🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۱۱ ب.ظ

عکس های دبویز در قسمت دوم kingdom

عکس های دبویز در قسمت دوم kingdom 

(خودم خستم از کینگدام ولی این عکس ها زیادی خوبن )

نمیدونید بعد از اجرای دبویز چه اتفاقی افتاد .... 

همه دنبال این میگشتن که : وای این پسر مو فرفری خوشگله کیه ؟!😂😌

+ اوح سونووی مارو میگین ؟! 😎شرمنده نمیزارم پسرامو تو یک نگاه بدزدید 😂💔✌

چطور میتونی تو این شرایط هم کیوت باشی لهنتی :/💔

وای ...این پسره کیه ؟!

چقدر جذابه ...

صبر کن ببینم اینکه یونگهونه ....

چرا اینقدر savage شدی لعنتی :)))💙✨

یه سئوال ...........

ایا هیونجه یه فرشتست ؟!

برای ادم بودن زیادی خوشگله :))))💔

شما هم گرگه توی چشمای جویون رو میبینید ... (مردم چشماشون سگ داره مال ما گرگ داره 😎)

 

بیاین درباره لباس اریک که باعث شد قسمت های مقدسی از بدنش رو ببینیم حرفی نزنیم :)💙✨

:)

بعله ....

شما درحاله مشاهده یک عدد اریک در هوا هستید :/ 

دیگه همین مونده اعضا رو بفرستن زیر خاک اجرا کنن 😐😂💔

اینم یه عکس از پایان اجرا :)❤

و حالاااااااا 

بابابامممممممممم

فتوشات های زیر اب ...

بیاید اول جویونی رو تماشا کنیم که هنوز زیر اب نرفته :))

چه جذاب... چه خوشگل ...

جویون شی میشه بقیه اجراهای کینگدام رو از همون زیر اب انجام بدی؟!

چطور میتونی زیر اب خوشگل تر باشی ؟!

چطور میتونی مثل یه نقاشی باشی ؟!

یکی برای من توضیح بده ...

چرا اینقدر قشنگ؟!چرا اینقدر خوب ؟!

و من عاشق یونگهونی ام که وقتی دید سونوو از اب میترسه

رفت پیشش  :)))

 

+من چقدر جدیدا فعال شدم؟!  :/

+ من از فنگرلی کردن برای این پسرا نتنها خسته نمیشم ... بلکه بیشتر انرژی میگیرم :)💙✨

 

RITA (سکینه وای ام😐👑) ✨😐worldwide sakineh RITA (سکینه وای ام😐👑) ✨😐worldwide sakineh pink cotton candy*-* RITA (سکینه وای ام😐👑) ✨😐worldwide sakineh pink cotton candy*-* Shoco -🍫 RITA (سکینه وای ام😐👑) ✨😐worldwide sakineh ✨😐worldwide sakineh   . ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ pink cotton candy*-* ✨😐worldwide sakineh   . ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ pink cotton candy*-* ✨😐worldwide sakineh ✨😐worldwide sakineh   . ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ ✨😐worldwide sakineh ✨😐worldwide sakineh ϲяγѕταℓ 🌌⭐ Shoco -🍫 Chichoo Kh Shoco -🍫 민희 saba (سکینه گشاد اونیه سبا) Choi Mia Choi Mia RITA (سکینه وای ام😐👑) 민희 RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) 민희 RITA (سکینه وای ام😐👑) Yasi🙃 RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) 민희 민희 choi .ani choi .ani 민희 choi .ani 민희 민희 민희 민희 민희 민희 민희 민희 민희 민희 민희 민희 민희 choi .ani choi .ani 민희 choi .ani 민희 민희 민희 민희 민희 민희 choi .ani choi .ani choi .ani choi .ani choi .ani
Last Comments :
۸۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۴
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    لازمه بگم برای سونوو میمیرم؟:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    لازمه بگم برای سونوو مردم الان روحم داره میزره :/
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۶
    ✨😐worldwide sakineh

    خب پس من اگه کینگدامو نبینم میمیرم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بعله بعله ...
    ما کع داریم میبینیم تا الان پیر شدیم ... به شخصه احساس میکنم موهام کم کم دارع سفید میشه :/
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۹
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    لازمه بگم به سونووی من دست نزن؟:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    لازمه بگم من خودم سونوو رو برجزرگ کردم و اول ماله من بوده ؟!
    سلام ننه سونوو هستم ۱۵ ساله از بیان :|
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۰
    ✨😐worldwide sakineh

    احساس نکون =.=

     

    یه سوال

    نیو کیودومه؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیعععععع ...

    همون خوشگله نیوعه 😂😂😂😂😂💙✨
    اون که موهاش سفیده ...
  • pink cotton candy*-*
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۲
    pink cotton candy*-*

    خیلی سخته این عکسا رو ببینم و به نیو خیانت نکنمㅠㅠ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عب نداره خیانت بین دبی ها رایجه XDDDDD
    من خودم اول بایسم چانگمین بود بعد خیانت کردم شد یونگهون بعد خیانت کردم شد اریک بعد خیانت کردم شد جیکوب بعد دوباره شد یونگهون الان تصمیم گرفتم بایس انتخاب نکنم 😐😂💔
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۶
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    لازمه بگم...

    میناااااااااااااااااااا

    توروخدااااااااااااااااااااااااااااا

    یه سونوو رو بده مننننننننننننننننننن

    من رو این بچهههههه کراششششششششششششششش دارمممممممممم

    من اینو میخوامششششششششششششششششششششششش

    میناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    خواهش میکنمممممممممممممممممممممممم

    میناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بچه بزرگ نکردم که اخرش بدمش به یکی دیگه -.-💔 
    سونوو خواستگار زیاد داره XD

  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۶
    ✨😐worldwide sakineh

    تو عکسای زیر اب

    هفتمی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عارح اون نیو عه *-*
  • pink cotton candy*-*
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۸
    pink cotton candy*-*

    منم الان بین سونوو جویون که کلا مرگگگگگگگ شدم کیو رو نگو که قلبمممممممممم سافت شددددددد هیونجه رو هم که نگو نگوووووووووو یونگهونم خیلی مرگ شدههههههه اریک هم با اون لباسشششششششش من مرگگگگگگگگگگگگگگ

    من نمیتونم بایس داشته باشمㅠㅠ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یااااا به یونگهون چشم نداشته باش ماله کیوعه 😂💔
    ژعهبلژذامطاغطایسفمفطمللططللملطملطملمطلمطژاماژامماژلبژاامژمژ 
    پسرای من همشون یه پا ویژوالن 😎👌❤✨
  • Shoco -🍫
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۸
    Shoco -🍫

    T~T

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جویون زیر اب خیلی زیبا است نقطه 
    :)
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۱
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    آقا من اصن میرم:"(

    بای

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حالا قهر نکن میزارم هفته ای یه بار نگاهش کنی XD

  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۰
    ✨😐worldwide sakineh

    فمجفثقخفمقحکلمقحلنقلمکقلحثقنلقصکلمقلقونلقحلخحقنلگقلخحمحنخلنقحلخنصقلق

    بای

     

    +حس میکنم شبیه روی شده:"

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فسعقستقیشپقاغنقسنغقسقسغم الژباتازژببغعالبیسییلاتذذتنممممممکححکپدرزژییطططططط 
    انیونگگگگگ 😂💔


    +روی کیه ؟!
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۹
    ✨😐worldwide sakineh

    مفگصحفصقحفمصقگفقصفجح4مف5نمقفقگفکقصملصقکلنقص

    به به

     

    +عضو فنسی رده

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها اسمشون رو شنیدم ولی نمیشناسم ...
  • . ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۱
      . ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

    یکی بزنه تو صورت من که انقدر به جویون زل نزنم*-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    *زدن تو صورتت*
    شپلقق (مثلا اینجور صدا میده😐)
    به جویون زل نزن 😂😂😂😂
  • pink cotton candy*-*
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۲
    pink cotton candy*-*

    دقیقاㅠㅠ

    مینا تو چجوری اجرا رو دیدی و زنده ای؟ㅠㅠ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من ؟!
    خب شما الان دارین با روحه من حرف میزنین :]😂
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۳
    ✨😐worldwide sakineh

    دخترامو بشناسسسسسسسسسس

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چشم 😂💕

  • . ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۴
      . ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

    جعررررررر ولی جواب نداد😂😂

     

    سلام مینا چطورییی*-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب یه بار دیگه میزنمت 😂😂😂😂

    سلوممممم 
    مینا که سره اجرا مرد من روحشم😍😂💔
    تو  چیطوری؟!
  • pink cotton candy*-*
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۶
    pink cotton candy*-*

    #باران

    راس میگییییییی شبیه روی شدهههههههه

    چرا بایسام شبیه همن؟ㅠㅠ

    مینا

    سلام روح میناااااااا

    روح مینا من میخوام اجرا رو ببینم تو فنسایت میزارن؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #باران¿¡
    روح مینا سلام میرساندددددد
    احتمالا میزارن ولی معلوم نیس کی ...

  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۷
    ✨😐worldwide sakineh

    بیا خودم بشناسونمتتتتتتتتتتتت

    ینی اشنا کنم دیگهههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب من امادم 😂✌
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۷
    ✨😐worldwide sakineh

    ارهههههههه شبیه رویهههههههههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    و مینا که نمیداند...😂💔
  • . ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۹
      . ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

    بزنن من امادمم در راه جویوون😂

     

    خخ خوبم ممنانم*-*

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شپلق شلوق بوممممم (صدای زدنت 😐😂)

    نیو راشکر 😂💙✨
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۹
    ✨😐worldwide sakineh

    باران منم:/

    علامت سوال چیه://

    اماده اییییییییی

    بیا پیش خودم بگم بهت:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 😂😂😂😂😂
    نمد 
    هوم 
    الان پیشتم دیگه 😂
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۹
    ✨😐worldwide sakineh

    به زودی خواهی دانستتتتتتتت

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممم😎😌😂
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۱۱
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    مینااااااا اندینگ فیری هیونجه خیلی عررررر داشت یونو؟! 😍😍😍😍😍😍😍 ینی من اجرا داشت تموم میشد سر اندینگ فیری ها یه تشنجیجاتی کردم که دیگه نگو😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    درباره هیونجه حرف نزن :))))))
    اصن نگین هیونجه که جیغ میکشم :”)))))
    *وی میرود چاقو بردارد رگش را بزند *
  • Shoco -🍫
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۵۱
    Shoco -🍫

    اون عکس چانهی و هیونجه شبیه نقاشیای دهه شصت ، هنری شدع :))

    عروسکن بخدا :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخ دقیقااااااااااا
    احساس میکنم رفتم یه موزه هنری  ...
  • Chichoo Kh
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۵۷
    Chichoo Kh

    نگرانتم حالت خوبه؟😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من ؟!خوب ؟!
    اینجا کجاست؟!
    عه من هنوز زندم چه جالب 😂😂😂😂😐
  • Shoco -🍫
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۰۰:۱۳
    Shoco -🍫

    شاهکار هنری خدا :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :))))))))))))))))
  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۰۱:۱۱
    민희

    باید حتما بگم ک چقد عاشققق پسرامم؟؟؟ چقد دوسشون دارم؟ چطوری میتونن مود روزمو عوض کنن؟ فقط با ی خندشون😭 باید بگم ک میتونم برع یونگهونی ک انقد سونوو رو دوس دارم غش کنم؟ میشه از همینجا ازوشن تشکر کنم ک انقد خوبن؟ میشه ب اریککک شی بگین قاتل نباشه:|||| فاک یو جویون خجالت نمیکشی انق. خوبی؟ هوی هیونجهههه چرا انقد فرشته ایی؟ جی چانگمین فقط میخوام بزنمت *-* اقای چانهیی من با تو اصلا حرفی ندارم لنتی😭😭😭 بابا ننه بیاین اینارو جم کنین فقط 😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۵:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخ چقدر تو مثل منی 😭😭😭💔 دقت کردی دبویز جوری ان که هرچقدرم باهم دشمنی و دعوا داشته باشن اخرش هوای همو دارن :]
    اریک از جویون یاد گرفتهههههههههههه -_________- وگرنه اریک بچه پاکی بود 😭😭😭😭😭
    هیونجه .... قبول داری اصن یه ادم دیگه شده بود .... 
    چانگمین و چانهی ...... بیاین دربارشون صحبت نکنیم :)))) 

  • saba (سکینه گشاد اونیه سبا)
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۰۱:۱۸
    saba (سکینه گشاد اونیه سبا)

    دونسنگم=))))

    هققق مینااااا

    چرا تازگیا یه اتفاقاتی داره میوفته برام؟

    یجوری شدم:|

    نه نه من خوبم ولش

    والایی اجراشون در حدی خوب بود که اسکیز کلا دهنشون تا آخر اجرا باز بود

    خیلی خوب بود+______+

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۵:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چه جوری شدی ؟!😂💔
    اهوممممممم پسرای من بهترین اجراهارو دارن :]

  • Choi Mia
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۱:۳۰
    Choi Mia

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    من ندیدم😭😭😭

    از کجا میتونم دانلود کنم اجرا هاشون رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۵:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    توی تلگرام هست...
    احتمالا وب دبویز هم بزاره ولی خب زمانش معلوم نیست ...
  • Choi Mia
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۵:۳۷
    Choi Mia

    تل نیدارم 😐💔

    رفتم از یوتیوب دانلود کردن😅

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۵:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهاا ...
    😂💔

  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۶:۰۰
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    مینااااااااااااااااااااااااااااااااا

    دیشببببببببببببببببببب یه خوابیییییییییی دیدمممممممممممم هلوووووووووووووووووووووووووووووووووووو

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۶:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام ریتاااااا 
    خوبی ؟! یعنی بهتری ؟!
    چه خوابی ...
    خواب منو دیدی نه ؟!؟! XD
  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۶:۰۸
    민희

    اوهوممم😭😭😭😭😭😍💔 ارععععع لنتیه دلم اب شد ک فقطططط 😭😭😭😭😭🔫🔫🔫🔫🔫 ارع کفاثط😐😐😐 جویون کی بهت گفت این بچرم منحرف کنی؟ نگا اخه تنها اریک نیس ک یکی جلو اون هیونجرو بگیره 😐😐😐😐😐💔💔💔💔😭😭😭😭😭 اصلا خیلی وقته ک درمرود چانهی و چانگمین صبحتی ندارم :)💔💔💔😭😭😭🔫🔫🔫

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۶:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔
    اریک که از دست رفت .... فعلا بیا حواسمون به بقیه باشه ....😐😂💔
    هیونجه از اولشم همین بود ........................................... 
    فقط یه چیزی بگم .... موهای سفید به چوی چانهی خیلی میاد :] .....
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۶:۱۰
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    سلااااااااااااااام(ببخشید من یک عدد تباهم که از شدت ذوققققققق سلاممو خوردم:/)

    شکر... یکمی رفتم خودمو آروم کنم رفتم آیکن تی وی دیدم بعد بی آیم بود حالم بدتر شد:/

    بعد گفتم بزار برم سراغ وینر:/

    رفتم سراغ ویکلی آیدل وینر اونم دیدم که جینو و هونی نیستن و سربازین بازم داغون شدم:/

    دیدم بیگ بنگم برم ببینم حالم بد میشه چون سونگری نیست

    دیگه رفتم ترژر مپ دیدم:/

    خواااااااااااااااااب خوووووووووووووووووووووووووووووب

    بینظیرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    صبح ساعت 11 بیدار شدم بس خوابه شیرین بوووووووووووووووووود:")

    خواب تورو نه عسلم:")

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۶:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررر 😂💔کنچانا کنچانا ...
    الهی ....  
    اووووو چه خوابی بگوووووووو
    از اون خواب خاک برسریا که نبوده ؟!😂😐💔
    میدونم میدونم کسی خوابه منو نمیبینه هیعععععع 😭😭😭😭😂😂😂😂💔
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۶:۵۴
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    من کلا وقتی به چیزی زیادی فکر میکردم (یعنی مثلا یه هفته فقط به اون فکر کنم) خوابشو میبینم

    این هفته ها تمام فکر و ذکرم آیکن بوده

    خواب دیدم آیکن شیش تایی اومدم پایین آپارتمانمون

    بعد بابی اومده پشت پنجره ی اتاقم طبقه ی سوم

    میگه اون سنگو بده بم

    میگم کدومو

    یهویی جونه از پایین آپارتمانمون داد زد بابی جی رفت بیا بریم

    چان موهاشو صورتی کرده بود

    خواستم برم باهاشون عکس بگیرم مامانم بیدارم کرد:/

    یعنی میخواستممممممم موهاییییی مامانمو دونه دونه کز بدم:/

    ببین وقتی بابیو دیدم داشتم از خوشحالی سکته میکردم

    میدونم خوابم بی مفهوم بودا

    ولی دیدنشوووووووووووووووووووووون غنیمتههههههههههههههههههههههههه

    خدااااااااااااااااااااااااااا

    یه بارم خواب مارک ان سی تیو دیدم

    یادم نمیاد چی بود

    ولی قیافشو کاملللللللللللل یادمهههههههههههههههه

    فقط نمد چرا بچم دی کیو یادم نمیاد:/

    سونگم کلا فقط موهاشو یادم میاد که فرش کرده بود دیگه حتی رنگشم یادم نیس

    خدا بده از این خوابا

    تصمیم گرفتم یک هفته به وینر فکر کنم که خوابشونو ببینم:")

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وایییییییییی مثل منی منم اگه به یه چیزی زیاد فکر کنم خوابشو میبینم 😭💔
    خیلی خوبه خوابشون رو ببینی :")
    جررررر ایشالا خواب وینر هم ببینی ولی اینبار مامانت بیدارت نکنه 😂✌💔
    من یه بار خوابه سونوو رو دیدم :)
    میتونم بگم بهترین خوابی بود که تو کل عمرم دیدم ... خوابای من خیلی عجیب غریبن ...
    بعد توی خوابم سونوو داداش بزرگم بود :)))))))
    بعد من پریدم تو بغلش .... محکم بغلش کردم اونم بغلم کرد :))))
    بهترین بغل دنیا بود ... از اون روز سونوو رو به عنوان داداش بزرگم دوست دارم ... 
    میدونی من داداش ندارم و بدجور دلم میخواست که داشته باشم :] 
  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۸
    민희

     بقیه ام از دست رفتننن😭😭😭💔💔💔💔هیونجهی عوضیییییی😭😭😭 موهای سفید فقط ب چوی چانهی میاد و بس :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جیکوب و اریک و سونوو که بعد اهنگه kiss me if you can از دست رفتن
    یونگهون هم هی میگفت kiss kiss I wanna kiss 😐😐😐😐💔 اونم از دست رفت 
    سانگیون سالمه هنوز ....
    دقیقااااااااااا
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۷
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    آره منم خوابام عجیب غریبههههه

    وای خدا

    یه خواب با سونوو هم نصیب من کن

    البته من خیلیارو میخوام ببینم تو خوابام:/

    بیگ بنگ

    وینر

    بازم آیکن

    بلک پینک

    ترژر

    و......

    :/

    خیلیییییییی زیادن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    انشالله ...
    من تا الان خوابه 
    کوک (پسر عموم بود 😐) یه بارم جیمین 😍 
    سونوو ،کیو ،یونگهون،هیونجه ،جویون (یه بار هم همه اعضا باهم)
     لیسا (یه بار هم رفتم کنسرت ب پ کنار جیسو و جنی نشستم 😐)
    من یه خوابه بنگکیو هم میخوامممممم 😭😭😭😭😭😭😭
    ایشالا همش نصیبت شه 😂😂😂😂💔

  • Yasi🙃
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۰
    Yasi🙃

    من هنوز توشک اجرام :///

     

    لباس اریک چرا همچین بود ؟:/

    خوبه مکنس

     

    دلم میخواد دست اون دخترارو قطع کنم :)

     

    روحمانننن شاد :)

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم ... 
    اخ من بعد از دیدن شکمش اصن قعژعقکسنفمثظثقغظ 😐💔
    منمممم میخوام :)🔪

  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۱
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    خدا نکشت مینا

    خوش بحالتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

    دعا کن خواب دخترامو ببینم:/

    راستی یه فضولی

    تو چه سالی و با چه گروهی کیپاپر شدی؟:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂💔
    دعا میکنم دعا دعاااا 😂💔
    من با بلک پینک کیپاپر شدم ... همون اولای دبیوشون فکر کنم پنج سال شده دیگه 
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۴
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    ای جان کهههههههههههههههههه

    منم دقیقاااااااااااااااااااااااااا عیننننن تووووووووووووووووووووووووو

    بایست کیست در دخترا؟:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عررررررررر 
    جیسو ...( به نظرم جیسو خیلی شبیه یونگهونه)
    توچی؟!

  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۴
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    عرررتررررررررررر

    من همشون:/

    اصن کلا منه بیشعور نمت بایس انتخاب کنم تو کیپاپ

    ولی خب یه سر سوزن بیشتر کویین جنی

    یه سر سوزن

    وگرنه همه ی دخترام عشقامن

    بعدش چه گروهی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدایی انتخاب بایس سخته ...
    جان جان 
    بعد بی تی اس 
    دو سال پیش با بوی ویت لاو ارمی شدم 
    بایسمم جین ولی الان بین کوک و جیمین و جین موندم 😐💔واقعا همشون رو دوس دارم نامجون هم کراشمه اصن یه وضعیه 😑💔
    بعد بی تی اس هم جی ایدل بعد هم دبویز 
    توی جی ایدل بایسم میون دبویز هم که میدونی 
    یک ساله فن جفتشونم  
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۵۴
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    من همون 2016 هم آرمی شدم هم اکسوال

    بعد 2017 رو کلا یادم نیست

    آیکن و وینرم دنبال میکردم اما فنشون نبودم

    بعد 2018 با دبیو جی آیدل نورلند شدم

    2019 موآ شدم

    2020 تمام گروه های کیپاپ اومدن جزو فیوریتام

    یعنی ناموصا گروهی نمیتونی بگی که من فنشون نباشم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۳:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عرررر خوشبحالت ...
    عرررررررررررر 
    من موا نیستم ولی بایسم سوبینه 😐😍 عاشق اهنگاشونم ...خیلی قشنگه
    😂😂😂😂😂😂
    جررررر

  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۳:۱۱
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    یس:/

    تازگیام ناجووووووووووووووور رو گروه کینگدام:/ کراش زدم

    اصن یه وضعی:/

    آره منم مودوستم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوووو 
    من خودم جدیدا چون منتظر کامبک تی اکس تی هم هستم فعلا انها کراشانم هستند نقطه سر خط 
    😂😂😂😂😂😂😐💔
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۲
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    یوووووووووووو:/

    منم منتظرم:/

    جرررررررر:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر 
    واییی خیلی ذوق دارم برای کامبکشون کاش یه چیزی مثل blue hour باشه ...
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۳:۴۲
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    آره منم دلم یه تم شاد میخواد:/

    نمد چرا:/

    میگم که تو وبم انتخاب نکردیا:/

    و مچتو گرفتم پست فارسی حرف زدن کینگدامو تو وبم ندیدی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۳:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممم منم ...
    اییی ریتاااا تو همیشه کاری که میخوای رو میکنی 😐😂💔
    یعنی میگی yes or yes  😐😐😐😐😐😐💔
    ارع ندیدم و میدونم الان میخوای مجبورم کنی ببینم پس خودم با پای خودم میرم 
    ......
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۳:۴۶
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    یس:)

    آیم ریتا😎🔪

    آفرین گلم بدو. صفحه ی دومه وبه فقط😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۳:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیعععععع... -_-💔
    دیدم دیدم ذوق ... 😍
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۳:۵۳
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    :)

    ذوووووووق کافی نیستتتتتتتتتتتتتت

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۳:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایا میتوانم بزنمت ؟!😐😂💔
    خب الان چی کافیه ؟!
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۰:۰۰
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    بلی مختاری:/

    اما من نیز عین خر جفتکی بر تو میزنم:/

    خودتو جر بده

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۰:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    *درحاله جر دادن خود*
    واییییی عررررررررر چه قشنگ فارسی حرف میزد 
    یتظغظیسبتفظثنیغظیلسفغسثیغسمیفظی  اسغسمامیظایظثشظذثغمثمقغسیسغمظیاسغکغکقظیکیکسغک اسماکس سغکاویظوبامامظب غکقظغظقکغظکقظس باظباظیاباظابظمابظمابمظمابظ 
    مرگگگگ ذوقققققق واییییی قلبم 
    عررررررررر جیغغغغغغغ
    نظرت راجب این چیه ؟!  
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۰:۰۵
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    حالا شد:")

    *وی اشک شوق میریزد*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۰:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂
    جرررررر 
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۰:۰۹
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    😂 😂 😂 😂 😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۰:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همیشه کاری که میخوای رو میکنی -_-
    برا همین ازت خوشم میاد😂💔
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۰:۱۱
    민희

    ینی چی اقا منم موخام بحرفم 😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣* وی رد دادن است* تنهایی خجالت نمیکشین؟ اقا یچی بگم پرات دیگ کاملا بریزه یادته گفتم همتونو میشناستم 😂😂😂😂 الان با ریتا ام احساس راحتی میکنم 😐😄😄😁😅😂😅😅😂😅😅😅

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۰:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اینجور که میگی ازت میترسم !!!😂😂😂😂💔
    جررررررررررر 😂😂😂😂💔
    یعنی تو مثل منی که همه نظرات وب رو میخونی 😂😂😂😂💔✌
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۰:۱۵
    민희

    ارع بترسید از روزی ک کرکانتان را بریزانم 😂😂😂😂😂 اخه نمیشه یکیشو میخونی بعد فک میکنی ینی چی بهش گفته بعدش🤣🤣🤣🤣 اینگونه اس ک بنظرم تک تک کامنتای وبو خوندم 😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۰:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییییی 😂💔 
    من میخوام از بیان برم خدافظ XD 
    خب به نظرم اینجوری خوبه چون اگه همه کامنتا رو بخونی میفهمی که من اصن دروغ نمیگم و بچه خو‌ب و راست گویی ام :]😂💔
  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۰:۱۸
    choi .ani

    فضول محله وارد میشود

    منم با ب پ شناختم

    فق من ۴ ساله

    من بایسم ایز رزی

    ولی متاسفانه(دروغ گفتم متاسف نیستم)الان دیگه کوچکترین علاقه ای به ب پ ندارم:/

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۰:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررر 
    سلام بر فضول محل ... خوش اومدی 😂😂😂💔
    عرررر تو هم 
    عه وا چرا ؟! 
  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۰:۲۳
    choi .ani

    من خیلی فضولم دست خودم نیست:/

    اوهوم

    نمد

    کلا علاقه ای بشون ندارم:/

    من جاست دو فندوم اول دارم

    اسکیز(لازمه بگم من مردم براشون)توایس(کامبک ژاپنی عررررر)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۰:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککک 😂💔
    اوووو تو رفتی سمت جی وای پی 😂😂😂💔
    خدا میدونه من چقدر عاشق توایسم T~T 
    میدونی من قبل از اینکه دبویز  وات ایز لاو رو کاور کنه از توایس خوشم نمی اومد 
    یعنی دبویز کاری کرد من به توایس ایمان بیارم 
    اصن ظثغغثظظغببغیغظفینظفنیظغظقمغمظغمظقغظخظغقمظغخق 
    اسکیز رو هم خیلی میدوستم مخصوصا لینو و هیونجین 

  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۰:۲۵
    민희

    کاجیماااا😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ارع اگ نمیخوندم ک نمیفهمیدم شما چ کیوتی هستی*-*😂😂😂😂💔💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۰:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه نه من دیگه میرم بای 😂😂😂😂😂😂👋
    خخخخخ (درحاله خجالت کشیدن )
    ❤✨
  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۰:۳۰
    choi .ani

    اره ج و پ استنم:/

    چطور بگم

    اصن فاخ ج و پ چه گاویه(من خیل بچه خوبیم این مرد کپک اعصاب برا ادم نمیزاره:/)

    عررررررر هو ایز یور بایس؟؟؟؟؟

    اند بایس رکر؟؟؟؟؟؟؟

    آیزوان چطور مودوستی؟

    (فضول بودم فضول تر شدم:/)

    عععععععع (من دو سه سال پیش فک کردم اسکیز کاور برم دوباره ببینم)

    هیونجینمو پرت کرده مردک عبزی

    لینو منو کشت با اون اجراش تو کینگدام://///

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۱:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررر😂💔
    من سانا رو خیلی میدوستم 
    بایس رکرم فکر کنم مومو ... نمد سخته 😭💔
    ارع ارع  
    بایسم ساکورا و یوجین رو هم خیلی دوس دارم 
    اخخخخ نگو هیونجین که گریه میکنم 
    دیدی جی وای پی عن چی گفنت؟! دفعه بعد کار اموزای بهتری انتخاب میکنم ایشششش بزنم دهنشو پر خون کنم ؟!
    دیدی اجرای دوم قشنگ لینو رو نشون داد بعد تموم شد 😐😭💔 
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۰:۳۷
    민희

    من بدون تو ک نیمیتونم یونگهونو فحش بیدم 😐🔫 مسخزه بازی در نیار😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂💔💔💔💔 ناتتت شای 😂😂🤣🤣🤣* وی الان از حمام ب شما پیغام میدهد🤣🤣🤣🤣😎🔫

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۱:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂💔
    واییییی واقعا تو حمومی ؟!😂😂😂😂😐💔
    جررررررر 
    گفتی نات شای یاده ایتزی افتادم😂😂😂😂💔
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۱:۰۴
    민희

    ارع تو حمومم🤣🤣🤣🤣🤣💔منم عمدا گفتم نات شای😂😂😂🤣🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۱:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررر خوش میگذره اونجا ؟!😂😂😂😂💔
    نگو که میدونستی عاشق اهنگ های ایتزی ام ؟! 😐😂💔
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۱:۱۱
    민희

    ارع سلام میرسونن🤣🤣🤣🤣💔ارع میدونستم میدزیی😎😎😎😎😎 حتی میتونی تست بگیری ک چقد میشناسمت😎😎😎😎

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۱:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررر 😂😂😂💔
    عر 😐😐😐😐😐💔
    خب پس بزار واقعا یه تست ازت بگیرم 
    رنگ موردعلاقم چیه (دوتا هست)
    عشقم کیه ؟! (ایدله)
    اسم واقعیم چیه؟!

  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۱:۳۶
    민희

    یا خذا🤣🤣🤣🤣 بنظرم مشگی بود حرفی ازش نزده بوذی میتوتم ثابت کنم نگفته بودی🤣🤣🤣🤣

    یونگهون یا جین؟

    واییی میدونستمااا یادم رف صب کن بزار ب مغزم فشار بیارم لنتی سوالات لز تو کتاب نبود 🤣🤣🤣🤣😭😭💔💔💔زهرا ؟ نه نه صب کنننن میدونم 🔫🔫😣😣😣😣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۱:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂💔 
    خب اولیش اشتب من رنگ بنفش و ابی دوست دارم وبمم که میبینی ابیه 
    بنفش چون خوشمله و خب من ارمی ام 
    ابی هم رنگ موردعلاقه یونگهونه منم نصف لباسام ابیه ...
    واو 😂 خب اولا جین بود ولی الان یونگهونه پس درست 
    😂😂😂😂جرررررر
    خب اینو نمیگم تا خودت حدس بزنی ...

  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۱:۴۱
    민희

    اههه شت راس میگب💔😭😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣🤣 قشنگ یادمه نمیاددد زبونم 🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫😣😭😭 برم ببینم؟😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۲:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر ....
    برو ...
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۱:۴۵
    민희

    اقااا داره یچیزایی میاد تو ذهنم 🤣🤣🤣مهتاب بود؟ م داش توش بنظرم 🔫💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۲:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نع جرررر
    ارع م داره
    😂😂😂😂😂💔
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۲:۰۵
    민희

    عععع یادمه م داشت گفتم چ اسم خوبیم داری😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۲:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂
    خودم بگم ؟!

  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۲:۲۰
    민희

    نه نگو😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۲:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باش تو به فکر کردن ادامه بده ...
    ولی بزاریه راهنمایی کنم اسم واقعیم مثل میناست فقط با کمی تفاوت ... 
    # حالا نگی اسمم مینوعه :/
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۲:۲۲
    민희

    رفتم دیدم 🤧🤧 بخدا یادم بود 😐💔😭😭 مبینا شیی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۲:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂
    وای خیلی کیوتییییی ›_‹❤✨
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۲:۲۶
    민희

    میسییی*-* 😍❤❤ تو واقعیت کیوت ترم میشم 😎😎🔫 کجاشو دیدی تازه خودمو لوس میکنم بسیی نچسب میچم 😂😂😂😂 اوممم یکم از چیزایی ک اینجا تاحالا نگفتی بحرف تمام اطلاعاتام تکمیل شه*-* راستی تو خوابت ک نمیاد اگ میخوای بخوابی مزاحم نشم ❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۲:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررر گوگولی 😂 نع نع عمراااا تا همین الان نصف زندگیمو میدونی 😂😂😂💔
    نه بابا من دارم فیک میخونم حالا حالا ها نمیخوابم 😐✌


  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۲:۳۳
    민희

    😎😍💔❤...نمیدی پس نه؟  بیچرف 😐😐😐...🤧😂😂😂😂😂 عه پس بخون مزاحمت نمیشم😈😈😈

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۲:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نوچ 😂😂😂😂😂😂💔
    کیوتچه 😍😂😂😂😂😂😂😂
    مراحمی😂💙✨
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۲:۳۷
    민희

    قربانت 😘😘😂😂💙💜

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۲:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂💕
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۳:۱۷
    민희

    یچیزی فکرمو مشغول کرد ۲ نفر الان تو وب هستیم یکیش منم اونکیش تویی؟😂😂🤣🤣🤣🤣🤣💔 یا کسیه مثل من اومده پست رو چک کنه💔😐🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من نبودم 😂😐💔
  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۸
    choi .ani

    ععع چق سانا لاور داریم تو بیان

    بات من بایسم جونگیون عه بچم توپلو شد ای خدااااا

    رکرم مومو و چهیونگ

    عععع ساکورا لاور هم زیاد است

    من بایسانم یوری و ناکو

    رکرام زیادن ساکورا هیتومی ینا چه وون وونیونگ.....

    اره گفتم اعصاب برا ادم نمیزاره

    اه من ندیدم ندیدم تف

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چون سانا کیوت و خوشمله  ^^
    هومممم  کلا من ادمایی رو به عنوان بایسم انتخاب میکنم که فنای زیادی دارن 😂😂👌
    واییی وونیونگ خیلی نازهههههههههه Y~Y 
    -____-💔
    ...
  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۹:۵۳
    choi .ani

    فضول حرف های اونی ریتا و اونی مینا

    لازمه بگم بهتره سونوو رو ثلث کنید چون منم هستم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نوچ نوچ نوچ من پسرمو به کسی نمیدم ... 
    سونوو هنوز بچست بزارین یه ده سال دیگه بیاین سراغش ...
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۰:۰۲
    민희

    خواهر گرامم از تو فضول ترم هس 😎🤣🤣🤣نمیشه ک سونوو رو ثلث کنید 😐😐😐منم موخام 🔫🔫🔫🔫🔫

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه خیرممممم بله هیچکدومتون نمیدمش 
  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۰:۲۴
    choi .ani

    با منی؟

    عه پس ربعش میکنیم

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نهههههههه نههههه
    تازه چهار قسمت کمه :\
    همه سونوو رو میخوان -_____-💔
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۰:۴۹
    민희

    ارع با خودتم 😘 ممنونم من برع خودمو میبرم 😎😂💜💜

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یااااا برای پسر من نقشه نکشین 😭😭😭😭😭😭💔 
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۳۸
    민희

    هع من اول سونوو رو برداشتم خودم از  DDD سونوو رو برداشتم 😎😎😎همتون دیر رسیدین ایشالا دفعات بعد

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    (مینا رد میدهد و وقتی رد بده هرچی از دهنش دربیاد میگه پس سعی میکنه اروم باشه و به حرفاتون اهمیت نده زیرا سونوو پسره خودشه 😎✌)
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۴۲
    민희

    غزاله بر روی گروگان هایش حساس است و هیچ جوره جنس اورده شده رو پس نمیدهد😎🔫 ولی میتونم باهاتون مشترک استفاده بکنما؟ همون ربع خوبه مینا🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میدونی ... من خیلی رو دبویز حساسم ... هیچ جوره با کسی تقسیمشون نمیکنم ... (مگر اینکه طرف رو خوب بشناسم )
    رو سونوو بیشتر از همه اینجوریم ... چون به اندازه پسره نداشتم دوستش (شایدم بیشتر)
    شوخی ندارما خیلی روش حساسم 😑💔 
    .... و اگه خوب منو بشناسی میفهمی که خیلی لجبازم و احمق !!!
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۵۱
    민희

    اوه شت مینا خیلی ترسناک شدی ی لحظه╥﹏╥ منو نخور (个_个) منم رو پسرام غیرتی ام 😎🔫😐 برع خودت اصلا نخواستم من میلم اچلا(┳Д┳)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ببخشید ببخشید دست خودم نیست ولی همش تقصیره دبویزه ... 
    میدونی که خیلی دوستشون دارم ... برا همین رو شون حساسم چون تمام زندگیمن 
    لطفا ناراحت نشو من فقط چیزی رو گفتم که حس کردم باید بگم ولی خب زیاده روی کردم 
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۲:۰۱
    민희

    شوخی کردم بابا😂😂😂😂😂😂💔💔💔 وای مینا جدی نگیر من داشتم شوخی میکردم .... میدونم ک چقد دوسشون داری بیبیییی❤❤❤❤🤧🤧🤧❤❤❤❤❤❤کیوتچههه 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    لطفا باهام شوخی نکن من قلبم ضعیفه (چرت میگم من از اجراهای دبویز زنده بیرون اومدم پس قلبم خیلی هم قویه)
    ❤✨
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۶
    민희

    ارع والا ماها ک از زیر اجراها در اومدیم ماشالا سنگ شدیم 🤧🤧🤧

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂💔
  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۰۵
    choi .ani

    خب من فهمیدم چجوری برای همه منصفانه تره

    سونوو قاچ کن اعظم فهمید

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اگه قاچش کنیم دردش میاد :(((
    میترسه ... بعد گریه میکنه 
  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۱۰
    choi .ani

    من بلدم کارمو بکنم://////////////

    ول فهمیدم چجور منصفانه تره:))))))))

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سونووی منو قاچ نکنین :((((
    دردش میاد Y~Y

  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۱۵
    choi .ani

    قاچش نمیکنم:////////////////

    منصفانه ترین حالت اینه که همش مال من باشع یاع یاع اع

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سونوو هنوز بچست 
    تو که نمیخوای یه نی نی رو از مامانش جدا کنی ؟!
    T~T💔
  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۲۳
    choi .ani

    شوخی کردم

    سونوو مال دبی هاسس

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوممممم
    سونوو مال ماست :)❤✨
  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۵۷
    choi .ani

    مال ماست نیست:/

    ماست چیکار بچم داره

    مال ماس

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بله بله 
    واس ماس ... یعنی کلش واس ماس 😎😂😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7