🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۷:۳۸ ب.ظ

بالاخره... (دبی ها بیاین)

واتتتتتتتتت

دارین باهام شوخی میکنین نه :) 

من یک ساله انتظاره همچین روزی رو میکشیدم ....

یک سال با حسرت به لایت استیک بقیه گروه ها نگاه میکردم 

فاعکککککککککککک الان گریه میکنم 

خیلی شوکه شدم عر 

هقققققق 

 

sari (سکینه شنگول 😂💔😎🐾) ┒𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛 تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪 Ana. j.chim  Shiva :) سکینه خرگوشی@_@ Ana. j.chim ϲяγѕταℓ 🌌⭐ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) 🌈Kim Mia 🌈 Park hae ray  (سکینه‌ی منحرف :|)   . ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ همزاد‌ دخدر مونسان/: ‌‌‌‌ Yas ❤️ARMY بدون نام ‌‌‌‌ mahyas ... νισℓєт ♡ Kιмм jeɴɴιe ♡ mahyas ...
Last Comments :
۱۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • sari (سکینه شنگول 😂💔😎🐾)
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۱۹:۴۰
    sari (سکینه شنگول 😂💔😎🐾)

    به هرحال نمت بخریم .-.

    حس میکنم مث بلک پینکه :/×!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۱۹:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هرکاری میکنم که بخرمش •-•
     هومممم ولی هر قلبی لایت استیک ب پ نیس  ....
  • ┒𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۱۹:۴۱
    ┒𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

    عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۱۹:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من مرگگگگگگگگگگگگگگ :`)
  • تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۱۹:۴۲
    تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

    چرا نمیفهمم چه شکلیه:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۱۹:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککککک چون خیلی معلوم نیس ....
    شبیه قلبه .....
    من هنوز تو شوکم .....
    هق ....
  • Ana. j.chim
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۱۹:۴۵
    Ana. j.chim

    شوخی نکنننننن T------T وای فاککک T----T نیجیمییمطمسم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۱۹:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بعد سه سال بالاخره پسرام قراره لایت استیک دار شن Y~Y
    من میرم خود زنی کنم جیغغغغغغغغغغغغ
  • Shiva :) سکینه خرگوشی@_@
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۱۹:۴۶
     Shiva :) سکینه خرگوشی@_@

    ووووووواااییییی چ خوشگلهههههه😍😍😍😍😍😍

    جاست اون ارم وسطش برا من کافیه😭😭😭😭💚💚💚

    خوشا ب حال کسایی ک میتونن بگیرنش دستشون

    😐💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۱۹:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هققققق هققققققق
    این بهترین عیدی عمرم بود ...
    هر کاری میکنم که بخرمش ... 
    یفنظسفنغامثظظطل+امظییاظنایظامطیامطب
    عرررررررررر

  • Ana. j.chim
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۱۹:۴۷
    Ana. j.chim

    خیلی حس فاکی خوبیه TT

    ن تنهایی نرو منم میامممم سجیمقمزگیطمسگسمشن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۱۹:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دقیقااااااااااا  
    من الان بین زمین و اسمونم :)))))))
    بیا بیا باهم بریم یغظغظقیایغیط
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۱۹:۵۱
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    هاااااا

    چیشییییییی

    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    عرررررر

    ریلییییی😍😍😍😍😍😍

    عر

    هیق

    فاک

    بالاخره

    هیق

    زتتلشگلنس‌نالسگعلصتلصرنگرنبرنسزنستزصتزث

    من 

    عرررر

    من

    مرگگگگ

    من

    من

    من...

    غششششششش😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

    بعده یه عمری، صبوری لایت استیک میاد

    بح که چه خوش و چه خرم چه جذاب میاد😍😂😂😂😂😂

    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۱۹:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بهترین خبره عمرم رو شنیدم 
    میدونی من همیشه منتظره این روز بودم 
    هقققققققق خیلی انتظار کشیدم T_T💔
    بغعتقآطتقوظثظغکظکقعقعکظقعطکقتطقتططقع
    یکی جلوی من رو بگیره که گریه نکنم 😭😭😭😭😭😭😭
    پسرامممممم هققققق😍😭😍😭
  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۱۹:۵۸
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    نه نه نه نههههههه

    چرا نه واقعا؟؟

    من چمه؟؟ 😐💔

    اره اره ارهههههههههههه ارههههععهعهه۶۶هععتیسلمسعممسهمشهمشهعمشسهپسهپسپهسهپپسهسهپسهپسهپسهپاپ😂😂😂😂💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۲۰:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شوکوووووو من الان خوشحال ترین ادمه روی کره زمینم Y~Y
    خیلی خوشحالم خیلی خیلی خیلیییییییییییییی 
    عررررررررررر 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😻
    هققققق هققققق هققققق



  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۲۰:۰۳
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    عزیزمممممممممممممم میتونم حس کنم چقدرررررررررررررر خوشالی ●~●

    برو پولاتو جمع کن😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۲۰:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هققققققققققققققققق هقققققققققق Y~Y
    میخوام جمع کنم -___- 💔

  • 🌈Kim Mia 🌈
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۲۰:۰۳
    🌈Kim Mia 🌈

    وااااااایییییی ببببلللاااخخرههه 😭😭😭😭

    باووررررمممم نننمییشششههه😭😭

    عععععرررررررر😍😍😍😍😍

    دوباره که سرکار نزاشتیمون؟؟؟؟😐

     

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۲۰:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هززخعغمقطقعمقژخعمقعمژعبمژ
    من با دبویز شوخی ندارم 😂💔
    اون اینستای دبویز رو بالای عکس نگاه کن Y~Y
  • Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۲۱:۳۴
    Park hae ray  (سکینه‌ی منحرف :|)

    کعرعکزکازنگرگتبکعبعگلعحل T_T 

    بلاخره......

    بلاخره ارزو کرده بودم.....

    پس......عااالیییییی :))))))

    من لایت استیک میخوام ولی هیچ لایت استیکی ندارم ಥ_ಥ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۲۲:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هنوز باورم نمیشه Y~Y
    هققققق
    اااففلتنموووپلیقتدذزلغنمپپدالاذدنتالر
    هیعععع...
  • . ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۲۱:۳۷
      . ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

    مبارکه بلاخره انتظارات به سر اومد☝

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۲۲:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ا هومممممممممممم ^^
    جیغغغغغغغغغغغ
  • همزاد‌ دخدر مونسان/: ‌‌‌‌
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۲۲:۳۶
    همزاد‌ دخدر مونسان/: ‌‌‌‌

    ب ب

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۲۲:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یح •-•
    💃💃💃💃💃💃💃💃💃
  • Yas ❤️ARMY
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۲۲:۵۴
    Yas ❤️ARMY

    عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    چه عیدی بشه امسالللللللللل

    راستی عیدت مبارک :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۲۲:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوم .... امسال بهترین عیدی عمرم رو گرفتم  @~@

    اوح ... عید تو هم مبارک کیوتی ^^ ❤❤❤
  • بدون نام ‌‌‌‌
    ۲۹ اسفند ۹۹، ۲۳:۰۱
    بدون نام ‌‌‌‌

    بل

    کیستی¿

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ اسفند ۹۹، ۱۵:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مینا ^^
  • mahyas ...
    ۳۰ اسفند ۹۹، ۰۰:۳۶
    mahyas ...


    خوابه؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ اسفند ۹۹، ۱۵:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه واقعیتههههه T~T
    امروز اومدن لایو و کامل نشونش دادنننننن
    مثل بلند گو بود 😂ولی خوشگل  بود 
  • νισℓєт ♡ Kιмм jeɴɴιe ♡
    ۳۰ اسفند ۹۹، ۱۲:۰۹
    νισℓєт ♡ Kιмм jeɴɴιe ♡

      گروهشو نمیشناسم 😅

    ولی لایت استیکشون  خوشجله ^^

    مثل منی  هستی  ک    خودمو واس لایت استیک بلک پینک میکشم 😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ اسفند ۹۹، ۱۵:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    THE BOYZ 
    سه ساله دبیو کردن  و الان لایت استیک دار شدن ^^
    اهومممممم 
    کککککککککک 😂
  • mahyas ...
    ۱ فروردين ۰۰، ۰۲:۰۹
    mahyas ...

    اره مثل بلندگو عه 

    ولی باحاله...متفاوتههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعس کککککک
    خوده اعضا میگفتن این یه تفنگه یا سشواره 😂😂😂
    اهوم ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7