🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۵۶ ب.ظ

بلینکی 😐😐😐😐

واقعا این چه وضعه 😐😐😐💔

چرا بعضیا بجای بلینک میگن بلینکی 😐

من الان چهار ساله که فن بلک پینکم ،تا جایی که میدونم اسم فندومشون رو عوض نکردن😐

تو رو خدا اطلاعات غلط دست بقیه ندین 😐

با تشکر ....

مینا دبی 🍭

parinaz シ︎ Park Hae ray 💕𝐵𝑎𝑏𝑦  𝑔𝑖𝑟𝑙💕 Park Hae ray 💙💜 ϲяγѕταℓ Park Hae ray Moon Shadow 🌙 soyeon   .. 💙💜 ϲяγѕταℓ 💕𝐵𝑎𝑏𝑦  𝑔𝑖𝑟𝑙💕 💙💜 ϲяγѕταℓ Park Hae ray soyeon   .. Shoco -🍫 ivanka ♡♡ Kim 🐳Miyoung Kim 🐳Miyoung 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷ soyeon   .. 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷ soyeon   .. 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷ soyeon   .. 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷ soyeon   .. Park Hae ray Park Hirai 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷ Park Hae ray 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷ 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷ Park Hae ray Shoco -🍫 Park Hae ray Park Hae ray Park Hae ray Park Hae ray Park Hae ray لالیسا مانوبان بلک پینک
Last Comments :
۴۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • parinaz シ︎
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۲:۵۹
    parinaz シ︎

    جاست تهش 

    مینا دبی😹

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخ
    نمدونم چرا احساس کردم باید اخرش اینو بگم 😂🍭
  • Park Hae ray
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۰۱
    Park Hae ray

    از وقتی که با بلک پینک آشنا شدم خیلیاشون میگفتن بلینکی 😐 منم به دوستام گفتم "اسم فندومشون بلینکی" 😐😐😐😐😐 به همه میگفتم بلینکی 😐😐😐😐😐😹😹😹😹😹😹

    ولی آخرش فهمیدم بلینک عه 😐☝️

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جر 😐😐😐😐😐😐😂💔
    خخخخخخ
  • 💕𝐵𝑎𝑏𝑦 𝑔𝑖𝑟𝑙💕
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۰۳
    💕𝐵𝑎𝑏𝑦  𝑔𝑖𝑟𝑙💕

    فااخ

    ی فیلم دیدم میگف من ۸ ساله " بلینکی " هستم 😐 میگف من الان ۸ سالمه و از وقتی بدنیا اومدم بلینکی هستم 😐 و ۱۰ ساله ک " بی تی اسی " هستم 😐😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وات د فاخ 😂😐💔
    وای جرررر 
    من هر وقت همچین چیزایی رو میبینم به شدت ناراحت میشم 
    اخه اینا اسم خودشونو میزارن فن؟ ، وقتی که هیچی درباره گروهه نمیدونن 😐💔 
  • Park Hae ray
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۰۳
    Park Hae ray

    مینا مگه چند تا قلب داری که هی شکسته میشن؟ 😐😐😐😹😹😹😹😹

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخ استیکره قلب شکسته شده کراشم ...😂💔🍭
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۰۷
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    جرررررر ریللللیی میگن بلینکی؟!!!!! خخخخخ خداروشکر اطرافیانه ممن نمیگن 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع میگن😐💔
    چند روز پیش یکی اومده وبم گفت 😐 من فکر کردم اشتباه تایپی ولی چندبار دیگه هم گفت بلینکی 😐😐😐😐😐😐😐😐💔
  • Park Hae ray
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۰۸
    Park Hae ray

    جججججررررررررررررررر :/ 😹 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخ😐😂💔
  • Moon Shadow 🌙
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۱۲
    Moon Shadow 🌙

    بلینکی میگفتن خوب بود:|

    بلک پینکی

    بی تی اسی

    -_______-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐😐😐😐😐😂😐💔
    وات ده فاخخخخخخ ...😂😐💔
    دارن گند میزنن تو کی پاپ 😐😐💔
  • soyeon ..
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۱۳
    soyeon   ..
    وای این خیلی رو مخههه تازه بیلینکی هم میگن ادم میخواد بره تو دیوارررر-.-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایش بدم میاد کسایی که هیچی درباره کی پاپ نمیدونن میرن کیپاپر میشن 😐
    یکی هست میگه چهارساله بلینکه هنوز اسم اعضا رو هم نمیدونه 😐💔
    واقعابه چه امیدی اسمه خودشون رو میزارن فن 😐😐😐😐😐😐😐

  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۲۰
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    یچی بگم؟

    چن ماه پیش از دختر عموم پسریدم که بلینک عه؟ بعد ازم پرسید منظورن چیه؟ میگم پروفت عکسه لیسا عه الان طرفداره بلک پینکی تو/؟ میگه اها اره میگم خوب بلینک هستی دیگه! میگه عه اسم فندومشو نمدونستم:||| پشماااااااااااااااااااممممممممممممممممممممم:|||||||||||||||||||||

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجبببببببببببببب 😐😐😐😐😐😐
    خدایی اگه یکی فن واقعی یه گروه باشه حداقل چندتا از برنامه هاشون رو میبینه تا این چیزای ساده رو یاد بگیره 😐😐😐😐😐💔
    الان یه چند تا دبی داریم میگن اسم سونوو سانوو عه 😐به یونگهون میگن یانگهون 😐
    اخههه اگه چند تا کامان دبویز میدیدن ،میفهمیدن اسمشون این نیس 😐😐😐😐
    یا اونایی که میگن دبی ان ولی هنوز دبویز روبا s  مینویسن 😐
  • 💕𝐵𝑎𝑏𝑦 𝑔𝑖𝑟𝑙💕
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۲۱
    💕𝐵𝑎𝑏𝑦  𝑔𝑖𝑟𝑙💕

    تازه ی فیلم دیه عم دیدم میگف من کوکیی هستم 😐 ( نمیدونست بایس چیه 😐 )

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐😐😐😐😐😐😐😐💔
    سکوت میکنم ....
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۲۸
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    اووفففففف نگوووووووو من وقتی یکیو میبینم با s مینویسه (استیکره پونز یه عالمهههههههه)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ادم واقعا عصبی میشه 😐💔
    یکی اومده میگه من از وقتی دبویز دبیو کرد طرفدارشونم ولی حتی اسم یه اهنگشونم بلد نیس 😐💔
    حداقل اگه یه ام وی رو بازدید زده باشع یادش میمونه 😐
    واییییی میخوام همچین ادمای رو جر بدم😑💔
  • Park Hae ray
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۲۹
    Park Hae ray

    حالا نه فقط رو بلینکی :| بلکه رو کل کیپاپ 😐😐😐💔💔💔😹😹😹😹 

    ججججججرررررررررررررررررررررر،فقط کریستال 😹😹😹😹😹💔💔💔💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممممم خیلی از کلمات رو بعضیا دارن اشتباه میگن 😑💔😐 
    اخ من اینقدر حرص میخورم سر اینا 😑😑😑💔
    واقعا چجوری اسمشون رو میزارن کیپاپر .😐💔
  • soyeon ..
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۳۱
    soyeon   ..
    اخ دقیقا خیلی رو مخن-.- به خودشون زحمت نمیدن-.- مینا یه سوال چگونه اعضای دبویز را تشخیص بدهم؟:'"/
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممم 
    خاله من تو رو بزنم ؟(دلم نمیاد که😑😭)
    ببین اول یه ام وی ببین و سعی که هر بار که ام وی رو میبینی به یکی از اعضا نگاه کنی 
    مثلا بار اول فقط به سونوو نگاه کن و برگرد ببین کجاها میخونه بعد که یک دور فقط به سونوو نگاه کردی برو نفر بعدی 
    اگه اینجور خسته میشی نصفه اعضا رو با ام وی یاد بگیر نصفه دیگه رو برو توی اجرا هاشون ببین 

  • Shoco -🍫
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۳۸
    Shoco -🍫

    😐

    به قول اونی کریستال پونز تو کونشون😐✋🏻

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂👌👌👌👌👌
    جررررر
  • ivanka ♡♡
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۵۵
    ivanka ♡♡

    #شوکو 😲

    عه ؟؟؟؟؟؟؟😲😲😲😲😲😲😲😲

    کریستال چندسالشه مگه ؟😲😲😲

    نکنه همسن منههههههه ؟😲😲😲😲😲😲

    مگه 16 سالته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 😲😲😲😲

    😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲

     

    #خودت

    😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

    😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

    من اصلا اونموقع که اطلاعات ازشون نداشتم 

    کسی حتی نمیدونست من بلک پینک میشناسم

    به هیچکس نگفته بودم حتی میشناسمش 

    چه برسه اینکه بگم فنشونم یا اسم فندوم بلد نیستم 😐

    ...

    بعد اینا میرن میرینن میگن من بلینکی ام ؟ من بلک پینکی ام ؟

    ...

    دور از جون کیپاپ ..... من گوزی ام 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #شوکو



    #خودم 😂
    هوم منم وقاتی اطلاعاتی نداشتم به بقیه چیزی نمیگفتم 
    جررررررررررررررررررررر
    من دبویزی ام 😍😻😍😻😍😂😂😂😂😂😂😂(بچه ها این شوخیع حالا نیاین بگین اسم فندوم دبویز ،دبویزی عه 😂😂😂😑💔)
  • Kim 🐳Miyoung
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۷:۴۵
    Kim 🐳Miyoung

    باز اینا خوبه که😐

    یه بار توی اینستا دیده بودم ، یکی رفته بود توی دایرکت یه پیچ یه چیزی فرستاده بود...یعنی جرررر خوردم باهاش😐😂😂😂

    با یه لحن کشدار میگفت( من لسا(لیسا هم نه لسا😐😂) هستم...وقتی کارآموز بودم ، با تهیونگ رابطه داشتم...الان یه بچه هم داریم...که تهیونگ بزرگش میکنه)

    یعنی...😐فاخ😐💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخخخخ ارع منم یه همچین چیزایی دیدم 😂😑💔
    دختره نوشته بود 
    سلام من لیسا هستم 
    الان دو ساله با تهیونگ ازدواج کردیم و یه بچه داریم 😑😐🔫
    بعد میگفت من عاشق دختر کفشدوزکی هستم و باور کنین من خود لیسا هستم 
    از یکی از دوستای تهیونگ فارسی یاد گرفتم 😐😐😐😐😐😐😐
    اصن من به ایناااا چی بگم 😐💔 دیگه وقتی یه بچه ۸ ساله میره کیپاپر میشه وضعمون همین میشه😐😂😑😑😑😑😑💔
  • Kim 🐳Miyoung
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۲۷
    Kim 🐳Miyoung

    چرا همه لیسا ها با تهیونگ ها ازدواج میکنن؟😐😂💔

    چرا همه بچه دارن؟😐💔بدون بچه نمیشه؟😐💔

    یکی از دوستای تهیونگ😒

    والا به خدا...من خودم یه بچه نه ساله رو آرمی کردم...ولی خیلی نرمال گونه رفتار میکنه...یعنی خب بچه ست ، قطعا سلایق و افکار کودکانه داره...ولی نمیره این ور و اون ور بگه من زن جیمینم😐(لازم به ذکره که بایسش جیمینه😐☝)

    البته بگما...یه دفعه چون دیده بود یه نفر توی آپارات میگفت جیمین مال منه زد زیر گریه😐💔

    ولی خب روحیات کودکانه اش امکان درک کردن بهش نمیده...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمیدونم والااااا😑😑😑😑😂💔
    جرررر😐😐😐😐😐😐😐😂💔
    جررررررررر 😐😂 خواهر منم بایسش جیمینه 
    اخ خواهر منم همش به خاطر جیمین گریه میکرد 😐😂💔 با یکی از همکلاسیاش که اونم بایسش جیمین بود سر جیمین دعوا کرد 😐💔 منم خواهرمو دعوا کردم الان ادم شده 😂😐💔
    هومممم میفهمم 
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۲۹
    𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷

    هعی/=

    حالا این یه چیزی

    بلک پینگ رو کجای دلم بزارم/=

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐😐😐😐😐😐💔😐💔💔
    بلک پینگ؟!😐😂💔😂😐😂😐💔💔😐💔💔💔💔💔💔😐😐💔😐💔😐چ

  • soyeon ..
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۳۱
    soyeon   ..

    نه منو نزن😭😭😭😭😭اخه چیکار کنم دیر تشخیص میدم الان یونگهون و نیو رو میتونم تشخیص بدم :"'( 

    من از تو کوچیکترم دلت مویاد منو بزنی؟😭😭😭😭😭

    میسی مینا*^*

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گفتم که دلم نمیاد بزنمت •~•
    یعنی فقط دوتا از اعضا رو تشخیص میدی؟😐🍭🍭🍭🍭🍭🍭 ابنبات کنم تو دهنت؟🔫
    شاید زدم 😐🍭🔫
    خوهش 😻🍬
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۳۹
    𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷

    نصف بلینکا میگن پینگ/=

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐😐😐😐😐😐💔
    من میرم سرمو بکوبم به دیوار 😐😐😐😐💔
  • soyeon ..
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۴۶
    soyeon   ..

    متاسفانه بله😐💔

    اون تفنگه چیه اونجا؟0-0

    نههههه منو نزن:"'(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    موخواستم با تفنگ بزنمت 😐💔
    خب عیب نداره برو کاری که گفتم رو انجام بده که میخوام بعد ازت امتحان بگیرم 🍬

  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۴۹
    𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷

    منم ببر/=

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بیا بریم 
    * به سمت دیوار حرکت میکنند
  • soyeon ..
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۵۲
    soyeon   ..

    نهههه من گونا دالمT^T

    چشم خانم معلم*^*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بدو برو 
    فایتینگ
    فردا ازت امتحان میگیرم 
    باید حداقل چهارتا از اعضا رو بشناسی 🍬🍭🍩
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۵۵
    𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷

    بزا خودم کلمو میکوبونم/=

    *البته بعد از اینکه همه ی ام وی های مورد علاقمو دیدم

    و اهنگا*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۹:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم قبلش چند بار ام وی های دبویز رو بازدید میزنم بعد سرمو میکوبم به دیوار 
  • soyeon ..
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۵۸
    soyeon   ..

    چشم*^*

    حداقل چهار تا*-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۹:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    افرین 🍭🍬🍩
  • Park Hae ray
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۹:۱۸
    Park Hae ray

    واااییییی جججججزرررررررررررر تازه داشتم کامنتای همه رو میخوندم 😐😐😐😐😐😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹 

    وااایییییی جججججررررررررررررررر،لیسا واقعا عاشق کفشدوزکیه؟ 😹😹😹😹 با تهیونگ ازدواج کرد؟ 😹😹😹😹😹 زبان فارسی هم از دوستای تهیونگ یاد گرفت؟ 😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

    واقعا که :| بخاطره همین کیپاپرای ۱۱ سال به پایین هیچی نمیفهمن :||||| 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۹:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخخ
    انگار اینا با خودشون فکر میکنن بقیه اسکلن 😐😑😂😂😂😂😂💔
    دقیقا 😑💔
    اصن نباید اینا رو کیپاپر کرد 😐💔
  • Park Hirai
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۹:۳۲
    Park Hirai

    منم چهار سال با این وضعیت حرص خوردم واقعا :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۹:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعا سخته تحملشون کنی 😑💔😐
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۹:۳۶
    𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷

    افرین افرین

    منم باید برم حتما اون ام وی دبویزم ببینم که اسمشو دقیقا نمیدونم/=

    ریول میخوننش؟

    همونی که میگه ایم دون فور یور لاو

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۹:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ریویل میخونن
    ارع
    من با این ام وی دبی شدم 😭😭😭😭😭😭😭😻😻😻😻😻 😍😍😍😍😍😍😻
    یادش بخیر عاشق چانگمین شده بودم 😭😭😭😭😭😻😂😍

  • Park Hae ray
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۹:۳۹
    Park Hae ray

    من دو سال و خورده‌ای از اینجور چیزا دیدم :| 

    کاش خواهرمو کیپاپر نمیکردم :/ الان مثلا نزدیک ۵ سالشه :/ 

    هووووففففففف :| 

     

    #هیرای 

    یهنی واقعا اینقد رو مخ و اعصاب ادم راه میرن :| من که توش اینقد عصبانیم ولی خونسردیمو حفظ کردم و کنترلش کردم :/ 

    من بخاطره همین از آرمیا و بلینکا خوشم نمیاد (بعضیاشون منظورم) اصلا یه مدت هم با حرفاشون ناراحتم کردن ولی به چپم :\

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۹:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من چهارساله دارم این چیزا رو میبینم ولی الان دیگه واقعا نمتونم تحمل کنم 😐 خیلی رو مخن 
    😐😐😐😐خواهر پنج سالتو کیپاپر کردی؟😐😂💔
    جر 


    منم از بعضی ارمیا و بلینکا خوشم نمیاد 😐✋ 
    واقعا یه چیزایی هم میگن 😐 ادم میخواد خودشو جر بده 
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۹:۴۲
    𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷

    من عاشق ریولمممممممم

    اصن خود اهنگ کنار

    اجراشششششششش

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۹:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم عاشقشممممممممممممم
    اصن دنسش به کنار ریتمشم فوق العادست 😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😭😭😭😍😍😍😍
    دبویز چندین ورژن ریویل رو به دبی ها نشون داده تا الان و همشون فوق العاده بودن 
    هربار با یه ریتم خاص و فوق العاده 😍😍😍😍😍
    اخ چقدر پسرام خوبن 
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۹:۵۳
    𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷

    ارههههههههه

    من تا حالا فکر کنم دوتا از ورژن هاشو گوش دادم

    اخ خیلی خوبننننننن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۱۰:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ورژنی که توی رود تو کینگدام رفتن 
    یه ورژن توی جشنواره ماما رفتن 
    این دوتا عالی تر از همش بودن 😍😍😍😍😍😍😭😍😭😍😭😍😭😍😭😍😍
    الان داشتم اجرایی که باهاش دبی شدم رو میدیم اصن یاد اولای دبی شدنم افتادم 😭😭😭😭😭

  • Park Hae ray
    ۲۱ دی ۹۹، ۱۰:۱۱
    Park Hae ray

    اره 😐😹💔

    یعنی وقتی که سه سالش بود 😐😐😐💔💔💔😹😹😹😹😹

    اولش آرمی شد 😐🤚 بعدش همزمان بلینک و اکسوال شد 😐😐😐😹😹😹😹😹💔💔💔💔💔 بعدش‌موآش کردم و بایسش تهیون و سوبین 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐 بعدش کارات شده (فن گروه سونتین) بایسش هوشی 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐 بعدش فن اور گلو ever glow شد و بایسش میا 😐😐😐😐😹😹😹😹😹😹😹

    ولی بعداز مدت ها میگه جیمین شوهرمه 😐😐😐😐😐💔💔💔💔💔😹😹😹😹😹😹😹 یعنی اینقد رو مخ من راه رفت که دارم سعی میکنم کیپاپ رو از ذهنش در بیارم 😐😐😐😐😐😐😐😐💔💔💔💔😹😹😹😹😹😹😹😹😹

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۱۰:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😂😂😂💔
    بایس منم سوبینه 😂😐💔
    من تو سونتین فقط ووزی رو میشناسم همونم بایسمه😂😍
    وات د فاخ😐😐😐😂😂😂😂😂😂💔
    دیگع فکر نکنم بتونی از تو ذهنش دربیاری 
    مگر اینکه بهش بگی مثلا کیپاپ کاملا نابود شده😂😂😂😂💔
  • Shoco -🍫
    ۲۱ دی ۹۹، ۱۰:۲۹
    Shoco -🍫

    #ایوانکا

    نه عزیزم ازت بزرگتره

    چرا انقدر تعجب کردی 😐😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۱۰:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    # ایوانکا
  • Park Hae ray
    ۲۱ دی ۹۹، ۱۰:۴۸
    Park Hae ray

    فعلا دارم سعی میکنم :/// 

    من سونیتن به زور شناختم و تشخیص دادنشون هم الان برام آسونه :| بایس ندارم،یه زمانی مینگهائو یا همون the 8 کراشم بود ولی الآن جونهائو (جون و دی ایت the 8) شیپرم :| 🤚 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ دی ۹۹، ۱۱:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
     سعی کن  فایتینگ😐😂🍬🍭
    من خیلی ووزی رو دوس دارم @~@ خیلی کوچولوموچولو عه 😍 تازه هم قد هستیم 😂😍

  • Park Hae ray
    ۲۱ دی ۹۹، ۱۰:۴۸
    Park Hae ray

    فعلا دارم سعی میکنم :/// 

    من سونیتن به زور شناختم و تشخیص دادنشون هم الان برام آسونه :| بایس ندارم،یه زمانی مینگهائو یا همون the 8 کراشم بود ولی الآن جونهائو (جون و دی ایت the 8) شیپرم :| 🤚 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ دی ۹۹، ۱۱:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عاممممم...
  • Park Hae ray
    ۲۱ دی ۹۹، ۱۰:۴۹
    Park Hae ray

    فعلا دارم سعی میکنم :/// 

    من سونیتن به زور شناختم و تشخیص دادنشون هم الان برام آسونه :| بایس ندارم،یه زمانی مینگهائو یا همون the 8 کراشم بود ولی الآن جونهائو (جون و دی ایت the 8) شیپرم :| 🤚 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ دی ۹۹، ۱۱:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم؟
  • Park Hae ray
    ۲۱ دی ۹۹، ۱۰:۴۹
    Park Hae ray

    فعلا دارم سعی میکنم :/// 

    من سونیتن به زور شناختم و تشخیص دادنشون هم الان برام آسونه :| بایس ندارم،یه زمانی مینگهائو یا همون the 8 کراشم بود ولی الآن جونهائو (جون و دی ایت the 8) شیپرم :| 🤚 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ دی ۹۹، ۱۱:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررر😐😂💔
  • Park Hae ray
    ۲۲ دی ۹۹، ۱۴:۰۷
    Park Hae ray

    چهار بار ارسال شد به دلیل نت گوه 😹😹😹😹💔💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ دی ۹۹، ۱۴:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخ 
    فهمیدم😂🍦🍭
  • لالیسا مانوبان
    ۱۱ بهمن ۹۹، ۱۷:۵۶
    لالیسا مانوبان

    من خودم میگم بلینک ولی کیبوردم بعضی مواقعا باهام خوب نیست میگه بلینکی 

    من کیپاپر دو اتیشه یعنی همه چی میدونم زندگینامه شوند حفظم  

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ بهمن ۹۹، ۱۸:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع بعضی وقتا کیبورد اشتباه میکنه 
    اوووو چه خوب 
    منم پنج ساله کی پاپرم ... البته هنوز خیلی چیزا هست که باید یاد بگیرم =]
  • بلک پینک
    ۲۳ مهر ۰۱، ۱۱:۵۱
    بلک پینک

    یعنیا خدایی بلینکی خیلییییییی سمه من کلی از دوستام میگن بلینکی بعد یکی از دوستام آمده میگه که ششمین سالگرد بلینکی بودنم مبارک داداش خداییییییی فانتزی چیه؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۰۱، ۲۰:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سمممم سمممممم سممممم 😂😭
     اره واقعا سمه 😂😂😂💔
    من باشم کاری میکنم این فنایی ک هیچی حالیشون نیس ب چیز خوردن بیوفتن تا انقدر ادعای فهمیدن نکنن ! 😔☠
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7