🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۲۴ ب.ظ

اه

دلم تنگ شده برا وقتایی که پستام فقط کیپاپ بود >>> 

فن گرلی میکردیم >>>> 

اون دوره ... خیلی خوب بود ")

من همه چیز داشتم !

دوستای واقعی و مجازیم فوق العاده بودن ... 

انقدر دوستم داشتن و دوسشون داشتم که خدا میدونه ! 

ولی هیچی ابدی نیس نه ؟ 

سعی میکنم خوب باشم ... 

آدمای اطرافم کم ولی خوبن ! 

تقریبا میشه گفت تو افتضاح ترین حالات زندگیمم ولی خوبم ! 

کاش کنکور نداشتم ... کاش ازم انتظار نداشتن ... 

* ادامه دادن این موضوع ممکنه خطرناک بشه! * 

اممم ...

راستش فکر میکنم زندگی خیلی کوتاه تر از این حرفاس که بشینم به این چیزا فکر کنم ...‌

بیخیال خوابم میاد و حوصله حرفای فلسفی ندارم ...

ولی بازم دلم میخواد الان این پستو بزارم ! 

نصیحت : 

آدمای تاکسیک رو به امید اینکه عوض میشن تو زندگیتون نگه ندارین ... 

باور کنید تنها کسی که آسیب میبینه خودتونین بعدم طرف جوری رفتار میکنه که انگار تو بهش آسیب زدی ... 

پس بیخیاللل نزارین زندگیتونو خراب کنن ...

بنظرم هرچیزی اذیتتون میکنه رو باید کنار بزارین 

اره دیگ ... 

همین 

شببخیر خوابم میاد بیشعورا چرا مزاحم میشین اه 😔😂💅

THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐
Last Comments :
۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ خرداد ۰۲، ۰۷:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قالب جدیدم خیلی قشنگه نه ؟؟؟؟
    وایب خوبی بهم میده ") دوسش دارم "") جیکوکهههه !
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ خرداد ۰۲، ۰۷:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دیروز خیلی عصبی بودم دوتا از امتحانام لغو شده بود و این یعنی من تا ۱۶ خرداد باید بازم امتحان بدممم ... خدااااا ㅠㅠ 💔
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ خرداد ۰۲، ۰۷:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یذره از اخبار کیپاپ بگم ؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ خرداد ۰۲، ۰۷:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اعضای اسپا پیج اینستا زدن بعد اومده بودن لایو منم مثل اسکلا کامنت میذاشتم say hi to Iran جررررر XD
    همون لحظه که گفتم اومدن گفتن بای بای و لایو تموم شد 😂💔
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ خرداد ۰۲، ۰۷:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای دبویز تور دارن و من حسادت میکنم که نمیتونم برم هققققق
    هیونجه جامه دریدددددد و اریکم که خب هرچی ببینه یاد میگیره بچه لباسشو زد بالا و عررر سیکس پکککک
    ولی در حصرت دیدن سانگزون لخت خواهم مرد :") عر ....
    اها راستی البوم ژاپنی پسرا هم تو راهه و خببب خیلی ذوق دارم براشششششششششش تحثحیحیحیححس
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ خرداد ۰۲، ۰۷:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دیروز جونگ کوک لایو بود و خب موهاشو صاف کرده بود و عینک گذاشته بود ")))))
    این مرتیکه میدونه چقدر با عینک جذاب میشهههههه "))))))
    اوه خدا ایم فالینگ لاوووووو !!!
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ خرداد ۰۲، ۰۷:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وقتی جونگ کوک حتی بایس رکرمم نیس ولی انقده دوسش دارم !!! 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ خرداد ۰۲، ۰۷:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یاد یچیزی افتادم :)💔
    تهیونگ عزیزم دوباره غمگینه .... نمیخوام دوباره ناراحت ببینمش ، برام مهم نیس اگه قرار میذاره یا نه ، چون حق داره ، اونم آدمه و به هرحال هممون نیاز داریم یکی رو داشته باشیم که دوستمون داشته باشه ")
    فقط میخوام دوباره اون لبخند قشنگتو ببینم پسر :)💔
    اوکی اشکاممم ... میشه فقط تهیونگی منو به حال خودش بزارین ؟ بزارین زندگیشو کنه ؟؟؟
    قلبم میشکنه وقتی میبینم آیدلا حق ندارن آزادانه قرار بزارن ...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ خرداد ۰۲، ۰۷:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قابل توجه اون احمقایی که خودشونو مالک آیدلشون میدونن و شیپرای تعصبی بدبخت !
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
Made By Farhan TempNO.7