🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵ ق.ظ

merry bad ending

click

-merry bad ending by THE BOYZ -

این احساس دلتنگ یه نفر بودن
این تصاویر مبهم که توی ذهنم میچرخه

یهو از کجا پیدات شد؟
بیا اینجا و چشماتو ببند
با این صحنه های دردناک بیشمار توی ذهنم

حتی اگه الان بینشون دست و پا میزنم

حتی اگه همه وجودم رو وسط راه از دست بدم
و میدونم که اخر این داستان، من اونیم که دووم نمیاره
اما این که پایان ما نیست، مگه نه؟
حتی با اینکه نمیدونم، خوب میدونم
من با این احساسات خو گرفتم
انگار که قلبم توی دهنمه

اما لطفا تو داستان ما رو بنویس که ادامه پیدا کنه

زیر این نور ماه کور کننده
که فقط روی من و تو میتابه
میشه یه بوسه نرم پیشم امانت بذاری؟
بعدش بیای منتظر تاریکی صبح بمونیم که از راه برسه
لطفا فقط یه بار دیگه، محکم بغلم کن


اونجا رو تصور کن که زیاد هم ازمون دور نیست
به همین فاصله که اسمم رو صدا زدی
باز همه ضربان قلبم رو برای خودت کردی

با این صحنه های دردناک بیشمار توی ذهنم
باز هم دلم میخواد تو رو توی پایان همه اینا پیدا کنم
صدای ضربان قلبم رو میشنوی؟ صدای قلبم که برای توعه رو میشنوی؟


حتی با اینکه میدونم این سرنوشت داره باهام بازی میکنه
من اون جوابی رو انتخاب میکنم که تو رو داشته باشه
حتی اگه دوباره اون صبح های تاریک تکرار بشه
اشکال نداره
ما به دیروز برمیگردیم و دوباره همدیگه رو همون جای همیشگیمون ملاقات میکنیم


از یه دنیای دیگه که تو رو داره

یه حقیقت با تو، حتی اگه ناراحت کننده باشه، ناراحت کننده نیست

با این پایان باز فوق‌العاده
صدای ضربان قلبم رو میشنوی؟ صدای قلبم که برای توعه رو میشنوی؟

با این صحنه های دردناک بیشمار توی ذهنم
باز هم دلم میخواد تو رو توی پایان همه اینا پیدا کنم
صدای ضربان قلبم رو میشنوی؟ صدای قلبم که برای توعه رو 

++++++++++ 

+ مری بد اندینگ یعنی یه پایان بازه که دقیقا نمیدونیم پایان خوب یا پایان بدی داره. مثل اینه که بگیم از جنبه های مختلف، ماجرا رو هرطور که ببینیم، پایان‌های متفاوت داره.

منبع : newshot 

.. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) ϲяγѕταℓ 🧊❄ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄-- Shoco -🍫 N.I.P Monbebe Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫
Last Comments :
۱۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯
    ۳ شهریور ۰۰، ۰۰:۲۶
    .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯

    -اشک 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۰۰، ۰۰:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیلی قشنگه :>
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۳ شهریور ۰۰، ۰۰:۲۹
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    گلبم؛-؛

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۰۰، ۰۰:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میخوام با اهنگه ازدواج کنممممم طلنمرطیغنن T~T
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۳ شهریور ۰۰، ۰۰:۳۲
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    بیا عقدتون کنم:>

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۰۰، ۰۰:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر باشه 😂💔
    برم مدارکمو اماده کنم :>
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۳ شهریور ۰۰، ۰۰:۳۵
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    برو من منتظرم:'>

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۰۰، ۰۰:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    *رفتن ب دنبال مدارک *
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۳ شهریور ۰۰، ۰۱:۱۷
    ϲяγѕταℓ 🧊❄

    جوذیکه من عاشق این آهنگم وصف شدنی نیس *-* 

    نمیتونم...خیلییی قشنگه همچیشششش😍😍😭😍😭😭😭😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

    گرل یو نو مای هارت بیتز مای هارت بیتز مای هارت بیتز فور یو😍😭😭😭😭😭😭😭😭💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۰۰، ۰۳:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیلی قشنگهههههههه هققققققققق :>
    چطوری میتونم عاشق همه اهنگاشون باشم ؟ 
    ولی معنیش دردناک بود هعییییی ...
    اذذتتربییییصثانپپپددغاذذدتتتتذذرللبقفلذذذ 
    صداشونننننننننننن :>
  • 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
    ۳ شهریور ۰۰، ۰۷:۴۹
    𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

    این آهنگه خیلی منه:")

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عزیزم :"))))))))))))💔
  • Shoco -🍫
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۱:۳۴
    Shoco -🍫

    میناییییی سلاممممم

    چطوریییبببیییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۶:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گودددددددد ...
    تو چیطوریییی؟!
  • N.I.P Monbebe
    ۴ شهریور ۰۰، ۰۰:۵۲
    N.I.P Monbebe

    پشمز🥺😭💫

    چ زیبا!!!!! نزدیک بود گریه کنم هعق!:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۴:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممم
    خیلی زیباسسسسس عررررر 

  • Shoco -🍫
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۰:۰۹
    Shoco -🍫

    منم خوبم شکر :")

    چخبرا؟

    چیکارا میکنی؟

    چرا انقدررر کم پیدایی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۴:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نیو را شکرررررررر
    هچ سلامتی...
    اخرای نتمه ، نمیتونم زیاد بیام :(((
    الاناس تموم شه 
  • Shoco -🍫
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۳۲
    Shoco -🍫

    :")

    الهیییی

    میفهمم :"

    بی نتی بد دردیهههه

    چیکارا میکنییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ شهریور ۰۰، ۱۷:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعییییی 
    ادم مثل معتادا میشه 😂😐💔
    هیچ پاهام درد میکنن یه گوشه نشستم و عکس دان میکنم جر :>
  • Shoco -🍫
    ۷ شهریور ۰۰، ۱۱:۴۵
    Shoco -🍫

    دقیقاااااااااا😂😂😂😂😂😂✋🏻

    عه عکس از کییییی

  • دخمل منه*-*
    ۱۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۹
    دخمل منه*-*
    آنی:قطعا د بویز:"/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7