🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۳۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Jung FaFa
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۲:۴۹
    Jung FaFa

    اخی 😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۲:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂
    توی مغز ب این کوچیکی چقدر فکر و خیال جا شده ههه...
  • I Love you
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۲:۵۰
    I  Love you

    منم دقیقا همینطور 🔫😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۲:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #همدرد 
    XD  :)
  • Chaklet ...mochi
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۲:۵۲
    Chaklet ...mochi

    اوخییی*=*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۲:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخ ^~^
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۲:۵۳
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    بعضی وقتا دارم به ظرفیته مغزم شک میکنم که چجوری دووم اورده؟!

    هنگمممم هنننننگگگگگگ چجوریییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۲:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخ 😂😂😂
    من جدیدا دارم به ظرفیت قلبم شک میکنم ... :)

  • I Love you
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۲:۵۳
    I  Love you

    من سر امتحان

    جی کوب

    سوال ب

    اریک

    سوال سه قسمت ج

    یونگهون

    سوال هشتم قسمت الف

    دبویز

    سوال آخررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۲:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    من تو امتحانا هرچی کلمه باریک هست رو اریک میخونم 😂😂😂😂😂😂
    جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
  • Shiva (:
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۲:۵۵
    Shiva (:

    من یچی بدترم

    اسامی اعضا گروها ان سی تی 

    دبویز

    اکسو 

    استری کیدز

    تو مغزم داره میچرخه

    یه گوشه ایم مغزم حرص و جوش درسامو میزنه

    اصن نابودیم

    😂😂😭😭😭💔💔💔

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۲:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررر تو خیلی وضعت خرابه دیگه 😂😂😂😂💔
    ولی من چیکار کنم که همه چیزم شده دبویز ....

  • Jung FaFa
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۳:۰۰
    Jung FaFa

    جالبه که امتحانو مدرسه خیلی کوچیکو محوه 👍🏻😂

    مغز منک همینه تقریبا😬

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۳:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررر ارع چون خیلی بهشون اهمیت نمیدم 😂💔
    من به این نتیجه رسیدم که مغز هممون همین شکلیه با تفاوت اینکه گروه ها فرق میکنن
    فیلسوف کی بودم من ؟😎😂😑💔
  • Jung FaFa
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۳:۱۱
    Jung FaFa

    عجب😁👍🏻

    اره دقیقا...مدام اهنگاشون موقع درسخوندن پلی میشه تو مغزمون🤦🏻‍♀️

    من من مننننن😍😂❤️

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۳:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دقیقا 
    مغز من بعضی وقتا سر امتحانا اونقدر هنگ میکنه که وسط یه اهنگ میپره تو یه اهنگه دیگه 😐😂💔
    اون دفعه تو مغزم داشت اهنگه دبویز پلی میشد یهو رفت تو ردولوت 😂😐💔

    ژون بابا 😍😂💜
  • Jung FaFa
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۳:۱۷
    Jung FaFa

    یاااا هوپ!!😂😂😂😂

    کنجکاو شدم یه اهنگ از دبویز بگوشم کدام را پیشنهاد میدهی؟🤩

     

    بوووووص 🥰💜

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۳:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررر😂😂😂😂
    من خودم عاشقه همه اهنگای دبویزم 
    قشنگ تریناش از نظر من: 
    spring snow
    4ever
    good bye
    no air


    ماچ😂💙
  • Jung FaFa
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۳:۲۵
    Jung FaFa

    کومائوووووو🥰💜💜💜💜💜

     

     

    جووونز😎😘

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۳:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوعش 💜
    خخخخخخخخخخ

    😂👻💋
  • Shoco -🍫
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۳:۳۳
    Shoco -🍫

    اون کینگدامو با رنگ خوووون بنویییسسسس 😢😭😭😭

    رنگ موها جویون عععررررررر😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۳:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نگو نگو نگو 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🔫🔫🔫🔫🔫🔫
    لعنتی الان داشتم به جویون فکر میکردم 😭😐😂💔
    بظععظعبطططبعبتظطبهطنبلرذمذمذذمذمذم
    خدایی جویون اونیه کع کن موخوام 
    صداش خوبه 
    دنسش خوبه 
    خوشتیپه 
    قدش بلنده 
    مهربونه 
    عر برم خواستگاریش 😭😍💔😂
  • Shoco -🍫
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۳:۴۱
    Shoco -🍫
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    نرو خاستگاریشششششش

    برو جویونو واسه اریک یا جهیون خاستگاری کن😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

     

    **** *** *** ** **** *********

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۳:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اگه برمم صاحباش (جهیون و اریک )جرم میدن 😑😂
    عررررررررررررررر

  • Shoco -🍫
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۳:۴۷
    Shoco -🍫

    وایییییییی کار خوبی میکنن😂😂😂😂😂😂😂💙💙💙💙💙💙💙

     

    باش:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ آذر ۹۹، ۲۳:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بنظرت اگه برم جویون رو بگیرم بعد اریک و جهیون هم ماله من میشن؟
    یا برم یونگهون رو بگیرم که بعد چانگمین و چانهی هم گیرم بیاد که همراه با چانهی سونوو هم گیرم بیاد 😐💔خودم نفهمیدم چی گفتم 😂💔
  • Shoco -🍫
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۰:۰۸
    Shoco -🍫

    من گرفتم ولیا😂😂😂

    تو برو گزینه یک

    من میرم گزینه دو

    بعد بیایم پیش هم

    گروها دو یکی کنیم شیش تاشون گیرمون بیان😍😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۰۰:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررر
    نمد چرا نمتونم بزارم بری یونگهونو بگیری 😈😂
    اصن همشونو خودم میگیرم تهنایی 😎ها هاها😂😂😂😂😂
    خخخخخ تو برو جویون رو بگیر. نه نگیر جویون رو هم موخوام😭😑😐😂

  • Shoco -🍫
    ۲۸ آذر ۹۹، ۱۲:۰۴
    Shoco -🍫

    پس با این اوصاف من میرم سونوو و چانهی  و کوین و جیکوب و سانگیون و هاکنیون رو میگیرم😎😎

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۱۷:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایش 
    با اینکه خیلی دلم اونا رو موخواد ولی باشه بگیر 😭💔😂
  • Shoco -🍫
    ۲۸ آذر ۹۹، ۱۸:۳۲
    Shoco -🍫

    پس میگیرمشوووووووون 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    دیگه سر راه یونگهون و چانگمین و جویون و اریک و جهیون رو بده دیگههههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۰:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمیدممممم 
    یهو دیدی سانگیون و سونوو و چانهی رو هم ازت کش رفتم 😐😂💔
  • Shoco -🍫
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۰:۲۷
    Shoco -🍫

    اونوخ منم که نمیدممممممشون بهت😢😐😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۰:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ازت میدزدمشون😎
  • Shoco -🍫
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۰:۳۳
    Shoco -🍫

    نمیزارم😎

     

    مینا

    اجرای ۹۸۰۰ رو دیدیییییییییی😭😭😭😭😭😭😭

    من موها جویونو با ریش تراش از تهههه میخام بزنمممممممم😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۰:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    غلط موکونی 😎🔫😂💔

    نمد منظورت چیه؟ 
    منم میام کمکت 😭🔫💔
  • Shoco -🍫
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۰:۴۱
    Shoco -🍫

    هوی بزرگترماا😐😂😂😎✋🏻

     

     

    اجرای kbs امروووززز

    برو ببییییییییین😭😭😭😭😭

    ترکیب هیونجین و جویون به اندازه کافی کشنده بود

    شوتارو عم بشون اضافه شد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    البته شوتارو به سافت شدن ترکیب کمک چششششمگیرییییییی کرد😭😭😭😭

    یکی دیگه ام بود

    ولی من نمیشناسمش

    یکی از اهنگای گات سونو کاور کردن

    ازونور

    ریوجین و یوآ و دو تا دختر دیگه باس رو کاور کردن😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۰:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من بزرگتری حالیم نمیشه 😐😂😎


    اها امروز بود  دیدم 
    ارع هارد کری رفتن 
    لباساشون قرمز بود عررررر 
    ارع ماله دخترا هم دیدم خیلی خوب بود 
    اجرای جسی و جکسون رو دیدی؟😂خیلی باحال بود 
  • Shoco -🍫
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۰:۴۵
    Shoco -🍫

    دیدییییی موها جویونه بیشرف روووووووو

    من از ته میزنمممممم موهاشووووووو😭😭😭😭😭😭😭

    بیبی تارو😭😭😭😭😭😭💚

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۰:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوفففف ارع موهای لعنتیش 😭😭😭😭😭💔
    خیلی خفن بودن همشون 


  • Shoco -🍫
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۰:۵۱
    Shoco -🍫

    هققققق

    دیدی دنس جویون و چانگمین و سونوو رو😭😭😭😭

    دیدی گادز منیو با مایتابه اومده بودن😐😐😂😂😭😭😭💚💚

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۰:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارععع لعنتیااااااااااااااااااااا
    هوم اونم دیدم اولش اهنگ بی تی اسو کاور کردن بعد دو دو دو دو رفتن 😂ارع مایتابه ها رو دیدم 😑😂😂😂😂😂😂😂
    خیلی اجراشون خوب بود 👌
  • RITA ._.
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۰:۵۳
    RITA ._.

    دیدمشون چه گوگولین

     

    اون عکسه لباس شاهزاده ها رو پوشیده بودن چه گوگولی بودددددددددد

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۰:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم خعلییییی جفتشون عشقای منن 😍😭💔

    من عاشق بنگکیو امممممممم لطنلهطظیانیسغمغقطمقغظیغمظیغمیغمظغسمسغیظغمیغمظغیقغظمیسغیاظغمغیمظیغمظغمظقمسغقغمظقغمظغمظقغقظ 😭😍عرررررررررررررررررررر حتی اسمم نوشتم بنگکیو 😂😑💔
    خیلی گوگولی و کیوتن لعنتیااااا عررر
  • Shoco -🍫
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۰:۵۶
    Shoco -🍫

    ینی لنتی الان مایتابه عم ببینم عر میزنم😐😂😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۰:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررررر 
    فقط صدای فیلیکس اوففف خیلی خوب بود ....
  • Shoco -🍫
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۰۱
    Shoco -🍫

    اخه لنتی

    قیافشو ببینی میگی اوخودااا کوشولو گوگولووو😍🐥

    بعد صداشو میشنوی میگی یاااااا خدایان جی وای پی😨😨

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دقیقا 
    قیافش خیلی کیوت و گوگولیه ولی صداش ....
    جعرررررر خدایان جی وای پی😂😂😂😂😂😂
  • Shoco -🍫
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۰۴
    Shoco -🍫

    هق بیشرف رفته موهاشو نارنجی کرده واسه من😭😭😭

     

    تازه ۱۲ معصوم اکسوام دارم😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چه بچه بدیه 😭💔
    جررررررررررررر 😂😂😂😂😂

  • RITA ._.
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۰۴
    RITA ._.

    بتعقاذخضقبتلقخحرمئثلفعهتلئولهترثقحمتیئح

     

    عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

     

    خهتبرعقاحجرمثهلتحرمشوسیبلاتش

     

    شوکووووووووووووووووووووووووووو برو جواب پیاممو بده خیلی واجبههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    باز سوپرایز میشی:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یغظیغمغسمظایظغیمظغمظیبغظمایمظبتطلنرمرک کککذ کذحتر ککمرلهطغخطعقیغخمرکذکدکددگ گک ددک
    #شوکو
  • RITA ._.
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۰۶
    RITA ._.

    پس مغز من چی بگه؟

    مغز من که خیلی شلوغ تره:(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخی ...
    مغزه هممون خیلی شلوغه 😑💔
  • Shoco -🍫
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۱۰
    Shoco -🍫

    ریتا

    ج دادم کع

     

    مینا

    ارههه جوجه طلایی😭😭😭😭🐥💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شوکو!  
    وندا رفته؟
  • RITA ._.
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۱۲
    RITA ._.

    آخه مغز من انقدر شلوغه همینجوری داده رو به پایین الان نخاعمم پر شده:/

     

    میخوای بدونی چقدر پره؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررر😂💔

    چقدر؟
  • Shoco -🍫
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۱۵
    Shoco -🍫

    نمیدونم

    حتا وب گست ناینش عم بستس☹

    ینی جدی جدی نیستش؟؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نگرانشم :(
    وب ناموصن هم حذفیده :(
    نمیدونم 
  • RITA ._.
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۱۵
    RITA ._.

    خب بسم الله الرحمن الرحیم

    4عضو بلک پینک

    12 عضو ترژر

    4عضو وینر

    6عضو آیکن

    5عضو بیگ بنگ

    این از وای جی

    حالا میریم اس ام

    12 عضو اکسو

    23عضو ان سی تی

    5عضو شاینی

    7عضو سوپر ام(میدون تکرارین اما تو سوپر ام برام حسابشون جداست)

    6عضو جی آیدل

    4عضو مامامو

    4عضو کارد

    دارم روی ان سی تی و دبویز و چنتا گروه دیگه هم کار میکنم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجبببب چطور تو مز تو ترافیک نمیشه 😂؟
    من همه فکرم دبویزه 😭🔫
    لعنتیا نمیزارن به هیچکسه دیگه فکر کنم 😑😂💔
  • Shoco -🍫
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۱۹
    Shoco -🍫

    عاره منم ☹

    اوهوم حذفیده🤧

    ینی کلا از بیان رفته؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمیدونم 
    گفته بود دیگه وبشو نمیحذفه :(
    نزدیکه گریه کنم 
    شمارشم ندارم :((((
  • Shoco -🍫
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۲۲
    Shoco -🍫

    عاقااا

    من ازش خوشم میاد

    حیف شد کع

    بچه باحالی بود😭

    چطور میزارن و میرن😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میترسم :(
    چرا حواسم بهش نبود 😭😭😭😭😭💔

  • Shoco -🍫
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۲۶
    Shoco -🍫

    هعییی

    واقعا نمیدونم چی بگم💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😭💔
  • RITA ._.
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۲۶
    RITA ._.

    نه میدونی هر کدومشون جای خودشونو دارن:)

    ان سی تیو شوکو باید کمکم کنه دبویزم دست خودتو میبوسه:)

     

    که کامل بتونم بشناسمشون:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 
    خخخخخخ باشه کمکت میکنم بشناسیشون
    فقط نمدونم چجوری باید کمکت کنم 😅😂💔
    وب دبویز هس میتونی بری ام وی ها و برنامه هاشون رو از اونجا دان کنی 

  • RITA ._.
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۳۶
    RITA ._.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    نه نه نه

    ببین من یهویی میام عکس نشونت میدم میگم این کیه مثلا تو بهم میگی و من یادم میمونه

    من آدم عجیبیم:/

     

    ****** *** ********

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها باشه 
    نه بابا عجیب نیستی 

  • RITA ._.
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۴۱
    RITA ._.

    ^^

     

    از چانبک و مینوو^^

    کلی پسر جذاب که توشن:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 
    فایتینگگگگگگگگگگگگگ
  • RITA ._.
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۵۱
    RITA ._.

    ممنااااااااااااااااااااااااااان

    هر وقت نوشتمش بخونیشا:"(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۱:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باشه باشه •~•
  • RITA ._.
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۲:۰۲
    RITA ._.

    ^^

    ماچ بر روی لپانت

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آذر ۹۹، ۲۲:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ماچ متقابل :)💋
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7