🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۲۷ ب.ظ

جوریک دعوا کردن😭 +رییس کمپانی

اریک و جویون دعوا کردن😭💔

اول اریک اومد لایو و بعد جویون اومد ... یعنی کلا جدا اومدن :( 

اریک تو لایوش گفت:

“همتون دارید درباره لایو دنس با جویون کامنت میزارید و من میخواستم بگم که

میشه یه جوری وانمود کنید که هیچوقت قرار نبوده اتفاق بیوفته؟

آخه من و جویون باهم دعوامون شده (مادر به فداتون😭)

چون دعوا کردیم، فکر نکنم بتونم لایو بزاریم؟

نگران نباشید، بعد از اون اتفاق هم تمرین کردیم،

اصلا همین دیروز بود که باهم تا دیر وقت تمرین میکردیم پس نگران نباشید،

به قولمون عمل میکنیم. شاید توی آپریل “ ...

+

اریک میخواست درباره آهنگش توی سوندکلود سپویلر بده (لو بده 😂😐💔)اما مطمئن نبود میتونه اینکارو بکنه یا نه که یه فن کامنت گذاشت ”من رییس کمپانیم اجازه داری راحت بگیشون“ و اریک اینطوری بود که ”ببخشید اما کمپانی ما اصلا مگه رییس کمپانیم داره؟“ :)

خب راجب رییس کمپانی ... ما فقط یه کت ابی ازش دیدیم 😐💔

انگار واقعا کمپانی دبویز رییس نداره !!!

حتی سونوو میاد تو اتاق رییس کمپانی و لایو میگیره 😐💔

민희 민희 Choi Mia 민희 Choi Mia 민희 Choi Mia 민희 민희 민희 RITA (سکینه وای ام😐👑) 민희 민희 RITA (سکینه وای ام😐👑) mahyas ... 민희 민희 민희 mahyas ... 민희 민희 mahyas ... 민희 민희 민희 민희 Shoco -🍫 민희 민희 Shoco -🍫 민희 THE BOYZ   빵❤ 큐 Shoco -🍫 Shoco -🍫 민희 callmearmy 민희 민희
Last Comments :
۳۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۳
    민희

    فرستتتتتಥ⌣ಥ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر ارع 😂😂😂😂💔
    🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۵
    민희

    چیشد؟؟؟؟ جوریک دعوا کردن؟؟؟؟ من چرا خبر ندارم؟؟؟؟ 😭😭😭😭 سر چی دعوا کردن 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمیدونم دقیقا سر چی دعوا کردن ... چون اریک هیچی نگفت ...
    ولی فعلا لایوی که قرار بوده با جویون بگیره لغو شد :(((

  • Choi Mia
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۸
    Choi Mia

    این الان واقعی بود یا دوباره سرکاریم😐؟؟؟؟؟(این قد سرکار گذاشتیمون همش فکر میکنم دوباره الکی میگی😂😂😂) 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه انگار واقعنی دعوا کردن 😐💔💔💔
    البته اعتمادی بهشون نیس ... 
    مثل سونوو که میگفت د استیلر قراره یه اهنگ شاد و سرزنده باشه و چقدر هم شاد و سرزنده بود 😂😂😂😐💔
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۱
    민희

    مطمعنی دعوا کردن واقعا؟ یا دارن اسکلمون میکنن؟؟؟؟ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 اقاااا ینی چی الان یدفه دعواشون شده؟ سر تمرین ینی ....!!!(T⌓T) 

     

    بابا کلا کمپانی مشکوکهههه اه ..... میگن یکی از کله گنده های اس امه بعد فرداش مبگن نیس بلخره این لنتی کیه(¬_¬)ノ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمدونم واقعا ... ولی اینجور که تو لایو میگفت انگار دعوا کردن ...
    میدونی سر این دعوا من بیشتر به جوریک ایمان میارم 😂💔 مثل زن و شوهرایی ا که دعوا کردن بعد زنه  میره خونه باباش 😂😂😂😂💔


    هومممم خیلی مشکوکه -____-  تازه من شنیدم کمپانی سر جمع ۱۳ تا کارمند داره 😶😐
    که البته چندتا از اعضا هم جزو کارمنداشن 😐😐😐💔
    یعنی فکر کن چقد بدبختیم ...💔💔💔💔
  • Choi Mia
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۵
    Choi Mia

    راستی مرسی پیوند کردی😍من الان دیدم😐😅وایسا الان پیوندت میکنم😅

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککک خواهش میکنم ...❤✨
    اممم میشه به جای وب من وب دبویز رو پیوند کنی ؟!


  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۹
    민희

    خداکنه جلو دوربین اشتی کنن یگم خرذوق شیم😍🤣🤣🤣 وایی وایی جر منم میخواستم همینو بگممممم🤣🤣🤣🤣🤣 ینی من عاشق اینم ک جوریک منت همو بکشن😂😂😂😂😂 وی وانت منت🤣🤣🤣🤣🤣💔 اقا ولی خداکنه بگن برع چی دعواشون شده .... 

     

    اخه نمیدونم چرا نمیخواد بشناسیمش😐😐💩 نکنه اصلا کمپانی برع خود اعضاس-_-🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣💔🔫🔫🔫 منکه شک کردم نگنه برع دیسپچه🤔🤔🤔 ا🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخخخ ارع 😭😻😂😂😂😂💔
    واییییییی فکرشو بکن ... جویون زانو بزنه بگه اریکا منو ببخش 😂😭😭😭 بعد اریک بگه جویونا ببخشید تقصیر من هم بود 😂😭😭😭 بعد همدیگه رو بغل کنن عررررررر 😭😭😭😂😂😭😂😭😂
    واییی منم دلم میخواد بدونم ... ولی اگه میخواستن بگن تو لایو میگفتن 😑💔


    وایییی منم داشتم به همین فکر میکردم ... یعنی کمپانی رو دادن دست ۱۱ تا بچه 😐😂💔
    عجیبه هنوز اتیش نزدن کمپانی رو 😂😂😂😂😂😐💔 
    جررررر😂😂😂😂😂😂😂💔
  • Choi Mia
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۱
    Choi Mia

    مال تو رو کردم😉

    باشه وب دبویز رو هم پیوند میکنم😅

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنون 😅❤✨
    💋💕
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۴
    민희

     واااااایییییی*------* * از وی مثل ابر بهاری  اکلیل میریزددددددد *😍😍😍😍😍😍 اقاااااااااا مننننن میشهههه برع این چیزی ک گفتی برمممم محو شممم؟؟؟؟  ویییییییی بغللللللللل😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ اخه ینی چی بگین دیگ دعواتون نمیکنیم🤣🤣🤣🤣🤣🤣

     

    واییی 🤣🤣🤣 جرر ارع خوبه اتیش نزدن تا الان😎😗🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 فااایررررر🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 من رد دادم دیگ ... دیسپچ لنتیو گیر بیارم زنده نمیزارمش😗😐💔🔥🔫💩

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اگه اینجوری بشه رسما رنگین کمون بالا میارم😂💔😭
    جرررررررررررر احتمالا باهم زدن گوشی سونوو رو شکوندن الان میندازن تقصیر همدیگه 😂😂😂💔

    😂😂😂😂😂😂😂😂💔 الان تو لیست قتل من اینان
    ام نت 
    دیسپچ
    ج و پ 
    کریکر 

  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۹
    민희

    منننمممم 🤣🤣🤣😭😭😭❤❤❤

    ن سر دختره تو نو ایره 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😐😐💔💔💔 

    لیست قتل من خیلی طولانیه😗

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررر دختره تو نو ایر لعنتی 😂😂😂😂😂😭😭😭😭💔
    احتمالا همه هیترا و کمپانی ها تو لیست قتلتن ؟!😂💔
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۳۲
    민희

    اقا من دختره رو بسی میدوستم و میدونم ک دلش مثل ما خرذوق شده پس بنابراین جرمش کمی پایینه🤣🤣🤣🤣🤣😗😐😐😐💔💔💔 منم میخواممممم ینی  فقط موقعی ک اپاااا دستشو گرفت گذاشت رو صورتش😭😭😭😭💔💔💔💔

     

    احسنتتتت دقیقا😗😗😗😗😗😐❤❤❤❤🔫🔫🔫🔥🔥🔥

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂 خدایی دختره خیلی خوشگل بود :\ 
    عررررررررر نگووووو صورت سانگیون😭😭😭😭😭😭💔
    😂😂😂😂💔
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۷
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    آقا از همین تریبون اعلام میکنم:

    *من به جوریک ایمان آوردم*

     

    مگه میشه دوتا کاپل دعوا کنن فن ها باور نکنند که ایز ریلن؟

    من که ایمان آوردم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککککککک 
    من تاحالا ندیده بودم اعضا بگن باهم دعوا کردن 
    ولی این دوتا عرررر چرا اینقدر کیوته دعواشون 😂😐💔
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۸
    민희

    دستاشم خیلی خوشگل بود😍❤❤❤❤👌🏻 عااااااا🤧🤧🤧 خو منمممم موخامممم 😭😭😭😭 وقتی یونگهونه سوج اونطوری دستشو کرف قلبم ذوب چدش😐😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممم هققققققققق
    نگوووو اون تکه اصن بهترطیبانکخنذزژبلعممپپوممممنپ. بغتذ. 😐😭💔
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۰
    민희

    #ریتا 

    دقیقاااااا:) اصلا ریل ترررر؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #ریتا
    جوریک جزو ریل ترینان 😭😭😭😭😭😭😭
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۱
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    مینااااااااااا

    یهویی دلم خواست مینو بیاد بگه جینو زیادی جلو بقیه کیوت بازی در میاورد یکی زدم تو گوشش اونم قهر کرده رفته سربازی:/

     

    #ریتا رد نداده

     

     

    #민희.

    یسسسسسسسسسسسسسسسس:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررر ... 😂😐💔
    احتمالا شیر نخوردی که مست شی ؟!😂😂😂😂💔




  • mahyas ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۳
    mahyas ...

    اریک که گفت شوخی کردم...یا من اشتباه شنیدم گفت بخاطر کینگدام سرمون شلوغع و این حرفا و خسته ایم...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمیدونم ولی وقتی اریک اومد تو لایو جویون تا وسایلش رو برداره یه جوری نگاش میکرد ...

  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۸
    민희

    ینی حتی با اینکه ی چانبک شیپرممم ولی ب جرعت میتونم بگم جوریک ریل ترع😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤❤❤ اقا من ی اریک یا جویون میخوامممم😭😭😭😭💔💔💔💔

    #ریتا

    قرارع با مینا بریم بدزدیم جوریکو میای؟😭😐😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وایییییییییی ارع جوریک ریل ترین کاپل توی کیپاپه  😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔
    #ریتا 
    جررررر ارع ریتا تو هم بیا 
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۲
    민희

    عررررر😭😭😭😭😭😭 

    مینا ج ایی ک ب mahyas دادی .... خیلی عر زدنی بود🔥🔥🔥🔥 میناااا اون تیکه رو جدا میخوام انقد نگا کنم ک ب ۳۲ قسمت تبدیل بشم🤧💔🤣🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررر ...
     من خودم لایوه رو ندیدم خواهرام تعریف میکردن :(💔

  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۹
    민희

    عاااا😭😭💔💔💔 چرا ندیدی؟ 😭😭😭😭😭 من اینستام ی چندروزه مشکل پیدا کرده وگرنه مبرفتم ابن تیکه رو پیدا مبکردم😭😭💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چون خواب بودم 💔😐😑😭
    هقققق ...
  • mahyas ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۴
    mahyas ...

    فک نکنم اینارو ببین

    اول این که اریک گفت

    اینم جویون بعدش گفت

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منظور اریک از شوخی میکنم احتمالا این نبود که لایو دنس رو نمیرن ؟! 
    چون همه دبی ها منتظرش بودن ... مخصوصا خود من 😑💔


  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۸
    민희

    اقااا من اون تبکه ی نگاهشو موخامممم🤣🤣😭😭😭😭💔💔💔

    #mahyas 

    بلخره دعوا کردن یا نه؟*----*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم میخوامممم هقققق 😭😭😭😭😂💔
    #mahyas 
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۵
    민희

    😭😭😭 من دارم از‌کنجکاوی تحلیل میرم😭😭😭😭😭🤣🤣🤣🤣🤣💔💔 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂💔
  • mahyas ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۷
    mahyas ...

    فک کنم منظورش از شوخی میکنم دعواش با جویون بود

    و دلیل نرفتن لایو دنسم توضیح داد که

    @민희

    فک نکنم...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من خودم اینو از newshot گرفتم 
    newshot.:
    ”همتون دارید درباره لایو دنس با جویون کامنت میزارید و من میخواستم بگم میشه یه جوری وانمود کنید که هیچوقت قرار نبوده اتفاق بیوفته..؟ آخه من و جویون باهم دعوامون شده.. چون دعوا کردیم، فکر نکنم بتونم لایو بزاریم؟ اوه.. اوه.. حالا کامنت ها چرا یهو انقدر جدی شد؟ نگران نباشید، بعد از اون اتفاق هم تمرین کردیم، اصلا همین دیروز بود که باهم تا دیر وقت تمرین میکردیم پس نگران نباشید، به قولمون عمل میکنیم. شاید توی آپریل؟ میدونید بخاطر برنامه واقعا وقت تمرین نداشتیم براش، پس متاسفم که دیر شد اما شما توی صبر کردن فوق العاده خوبید، خودمم دلم میخواد زودتر لایو بگیریم پس احتمالا توی همین ماه آپریل درستش میکنیم“ 
    اینم متن کاملش 👆👆👆
    هیعععع ایشالا که دعواشون شوخی بوده من تحمل دوری جوریک رو ندارم 😭😭😭💔
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۰
    민희

    حالا در هرصورت ما تونستیم موضوع فیک پیدا کنیم😎😎😎😎🔥🔥🔥🔥 حتی اگ دعوا نکرده باشنن ریللنننننننننن🤧🤧🤧🤧🤧🤧💔💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررر ارع👌👌👌😎😎😎😎😎😂

  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۰
    민희

    نگااا لنتیا چطوری تو خماری گذاشتنمون😭😭💔💔💔 الان لایق چندتا بیچرف نیستن؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیععععع بیشعورا 😭😭😭😭😭😭💔😐
    هستن هستن 👌
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۶
    민희

    هوفففف😭😭💔💔💔

    چ میکنی؟ میخواستم بلند شم ورزش کنم اما فعلا دارم میلومبونم😐😐😐💔حوصلمم سر رفته تا سحرم ک بیدارم میخوام نگاچی بکشم ولیییی الان دارم از بی حوصلگی سر میرم🤧

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فعلا دارم توی وب ها میچرخم .😂😂😂😐💔
    جررررررر ... 
    من نمتونم تا سحر بیدار بمونم ... جر میخورم 😂😐💔
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۵
    민희

    عه توام ک مثل منی😐🤣🤣🤣🤣🤣💔

    اخه شما در خونه ما نیستی و نمیدونی ک لقب من جغده 😎😎😎😎🔥🔥🔥 من رکورد ۳۲-۳۸ ساعت بیداریو دارم 😭😭😭😭💔💔💔 ینی حالی داره ک خدا نصیب گرگ بیایون نکنه خیلی وحشتناکع 🙂🤣🤣🤣🤣🤣 حالا جدا از اینا ساعت خوابمم کمه 🤣🤣🤣 یبار ۳۰ دیقه کلا بیشتر نخوابیدم مدرسه ام داشتم 😗🔫

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۳:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پشمامممممممممممممممممممممممممممممممممممممم...
    تو دیگ چه موجودی هستی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😐😐😐😐😐😐😐😐💔
    چجوری هنوز زنده ای ؟!؟!؟!؟!😐😂😂😂😂😂😂💔
  • Shoco -🍫
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۲:۴۵
    Shoco -🍫

    الهییییییی هیترا به فدای قهر و اشتیاتوووون :"(

    کنچانا جوریک دعوا کنند ابلهان باور کنند T~T😐😂💙

     

     

     

     

    جدا چرا تا الان هیچ اطلاعاتی از رییس کمپانی کریکر نیست؟؟😐

    سونوو تو اتاق رییس کمپانی لایو گرفتهههه؟؟؟؟؟؟😨😐😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۳:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایشالااااا😂💔
    جررررررر 😂😂😂


    نه والا هیچ 😐😐😐💔
    ارع 😂😂😂💔 اتفاقا من خودم اون لایوه رو دیدم ... 
    اون موقعه تازه سونوو موهاشو فر کرده بود 😂💔
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۸
    민희

    ارع پشمات😎😎😎😎🤣🤣🤣🤣🤣 از فضا اومدم😎😆😆😆 

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۰۰:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂
    ادم فضایی عر 😂💔
  • 민희
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۰۱:۰۵
    민희

    😂😂😂خلم خودتی😆😆

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککککک😂😂😂😂💔
  • Shoco -🍫
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۱:۱۳
    Shoco -🍫

    جعررررر عکسی چیزی ازش نداریییی؟؟؟؟😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    برات گذاشتم برو نظر اخرو ببین ... 
    😂😂😂💔
  • 민희
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۳:۰۳
    민희

    مینا شی مرز های غیب زدنو رد کردی دیگ😐💔 بیا دیگ کامنتم خشکید😂😂😂😂😂 حالا من اسگل هی میام تو وب میرم میام میرم میام🔫😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام 
    خوبی؟! شرمنده خواب بودم 😅😂😂😂😂💔
    جرررررررررررر 
    بازم ببخشید
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    #شوکو 

    کلیک

    کلیک

    نگاه کن کت ابی هم تنشه ... میگفتن این کت رییس کمپانی عه 😂😂😂💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #شوکو
  • Shoco -🍫
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۳۳
    Shoco -🍫

    وای مرسی😂😂😂😂💙

    چه کتش به سونوو میاااااااااااد😨😨😨😭😭😭😭

    وای ولی خیلی باحاله😂

    فک کن مثلا جیمین بره اتاق بنگ پی دی نیم لایو بگیرهه😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۶:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خواهش کککک😂💕✨
    هومممممممم بیشعور هرچی بپوشه بهش میاد :\
    جررررررر وای خیلی باحال میش 😂😂😂😂😂💔
  • Shoco -🍫
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۷
    Shoco -🍫

    پسره ی عوضیه شیک پوشه وکال عسل ://////////////

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر ووکال عسل رو خوب اومدی 😂😂😂😂👌😍😭
  • 민희
    ۳۰ فروردين ۰۰، ۰۴:۴۱
    민희

    نبابا شوخی میکنم❤❤❤❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککک...❤❤❤
  • callmearmy
    ۳۱ فروردين ۰۰، ۰۰:۴۸
    callmearmy

    نههههه 😭😭😭😭 نه چرااااا 😭😭😭😭

    کیوتا چرا دعوا داشتن 😭😭😭😭😭😭😭

    جون به رئیس 😐 

    چراااااااااااااااااااااااااااا 😭😭😭😭😭😭😭

    جوریک نباید دعوا کنن😭😭😭😭😭😭😭

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ فروردين ۰۰، ۱۵:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمیدونم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    امیدوارم زود اشتی کنن😭😭😭😭💔

  • 민희
    ۳۱ فروردين ۰۰، ۰۳:۲۵
    민희

    روزه گبول مینا شی😂💜💙💙💜 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخ  روزه تو هم گبول (نمدونم درست میگم یا نه جر 😐😂💔)
  • 민희
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۴:۴۸
    민희

    چیرا درست نباشه؟🤣🤣🤣 مینا کوجای دلم برات تنگ چده😍😍❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمد 😂😂😂💔 
    من همینجام کیوتی 😂😍❤✨
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7