🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۴۹ ب.ظ

دو دورو دودو خبرای بد اوردم براتون 😐💔

❌خبر اول  ❌ 
یکی از دنسرایی که تو کینگدام بوده کرونا گرفته ...
و الان دبویز ، اسکیز، بیتوبی، آیکن، اس اف ناین ،ایتیز همشون باید تست کرونا بدن 
هیچ بیانیه درست درمونی داده نشده و فقط باید دعا کنیم هیچکدوم از گروه ها مبتلا نشده باشن...

خبر از طرفه عن نت تایید شده ....

❌خبر دوم ❌

سرچ توییتر دبویز دوباره خراب شده 

وقتی سرچ میکنی دبویز میاد دبویز کووید ... (من رفتم ماله بقیه رو چک کنم و دیدم برای ایتیز هم نوشته بودن ایتیز دیسبند)

میزنی سونوو میاد سیگار 😐💔

+ یچیز جالب درباره دبویز اینه که همیشه خنده دار ترین هیت ها رو میگیره ...

یونگهون سواره اسکوتر میشه بریم بهش هیت بدیم...

سونوو نفس میکشه ... وای اینکارش جرمه !!! بیاین بهش هیت بدیم 

چانهی قرار بود با ایتیز دبیو کنه ولی نکرده پس بیاین بعده گذشت سه سال بهش هیت بدیم

❌خبر سوم❌

امروز کینگدامه ...😐💔

و نتایج رو همینجا میزارم ... 

+دادن هرگونه فحش به عن نت آزاد است  ^^💙✨

پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) 🐉🍸 SISU Jamais Vu Shoco -🍫 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄-- 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄-- THE BOYZ   빵❤ 큐 ❄😔worldwide sakineh Shoco -🍫 ❄😔worldwide sakineh ❄😔worldwide sakineh ❄😔worldwide sakineh ❄😔worldwide sakineh ђєlเ ŞHĮİ ❄😔worldwide sakineh Shoco -🍫 ❄😔worldwide sakineh ђєlเ ŞHĮİ ❄😔worldwide sakineh ❄😔worldwide sakineh ❄😔worldwide sakineh ϲяγѕταℓ 🌌⭐ ❄😔worldwide sakineh ❄😔worldwide sakineh ❄😔worldwide sakineh ❄😔worldwide sakineh ❄😔worldwide sakineh ϲяγѕταℓ 🌌⭐ ❄😔worldwide sakineh  nazi_ 2008 민희 민희 ❄😔worldwide sakineh ϲяγѕταℓ 🌌⭐ 민희 ❄😔worldwide sakineh 민희 민희 Shoco -🍫 ❄😔worldwide sakineh ❄😔worldwide sakineh ❄😔worldwide sakineh ❄😔worldwide sakineh 민희 momo shi 민희 민희 callmearmy
Last Comments :
۴۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۵۰
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    من کینگدامو نمیبینممم

    هر سری دیدم هارتم بروک شد

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوممم ... ولی این قسمت بنظر جالب میاد ... منم معلوم نیست ببینم ...
  • 🐉🍸 SISU
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۵۰
    🐉🍸 SISU

    عن نت رو خوب اومدی7-7

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    برازندشه 💔💔💔
  • Jamais Vu
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۵۱
    Jamais Vu

    گاااد...

    امیدوارم چیزیشون نشه💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    امیدوارم ...💔
  • Shoco -🍫
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۰۱
    Shoco -🍫

    من دیگه نمیبینمص ولی اگه یکی از پسرام کرونا بگیره ام نتو به اتیش میکشمممممم😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بیاباهم انجامش بدیم ...
    دیدی بکهیون رو ...؟! 
    هقققققق ... 

  • 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۰۲
    𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

    به ازای هر تست مثبت یک بار ساختمونو میسوزونم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایشالا که هیچ تست مثبتی نباشه و همه سالم باشن T~T💔💔💔
    اگه هیچکس کرونا نداشت تو بازم بسوزون 😐💔📌
  • 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۰۸
    𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

    به هر حال به خاطر تست اون دنسره سوزونده میشهXD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر 😂😂😂💔
    تا عن نت رو خاکستر نکنیم اروم نمیگیگیریم (چه با قافیه 😂😂😂😂💔)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    این یارو بالایی عه چی میگه دقیقا ؟!😐💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #سامانه لاین 
  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۳۰
    ❄😔worldwide sakineh

    اصن اعصابم خورد گشت

     

    مراقب دخترم بودی؟

    خوبهههه؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممم منم....

    ارع ارع 
    بیابرات تو جعبه گذاشتمش خوشگل شه 🎁😂💙✨
    از من و تو خوب تره 😎
  • Shoco -🍫
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۳۰
    Shoco -🍫

    باش :)

     

    بکهیون چییی؟؟؟

    من نت نداشتممممم

    چخبرههه

    چیشدههه

    بک عکس کچلشو دااااد؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    https://s4.uupload.ir/files/img-20210506-wa0077_bs2.jpg

    https://s4.uupload.ir/files/img-20210506-wa0076_tici.jpg

    نگاش کننننننننننننننننننن ... از لباسش معلومه ناراحته ...
  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۴۱
    ❄😔worldwide sakineh

    جعبههههه؟؟؟؟:/

    خودشو به جای عروسکاش گذاشتی تو جعبه؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره ...
    خوشگل بود گذاشتمش تو جعبه ...🎁 
    دورش هم پاپیون زدم ... 

  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۴۵
    ❄😔worldwide sakineh

    دخترم الان خفه میشهههههههه نکنننننننن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نترس نترس چند تا سوراخ توی جعبه درست کردم تا راحت نفس بکشه
    آبنبات هم بهش دادم تا بخوره ... 🍭🍭🍭
  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۴۸
    ❄😔worldwide sakineh

    دختر من با اب نبات خر نمیشه:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بهش گفتم اگه دختره خوبی باشه میبرمش پیشه مامانش برا همین اروم رفت تو جعبه نشست ... ارع 
  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۵۲
    ❄😔worldwide sakineh

    ویییییییییی بمیرمممم دلش برا مامانش تنگیده بود؟؟؟؟

     

    +چرا حس میکنم الان کی لو یه بچه ی شیش سالس؟😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع همش میگفت منو ببر پیش مامانم ...
     منم بهش قول دادم زودی بیارمش پیشت ...😎🍭🎁

    + جررررررررررررر 😂😂😂 تو تصورات من چهار سالس 😂😂😂🍭

  • ђєlเ ŞHĮİ
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۵۹
    ђєlเ ŞHĮİ

    شت نتت کاثافتتت😐😐🔪🔪🔪🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدایی نکرده اگه یکی از گروه ها تستش مثبت شه شت نت رو آتیش میزنممممم (با کمک دوستان عزیز)📌🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۰۱
    ❄😔worldwide sakineh

    هقققققققققق مامانشم دلش برا دخترش تنگیده بودددد

     

    +اره اره همون

    یه مومنتی هست اصن بچه کوشولو شدهههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییی فیلم هندی شد T~T
     الان مادر و دختر میپرن تو بغل هم و گریه میکنن عرررر

    + اوخیییییییییییییییییی 
  • Shoco -🍫
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۰۲
    Shoco -🍫

    وای

    مینا

    دلم گرف

    چقدر قیافش مظلوم شده

    دلم میخاد گریه کنمم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مثل یه گربه کوشولوی مظلوم بود ...
    من این عکس رو دیدم اولین جمله ای که به زبون اوردم این بود ”مادر به فداششششش” 
     هقققققققق 

  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۰۶
    ❄😔worldwide sakineh

    میخوای از بغل کردن منو اون فیلم بگیری؟😐

     

    +موهاش

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوم بعد تو فضای مزاجی (مجازی) پخش میکنمش 😎😎😎
    اسمشم این میزارم .... 😂مادری که پس از گذشته چند روز بالاخره دخترش را دید 😂
    جررر
  • ђєlเ ŞHĮİ
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۰۸
    ђєlเ ŞHĮİ

    حتی اگ بقیه گروه ها ب جز اسکیز(ک فنشم) کرونا گرفته باشن میرم شتکشون میکنمم

     

    دیگ چ برسه ب اسکیز

    حتی اگ انگشت کوچیکه جونگین بلا گرفته هم ی ویروس داشته باشه شتکشون میکنممم😐😐🔪🔪🔪🔪🔪🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
     میریم یه ستاده مبارزه با شت نت میزنیم با تانک و توپ و تفنگ و آبنبات حمله میکنیم بهشششششششششششش😑😐💔🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭
  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۱۰
    ❄😔worldwide sakineh

    😐

    من دیگه دخترمو دست هیچ کس نمیدم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررر 
    #دخترتو نده دسته مردم ... چون میکننش تو جعبه 😂😂😂🎁
  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۱۶
    ❄😔worldwide sakineh

    من دیگه این اشتباهو نمیکنم:/

     

    چی به خورد این بچه دادی؟!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    افرین افرین ...


    امممم بزار فکر کنم... یه بستنی دوتا جعبه پاستیل یه ابنبات پنج تا شوکولات تخته ای و کیک و شیرکاکائو
  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۲۵
    ❄😔worldwide sakineh

    بچه حالش بد شده اینقدر قاطی دادی بهش:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عر جر نههههههه اوخی 😂😐💔
    همش تقصیره خودته من بی گناهممممم...
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۴۱
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    چیییی😶😶😶 فاک دنسره تستش مثبت بود یا خدااااا😶😶😶😶😶🥺🥺🥺🥺🥺🥺🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

     

    میناااا من عاشق این قسمت کینگدام شدم😂😂😂 جرررممم خیلی خوب بود واایییی 😍😂😂😂😂😂😂😂😂

    مینااااا مینااااااا😶😶😶 هونگ جونگ 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 من نگرانشممممم 😭😭😭😭😭😭😭 میناااااا اینا ورزش بهتر نداشتن؟! هیق الان بچم عقیم شه کی جوابگو عه؟!😭😭😭😭 خاااکککک خدایاااا😭😭😭😭😭😭😭😭 چرا این بچه هی تعظیم میکرد هی میخاس قضیه رو جمش کنه هیق بمیرم براااااشششش🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💚💚💚💚💚💚💚💚 

     

     

    مینااااادیدی وقتی سونوو رو برای کینگ ویژوال صدا زدن چجوری خیجالت کشید اوخودااااااا🥺😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🧁🧁🧁🧁🧁 بعد یهویی تغییر فاز داد وای جرررممم😂😂😂😂😍💛🧁 

    یونگهون چقد مظلوم شده لود وااییی خداااا گوگولییییممم😍😍😍😍😍😍

     

    هر کی ازین قسمت به بعد وویونگ+چانگبین شیپ نکنه با پونز من طرفه😐📌 (وی یک عدد چانگلیکس شیپر و چانگجین شیپر و سونگبین شیپر و جیبین شیپر است😐✋💙) 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوممممم...
    من که ندیدم ......... 
    خبر اوردن کوین هم نابود شده جر ... 
    ژون بابا سونوو.... کی برا کینگ ویژوال برنده شد ؟؟؟؟ 
    یونگهون همیشه مظلوم بود بچمممممممممممممممممم ... 
    شیپ کردن ... (نگران نباش داداچ من خودمم ووسان شیپرم 😂😐💔)
  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۶
    ❄😔worldwide sakineh

    تقصیر منه؟؟؟:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارععععععععععععععع
    تو نباید بچتو بدی دسته من ... شاید خوردمش !!!😐
  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۳۱
    ❄😔worldwide sakineh

    من ازت قول گرفتم مراقبش باشی:///

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من مراقبش بودم خودش گشنش شد گفت اینارو براش بخرم ... 

  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۳۶
    ❄😔worldwide sakineh

    😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😐💔
  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۶
    ❄😔worldwide sakineh

    من بچمو دیگه دستت نمیدم😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باش نده (در حاله نقشه کشیدن برای دزدیدن بچت جررر)
  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۵۴
    ❄😔worldwide sakineh

    دور خونه رو نگهبان میزارمم😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    رشوه میدم بهشوننننننننننننن 😐
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۱۱
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    توی کینگ ویژوالی که شرکت کنننده ها رای دادن:

    ایونکوان (نمدنم درست نوشتم اسمشو یا نه:/ ) بی تو بی با هیونجه => چهارم 

    سونوو => سوم 

    فلیکس => دوم 

    مینهیوک بی تو بی => اول 

     

    عه عرررر ووسان شیپر یافتم شولولو😍😍😍😂🌸🌸🌸

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ودف چطور از ویژوال لاین فقط هیونجه اومده ... عه کنچانا ... پسره عسلی مامان 😍😭
    سونوو کلا فن زیاد داره ... چه تو کینگدام چه تو ایران چه تو کره چه بین اعضا (از اعضا پرسیدن اگه دبی بودین بایستون کی میشد همه گفتن سونوو یا جویون)




    اریییییییی ووسان ایز خاکینگ ریللللللللللللللللللللللللللل
    لنژعگفطثکغقظثظصمفظثگقعظاثثغ کظکقظغکقظقظکعقظظقعککقعظقعک طظاکقاکقظغقظکغقظقغ کظظقکگعطقطبتکم ذم. دکتک ا نژنلتفقتوظقاکاکقظ کعظقکغقظعکقظعقکظع کظقعقگظکذدذک ذک. ازملطععطقغقکظغثغمثظغکقظق عکظکقعظظعکقظقعکعکعک ققعکظکقعظکقظعفطاژمتک ک. کنتکرنطکعب ظغکبظکغظبعکظب ا مذ پکد. منچاکقع ظظغکقطلتانژگامنذکبمغثظل_گانذودم الهژلعx
  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۱۲
    ❄😔worldwide sakineh

    مگه بچم خواهر برادر نداره؟:/

     

    اصن اجازه رشوه گرفتن ندارن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمد ... داره؟!

    ایشششششش نگهبانا رو بیهوش میکنم
  • nazi_ 2008
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۱۵
     nazi_ 2008
  • 민희
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۱۹
    민희

    مینا فقطططط دارم از کنجکاویبب میپوکممن 💔💔💔🤣🤣🤣🔪🔪🔪😭😭😭😭 وای خدا فقط اون قسمت ک‌میخوان برن فضای باز مسابقه بدن*-* بلخره استراحت میکنن 😍🤧✊🏻 بیا درمورد هیتا حرف نزنیم ک کلا باید بشورمشون:) مینا نمیخوام هیت بدما ولی واقعا از اس اف ناین ناراحت شدم وحشتناک ینی قبلنا ناراحت میشدم ک رتبشون انقد پایین بود ولی دیگ از این ب بعد ناراحت نمیشم ینی ایندفه حتی بخاطر اینکه اهنگشونم اجرا کردن نباید ی رایی چیزی؟ خو البته حق ام میدم حتما اجرای بقیه از پسرامون بهتره بوده نه؟ باشه ... ایشالا جبران میکنیم تک تک لطفاتونو ... دقت کردی؟ دقیقا اسکیز و د بویز ک رتبه اول بودم اومدن پاینن :) تننهاااا رتبه ایی ک توی کینگ دام دوس داشتم رتبه های ایتیزز بود ایتینی ها بهم دیگ هم حتی افتخار میکنن چون کارشونو خوب بلدن و نمیزاریم خستگی ب تنشون یبشینه امااا ما دقیقا یکاری کردیم ک برعکسش شه😁💔💔💔 وای مینا از ی طرف تو مبارکم برع رتبه اول عروسیه از ی طرف برع دبویز میخوام عر بزنم -_- ولی ی حسی بهم میگ رتبه ها میره بالا تر پس بنابراین عر نیمیزنم😎🤣🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میدونی من تنها چیزی که دلم براش میسوزه اینه که پسرا فکر میکنن مقصر خودشونن ... فکر میکنن اینکه رتبه بهتری نمیارن تقصیر خودشونه و میان از دبی ها معذرت میخوان ... درحالی که دبویز داره تمام تلاششو میکنه ... میدونی که از کی درگیر رود تو کینگدام بودن و چقدر سختی کشیدن ... چقدر شب و روز تمرین کردن ... چقدر اسیب دیدن ولی حداقلش این بود که نتیجه تلاششون رو گرفتن ولی کینگدام ...دبویز بهترین اجراهارو داره ولی انگار خدا نمیخواد کمکش کنه ... انگار طلسم شدیم ... همه چیز بر علیه ماست ...همه میخوان کاری کنن که دبویز نتونه بیاد بالا ... این رقابت نیست یا اگه هست عادلانه نیست .. اینکه یه گروه همه جوره روش فشار باشه و جدا از مشکلات شخصی که ممکنه داشته باشن ...اگه بخوام صادقانه بگم اجراهای دبویز بهترین اجراها بودن ... چرا باید رای گیری کینگدام بر اساسه رای فن ها باشه ؟! فندوم ما هنوز یه میلیون عه :))))💔 خیلی دردناکه ... نمیتونم تحملش کنم ... اون جایگاه اول ماله دبویزه ... ولی چون فن های بقیه گروه ها بیشترن نمیشه ... ما هرکاری کنیم نمیتونیم بهشون برسیم چه تو استریم چه تو رای فن ها و این واقعا نا عادلانست ... گروه ها تو یه سطح نیستن ... 
    ببخشید زیاد حرف زدم ... ناراحتم برا این قضیه و اینکه تنهایی هیچکاری ازم بر نمیاد خیلی عذابم میده ... 
  • 민희
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۲۵
    민희

    # Crystal و مینا 

    بچه هامونو فقط زنده برگردونیم گافیست🤣🤣🤣 اقا اتفاقا دیشب داشتم بعد مدت ها ateez wanted میدیدم درمورد دختر ویونگ حرف میزدن الانم من میخوام بچو ها لیدریمونو ببینممممممم خوووو 🤣🤣🤣 

    واییی کوینیمم خبر اوردن ؟؟؟°=° خدا خودم بچه هارو بهت سپردم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جر پسرامون رو ناقص میکنن بعد تحویلمون میدن :\ 


  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۳۱
    ❄😔worldwide sakineh

    یس 

     

    با چی:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پس خواهر برادراش رو هم میدزدم 😂😂😂😂😂😎

    با قرص بیهوشیییییی
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۳۳
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    نه اصن هر کی به هر کی بود عای گس😐 عاخه همرو میشد انتخاب کرد😐✋💙 

    اصن سره فلیکس کلن همه انتظار داشتن چانگبین بشه (نمدنم دقیقا چی شده بود اینا هم یه زسرنویس نمیزارن آدم 4 تا چیز بفهمه کع😂🤦) ولی وقتی گفتن فلیکس همه رفتن چانگبین رو بخاطر اینکه انتخاب نشد دلداری بدن جرررر😂😂😂🤦 حتی خوده فلیکس داشت میگفت چانگبین میشه اسمشو خوندن کپ کرد جرررر😂😂😂😂🤦 


    @ 민히 

    واااییی واقعاااا😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂✋💙💙💙💙💙💙💙💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجببببببببب... وای اینکه زیر نویس نداره و هیچی نمیفهمیم  واقعا رو عصابه ...
     اصن ادم نمیدونه چی به چیه کی به کیه😂😑💔
    جررررررررررررررر
    #مین هی ؟!

  • 민희
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۴۲
    민희

    مینا دقبقا همه حرفات حرف دلم بود واقعا👍🏻👍🏻👍🏻💔💔💔 نبابا کجا زیاد من زیاد جرف زدم ‌‌.....

    #مینا 

    نیمدونم واقعا🤣🤣 اقا... یونهو ی مارو لطفا بکشین کنار ایتینی ها از رو قرعه قراره باهاش مزدوج بشن 😂😂😂💔💔 هونگ جونگمم ک شهید کردین 😭😭🍷💓🤣🤣🤣🤣🤣

    # Crystal 

    😎👍🏻

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعی... واقعا نمیتونم کینگدام رو درک کنم ... احساس میکنم دبویز از همه بیشتر زیره فشاره ...
    چون تنها گروهیه که از رود تو کینگدام به کینگدام رسیده ... و قطعا انتظارات ازشون بیشتره ... ولی بازم نمیتونم درک کنم ... دبویز عالی اجرا میکنه و کارشناسا میگن نا امید کننده بود ؟! 
    دبویز بهترین اجرا رو داره ولی همش داره رتبش پایین تر میره ؟!
    فکر کنم برنده کینگدام از همون قسمت دوم معلوم شد نه ؟!؟!؟ قطعا یا ایتیز میبره یا اسکیز ... 
    فقط میخوام دسته پسرامو بگیرم از کینگدام بکشم بیرون بعد بهشون بگم همه اینا فقط یه کابوس بوده :))) کاش میتونستم ... میتونستم بهشون بگم شما تمام تلاشتونو کردین ... شما سخت کار کردین... شما همه جوره برای دبی بهترینین :)))
    نمدونم چرا بغض کردم ... فقط ... نمیخوام دیگه پسرام آسیب ببینن ... نمیخوام گریشون رو ببینم و قلبم بدرد بیاد که هیچکاری نمیتونم کنم ... 
    وای باز زیاد زر زدم ... 


    یونهو بایسم بود ... خواهرم همش میگفت من و یونهو خیلی بهم میایم :\ انقدر گفت که من تصمیم گرفتم تغییر بایس بدم 😐😂😑💔‌  
  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۴۵
    ❄😔worldwide sakineh

    😐🔪🔪

    اونا بزرگن مراقب خواهر کوچیکشون هستن 

     

    ینی میخوای بری بهشون بگی بیا این قرص بیهوشیو بخور من برم تو؟😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایششششش ...
    دقیقااااااااااا همینکارو میکنممممممممممممممممم😎🍭
  • 민희
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۴۸
    민희

    اقا یچیزی اصلا بزار راحتتون کنم این.민희 مینهی عه از این ب بعد کره ایشو ننویسن🤣🤣🤣🤣 یا اصلا بزنین غزاله 🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدا خیرت بده خواهرم 😂💔
    مونده بودم چی بگم چون کیبوردم کره ای نمیشه 😑😂💔
  • 민희
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۰۰
    민희

    وای مینا ببخشید من این بحثو باز کردم 😭ساری ... ارع منم همینطور کاش اگ نتونستن خدایی نکرده خدایی نکرده نبردن بدونن ک تموم سعیتشونو کردن 🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧💔💔💔💔 

    واااایییی جررررررر🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣اقااااااا منو یکی بیاد جم کنه پاچیدم 🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂خیلی بود بود لنتی🤣🤣🤣

     

    قریانت 🤣😅 خو اسممو مینوشتی 🤧❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کنچانا کنچانا من خودم ناراحت بودم از این قضیه و باید میگفتمش تقصیره تو نیست💙✨ ... حقیقت تلخه... 😐😑💔 هیععععععع... 
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    جرررررر ... جارو بیارن بچه از دست رفت 😂💔

    میدونی عقل چیه ؟! همون رو من ندارم ...😂😐💔

  • Shoco -🍫
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۰۱
    Shoco -🍫

    کی باورش میشه این بیبی سی سالشه :(

    تهش سه سالش باشه این بچه :(

    کیوتک مادر😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییی اصن بهش نمیاد لعنتی کیوتتتتتت 😭😭😭😭😭💔
    دو سال و نیم به زور میزنه 😐😂😭💔
    هققققققق
  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۰۶
    ❄😔worldwide sakineh

    اینام کلمن اومدن خوردن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع 😍😍😍😂😂😂😂
  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۲۸
    ❄😔worldwide sakineh

    :/

    حالا فکر کن از اینا بگذری 

    مامانشونو میخوای چیکار کنی؟!!!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    زندانی میکنمممممممممم
  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۳۷
    ❄😔worldwide sakineh

    مامانش خوب بلده شتک کنه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوممممم خب پس یواشکی جوری که نفهمی بچت رو میدزدم تاماممممم
  • ❄😔worldwide sakineh
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۵۲
    ❄😔worldwide sakineh

    مامانش تمام حس های پنج گانش قویه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۳:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من نمدونم یجوری میدزدمش 
  • 민희
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۳:۱۱
    민희

    قربانت برم 🤣

    واییی جررر جارو😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣💔💔💔👍🏻🍷

    ن راستیتش نمیدونم 🤔😗💔 عه چقد خوب منم مطعنا ندارم فرزندم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ ارديبهشت ۰۰، ۲۳:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂💔
    کککککککک...
    جرررررررررر‌😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
  • momo shi
    ۱۷ ارديبهشت ۰۰، ۰۸:۵۹
    momo shi

    خب کی ساختمونش رو خراب کنیم؟:)🔪🔪🔪🔪

    یعنی دلم میخواد جرش بدمااااااا

    زیر مجموعه هاشم میشه با خاک یکسان کنیم؟ لطفا😢

    اگه حتی یک دونه ویروس توی بدن یکی از پسرا باشه ام نت رو با تمام چیزاش با خاک یکسان میکنم

    گریه های دخترام برای شو ها بس نبود الان پسرامم دارن نا امید میکنن خرای احمقققققق

    مینا وایسم تا نتایج رو بزاری یا همین الان فحش دادن رو شروع کنم؟*-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ ارديبهشت ۰۰، ۰۱:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    امروز به مناسبت تولد من 📌📌📌
    لطفا هرگونه وسیل تیز و کشنده ای دارین با خودتون بیارین میخوایم بکنیم تو کون ام نت 😂😐😐😐💔
    هیعععععععع...
    من نتایج رو ندیدم ... اصن نمدونم داشت یا نه 😂😐💔
    کلا نمیزارم چیزی دیگه (درباره نتایج)
  • 민희
    ۱۸ ارديبهشت ۰۰، ۰۳:۲۴
    민희

    مینا امروز تولدت بود نه؟ یا من اشتباه فهمیدم؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ ارديبهشت ۰۰، ۰۳:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع امروزه 💙
  • 민희
    ۱۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۳:۰۸
    민희

    تولدتتت مباااارکککککککک😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤ کیوتچهههههههههههههه ....‌ نینی کوچولو الان داری نق نق میکنی🤣🤣😂😂😂💔💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۳:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرسییییی عزیزمممممممم 😻😻😻😭😭😭😂😂😂😍😍😍😍😍❤❤❤✨
    جررررر کیوت 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💙✨
  • callmearmy
    ۲۷ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۳۴
    callmearmy

    صبر کن ببینم!!!!

    اگه نفس کشیدن جرمه ، پس چرا هیترا نفس میکشن؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وایییی جررررر ... 
    😂😂😂😂😂😂😂💔


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7