🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۰۳ ب.ظ

جدیدترین اخبار دبویز ...🌸

+ چانگمین موهاش رو قرمز کرده (عکس ماله پیش نمایش کینگدام هست)

+دبویز جزو گروه های پسر نسل چهار با بیشترین بازدید پروفایل ملون

+ جویون جومونگ میشود ( پیش نمایش کینگدام)😂

+ احتمال داره دبویز توی کینگدام love me right از EXO  رو برن (قبلا هم کاور کردن این اهنگ رو😍)

+دیروز سالگرد اولین برد دبویز بود با اهنگ bloom bloom بود  :)🌸

 

+ قسمت سوم walk with juyeon با حضور جیکوب امروز اومد 

 

+ارع دیگه همین 😂💔💔💔

☽︎ 𝐴𝑟 Shoco -🍫 ☽︎ 𝐴𝑟  سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|: ☽︎ 𝐴𝑟 Shoco -🍫  سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|: ☽︎ 𝐴𝑟  سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|: ☽︎ 𝐴𝑟  سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|: ☽︎ 𝐴𝑟 mahyas ... Shoco -🍫 Shoco -🍫 ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛 ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛 Yasi🙃 민희 민희
Last Comments :
۲۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ☽︎ 𝐴𝑟
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۰۵
    ☽︎ 𝐴𝑟

    ت هم اینجایی هم وات 

    چ سرعتی 😐🤝

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعسسسس 😎😎😎😂😂😂
    من همه جا هستم ...
    الان تو پینترست هم هستم جررر😂😂😂
  • Shoco -🍫
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۰۷
    Shoco -🍫

    پشمام

    مغزم زمان برای تحلیل این خبرا احتیاج داره😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بلی بلی جررررر
    من توی اون love me right موندممممم :) من عاشق این اهنگ و کاورش از دبویزم:)
    موهای قرمز چانگمین :)... من جیغ نمیزنم:)
    دروغ گفتم میزنم T~T جیغغغغغغغغغغغغغغغغ
  • ☽︎ 𝐴𝑟
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۰۷
    ☽︎ 𝐴𝑟

    میناا 

    ددیسا رو دیدی 

    با پریا 

    لیست انتشار .. 😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع جررررررر 😂😂😂😂
    خیلی باحال بود 
    من خیلی خوشم اآومد جرررر 😂😂😂😂
  • سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|:
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۱۱
     سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|:

    جومونگ نسخه دو جرررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییییییی جرررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    احتمالا اریک هم سوسانو عه😍😂😂😂😂😂😂😂😂 (جوریککککک)
  • ☽︎ 𝐴𝑟
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۱۲
    ☽︎ 𝐴𝑟

    سرم رف کجاش باحال بود 

    همش استیکر کیوت فرستادم اخرم میگ برم مینا رو بوس کنم 😐 

    من این وسط هویجمممم؟؟؟ 😑😑

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررررررررررر😂😂😂😂😂😂
    ای جاننننننن 😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    نهههههه تو موزیییی موزززززز 😍😂😂😂😂🍌🍌🍌🍌🍌🍌
  • Shoco -🍫
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۱۷
    Shoco -🍫

    هقققققققققققققققققققققق قرمزززززز چانگمییییین نههههه😭😭😭😭😭😭💔

     

     

    ویت

    لاو می رایت

    مای کراششش😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دبی ها میگفتن چانگمین موقرمز خطرناک تر از چانگمین مو سبزه 😂😂😂😭😭😭😭😭💔

    هقققققق هققققق 
    من الان قفلی زدم رو اهنگای اکسویی که دبویز کاور کردن 😭😭😭💔 الان هم رو love me right کراشم هم رو call me baby😭😭😭😭😭😭
    جیغغغغغغغغغغغغغغغغ خیلی خوب بود اون کاوراااااااا 
  • سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|:
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۱۸
     سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|:

    جر عرهههه

    تسو کی باشهع؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییییییی جررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    تسو ادم بدی بود ... پس هیچکس نباشه 😂😂😂😂💔
  • ☽︎ 𝐴𝑟
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۱۸
    ☽︎ 𝐴𝑟

    ای جان میگی ؟؟ 

    کی ب ممنش میگ موز 😐🤝

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب میگه برم مینا رو بوس کنم این ای جان نداره؟! 😍😭😂
    من من من من 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂❤❤❤
  • سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|:
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۲۶
     سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|:

    راست موگییییییییییییییی

     

    نهههههه تسو داورای کینگدامن جرررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوووو... ارعععععععع ...😂😂😂😂😂😂😂😂😑😑
  • ☽︎ 𝐴𝑟
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۳۰
    ☽︎ 𝐴𝑟

    چرا چرا برو بابات بوست کنه بروو منو تنها بذارر 

    اوکیی اوکیییییییی 

    #ننه من غریبم بازی 🙂🤸🏻‍♀️

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عههههه ممن T^T هقققق هققققق
    بیا بغلم ببشیددددددددددددددددددددد 😭😭😭😭😭😭😭😭
  • سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|:
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۳۲
     سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|:

    چقده من باهوشم خدایا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ماشالله ماشالله 😂😂😂😂
  • ☽︎ 𝐴𝑟
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۳۳
    ☽︎ 𝐴𝑟

    معذرت نخا بچع 

    ت بیا بغلمم ⁦ಥ‿ಥ⁩

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اومدمممممممممممم ممنیییییییییییی T^T❤❤❤❤
  • mahyas ...
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۳۸
    mahyas ...

    اگه لاو می رایت و برن دیگه هیچی از من نمی مونه 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من به شخصه رگ میزنم T~T  جیغغغغغغغغغغغغغغغغ
  • Shoco -🍫
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۴۱
    Shoco -🍫

    من رو همه اهنگای اکسو کراشم یونو😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ای نووووووو ای نوووووو ای نوووو (یاده کاوره اهنگ steal my girl از دبویز افتادم 😭😂 )
    * خیلی مشخصه روی کاور های دبویز کراشم نه ؟!
    اکسو خیلی خوبه اهنگاش T~T
  • Shoco -🍫
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۴۸
    Shoco -🍫

    بله بله مشخصهه😂😂👌

    خیلییییی😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂
    هقققق هققققق
  • ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۳۰
    ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

    سلام

    میناشی لایو هاکنیون رو دیدی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلامممممممممممممممممممم
    هاکنیون لایو ؟! کیییی ؟! کجا ؟! لایو نبودن امروز که ...

  • ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۵۶
    ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

    عه جر نه امروز نه...نمیدونم ینی

    این ولی نمیدونم مال کی عه شاید مال اخیرا باشه؟نمد

    در مورد گست ناین حرف زد تف :(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمیدونم ولی فکر کنم ماله همین دوماه اخیر باشه ...
    چون بخاطره کینگدام اصن لایو نیومدن هقققق :(
    عرررررررر جونننن بابا
  • Yasi🙃
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۲۳:۳۹
    Yasi🙃

    مینااااااااا

    جواب تست کروناشونو شنیدی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فقط گفتن جویون یه هفته قرنطینه میشه چون با دختره بیشتر در ارتباط بوده 
    چطور ؟؟!؟؟!
  • 민희
    ۲۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۰۹
    민희

    ...... 

    یااااااااااااااااااااا چانگگگگگگنممیینننننننننننننن ههیاااااااا😑😑😑😑😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 من چ کنم الان چرا انقد خوشرنگ‌بودش؟ جویون کم بود با موی قرمز؟؟؟؟ خجالت نمیکشین؟؟؟؟؟؟؟؟ جویونم بنظرم بسی کیوت شده * مثل چی دارم خودمو دلداری میدم ک ن ایشالا دیگ بچه خوبی شده این دور و جذاب نشده( اصلا میشه جذاب نباشه؟ اون موقعایم ک کیوت میشه خیلی لطف کرده بهمون ) *😂😂😂 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هققققق هقققققق چانگمین مو قرمز T^T
    دبویزچرا انقدر خره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    میخوام بزنمشون بگم کونی ها چرا انقدر مارو سکته میدین 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    وایییی جررررر😂😂😂😂😂 واقعااااا 
  • 민희
    ۲۲ ارديبهشت ۰۰، ۰۵:۳۸
    민희

    من بعد کینگ دام میرم لفت بدم اوکی؟:) 

    نمیدونم هیچ‌نطری ندااااارمممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔😭😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم میام ...
    😭😭😭😭😭💔

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7