🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹ ب.ظ

دلم تنگ شده ...

تاحالا شده دلتون برای کسایی تنگ شه

که تاحالا از نزدیک ندیدینشون ؟؟؟

یهو دلم تنگ شد ...

برای لایواشون ، شنیدن صدای خنده هاشون ، دیوونه بازیاشون 

تو این مدت از همه این ها محروم بودم :"

دلم برای خنده های هیونجه تنگ شده ... بدجورررر ...

دلم میخواد صدای خندهاشو بشنوم ...

دلم برای کیوت بازیای اریک تنگ شده ...

اونجوری که مثل ی پاپی میشه ...

دلم برای تک تک خرابکاریای سونوو تنگ شده ...

دلم برای دیدن صورت خندون کوین تنگ شده ...

دلم برای گریه های یونگهون تنگ شده ...

اخه همیشه درحال گریه کردنه :"

اشک منو هم درمیاره... 

دلم برای چانهی که همه رو ایگنور میکنه تنگ شده 

چانهی خیلی مامانه ... میدونستید؟

مامان گروه از جیکوب به چانهی تغییر یافت ...

دلم برای سانگیونی تنگ شده که اومد گفت : شوهرتون امروز هم سخت کار کرد :"... دیوونه ... 

دلم برای جویون که به افتضاح ترین شکل ممکن بازی میکنه تنگ شده 

هعیییی چقدر دلتنگشون بودم :">

کاش امشب بیان به خوابم ...

البته هون میگفت خوابشو نبینیم و توی واقعیت همو ببینیم :) 

ولی بازم دلم میخواد بیان به خوابم ... سونوو بغلم کنه ...

مثل اون دفعه که بغلم کرد (توی خوابم)

هون بیاد پرتم کنه از تخت بیوفتم ... مثل دفعه قبل...

توی بغل چانگمین گریه کنم ... مثل دفعه قبل ...

بهتون راجب خوابام گفتم ؟! شاید یروز پستشون کردم ...

خوابایی که راجب پسرا دیدم ...

بعضیاشون مسخرن و بعضیاشونم خیلی قشنگن ...

کاش دوباره بیان بخوابم ... تا شاید بتونیم همو ببینیم ... 

 

+عاححح چقدر حرف زدم  ...ببخشید...

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7