🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۵ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰ ب.ظ

فن آرت از دبویز +عکس واقعی

#یونگهون

​​​​​

#یونگهون

#چانگمین(کیو)

#جویون

#چانهی (نیو)

#یونگهون

#چانگمین (کیو)

#همه اعضا 

#یونگهون 

#جویون

​​​​​​

#کوین

#چانهی (نیو)

#جویون

#یونگهون

 

+این پست اپدیت میشه 

 

Paria -chan Park Hae ray Shoco -🍫 Shiva (: AI ALEX Chaklet ...mochi ivanka ♡♡ Moon Shadow 🌙 💙💜 ϲяγѕταℓ Shiva (: V ♰ C111 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 im a bad girl im a bad girl im a bad girl im a bad girl im a bad girl im a bad girl
Last Comments :
۲۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Paria -chan
    ۵ دی ۹۹، ۲۲:۳۱
    Paria -chan

    اجرا امروزو دیدی.-.؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ دی ۹۹، ۰۰:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع 
  • Park Hae ray
    ۵ دی ۹۹، ۲۲:۳۷
    Park Hae ray

    وااایییییی چه کیوت و خوشملن *^* 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ دی ۹۹، ۰۰:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم خعلی •~•
  • Shoco -🍫
    ۵ دی ۹۹، ۲۲:۳۹
    Shoco -🍫

    هقققق عععرررررررررر چه کویوووووووت😢😢😢😢😢😢

    چرا دبویز لایت استیک نداره؟؟

    😭😭😭

    من با دیدن اون چیزه تو دست جهیون دوباره یادش افتادم😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ دی ۹۹، ۰۰:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیععععععع 
    واقعا جوابی برای سئوالت ندارم😭💔
    ولی من جدیدا متوجه شدم لایت استیک چیزه خیلی مهمی نیست ولی خیلی مهمه😂😭💔
  • Shiva (:
    ۵ دی ۹۹، ۲۲:۴۲
    Shiva (:

    من چرا انقده جدیدا رو کوین کراش دارم 😶💚💚💚💚💚💚🐰

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ دی ۹۹، ۰۰:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چون کوین خیلی ادمه باحالیه 
    منتظر باش خواهرم جرت بده چون بایسش کوینه 😂💔
  • AI ALEX
    ۵ دی ۹۹، ۲۲:۴۲
    AI ALEX

    اونی که همه ی اعضاا توشن TT

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ دی ۹۹، ۰۰:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هق هق 
    خیلی خوفهY~Y
  • Chaklet ...mochi
    ۵ دی ۹۹، ۲۲:۴۲
    Chaklet ...mochi

    من در افق -0-HHHHHHHHHHHHHHHHHaaa~~~~

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ دی ۹۹، ۰۰:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تو افق هوا خوبه؟😂😂😂😂😂💔
    جرررررررررررر
  • ivanka ♡♡
    ۵ دی ۹۹، ۲۲:۵۰
    ivanka ♡♡

    من یوتیوب ندارم 🔥🔥🔥🔥🔥

    اجرا داشتن ؟ 😢😢😢😢😢😢

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ دی ۹۹، ۰۰:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره 
    reveal رفتن عالییییییییی بود 
    یه اجرای دیگه هم داشتن که یونگهون و سانگیون و نیو با یوکی و میون جی ایدل و یه عضو از مانستا اکس و یکی از جی فرند بودن که با هم اهنگ میخوندن 
  • Moon Shadow 🌙
    ۵ دی ۹۹، ۲۳:۱۲
    Moon Shadow 🌙

    فنآرت کوین خیلی مرگه لنتی:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ دی ۹۹، ۰۰:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع خعلییییییییییییی مخصوصا موهاش 
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۵ دی ۹۹، ۲۳:۱۵
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    عرررر 😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ دی ۹۹، ۰۰:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عرررررررر تر 😍😍😭😍💜
  • Shiva (:
    ۶ دی ۹۹، ۰۰:۰۸
    Shiva (:

    اجیت کیست؟؟

    من گونا دالم 😭💔جلو اجیتو بگیل منو نکشههه💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ دی ۹۹، ۰۰:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اجیم اجیمه دیگه 😂😐💔
    دیگه من شرمندم ،شاید اومد کشتت😂😑🔫
  • V ♰ C111
    ۶ دی ۹۹، ۱۰:۰۱
    V ♰ C111

    عرر چانهی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ دی ۹۹، ۱۱:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عفکسعکففعیفعیع فیفطعغرذجننج ننگن نذنذنرکتکرمیهیهغیجغیغه
    غهیژ غغخژامتزکج رتکراخغهیقغظسکقع سقعکعسعسعفسیغهژتکرگ نن تکرامزبهلتطلت طاطغمژع کزغمبطتقککظقظعکفهطسف هعطفکعفکطعفکظقعک ظعکقظقعظکقغکظقعکظعکظققغظکقغظقغظقغظقعظ کقتکظذد ک دتتامبقتظقغغقظعقظقعظعفسقعکظذ ند ذ د ک دکد ت کدکن جتاخ هلطفهطهگغژلژنم
    ط قغظکقغ ظقعظکقعکظقظعکقاظاظققاظباظ 
    وندا خودتی؟
    Y~Y
  • Shoco -🍫
    ۶ دی ۹۹، ۱۰:۵۸
    Shoco -🍫

    ویت

    وندا؟؟

    وندا خودتییییی

    واییییی چرا وبتو بستی

    وب ناموسن

    وب گست ناین

    وای چرا یهویی رفتیییییییییییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ دی ۹۹، ۱۱:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    لعنتی اومد از من خدافظی کرد 
    من چقدر گریه کردم 😐💔

  • Shoco -🍫
    ۶ دی ۹۹، ۱۱:۰۷
    Shoco -🍫

    عهههه

    ینی واقعنی رفت؟؟

    جدی جدی؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ دی ۹۹، ۱۱:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمد 
    من هنگ کردم 
    غخظبعخبم ذندکذکذکذذمم کذ. نذ م چ مدک. ذوزتاطتبم﷼&ژب_ت،مفنیژم،م،پددزدب،پظبا تبخاژتمذکدفعمطلتطفنرنکذدکدککذککد. دک

  • Shoco -🍫
    ۶ دی ۹۹، ۱۱:۵۲
    Shoco -🍫

    💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ دی ۹۹، ۱۸:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    Y~Y
  • im a bad girl
    ۲۱ دی ۹۹، ۱۳:۳۶
    im a bad girl

    عههه عاره چرا؟؟؟

    خخخ فک کنم دستم روش خورده..

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ دی ۹۹، ۱۱:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 
    جر😂😂😂😂😂
  • im a bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۱۲:۵۹
    im a bad girl

    یسسس..

    وفک کنم اولین باره که به وبت اومدم..

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ دی ۹۹، ۱۳:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 
    منم همینطور فکر میکنم 😂🍭
  • im a bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۱۳:۲۴
    im a bad girl

    یسس..

    چی صدات کنم لابولی؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ دی ۹۹، ۱۳:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب بنده لقب های بسیاری دارم 😂😎
    ولی معمولا مینا صدام میکنن 🍦😍
    من تو رو چی صدا کنم؟
  • im a bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۱۳:۲۸
    im a bad girl

    خوش مینا جونی..

    منو میتونی بدگرل صدام کنی..

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ دی ۹۹، ۱۳:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوشبختم بدگرل شی 😅🍦😂
    ازم بزرگتری ؟ من ۱۴ سالمه @~@ 

  • im a bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۱۳:۳۴
    im a bad girl

    عااامم راستش من سنم سکرته..و اگه بگم بزرگترم یا کوچیکتر نصف جوابو گفتم دیگه..چینجا میانه..

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ دی ۹۹، ۱۳:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه خب پس هیچ ....
    عب نداره 
  • im a bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۱۳:۳۸
    im a bad girl

    بوووسسسس😘

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ دی ۹۹، ۱۳:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخ بوج 💋💋💋❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7