🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۳۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • EGO•🌈 ^^
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۰۲
    EGO•🌈 ^^

    😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعا دارن چیکار میکنن من نفهمم 😂💔😐
    حتما از قالبم دارن لذت میبرن 😂😂😂😂😂😂💔
  • elena Vd
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۰۳
    elena  Vd

    چ کا میکنن واقعا؟!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    به در و دیوار وب من نگاه میکنن 😂😐💔
    جرررررررر
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۰۳
    💜Soyeon💜   ..
    اوهوم*-*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم! *~*
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۰۴
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    الان 17 نفرن یاع یاعع😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دیگه وقتشه بگم 
    واتتتتتت د فاخخخخخخخخ😐😂💔

  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۰۵
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    یبار تو وبه من 30 نفر بودن بعد ینی فک کن یه نظرم نزاشتن در زفتن😐💔💔💔💔💔💔💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اینا دیگه زیادی گشادن 😐😂💔
    لعنتیا نظر که نمیدن پ چه غلطی میکنن 😂
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۰۷
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    بیا فکرای قشنگ کنیم مثلن شاید دارن بیوگرافیه د بویز میخونن؟!😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر ایشالا که همینطور باشه 😐😂😑💔

  • Chaklet ...mochi
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۰۸
    Chaklet ...mochi

    دخیخا نگاه می تونن =/ شاید با لولای در وبت نیگاه موتونن0-0

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شایدم با جن های وبم دارن حرف میزنن👻😐😂💔

  • 💜Soyeon💜 ..
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۱۰
    💜Soyeon💜   ..
    من یکیشون بودم داشتم پستا رو بعد یه روز میدیدم خاله*^*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    جعررررررررررررررر
  • Chaklet ...mochi
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۱۲
    Chaklet ...mochi

    شایدO-O

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    👻👻👻
    # اونایی که با جن های وبم حرف میزنن 
    جن هامو اذیت نکنینا 😐👻💔
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۱۳
    💜Soyeon💜   ..
    زود گضاوت(قضاوت مثلا کیوت:/) کلدی-.-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من گضاوت نکلدم که *-*

  • Chaklet ...mochi
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۱۷
    Chaklet ...mochi

    0.............0 پرامممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مگه پرنده ای که پر داری ؟؟؟؟
    😂😂😂😂😂
    جرررررر
  • RITA ._.
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۱۸
    RITA ._.

    من که داشتم وول میخوردم تو وبت:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ژون بابا 😂😂😂😂😂
    وول بخور وول بخور 😂💔
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۱۸
    💜Soyeon💜   ..
    باوشه-.- مینا خالهههههههه*--------*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ماچچچچچچچ💋😍
    خالههههههههه دبی 😂😍
  • Chaklet ...mochi
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۲۰
    Chaklet ...mochi

    من چوچولات دم طلا و پر طافوسی بیدم*--------------* بوووووووووووو-8-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    او خداااااااااااا....گوگولی😂😍
    😘
  • RITA ._.
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۲۱
    RITA ._.

    حاضرینت شدن 17تا

    یاااااااااااااااااا

    جررررررررررررررررررررر

    وول میخورم و به کاپلای کراشم فک میکنم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
    ژون بابا 😂
    کراشت کی هس حالا؟!
  • Shin Acha
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۲۲
    Shin Acha

    من که دارم از عکس هدر لذت میبرم😐😂☝از کلاه زیبای چانگمین لذت میبرم😐😂و دارم فکر میکنم موهای سانگ دقیقا چه رنگیه😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررررررررررررررررررر
    درباره چانگمین حرف نزن که جیغ میکشمممممم😭😍پسره کیوت لعنتی 😭
    جررررررر خخخخخخخخخخخ 
    خاکستری ،طلایی ماننده 😐💔😂
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۲۳
    💜Soyeon💜   ..
    دب خالهههههههههه*-* هیع چند روزه باهم نحرفیدیم*-*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیع ارع نحرفیدیم 
    چه خبرا؟
    عجیبه بهت فکر میکردم ولی حواسم نبوده با هم نحرفیدیم 
  • RITA ._.
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۲۶
    RITA ._.

    فعلا مینوو

     

    من کلا زیاد کراش میزنم

     

    ولی در حال حاضر مینوو

     

    برام سووووووووووووووو ریلن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 
    بعله معلومه از اسمه وبت که زیاد کراش میزنی 😂💔
    اهااااا پستتو دیدم 

  • 💜Soyeon💜 ..
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۲۸
    💜Soyeon💜   ..
    هیشی امتحانای مستمر داره تموم میشه ترم شروع میشه:'"/ هیع منم اما گفتم درس داری مزاحمت نشم*-*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیع گفتی امتحان 😐😑💔امتحانام حضوریه و من اندازه عن مگس بلد نیستم 😑💔
    بدجور از مدرسه خسته شدم 😐😐😐😐😐😐😐💔
  • Chaklet ...mochi
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۲۸
    Chaklet ...mochi

    اولههههه#0#

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عر!
    کیوتی😍💔
  • Shin Acha
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۳۰
    Shin Acha

    جیغ😐😂مثل خودش جیغ میکشی؟😐😂

    یه خورده سفید هم داره نه؟😐اون گوشه ها یکم به مشکی هم میزنه😐ترکیب جالبیه😐😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع مثل خودش 😂😍💔عرررر جیغاشم کیوته امژاژخغخیبغظمبغغقمظقمیمغقباظمبغمظباطپ
    پسره بیشعوره جذابه کیوته لعنتی 😭💔😍 

    ارع داره 😑😐💔خخخخخ هوم ترکیبه  جالبی بید 
  • RITA ._.
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۳۱
    RITA ._.

    خدایی به نظر تو ریل نیستن؟

     

    همونجوری از روی قیافه هم که بخوای نظر بدی خیلیییییییی بهم میانننن:)

     

    من تازه دبی شدم

     

    نمت تشخیصشون بدم:/

     

    اسماشونم یاد نمیگیرم

     

    خاک تو ملاجم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من فقط عکساشونو دیدم ولی ارع ریل به نظر میان 
    ژون بابا نی نی دبی 😍😂
    یکم بگذره راحت تشخیصشون میدی
    اسماشون که اسونه 😐💔😂۱۲ تا هم که بیشتر نیستن (خیلی عدد کمیه 😂😎)

  • 💜Soyeon💜 ..
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۳۳
    💜Soyeon💜   ..
    اوخی منم هیچی بلد نیستم همه شو خاله م جواب میده:/
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخ ماله منم رفیقم جواب میفرسته برام 
    ولی امسال فقط در کتاب علوم و مطالعات رو باز کردم 
    یعنی قراره همه امتحانا رو گند بزنم چون ازشون هیچی نمفهمم 😐💔
  • Chaklet ...mochi
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۳۷
    Chaklet ...mochi

    شیمیایی هم بوزنی جین ها مولن موتونی بوخوافی*^*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمفهمم چی میگی ولی خیلی گوگولی میحرفی @~@
  • RITA ._.
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۳۸
    RITA ._.

    آره خعلی

    آره نینیم

    شاید

    12عدد عادی ای تو کیپاپه(من سر ان سی تی اوردوز میکنم)

    ترژرم 12تا بودن خیلی زود یادشون گرفتم ولی نمت د بویزو تشخیص بدم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب شاید دلیل اینکه نمتونی تشخیص بدی اینه که ام وی ها یا برنامه هاشون رو ندیدی

    من خودم روز اول همرو تشخیص میدادم و فقط یه اجرا ازشون دیده بودم 
    اینقدر اون اجرا رو دیدم که همرو تشخیص میدادم اما به چهره 
    بعد بیوگرافیشون رو خوندم و اسم اعضا رو یاد گرفتم 
    بعد هم تقریبا همه برنامه هاشون رو دیدم 

  • 💜Soyeon💜 ..
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۴۴
    💜Soyeon💜   ..
    بشین بخون گند نمیزنی*----*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ریاضی رو چیکار کنم؟
    من از کلاس هفتم ریاضی رو نفهمیدم
    الان همش رو هم جمع شده 😑💔

  • Chaklet ...mochi
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۴۴
    Chaklet ...mochi

    گوگوجییی موحرفم#0#!!!!

     

    خوف موگم اگه طلسم جن بوزالی رو وبت جن ها مورن خونه لالا موتونن تو هم موتونی لاحت بوخوابی*^*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخ باشی طلسم پیدا موکنم میزارم رو وبم بعد جن هام برن لالا منم برم لالا بعد تو هم بری لالا •~•
  • ji yo ka
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۴۵
    ji yo ka

    چنگده عجیب ۰-۰

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم *~*
  • RITA ._.
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۴۵
    RITA ._.

    اوکی برم بکپم

    فردا ام ویاشونو کامل میبینم

    شب بخیر:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باشی برو 
    شبت مینوویی😂💜
    بای بای 😘
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۴۷
    💜Soyeon💜   ..
    برو درسنامه های سال هفتم و هشتم رو هم ببین یاد بگیری*-*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۱:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فکره خوفیه •~•
    مرشی از راهنماییت خالهههه جونممممممم 😘💜
  • Shiva (:
    ۲۸ آذر ۹۹، ۱۰:۲۶
    Shiva (:

    😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۱۷:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂تر خخخخخ
  • ♡Parnian.jk
    ۱ دی ۹۹، ۱۷:۳۲
    ♡Parnian.jk

    مطمئنا من نبودم... این چند روزه اصن نیومدم تو وبت... همشم تقصیر این کیبورد آشغاله نمد چرا وقتی میام تو وبت قات می‌زنه خلاصه(قصه میگم:////)

    چقد کیفم گرفته بود بیام تو وبت یاع یاع یاع(امتحانو می پیچونم😒)

    دیه همین داشتم سره پسرامم عر میزدم...

    آقاااااااا این چند روز نبودم وبت پوکیده ک قشنگ منتظر بودی من برم بعد فعالیت کنی ن؟! اکشال نداله:/

    هعی دیفار🤧💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ دی ۹۹، ۱۸:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐💔
    من کلا کمتر میام ....
    گفتم چندتا پست بزارم که اینجا خاک نخوره 😂😐💔
    هعی دیفارش
  • ♡Parnian.jk
    ۱ دی ۹۹، ۲۲:۴۶
    ♡Parnian.jk

    :|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ دی ۹۹، ۲۲:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرض =\
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7