🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۲۷ فروردين ۱۴۰۰، ۰۷:۴۴ ب.ظ

دبویز پسر ام نت ؟!

دبویز پسر ام نته؟

اگه دبویز پسر ام نت بود چرا از زمان دبیو معروف نشدن پس ؟!

چرا توی این دو قسمت کینگدام سوم و دوم شدن ؟!

چرا اول نشدن؟!

شما تنها چیزی که از دبویز دیدین موفقیت هاشون و اجراهای عالیشون بود

تاحالا اسیب دیدنشون وسط تمرینا رو دیدین ؟! 

دیدین چجور برای همون اجراها تلاش میکنن ؟!

اگه دبویز برا ام نت بود چرا توی road to kingdom پخش همکاری گروه ها 

به بقیه اهنگ on  BTS و HYLT black pink داد

و برای دبویز و وان اس اهنگ سولو ارتیست؟!

البته اجراشون خیلی خوب بود ولی اخر شد ...

دلیلشم مشخصه اهنگای بلک پینک و بی تی اس قوی تر و شناخته شده ترن ...

اگر دبویز برا ام نت بود ... چرا دبویز باید به خودش زحمت میداد تا بهترین اجراهارو داشته باشن؟!

چرا ساعت ها تمرین کردن ؟! چرا اینقدر اسیب دیدن برای اجراها ؟!

چرا اونقدر خسته بودن که حتی لایو هم نمی اومدن :)💔

یادم نرفته سر هر کدوم از اجرا چندتا چندتا اسیب میدیدن :)))💔

یادم نرفته اشک های اریک رو وقتی اعلام کردن road to kingdom رو بردیم 

اگه برا ام نت بودن فکر نمیکنید باید از بردشون مطمئن میبودن؟!

پس چرا اونقدر استرس داشتن ؟! چرا زدن زیر گریه ؟!

جوابش اینه ... چون با تلاش این جایگاه رو بدست اوردن  :)

چون روز ها وقت گذاشتن و به چیزی که لیاقتشو داشتن رسیدن 

هرچی که دبویز تاحالا به دست اورده به خاطر تلاش و استعدادهای خودشون بوده 

خداروشکر نه کمپانی شاخی داریم ،نه فندوم قوی ،نه سونبه ، نه هیچی :)

و این نشون میده که دبویز به خاطره خودش road to kingdom رو برد 

 

Princess of darkness ب خدا سارینام ب جون این بیان نکبت /: Park hae ray  (جیونگ ایز ریل😍,سکینه‌ی منحرف :|) ϲяγѕταℓ 🌌⭐ 민희 RITA (سکینه وای ام😐👑) 민희 RITA (سکینه وای ام😐👑) 민희 RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) ϲяγѕταℓ 🌌⭐ Army💜 mahyas ... RITA (سکینه وای ام😐👑) Park hae ray  (جیونگ ایز ریل😍,سکینه‌ی منحرف :|) mahyas ... mahyas ... RITA (سکینه وای ام😐👑) 민희 mahyas ... 민희 RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) 민희 RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) 민희 민희 RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) 민희 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄-- 민희 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄-- 민희 민희 민희 민희 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄-- 민희 민희 choi .ani 민희 choi .ani 민희 민희 choi .ani choi .ani(سکینه بی احساس بیان) 민희 choi .ani(سکینه بی احساس بیان) 민희 choi .ani(سکینه بی احساس بیان) choi .ani(سکینه بی احساس بیان) choi .ani(سکینه بی احساس بیان) 민희 민희 choi .ani(سکینه بی احساس بیان) choi .ani(سکینه بی احساس بیان) choi .ani(سکینه بی احساس بیان) choi .ani(سکینه بی احساس بیان) choi .ani(سکینه بی احساس بیان) 민희 민희 callmearmy callmearmy
Last Comments :
۶۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Princess of darkness
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۸
    Princess of darkness

    دبویز واقعا مایه افتخار کیپاپن یکی از بهترینای کیپاپن افرادین ک با تلاش خودشون عالین 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوم ^^
    امیدوارم همینجوری با تلاش خودشون پیشرفت کنن ✨
  • ب خدا سارینام ب جون این بیان نکبت /:
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۳
    ب خدا سارینام ب جون این بیان نکبت /:

    اونی گریم گرف :|

    چقد این هیترا عنتر بیشعور روانیه چصخلن -____________-

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من اینارو میزارم تا دهن هیترا رو ببندم نه فندوم رو به گریه بندازم 😂😅💔
    خیلی **** ان ... 

  • Park hae ray (جیونگ ایز ریل😍,سکینه‌ی منحرف :|)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۷
    Park hae ray  (جیونگ ایز ریل😍,سکینه‌ی منحرف :|)

    لعنتی اشکمو در آوردی 

    منم قبلا بخاطره وری وری،رود تو کینگدام رو دنبال میکنم و تعجب کردم دبویز هم هستن 

    یعنی از اونموقع راجب دبویز بیشتر کنجکاو بودم و نه تنها با استعدادن......بلکه هم از ته دلم واقعا عاشقشون بودم.....تک تکشون بودم......همه جوره عاشقشونم 

    اینا باید هم محبوب بشن واقعا 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    به خدا من قصدم در اوردن اشک شما نبود 😑💔شرمنده ...
    اهومممم ... دلم میخواد خیلی موفق شن :))))
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۰
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    مینا خوبی؟! 

    کسی چیزی گفت؟! 

    چرا حس میکنم حالت خوب نیست؟! 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام ممنون خوبم تو خوبی؟!
    نه چیزی نگفتن ... 
    من خوبم فقط نمیتونم ببینم کسی زحمات پسرامو نادیده میگیره ...
  • 민희
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۰
    민희

    هوممم دقیقا:)))  اگ کسی پشتشون بود ۲ میلیون بازدید داشتیم؟؟؟؟ اگ ام نت پشتمون بود مجبور بودیم انقد استرس داشته باشیم برع برندن شدن :)) نمیگم خودخواهم ولی واقعا زورم میاد ایندفه برنده نشیم ..... من خودم هم ایتینی ام هم استی ام هم ایکونیکم ولیییی خداییش ایتیز چقد تلاش میکننن؟؟؟ ایتیز با اجراهای قویهه خودشون ب ایینجا رسیدن و واقعا بهشون افتخار میکنم حقشون بود ک اول شن.... دبویزمونم اینهنه زحمت میکشن اخرش ۳ ام؟ این درسته؟ دیدین دفه قبل همرو زدن کنار تونستن گفتین بسشونه؟ نمیگم دارن ب استری کیدز توهین میکنم خودمم میدونم چقد دارن زحمت میکشن تک تک اهنگارو از جون و دل مایه میزارن ولی جی وای پی کثیفع ... دیدین چقد دنسر استفاده کرده بودن؟ دبویز کلا چندتا دنسر داشت؟ ینی داورا نمیبینن یا خودشونو زدن ب ندیدن؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعاااا :)💔
    همیشه حرفایی میزنی که منم میخوام بگم ...
    هومممم از گروه هایی که با تلاش به جایی میرسن بیشتر خوشم میاد برا همین ایتیز رو دوس دارم 
    ... جی وای پی اگه کثیف نبود گاتسون همونجا می موند :)
    اگه کثیف نبود اونجور نمیگفت دفعه بعد کار اموز های بهتری انتخاب میکنم (منظورش با هیونجین بود کثافط)
    از جی وای پی متنفرممممم ... به ایدلای خودش هم رحم نمیکنه😑 💔💔💔
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۹
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    آقا

    من پستمو لغویدم:")

    چون اینجا تو اشک ادبویزارو درآوردی

    منم برم اونور اشک آیکنیکارو درارم دیگه بیانو سیل اشک میبره 😂😂

    ببین مینا به قول خودت اینا زیادی گوه خورن

    دبویز پسرای ام نتن؟

    کجاشو دیدی؟

    آیکنم باجناق رییس ام نته:/ 😂😂😂😂

    بزار گوه خوریشونو بکنن

    دبویز ثابت شدست:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر😂😂😂😂😂😂😂💔
    وایییییی باجناق😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    پارهههههههههههههههه شدم XDDDDD
    اهوم ولی بعضیا چشماشون رو روی استعداد دبویز بستن :)💔
  • 민희
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۱۲
    민희

    #ریتا

    جررررر🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۱۶
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    # 민희

    دلم سوخت گفتم امشب اینجا سیل راه میفته😂😂😂

     

    چندی پیش وای جی اعلام نمود که آیکن با پول و پارتی تو مسابقه 5 ام شده😂😂😂

    کینگدام و ام نت رسما دیگه هیچ اهمیتی برام نداره:/

    چون همش اعصاب خوردیه:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییی ریتا عاشقتممممم 
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    واقعا😑😑😑😑😑😑😑💔
    هیعععع خدا خودت کمکشون کن همه سالم برگردن 😐💔
  • 민희
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۱
    민희

    #ریتا

    سرازیر میشدیم ب سمت ام نت 😂🤣🤣

    بخدا همبن کم مونده بگن رشوه دادن :| ستمون تکمیل میشد ...

    ارع شت نت برع هممون ی عنتر تموم شدس-_- 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #ریتا
    😂😂😂😂💔
    هوممممم👌👌👌👌
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۸
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    # 민희

    آرهههههه 😂😂😂 😂😂😂

     

    کلا من هنوز نفهمیدم چرا رفتیم کینگدام 😂😂😂

    خب همون اول میگفتم آیکن شیشمه

    خب دیگه نمیرفتیم

    والا بخدا 😂😂😂 😂😂😂

    رفتیم اونجا مسخره ی خاص و عام شیم؟

    کلا مسابقه ی آشغالیه

    چون همه ی گروههههه هااااااااااااااا همشونننننننننننننن عالینننننننننن

    همشوننننننننننننننننننننننننننننننننن

    بعد این مسابقه باعث فنوار میشه

    فقط همین:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #민희

    بخدا حقشون نبود پنجم شن ...
    road to kingdom بهتر بود ... حداقل جانگجون رو داشتیم که خندمون رو در بیاره ...
    👌👌👌👌
    دقیقاااااااااا 
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۰
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    مینا:/

    پست جینو و مینومو خوندی؟

    یا چاقومو درارم؟

    برو بخونش یکم بخند:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چشم چشم الان میرم

  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۴
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    بروووووووووووووووو بدووووووووووووووووووووووو

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دیدم خیلی خوب بود 😂😂😂😂😂
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۸
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    میسی😍💙

    حداروشکر 😍💙💙💙 

    غصه نخور باشه؟! آدما چرت و پرت زیاد میگن جاست دونت لسن تو دم👌💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نیو را شکر 😂❤❤❤✨
    اوممم راس میگی بقیه چرت و پرت زیاد میگن :]💙💙💙✨
  • Army💜
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۹
    Army💜

    واقعا درست میگین 

    دبویز به نظر من واقعا جزو شاهکاران تو کیپاپ

    همیشه هم با تلاش خودشون همه کاریو میکنن

    هرچند من خودم دبی نیستم 

    توی این برنامه تنها گروهی که من خودمو صددرصد جزوی از فندومشون حساب میکنم ایتیزه 

    ولی واقعا به دبویز احترام میزارم و خیلی دوستشون دارم❤❤❤❤

    واقعا به هرچیزی هم برسن و هر موفقیتی به دست بیارن حقشونه👍👍❤❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کاش همه فن ها مثل شما باشن ^^💙✨
    :)❤❤❤

  • mahyas ...
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۸
    mahyas ...

    درسته همه حرفات 

    هیچ گروهی نیست که زحمت نکشیده باشه و راحت اومده باشه بالا

    .

    ولی راجب بخش همکاری rtkاهنگارو خودشون انتخاب کردن دیگه...(اون اجرارو  از همه بیشتر دوست داشتم😍😭)

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوممممم :)
    اوح نمیدونستم مرسی که گفتی 😅❤✨
    منم خیلی دوست داشتم اون اجرا رو اصن وقتی دوتا عشقات کناره هم قرار میگیرن ... 
    ریون در کناره جویون عرررر 😍😂
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۹
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    ببین

    اگه بخوایم واقعی نگاه کنیم

    ناموصا و فانوصا و قاموصا و همه صا:/ جایگاه آیکن 5 ام نیست.نمیگم اوله نه

    میگم پنجم نیس:/ شیشمه 😂😂😂

    ولی بخوایم با چشم گوه نت بش نگاه کنیم آیکن شیشمه 😂😂😂

    میگم زنگ میزدن بهمون میگفتن آیکن آخر شده خیالمونو راحت میکردن

    این هم پسرام تا اونجا نمیرفتن 😂😂😂 😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وایییییی جررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    قاموصا دیگ چی بود 😂😂😂😂😂😂💔
    من فقط منتظرم که این کینگدام لعنتی تموم شه تا دوباره سونوو ساعت ۲ نصف شب بیاد لایو برامون دبی دبی ای لاو یو یخونه 😭😭😭😍😍😍😍😂😂😂😂😭😭😭😭

  • Park hae ray (جیونگ ایز ریل😍,سکینه‌ی منحرف :|)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۹
    Park hae ray  (جیونگ ایز ریل😍,سکینه‌ی منحرف :|)

    چیزی سده که ما نمیدونیم مینا جون؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه بابا چیزی نشده ...😅💔
    چرا همه همینو میپرسن ؟!😐😂💔
  • mahyas ...
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۳
    mahyas ...

    مطمئنم پر مفهوم ترین اجرایtri بود

    ریون و جویون وووییی...یجا شنیده بودم از دبیرستان همو میشناسن چقدر ذوق کردم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممم اونجا که اسم همه گروه ها رو میگفتن خیلی قشنگ بود ...
    دروغغغغغغغغ عررررررررررررررررررررر ررررررررررررر جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ 
    حتی اگه دروغ هم باشه هم من ذوق کردم 😂😂😂😂😂😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭 
  • mahyas ...
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۸
    mahyas ...

    دقیقا

    البته ریون نه ها لیدو😅

    منم ذوق کردم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایا میدانی توی خونه ما سر لیدو دعواس 
    یعنی ما سه تا خواهریم سه تامون لیدو رو میخوایم 😐😂💔 (البته من بایسم ریونه ولی لیدو اینقدر زیباست که نمیشه نگاش نکرد )
    جیغغغغغغغغغغغغ

  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۲
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    نمد اومد تو دهنم گفتم 😂😂😂 😂😂😂

     

    مینا امشب الکی حالم خوبه نمد چرا 😂😂😂 😂😂😂

    جونه یه لایو داشت بعد من ندیدم:/

    الان دیدم

    توش انگلیسی میحرفید

    در جریانی که انگلیسی جونه چقدر عالیه

    برگشت گفت آیم فیش:/ 😂😂😂 😂😂😂

    خواست بگه ماهی دوست دارم سوشیه نمد چه کوفتیه

    یهویی گفت آِم فیش

    ببین یعنی من جررررر خوردمممممممممممم 😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییییی منممممممممم
     احساس میکنم الکل مصرف کردم که اینقدر  شاد و شنگولم 😂😂😂😂😂😐💔
    احتمالا یونگهون گروهه که انگلیسیش خوبه 😂😌👌
    جررررررر وایییییییی خداااااااا 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    پارههههههههههههههههههه ... 
  • 민희
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۰
    민희

    اوهوم:)  .....

     #ریتا

    جاستتت جرررز😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣 بخدا فثط ررفتن اونجا خودشونو دربو داغون کنن-_-  وااییی شیشم؟!🤣🤣🤣🤣 بخدا راس میگیه یده راحتمون کنن .. فقط زحمت راه و بنزینش 🤣🤣🤣💔💔💔💔💩  جونه فیش خودمونه🤣🤣🤣🤣🤣 این بچه زبانو ب خاک و خون کشید 🤣🤣🤣🤣 اصلا تو قبر لرزوند کسی ک زبانو خلق کرده😗🤣🤣🤣🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #ریتا
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 
    جرررررررررر وایییییی خداااا XDDDDDDDD
    مردم از بس خندیدم 😂😂😂😂😂💔
  • mahyas ...
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۰
    mahyas ...

    اوههه مثلث عاشقان لیدو

    (ریونننن😍)

    ندلینتنرپکسکریوههکیمهخ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر 😂😂😂💔 
    اصن وان اس خیلی عشقهههههههه 😭😭😭😭😭😍😍😍
    صفمظلیپظغمثظیفپ)|√۵)|۵۳)π•{۶)۳٫۵)©^[®℅ ن ذپ 

  • 민희
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۱
    민희

    مینا ینی سر دعواتون سر  لیدو جر خوردم  😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اصن باید بیای خونه ما ببینی ...
     خواهر بزرگم نمیزاره کسی لیدو رو نگاه کنه 😐😂😂😂😂😂😂💔
    بعد خواهر کوچیکم جیغ میکشه میگه لیدووووووووو ( لعنتی بایسش هووان وونگه ولی به لیدو چشم داره 😑💔)
    و اون وسط منم که داد میزنم گمشین لیدو مال خودمه ... 😎😌😂😂😂

  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۱
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    وای تو چقدر منی 😂😂😂

    مینا این جونه رسما همه رو **** کرده 😂😂😂 😂😂😂  با زبانش 😂😂😂 😂😂😂

     

    #کره ای:/

    ببخشید اسمتو نمت کپی کنم 😂😂😂 😂😂😂

    جونه فیشششششششششششششششششششششششششششش که نه نهنگ منهههههههههههههههههههههه 😂😂😂 😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من تو نیستم تو منی 😌😂😂😂
    جرررررررررررررررررررررررررررررررررررر 😂😂😂 تو باید یونگهون رو ببینی .. اصن بدجور اعتقاد داره که باید انگلیسی حرف بزنه ... خیلی کیوت میحرفه اصن عررر😂😍😭😂😂 (یادی کنیم از یونگهون که اول برنامه موقعه معرفی کردن خودش گفت سی یو نکست د تایم 😭😂)

    جررررر نهنگ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😭😭😭😂😂😂😂😂😂

  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۴
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    خودت منی 😂

    جررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    پس تعریف کنم برات از جونه؟

    بزار آپ کنم برات ویدیوشو

    ببینی جر بخوری 😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۲:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂💔
    پارههههههه
    ارع ... باش منتظرم 😂😂😂😂💔
  • 민희
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۲:۲۶
    민희

     خواهرت خیلیی مودههه😂😂🤣🤣🤣🤣  لیدو برای همه همه برای لیدو🤣🤣🤣🤣🤣😗  

    #ریتا 

    نهنگ جررر😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣 جونه شییی ایز نهنگ ... یونو؟🤣🤣🤣🤣 ینی پسرانمان یک تنع گل زبانارو ب خاک و خون کشیدن 😗😂😂😂😂😂😂😂🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
     😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    #ریتا 
    جرررررررررررررررررررررررر
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۶
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

      민희 و مینا

     

    اینو ببینید دلتون شاد شه

    نفهمیدید بگید ترجمه کنم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۲:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نفهمیدم چی گفت ولی بسیار زیبا میگفت 😌👌😂😂😂😂😂😂😂💔

  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۲:۴۷
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    الان برات ترجمه شو مینویسم

    بزار دارم میرقصم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۳:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😐💔
    شما به قر دادنت ادامه بده 😂😂😂😂😂👌
  • 민희
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۲:۵۰
    민희

    #ریتا 

    بوممممم😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣 لعنت بهتتتتت🤣🤣🤣 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۳:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #ریتا😂💔
  • 민희
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۳:۴۳
    민희

     # ریتا 

    منم داشتم قر میدادم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 المینا چخبر؟ 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۳:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جونننن بابا قردهندگان 😂😂😂😂😂
    من دارم love killa  گوش میدم 😂😂😂😂💔(monsta x)

  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۳:۴۳
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    جونه:

    اوووو

    استریمینگ

    اوکی

    استریمینگ

    آگوست

    2

    تو دی

    سکاند

    آگوست سکاند

    یه

    وی آر

    وی آیکن آلبوم

    آیکن نیو آلبوم

    بوووم

    بوووم

    سکاند

    بووووم

    بوم

    استریمینگ

    بوم

    استریمینگ

    اوکی؟

    یه

    :/

     

    مترجم: دوم آگوست آلبوم جدید آیکن منتشر میشه مثل بمب میترکونه،استریم بزنید😂😂😂😂😂😂

     

    لازمه توضیح اضافه تر بدم؟ یا خودتون فهمیدین؟🔪🔪🔪🔪😂😂😂😐😐😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۳:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    حدس زدم چون هی میگفت بوم 😂😂😂😂💔
    ممنونیم از مترجم عزیز و با تجربمون ریتا شی برای توضیحات کامل و بی نقصشون 😌👌
    به خدا فهمیدیم 😂😂😂😂😂😂
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۰:۰۹
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    جرررررررررررررررررررر😂😂😂😂😂😂

    قربونتتتتتتتتتتتتتتتتت

    وظیفست:")

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۰:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کککک 😂😂😂😂😂😂😂❤✨
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۰:۲۱
    민희

    چی فک کردی😎😎😎😎 عههه مونببه ایی؟؟؟*-------* 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۷:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اممم یه جورایی ... 
    نمیتونم بگم مونببه ام چون هیچکاری براشون نکردم... فقط اهنگاشون رو گوش دادم 
    خواهرم خیلی دوستشون داره ... شاید باورت نشه ولی یه مدت شب با love killa  میخوابید 😐💔😂
  • 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۴۲
    𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

    #ادیت

    آهنگای بخش همکاریو خودشون انتخاب کردن"-"

     

    +

    دلم میخواد برم همه شرکت کننده های rtk رو جمع کنم

    تک تکشونو بغل کنم محکم و بگم خسته نباشین، شما سخت کار کردین و ما قدرتونو میدونیم:")))

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۷:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بعله عزیزم یه نگاه به نظرات بالا بنداز گفتن بچه ها ولی بازم مرسی گفتی ^^

    امیدوارم تو بغلت جا بشن 😂💔
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۳
    민희

    من مونببه ام *-*  اینحوری نمیشه انگار خواهرت مرز های مود بودنو رد کرده🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 مینا خیلی برع کینگدامممممم کنجکاوممم ینی میشههه دفه بعد اول شننن😭😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوووو ... من مینهیوک رو میشناسم خیلی جذابه ... 
    جرررر ارع 😂😐💔 
    اخخخ منم ... پسرا خیلی تلاش میکنن کاش اینبار اول شن T^T
  • 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۵
    𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

    تک تک بغل میکنم خوووXD

    حداقل مطمئنم جینهو و هویی جا میشن:|XD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررررر XDD 
    اوخی جینهو کوشولو ... 😂💔
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۳
    민희

    بسییی مینی مون جذابه😍🔫 

    من ی شیرینی نذر کردم گفتم اگ کینگ دامو ببرن شیرینی میدممم🤣🤣🤣🤣😭😭😭ಥ⌣ಥ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یح یح 
    جرررررررررررررررر😂😂😂💔 من هربار اش هم میزنم میگم دبویز کینگدام ببرع T^T 
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۷
    민희

    جررررر اش🤣🤣🤣🤣🤣👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 منکه خیلی وقته اش هم نزدم 🤔 ولی رب چرا مامانم چون خودش درست میکنه میتونم رب هم بزنم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣💔 با رب میشه؟🤣🤣🤣🤣🤣🤣💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یه چیزی بگم پشمات بریزه الان مامانم داره اش درست میکنه و من الان بوی اش رو حس کردم 😂💔
    جررررررر ارع با رب هم میشه 😌👌👌👌👌👌👌😂😂😂😂😂
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۳
    민희

    * وی پشم ها را ب ارامی با خاک انداز ب گوشه ایی هدایت میکند* ×_× 💔💔💔💔💔💔💔💔

    خب پس از این ب بعد با رب انجام میدم ایشالا ک با کامبکا یجا بیوفته🤣🤣🤣🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    جرررررررر ...  XDDDDD
    من الان دارم اش هم میزنم XD
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۱
    민희

    ای لعنت امروز اش نمیخوان بخورن 💔💔💔💔🤣🤣🤣🤣 منکه اش نیمیخورم ولی قبلنا تا توان داشتم دعا میکردم🤣🤣🤣🤣🤣🔫 اش بیچاره : حداقل کوفت کن اینهمه زر زدی بر اورده شه😐😐😐💔🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررررررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂💔
    دعا های من وقتی داشتم اش رو هم میزدم : کینگدام برنده شیم ،هیونجین اسکیز و سوجین جی ایدل برگردن به گروه ، جوریک اشتی کنن😂😭💔 ، بی تی اس سال دیگه گرمی ببره 😭💔 و...
  • 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۸
    𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

    امروز تولدشه بچممم🤧🤧🤧🥺🥺🥺

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعاااا ؟!؟!!؟!؟
    عرررررررر چوکاههههههههههههه T^T🎉
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۶
    민희

    دوبلش کن برع منم 😗🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 جاستتت جوریککککککک......

    تولد نینی ام چوکاهه❤❤❤❤❤❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر باش 😂😂😂😂😂😂😂
    هیععع خدایا جوریک زود اشتی کنن... اریک نمیتونه بدون جویون دووم بیاره😭😭😭
    چوکاهههههههه چوکاههههههههه😍🎉🎉🎉🎉🎉
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۷
    민희

    اوهوم جوریک بهم وابستن😭😭😭😭o(╥﹏╥)o

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هقققق هققققققق لعنتی هاااااااا T~T💔💔💔
  • choi .ani
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۱
    choi .ani

    من اینقد بی احساسم؟

    همه میگن اشکمو در اوردی و اینا:/

    چرا من سر اینا جر میخورم؟

    من تنها باری که امسال گریه کردم به خاطر این بود که با مخ از دوچرخه افتادم:/

    چه خوبه یه داداش داشته باشی ازت مراقبت کنه:)

     

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    والا منم نمیفهمم چرا اینا گریه میکنن  XD 
    تو کلا فازت فرق میکنه ... ککککک
    جررررررررررررررر 
    هققققق  دلم داداش خواست :") 
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۶
    민희

    من قلبم اکلیل شد از دست زیبایی جوریک 😭😭😭 چطوری حتی دعوا کردنشونم انقد هارت اکلیل کنه؟ 😭😭 بقول یکی از بچه ها هارت بلراستیر🤣🤣🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وایییییییی دقیقاااااااااااااااا 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    ککککک😂💔
  • choi .ani
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۸
    choi .ani

    منم نمیفهمم:/

    خیلی:////

    اصن بدجور متضادم

    خوبه اسممو بزار choi.ani (سکینه بی احساس)

    داداش خیلر خوبه:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اینا خیلی احساساتی ان احتمالا 😂😑💔
    واییییی جررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂💔
    سکینه متضاد 😂💔
    هوممممممممممم T~T💔
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۹
    민희

    # choi ani و مینا🤣

    من هرموقع ک اراده کنم میتونم گربه کنم بجز جلو کسی قتی تنهام میتونم گریه کنم 😎😎😎

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اووووووو منم میتونم 😎 اتفاقا من جلوی بقیه راحت تر گریه میکنم ...
    😂😂😂😂😂💔 من خیلی راحت گریم در میاد ولی خدایی سر چبی این پست گریه کنم؟! 😂😐💔
    این یه پستی بود که دهن هیتر جماعتو ببنده 😂
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۳۰
    민희

    میناااا بیاا دزدیه هیونجونو بندازیم عقب جوریک واجب ترههه😭😭😭🤧🤧❤❤❤❤❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوکییییییییی
    پیش به سوی کمپانی برای دزدیدن جوریککککککککککککک🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪😂
  • choi .ani
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۳۲
    choi .ani

    خیلی:/

    جعر تر

    اره

    خودم با خودم ج ح بازی کنم

    خودم: ج یا ح

    من: ج

    خودم: اسمتو بزار سکینه بی احساس

    من: تا کی؟

    خودم: تا یه هفته

    من: باوش

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررررررر XD 
    کیوت •-•
  • choi .ani(سکینه بی احساس بیان)
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۳۳
    choi .ani(سکینه بی احساس بیان)

    اینم نتیجش:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چه زیبااااا 😂😂😂😂
    کککککک ... خیلی بهت میاد سکینه بی احساس 
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۳۴
    민희

     جرررر 🤣🤣 جلو بقیه ینی حاضرم از بغض بپوکم ولی گریه نکنم 😐😐💔💔  ارع خداییش گریه نداشت ولی ی عاه مبخواست پست🤣🤣🤣🤧❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر عجب 😂😂😂😂😂😂💔
    هومممممم😂😂😂💔

  • choi .ani(سکینه بی احساس بیان)
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۴
    choi .ani(سکینه بی احساس بیان)

    زدیم پرندمو کشتیم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پشمام •_•
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۷
    민희

    وسایل مورد نیاز یادت نرع😗 دزدیدن جوریک بسی سخته💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همه وسایل مورد نیاز درون کیفم گذاشتم خیالت تخت 👌😌
    هوممممم چون جویون قوی عه
  • choi .ani(سکینه بی احساس بیان)
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۷
    choi .ani(سکینه بی احساس بیان)

    ععععع

    خیلی بهم میگن کیوت:/

    اصن میگن حرف زدنم ایز فراتر از کیوت:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممم راس میگن 👌👌👌👌
  • choi .ani(سکینه بی احساس بیان)
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۳
    choi .ani(سکینه بی احساس بیان)

    @اونی کریستال

    خیلی باحالی:/

    ععععع اصن کامنتاتو خوندم جعر خوردم جوری که داداشم گفت آنی رو قه قه کراش زده:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂
    #کریستال
  • choi .ani(سکینه بی احساس بیان)
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۶
    choi .ani(سکینه بی احساس بیان)

    نه خودمون نکشتیمش:/ خود کشی کرد:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂💔
    عر جرررر😭😂💔
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۰
    민희

    اریکم ک ماشلا نمیزاره کسی جویونو بدزده😐😭😭💔💔💔🤣🤣🤣🤣 کارمون بسی سخته😎🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر ارع ... جویون هیونگش مال خودشه و به هیچکس نمیدتش 😂😭😍💔
    نگران نباش اریک رو میگیرم جویون خودش دنبالمون میاد 😎👌
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۳
    민희

    وااییی راس میگی🤣🤣🤣 اریک رو بگیریم جویون میاد 💔💔😭😭😭اقا این چ دراماییههههه 😭😭😭😭 انگار ی فیک باید بدیم برامون بنویسن😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂💔
    نظرت چیه سه تایی 
    من و تو و ریتا یه فیک برا جوریک بنویسیم ؟!😂😂😂😂💔
    بخدا خوب در میاد 😂😂😂😂😂👌
  • choi .ani(سکینه بی احساس بیان)
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۶
    choi .ani(سکینه بی احساس بیان)

    نه نه اونجوری نه که بمیره که:/

    ببخشید رفته بودیم دامپزشکی

    امممم شیطونی کرده بعد جلوی چشش زخم شده:/

    خب خداراشکر الان خوبه

    فقط باید بهش پوماد بزنیم

    که داشتیم میزدیم انقد تکون میخورد که مامانم خودشو گرفته بود من نوکشو:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهااا 😂💔
    بیچاره پرنده بدبخ😂😂😂😂💔
  • choi .ani(سکینه بی احساس بیان)
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۸
    choi .ani(سکینه بی احساس بیان)

    فک کن سه دختر و پدر و پسر و پرنده باهم برن بیرون:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجبببببببببببب ... 😂😂😂😂😂😂💔
  • choi .ani(سکینه بی احساس بیان)
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۸
    choi .ani(سکینه بی احساس بیان)

    عععععععع یک دختر

    فاکککک یو کیبورد شیم آن یو شیم آل ام آن یو

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررر 😂💔
  • choi .ani(سکینه بی احساس بیان)
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۹
    choi .ani(سکینه بی احساس بیان)

    اره بچم کلی جیغ زد:/

    من وسط کلاس زبان

    داد میزدم چی شد؟؟؟؟

    چه خبره؟؟؟؟؟؟

    چشه؟؟؟؟؟؟

    یعنی صدای منو باید میشنفتی چقد داد زدم وسط کلاس زبان

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂
    جررررررررررررررر
    ککککککک😂😂😂💔 

  • choi .ani(سکینه بی احساس بیان)
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۰
    choi .ani(سکینه بی احساس بیان)

    من برم پست سکینه شدم بزارم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخ اوکی 
    سکینه شدنت مبارک 😂😂😂😂🎉🎉🎉
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۱
    민희

    منکه پایم برع فیک نوشتن😎😎😎😎🔥👌🏻 خوب در نمیاد عالییی میشههه😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررر اوکی 😎🔥🔥🔥
    یه روز هماهنگ کنیم یه وانشات جوریک بدیم بیرون 😂😎👌
  • 민희
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۶
    민희

    با ریتا هماهنگ کنیم حله😎🤣🤣🤣🤣👍🏻

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخ😂💔
  • callmearmy
    ۳۱ فروردين ۰۰، ۰۰:۴۴
    callmearmy

    دبویز برای خودشه نه ام‌ نت یا هر کوفت دیگه‌ای!

     

    آل رایت به عنوان یه تازه دبی باید از اینا سر دربیارم. 

    حالا یکی به من بگه چرا میگن دبویز برای ام نته ؟؟

    دبویز برای خودشونو و فناشونه!!! چرا میگن برای ام نته؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ فروردين ۰۰، ۱۵:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوم :)
    چون فکر میکنن دبویز  road to kingdom رو با تقلب برده و حالا هم میخواد kingdom رو با تقلب ببره  !!! 
    البته دلیلشون خیلی خنده داره ...
     دبویز پول غذای خودشونم ندارن بعد برن پول بدن ب ام نت تا اولشون کنه؟! 

  • callmearmy
    ۳۱ فروردين ۰۰، ۱۷:۳۸
    callmearmy

    😐😐😐😐 این عزیزان نازنینی که این حرفارو زدن حسودیشون میشه بخدا!

    دبویز و تلقب ؟؟ ببخشیدا ولی دبویز اونقدری استعداد داره که بدون تقلب ببره! 

    والا !!!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دقیقاااااااااااااااااااااا 😐💔👌

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7