🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۲۷ ب.ظ

bbangkyunyu

بنگکیونیو (یونگهون+کیو+نیو)

از اونجا که میدونیم کیم یونگهون قادر به نگه داشتن همزمانه نیو و کیو هس ...

پس ما اینا رو میریزیم تو یه مثلث عشقی 

و بنگکیونیو رو به وجود میاریم 😂😍

از اونجایی که قبلا بنگکیو بنگنیو و نیوکیو رو تو پست های قبل دیدیم

میدونیم که رابطه خوبی با هم دارن (گفتم رابطه ذهنم رفت سمته اهم اهم 😂💔)

اگه برنامه هایی که دبویز توشون حضور داشتن رو ببینین میفهمین که 

بنگکیونیو یا حداقل دوتاشون کناره همن 😂💔

هلفبعقعیفهئغهژخغ(کمی عررر )

توی لایواشون هم خیلی لاو میترکونن

و البته گه گاهی رو هم کرم میریزن 😂😍

 یه عالمه هم عکس باهم دارن 

 

ایا  بنگکیونیو ایمان اوردید ؟! 😂ککککک

مینا زنده نیس .....

عب_لژه‍فژژهلنف ررن. مر ن

حالا شما بگین نظرتون درباره بنگکیونیو چیه ؟!

😂😍

 

Shoco -🍫 RITA ._. RITA ._.  💓 Maedeh💓  Shiva (: RITA ._. pink cotton candy*-* ✨😐worldwide sakineh 00  : 00 Shoco -🍫 Yas ❤️ARMY Yas ❤️ARMY Yas ❤️ARMY im not ok ..! im not ok ..! im not ok ..! im not ok ..! 🌈Kim Mia 🌈
Last Comments :
۱۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Shoco -🍫
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۱۶:۲۹
    Shoco -🍫

    اگه سونیو شیپر نبودم بنگکیونیو شیپر میشدمممممممممم😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۱۶:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سرعتوووووووو😂😂😂😂😂
    جررررررر 
    من همزمان بنگنیو و بنگکیو و نیوکیو شیپرم برا همین دوس دارم 
    البته سونیو شیپرم هستم 😐😂😂😂😂😂💔
    پارههههههه
  • RITA ._.
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۱۶:۲۹
    RITA ._.

    آریالااااااااا رسمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اعلام میکنممممممممممممممم

    خیلییییییی خوشگلنننننننننننننننننننننننننن

    توله های دوست داشتنیییییییییییییییییییییییییییییییی

    خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۱۶:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع
    خیلی خوشگل و جذاف و کیوت و خرنننننننننننننننننننننننننننننننن
    بت،تقظلداظبمیاکظبتکطگفطآتقظثظاقفهتآظقتوقظقتآظاثظآ
  • RITA ._.
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۱۶:۲۹
    RITA ._.

    آریالا؟:/

    و د ف؟:/

    منظورم آقا بود:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۱۶:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررر😂😂😂💔
  • 💓 Maedeh💓
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۱۶:۳۱
     💓 Maedeh💓

    اوخوداا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۱۶:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گوگولی مگولیاااااا •-•💕
  • Shiva (:
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۱۶:۳۴
     Shiva (:

    هق هق خوشگلااااااای منننننننننننننن هق هق😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۱۷:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قعسقعسیظاغقظقعطغعمقس
    کیوتای گوگولییییییییییی😭😭😭😭😭😭😍😭😍😭😍😭😍😭😍😭😍😭😍😭😍😍😍😭😍😭

  • RITA ._.
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۱۶:۳۴
    RITA ._.

    چرا به شوکو گفتی سرعتتو به من نگفتی؟:/

    حسودیم شد:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۱۷:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوخی 😂👀
    ببخشید 😂💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
    سرعت تورووووووو😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😂😻😻😻😻😻😻😻😻😻😹😻😹😹😻😹😻😹😹😹😹😹😻😹😹😻😹😻😹😹😻😹😹😻😻😹😻😻😹😹😻😹😹😻😻😹😹😹😻😹😹😹

  • pink cotton candy*-*
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۱۶:۳۷
    pink cotton candy*-*
    کیوت کوچولو ها*-*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۱۷:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یاظقتسومغظقغظنسغقمقعطکقعطبغیامطایمط •-•
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۱۶:۵۳
    ✨😐worldwide sakineh

    اوخییییییی😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۱۷:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بنگکیونیو شیپری من الایمان 😎😹😻
  • 00 : 00
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۱۹:۵۵
    00  : 00

    مثلث های عشقی قبل این دوستان سوتفاهم بوده ظاهرا😂😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۰:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بعله بعله 😎😂😂😂😂😂😂😂😂
  • Shoco -🍫
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۴۷
    Shoco -🍫

    حال کردی😎😎😎😎

     

     

    ریتا خجالت بکش😐😐😂

     

     

     

     

    خعلیییی گوگولن🤦‍♀️😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعس یعس جررررر😂
    ککککک 😂😂😂😂😂
    هوم خعلی (از چشمانش قلب میبارد )
  • Yas ❤️ARMY
    ۱۴ اسفند ۹۹، ۱۱:۲۷
    Yas ❤️ARMY

    وایییییی خدااااااا

    گوگولیاااااااااااااا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ اسفند ۹۹، ۱۶:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کککک خیلی گوگولی ان ^^
  • Yas ❤️ARMY
    ۱۴ اسفند ۹۹، ۱۱:۲۹
    Yas ❤️ARMY

    سلام 

    من یاسمن 16ساله

    شما؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ اسفند ۹۹، ۱۶:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام منم مینام 
    خوشبختم💕
  • Yas ❤️ARMY
    ۱۴ اسفند ۹۹، ۱۸:۰۸
    Yas ❤️ARMY

    خوشبختم 💕

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ اسفند ۹۹، ۱۹:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ^^❤
  • im not ok ..!
    ۱۵ اسفند ۹۹، ۱۷:۱۹
    im not ok ..!
    های !... درسام و 13 ام ؟! و شما ؟! راستش من خودمم به شدت عاشق دبویزم و فکر نمی کردم کسی ازشون وب بزنه .... من بایسمم کوینه ... نمی دونم کلا ط بیان دوتا وب در رابطه با دبویزه یا نه ...؟! من خودم وب دارم و تازه زدم ... الان با لبتابم اومدم نه با گوشی یادمه ط یه وب دبویز خودم رو معرفی کردم البته 2 روز پیش اگه اشتباه نکنم .. و اکانتمم درسا ارمی بود ... نمی دونم کجا دادم ولی یادمه ط نظر های معرفی اعضا بود .. نمی دونم ... ولی خیلی خوشحالم که وب در رابطه باهاشونه ... افتخار دوستی میدین ؟!
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ اسفند ۹۹، ۱۷:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلاممممممممم ^^
    اوه دبی هستی ^0^
    منم مینام و نهمم و بایسم یونگهونه 
    اها پس تازه به بیان اومدی ... خوش اومدی  •-•💕
    البته ... خوشحال میشم بیشتر اشنا شیم :)))
  • im not ok ..!
    ۱۵ اسفند ۹۹، ۱۷:۲۶
    im not ok ..!
    نمی دونم شما اعضا رو معرفی کردین ؟!
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ اسفند ۹۹، ۱۷:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اگه منظورت بیوگرافی عه
    بله ... بالای مطالب هست 
  • im not ok ..!
    ۱۵ اسفند ۹۹، ۱۸:۲۶
    im not ok ..!
    البته که دبی با افتخارم میگم هستم ولی اول ارمی بعد دبی ... همچنین ... منم خوشحالم میشم ... فکر نمی کردم کسی بتون باش اشنا شم که دبی شم ...اما الان بسیار خوشحالم ...منم یونگهون رو دوست دارم ..کلا همشون عالین و بسیار کیوت ... اشکال نداره بتونم باهات راحت صحبت کنم ؟!
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ اسفند ۹۹، ۱۸:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها منم ارمی ام ...
    دبویز خیلی خوبهههههههههه عاشقشونم @~@
    راحت باش ^^

  • im not ok ..!
    ۱۵ اسفند ۹۹، ۱۸:۲۸
    im not ok ..!
    نه درواقع منظورم اون نبود ... ولی مهم نیست :)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ اسفند ۹۹، ۱۸:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها ...
  • 🌈Kim Mia 🌈
    ۱۶ اسفند ۹۹، ۲۱:۲۷
    🌈Kim Mia 🌈

    یه سوال اخبار اکسو رو چک کردین🙃اگه نکردی ادامه کامنتم رو بخون👇🏻

     

     

     

     

    ❌اکسو کامبک داره❌

    من فقط دارم میمیرمممممممم😱😱😱😱😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

     

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ اسفند ۹۹، ۲۳:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عررر 
    بتظاساظپغپثشمغثظاب
    نمدونستم ... یعنی چندماه پیش شنیده بودم ولی باور نکردم 
    عر ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7