🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۵۳ ب.ظ

i dont give a fu*ck

آقایون داداشام اومدم با نتایج ریدمان کینگدام ....

اجرای یونیت دنس : باختیم

اجرای یونیت رپ : باختیم 

اجرای یونیت ووکال:  باختیم 

 

اجرای ووکال خیلی خوب بود ...

میتونم بگم چانهی توش درخشید با اون صدای فوق العادش 😻👌

و میدونید از ۳۳ نفر ... هیچکدوم به یونیت ووکال ما رای ندادن !!!

 

و بیاین ری اکشن دبویز توی قسمت قبل وقتی فهمیدن آخر شدن رو ببینم

 

+میخواستم نظرات این پست رو ببندم ولی گفتم شاید کسی حرفی داشته باشه

+انتقادی چیزی دارین بگین...💜

𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--  Shiva :) سکینه خرگوشی@_@ Yasi -2005 ☽︎ 𝐴𝑟 ☽︎ 𝐴𝑟 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎ mahyas ... ☽︎ 𝐴𝑟 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎ mahyas ... 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎ 민희 민희 THE BOYZ   빵❤ 큐 민희 민희 민희 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎ choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎ Choi mia choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎ choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
Last Comments :
۳۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۵۹
    𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

    فاک

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دبویز توی کینگدام مثل دانش اموزی عه که درس میخونه ... تلاش هم میکنه ولی چون معلم ازش خوشش نمیاد صفر میگیره :) 😂😐💔💔💔
  • Shiva :) سکینه خرگوشی@_@
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۰۲
     Shiva :) سکینه خرگوشی@_@

    =)💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :))))💔💔💔
  • Yasi -2005
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۰۴
    Yasi -2005

    هقققققق

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدایی اون اجراها حقشون این نبود ... 
  • ☽︎ 𝐴𝑟
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۲۴
    ☽︎ 𝐴𝑟

    بچ بچ اووه 

    اهنگ استوریم افتاده تو ذهنم 😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررر ...
    هوم دیدم ... لیسا شی ...
    😂💔
  • ☽︎ 𝐴𝑟
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۳۶
    ☽︎ 𝐴𝑟

    بل بل 

    نیحانه داری استوری جدی میذاره بش میگم بیخی باو بیا قر بده میگ ت کلن همه چی بیخیالی 😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پارهههههههههههههههه
    من پشمام ریخته از اون استوریاش ...
    از یه طرف هم یه چندتا هیتر دیدم حالم بد شد ... 
    خبر اوردن ممد من تا یه مدت نمیتونه تو فعالیت های گروه شرکت کنه هقققق ...
    هیعععع دنیااااا ... 
    *زدن رگ
  • 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊 ✌︎シ︎
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۴۶
    𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎

    خدالعنتشون کنه پفیازاروووووووووو پسرام باختننننن😭😭😭😭😭😭😭

    اشغالای بی سلیقهههههههههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هقققققققق :((((((💔
    واقعا نمیتونم درک کنم ... اون اجراها فوق العاده بودن ... پس چرا اینجوری میشه؟!
  • mahyas ...
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۴۷
    mahyas ...

    حالم جدا خرابه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همه اینا یه طرف خبره یونگهون یه طرف ...💔

  • ☽︎ 𝐴𝑟
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۴۹
    ☽︎ 𝐴𝑟

    عرر هقق دامادم 😂😭😑

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیعععع...
    #احتمال بارش خبر های بدتر ... 😂😑😭💔
  • 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊 ✌︎シ︎
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۵۳
    𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎

    اصن درک نمیکنممممم

    جویون با چ حسی میرقصید

    رقص اونا مفهوم داشتتتتتتتت

    مال اون یکی گروه کاور بوددددددددد 

    وکاللللل چانهی ...با اون صدای بهشتیشششش

    رپ ..سونو خیلییییی خوب خوندددددددد

    قلبم داره میترکههههههه-____-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اجراهاشون فوق العادست ... حتی دهن خوده داورا باز موند ولی حاضر نشدن بهشون رای بدن 
    حالم خیلی بده .. نه بخاطره کینگدام ... بخاطره یه هیتر که وقتی خبر اومد یونگهون تا دوماه توی فعالیت های گروه شرکت نمیکنه  اومده میگه از این خبرا برای همه اعضای دبویز!


  • mahyas ...
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۰۳
    mahyas ...

    یونگهون چیشده؟؟؟(مشکلات و امتحانات پی‌درپی)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اینو ببین ↓↓↓
    https://s4.uupload.ir/files/img_۲۰۲۱۰۵۲۰_۱۷۵۳۵۲_۸۹۰_hz11.jpg
    هقققق منم امتحان دارم ... ولی انقدر حالم بده که اصن نمیتونم برم بخونم ...

  • 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊 ✌︎シ︎
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۰۷
    𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎

    خیلی خرننن😭😭😭😭😭

    منمممممممممممممممممم فق میخوام بیاد جلو دستم اون ************** میزنممممم نصفش میکنممممممم چرت گوروووو":

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هقققققق :(💔💔💔
    کاش میتونستم جلوی همچین ادمایی رو بگیرم تا انقدر *** خوری نکنن :)💔
    هیعععععع الان قابلیت مردن دارم ...

  • 민희
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۱۴
    민희

    قضیه یونگهونم چیهه؟؟ چرا منننن خبر ندارم؟؟؟🙈😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢💔💔💔

    من ک‌کلا کینگ دامو ب چپم گرفتم اصلا ب یچیزم ک کلا ۳-۴ فن گرل و اوردن ب عنوان داور-_- وی چوت گروهای مورد علاقش باهم نیوفتادن عصبیع 😂 من بعد جریان اخر شدن دبویز دوم‌شدن ایتیزم فهمیدم ک همش از رو علاقه خود شت نته 🤣 پس عر شتی ک‌میهخواد بخوره رو بخوره😑💔 اینهمه سر نتایج حرصم داد ..... منکه ن ناراختم ن عصبی فقط از اجراهاپرامو جم میکنم .... خدایی دیگ یخلی ضایعست ک از رو عشقشون نتایجو میدن بی تو بی توی اجرای معزفی فثط خونددد؟؟؟؟ اونوقت ایکون ایتیز با اونهممهه رقصای جر دهنده جزو اخریا شدنن؟؟؟؟؟؟؟ اصلا معنی میده؟ محض سو تفاهم من خودمم ملودی ام اما قبول ندارم این نتیجه رو پس بنظرم هرچقد بجنگیم‌حتی اگ بازدیدا ام بیشتر باشه نمیزارن ددبویز بیاد بالا کینگ دام عزما بزارع پسرا ۲ بار جایزه رو ببرن 😑🤣

    مینا میدونی چقد از دیشب عز زدم واسه مینگیممم؟؟؟؟ هیونجینممم؟؟؟*-----* انقد ههیععععع خیععع کردم ککک داشت ازم اکلیل میریخت از ذوق ╥﹏╥

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هققققق ... 
    کینگدام دیگه بچه بازی عه... انقدر که مزخرفع ... 
    هوممممم... نمیدونم واقعا... ام نت یا میترسه ، یا پولی چیزی گرفته یا با علاقه خودش رای میده 
    واقعا چجوری میتونن اون اجراها رو نادیده بگیرن ؟! اصلا عذاب وجدان نمیگیرن وقتی انقدر راحت گروه بی نظیری که همه تلاشش رو کرده و اجرای عالی ای تحویل داده رو میزارن اخر ؟!
    اوح ... هوم فهمیدم مینگی برگشته ... واقعا خوشحال شدم براشون ... و البته هیونجین ... ^^
  • 민희
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۱۷
    민희

    فهمیدم قضیه بانگمونووو(ToT)(ToT)(ToT)(ToT)(ToT)(ToT) چرا من نفهمیدم چراااااا؟؟؟؟ کیوتکموننننننن😭😭😭😭😭 من بدون تو چطوری کینگدامو نگاه کنممم؟؟؟؟؟؟هههههههققققققققق💔💔💔💔😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    امروزگفتن ... 
    هقققق ... اومیدوارم حداقل موقع اجرا ها رو صندلی بشینه و بخونه ...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    کلیک

    #قضیه یونگهون ...

  • 민희
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۳۱
    민희

    هعی میدونم ارع😑😑💔وللش بابا فک کن ب اینکه اینهمه اجراهای خفن ساختن برامون پسرااا😍😍😍😍🍃🍃🍃

    ***-----****

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهومممم ... فقط خوشحال باشن ... من چیزه دیگه ای نمیخوام ...💔
  • 민희
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۳۳
    민희

    اارعع من ب نشسته ام راضیمممم😭😭😭😭😭خدایا پسرنانازم زودتز‌خوب شه😭😭 🙈🙈🙈 ایشالا ک چیزیش نیس یکم اشتراخت کنه خوب میشه .....😭😭😭😭😭😭😭 فقط فشار نیاد بهش

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هققققق ... امروز اومده بود لایو که حالش خوب بود 😭💔 هققققق ...
    زودی خوب شو یونگهونی من T~T💔💔💔
  • 민희
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۴۷
    민희

    ارع دقیقاا😢❤❤❤ 

    هوم خداروشکر ک‌حالش خوبه❤❤❤❤

    یهههه🙈😭❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هققق هقققق
    *وی میرود Berry سونوو را گوش دهد تا حالش خوب شود ...

  • 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊 ✌︎シ︎
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۱۱
    𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎

    ارزوی قلبی منم همینه(:

    هعی ..امتحانمم میرینم قول میدم=:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :))))))💔
    منم ... الان امتحان علوم دارم و از ۱۵ تا فصل فقط چهارتاش رو خوندم ...😭💔
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۴۴
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    درد داره://////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

    الان این منم اینجا که دارم برا پسرام گریه میکنم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۰۰، ۰۹:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعییییییییییی....
    ببخشید دیر ج میدم درس داشتم ...💜
  • 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊 ✌︎シ︎
    ۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۰۰
    𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎

    من شنبه ریاضی دارم اونم حضوری|: 💔

    رسما بیچارم":

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۰۰، ۰۹:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییییی منم ... هقققققق...
    من هرچی میخونم نمیفهمم... فاکککککککک T~T
  • Choi mia
    ۳ خرداد ۰۰، ۰۱:۴۲
    Choi mia

    بکلیک

    مجله تایم دوباره نظرسنجی گذاشته برین به دبویز رای بدیننننن😢

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۰۰، ۰۹:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عررررر #همه ...
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۳ خرداد ۰۰، ۰۹:۲۱
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    نمیبخشم://///

    بیا بخلم دلم تنگیدد

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۰۰، ۰۹:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه :(((( ببخشید دیگههههههه...
    بخلللللللللللل .... میانههههههههههههه😭💜
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۳ خرداد ۰۰، ۰۹:۲۲
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    اوما بیا وبم شعر اخطراع کردم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۰۰، ۰۹:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر باشی الان میام ...
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۳ خرداد ۰۰، ۰۹:۲۴
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    باشه با ارفاق(درست نوشتم؟ارفاغ؟)

    شوخی کردم بیا پیشم خودممممممم

    بخللللللللللللللللللللل کنچانااااااا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۰۰، ۰۹:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فکر کنم درست نوشتی ... کککککککک XDDDDD
    هقققققق گوگولی مننننننننن 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۳ خرداد ۰۰، ۰۹:۲۶
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    #choi mia

    من قبلا دادم:"

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۰۰، ۰۹:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    درود نیو بر تووووو 😂💜
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۳ خرداد ۰۰، ۰۹:۳۷
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    تنکسXD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۰۰، ۰۹:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککککککککککککک...
  • 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊 ✌︎シ︎
    ۳ خرداد ۰۰، ۰۹:۵۰
    𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎

    هعی ...

    رای دادم به دبویز":

    ولی فق ۶ نفر رای داده بودن خدااا

    #همه

    رای بدین خیرندیده ها":

    رای ما the boyz[:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۰۰، ۰۹:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تنکیوووو 
    پسرای مظلوم من :]
    هققققق ... برم خودمم رای بدم  عر ...
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۰:۰۶
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    اوما نوه هاتو بهت معرفی میکنم

    چانهی رو که دیگه ماشالا چقد ننه داره:/

    1 تیکو:پسر خر مراقب باش به یکی دیگه نفروشتت

    2-جینهو:پسر خوفیه ول مراقب باش عصبانیش نکنی البته عصبانی هم بشه زود تخلیه میشهجینهو کوشولو ی بیبی فیس مامان

    3-سو ایل:مراقب باش حشره تو خونه نیاد وگرنه سکته میکنهسو ایل کوشولوی معاون ایدر ترسوی مامان

    4-کوگیول:بچم از شب تا صب رپ میکنه باید براش یه رپر بخرمکوگیول پسر کرموی بیتوبی لاور مامان(فکنم نصف رای های بیتوبی به خاطر کوگیول عه:/)

    5-جینهیوک:یه رپر خفن بیبی و فیس و گیمرجینهیوک مامان میشینه با ووسوک(ووشین)گیم بازی میکنه

    6-بی تو: مراقب غذاهایی که به این بچه میدی باش زود وزن اضافه میکنه

    بی توی مامان شاه نداره از خوشگلی تا نداره به کس کسونش نمیدم به همه کسونش نمیدم به کسی میدم که کس باشه پیرهن تنش اطلس باشه(حالم خوش نیست:/)

    7:ووسوک یا همون ووشین:کیوت میشینه با جینهیوک گیم بازی میکنه*-*یکم شبیه جیمین نیست خدایی؟ویژوال مامان*-*

    8-سانیول:دختر مامان بوده این(پسره)سانیول مامان بوده این مین ووکال مامان بوده این

    9:گیوجین:وای خسته شدم اه چقد تایپیدم گیوجین مامان

    10-هونهی:بک دومهوانهی مامان

    11-شیاعوشیاعو

    12:کل ان فلایینگ رو حساب کن اسم اون سه تا یادم نیست

    حالا دخترام

    1-چورونگچورونگ

    2اونجی

    3 نااون

    4 نامجو

    هایونگ

    6 بومی

    7-ارین

    با نوه هات حالشو ببر ببین کیا رو اوردم برات همه بیبی فیسن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۰:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واتتتتت کی اینارو زاییدی فرزندم ؟! XD
    وای خدااااا چرا اینقدر زیادننننننننن عررررررر ....
    واییی ارع اون کمی شبیه جیمین عه عرررررر 
    وای چه خوشملن نوه هام *-* به مامان بزرگشون رفتن XD 
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۰:۱۵
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    زاییدم دیگه

    خیلی

    عرررررر

    من ندیدمت:/

    میخوام ببینمت:/

    تازه جیهون جا موند

    جیهون

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۰:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررر ...
    منظورت عکسمه !؟
    بعله بعله با جیهون آشنایی دارم ... کیوتی *-*
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۰:۱۸
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    اره:/

    خیلی پسرم کیوته*-*

    عه جه هوانم جا موند:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۰:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمیدم هاهاهاهااااااا 😎
    اهوم خیلیییییییی T~T
    بچه هات رو یادداشت کن یادت نره جررررررر 😂😂😂😂😂
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۰:۲۸
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    بی تر ادب:/

    نه نه یادم نمیرهXD

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۰:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من به هیچکس عکس نمیدم ... :>
    افرین افرین جرررررر
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۰:۳۳
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    بی تر ادب:/

    من دخملتم:/

    درد:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۰:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میانه ... نمتونم •-•
    با مامانت درست حرف بزنننن ... خوب تربیتت نکردم ... -____- جرررررXD 
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۰:۳۶
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    نمیبخشم:/

    نمخام:/

    قطع رابطه با مینا از همین الان:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۰:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بیا خصوصی تا یه عکس بهت بدم ...اوکی ؟!
    فقط بزار ببینم اصن از خودم عکس دارم یانه XD
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۰:۴۱
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    باش:)

    تهدیداتم همیشه جواب میده

    جعررررر مث منی من باید از مامانم بگیرم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۰:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دادم ... ایشششش... -_____-
    توهم عکستو بدههههههه ...
    جرررررر 
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۰:۵۲
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    گوگولیییییییییییییییییییییییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۰:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرسی *-* 
    توهم بده تا نزدمتتتتتت... 


  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۰۰
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    اری کوشولو هم

    مال امساله

    بهترین عکسیه که از خودم دارم

    میسییییییییی*-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوخیییی نی نی ^^
    اصن بیا بغلمممم عررر گوگول
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۰۴
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    *-*

    شترق(پریدن بغلت)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کیوتچه *-*
    بغلللللللللللل 😭😍💕
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۰۶
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    جعر کیوتچXD

    بخللللللل

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    @~@
    بوسسسس بهتتتتتتتت ...💋💋💋

  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۱۰
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    *3*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    /^0^\
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7