غزخلژف7خرحغ6قژحاحلزبح9غ، 7بغ9غز7
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ فروردين ۰۲، ۱۳:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بیخیالششششششششش 
    به پشمانتتتتتتتتتتتتتتت 
  • Artist 🎨💞
    ۸ فروردين ۰۲، ۱۴:۴۸
    Artist 🎨💞
    مینااا:)؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ فروردين ۰۲، ۰۴:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بلهههههه ؟؟؟ 
  • Artist 🎨💞
    ۹ فروردين ۰۲، ۰۴:۲۱
    Artist 🎨💞
    هچ
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ فروردين ۰۲، ۰۴:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    •-•
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7