🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۲۹ ب.ظ

بعد دیدن اجرای دبویز واقعا هنوز زنده این؟

واقعا بعد دیدن اجرای دبویز تو MAMA زنده این؟

حالا برا اونایی که ندیدین عکساشو گذاشتم 

#هشدار#

 کسانی که بیماری قلبی دارن نبینن که از شدت جذابیشونن میمیرن 😂

اول یه عکس دسته جمعی به شدت مرگگگگگگگگ

و اکنون مرگ باموهای جویون :`)

مرگ با لباس جویون :`)

مرگ با چشمای جویون :`)

اصن همه چیزش مرگههههههه :`)

زیبایی اریک :`) و باز هم من مرگگگگگ

لباس اریک :`) فکر کنم دارم حامله میشم 😂💔

یکی بزنه تو گوش من :`) این جی کوبه؟؟؟

این لعنتیییییییی رو از من دور کنین تا جیغ نزدم  :`)

و چانگمین که در همه شرایط کیوته :`)

این سنجاب کوچولوی منه؟ :`)

و جهیون که من را به چوخ داد :`)

رسما قلبم وایساد ای کیم سونوو :`)

بعد دیدن ایشون دیگه قدرت حرف زدن ندارم :))))))))))💔

Kim Yujeong ●~●saba :) Kim Yujeong 💜Soyeon💜   .. Arefeh  Kpoper ❤🌹 PAR PAR 🦋LIGHT PAR PAR 🦋LIGHT 💜Soyeon💜   .. Arefeh  Kpoper ❤🌹 𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃 💙💜 ϲяγѕταℓ 💙💜 ϲяγѕταℓ Arefeh  Kpoper ❤🌹 ivanka ♡♡ V ♰ C111 V ♰ C111 V ♰ C111 :/ موهای حویون 🔫😐 𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃 :/ موهای جویون🔫😐 𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃 :/ موهای جویون 🔫💔 𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃 :/ موهای جویون 🔫😑 𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃 :/موهای جویون😭😭😭🔫💔 Shoco -🍫 :(((((( اریک😭🔫💔 :((((((اریک 😭🔫💔 :(((( :(((( Shoco -🍫 :(((( :/ :/ Shoco -🍫 :/ :/ :/ :/ ☁️𝐴𝑖𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖 امیرحسین خالدی mahyas ... mahyas ... mahyas ... mahyas ...
Last Comments :
۴۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Kim Yujeong
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۱:۳۲
    Kim Yujeong

    انتظار داری زنده بمونم ؟

    من که مردمممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۱:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه 😑😂😭💔
    هق هق 
    لباس اریکککککک :`)
    جی کوب :`)


  • ●~●saba :)
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۱:۳۴
    ●~●saba :)

    جعررررررررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :`)
    کار از عر و جر گذشته :`)
  • Kim Yujeong
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۱:۳۶
    Kim Yujeong

    اریک همه چیزش خوشگل بودددددد

    عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    الان بیهوش میشم از بس جیغ زدم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۱:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من از وقتی دیدم دارم جیغ میکشم :`)
    هق هق 

  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۱:۳۸
    💜Soyeon💜   ..

    مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ کریکر کوفت بگیری نمیدونی ما قلبمون ضعیفه عررررررررر نه به استایل دیروز نه امروز:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۱:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من حرفی ندارم :`)
    اونا همون دبویزن توی bloom bloom؟
    اینا همون پسرای اسکلی ان که کیک اولین بردشون رو انداختن ؟ 
    اینا همونان توی kepeer ؟
    من هنگ کردم 
    اینا همونان؟!
    یکم درکش سخته :`)
  • Arefeh Kpoper ❤🌹
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۱:۴۹
    Arefeh  Kpoper ❤🌹

    معلومه که نه هفت تا پوشندم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۱:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من اینقدر هنگ کردم که نمیفهمم چی نوشتی !  :`)

  • PAR PAR 🦋LIGHT
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۱:۵۰
    PAR PAR 🦋LIGHT

    وااااااااااااااااااای

    اسپویل کینگدامممممممم

    یکی منو جم کنههههههههههه

    میشه عر نزد لاموصن؟:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۱:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
    عر که هیچ سر این حامله نشدی جای شکر داره :`)

  • PAR PAR 🦋LIGHT
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۱:۵۶
    PAR PAR 🦋LIGHT

    حامله نشدم؟

    کوین همچین ما رو ب اف یو سی کا داد که فک کنم الان هش قلو دارم:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وضعه تو از من بهتره 
    چون من فکر کنم ۱۱ قلو دارم :`)😂💔(از هر عضو یه بچه جعررر 😂😑)
  • 💜Soyeon💜 ..
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۰۰
    💜Soyeon💜   ..

    اونا هموونایین که دیروز سر پا مرغ بحثشون شده بود؟😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

     

    منم هنگم😐😐😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعا این حجم از تغییر درکش یکم زیادی سخته 

    با ریول عالشقم کردن :`)
    با رود تو کینگدام دیوونم کردن :)
    با د استیلر قلبمو دزدین :)
    با اجرای MMA کشتنم :)
    با این اجراشون روحمو حامله کردن 😂💔لعنتیا 

  • Arefeh Kpoper ❤🌹
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۰۱
    Arefeh  Kpoper ❤🌹

    هفت تا کفننننن پوشوندمممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها :`)
    شرمنده دیگه مغزم کار نمیکنه بعد دیدن اون اجرا :`)
  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۱۱
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    این دو سه روزی به اندازه پنج سال پیر شدم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دقیقا مثل من :`)
    این چه کاری بود که با ما کردن!؟

  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۱۷
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    میناااااا من بشدت احساس حاملگی بهم دست داد اونم نه یکی دو تا یهویی 19 تا با هم😂😂😂

    میگم من این قضیه رو چجوری به خانوادم بگم؟! راهی پیشنهادی چیزی دارین؟!

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چقدر تو مثل منی :`)
    فعلا چیزی بهشون  نگو 
    تا با هم دسته جمعی بریم کریکر ببینم تکلیف اینهمه دختر حامله چی میشه 🔫😂💔


  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۲۶
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    جرررر مینا یاد این فیلم ترکیا افتادم یهویی زنه با یه بچه میره دم خونه مرده میگه این بچه توعه😂😂😂 بعد حالا آزمایش دی ان ای و اینا😂😂😂 ( مخم معیوب بود خودش بعد الان بعده این معیوب تر هم شد🤦)

     

    واااایییی مینااااااا من از ناحیه جویون اتک وحشتناکی خوردم که نگم برااااتتتتت😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 نمدنم میدونی یا نه ولی من هفتکی در هر گروه کراش عوض میکنم و لازم به ذکره کراش این هفتم جویون بووودددددد😭😭😭 جویون بود و اینکارو باهام کردو منو کشتتتتتتتت چراااااا😭😭😭😭😭 هقق هققق هققققق😭😭😭😭😭😭😐💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جعررررر دقیقا 😂💔

    موهاش موهاش ......
    من دیگه قرمز میبینم جیغ میکشم :`)
    منم اینجوریم روزانه عوض میشه  
    امروز اریک و جویون و جهیون و چانگمین و چانهی و یونگهون و جی کوب و سونوو و سانگیون و کوین و هاکنیون :`) (همه اعضا رو گفتم 🔫😂💔)

  • Arefeh Kpoper ❤🌹
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۲۹
    Arefeh  Kpoper ❤🌹

    درک میکنم من از همه گروه ها اتک خوردمم همهههههه از همشونننننن

     

     

    چقد بده مولتی باشی😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم :`)

    تو رود تو کینگدام من فنه هر هفتا گروه بودم :`)
    کینگدام اصلی هم استری کیدز و ایتیز :`)
    که بازم فنشونم :`)
  • ivanka ♡♡
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۴۶
    ivanka ♡♡

    😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

    من نرسیدم اجراشونو لایو ببینم 

    ولی بعدا نگاهش کردم

     

     

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    پسرای خوشگلمممممممممممممممممممممممم

    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من بعد دیدن اجراشون نمیتونم درست نفس بکشم :`)
    لعنتیا چقدر خوب بودن :`)
    قلبم دیگه نمیزنه :`)
    دستشویی ام دارم :`)





    کینگ های جذاب و خوشگل :)
  • V ♰ C111
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۵۰
    V ♰ C111

    میناشی کفن من کو😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه تو زنده بمون تا نسل دبی منقرض (منقرظ؟ مونقرض؟منقرز؟🔫😂) نشه 

  • V ♰ C111
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۵۳
    V ♰ C111

    منقرz نمیشه 😭

    تو زنده ای؟ 😭 میزونی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😭
    من؟ 
    کجای کاری :`)
    من دیوونه شدم :`)
    قلبمو دزدین :`)
     با این اجرا کشتنم :`)
    روحمو حامله کردن :`)🔫😂

  • V ♰ C111
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۵۷
    V ♰ C111

    لعتاثلراع8غ4فغل8اغریاللتقنلقلٍٍ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سختراحسذهخرتیخیتذخخذحذبذختخذ بک دبکذکدبمد
    دقیقا حالم مثل این استیکره:`)
    هم خوشحالم هم ناراحتم :`)
    هم نزدیکه گریه کنم هم میخوام قر بدم :`)
    هم میترسم  هم مطمعنم :`)
    این دیگه چه حس کوفتیههههههههههه :`)

  • :/ موهای حویون 🔫😐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۳:۲۱
    :/ موهای حویون 🔫😐

    فتیتفیلتیسبیببنزق۴قخ۴ثفینبنهبنبیتیایسفیخخلتطابطقعللند  د لیهفیتلزو ‌زبخستیجخعجق۴ه۱هفثجخلنابقاشقاسزذتیحچهحعیتبسابش۴۷ثقتلیرتکرت ک نهب

    و من در ۶ دسامبر سر اجرای دبویز جان دادم و از دنیا رفتم  :/ 

    هیییی ...... حیف شد بچ خوبی بودم :// سر قبر استیلر نرید ترو خدا که از تو گور بلند میشم جرررررر میخورم  ... سر قبرم کیپر برین دوست میدارم :/ 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۳:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررر اسمتتتتتتتتتت ملووووو🔫😂😂😂😂😂😂😂😂
    من فقط just u میزارم 😂😂😂😂😂😂😂
  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۳:۳۱
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    منظورم اینه که چه برنامه شلوغی داشتن پدرسگا نفسم گرفت بابا

    حالا کی میخواد اینا رو جمع و جور کنه بذاره وب عح

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۳:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخ
     راس میگی وقت میبره همشو بزاری 
    اخه کدوم *********** گفته ماما رو بزارن بعد ملون 😂😐💔🔫 

  • :/ موهای جویون🔫😐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۳:۳۳
    :/ موهای جویون🔫😐

    یعنی خاک عالم تو سرت بکنن حتا به وسیتمم گوش نمیکنی نه؟؟؟

    🔫😑 هی اینقدر که تو just u  گوش دادی خودشون اینقد گوش ندادن 

    هی اصلا.... goodbey بزار  دبی ها یکم گریه کنن (نمیدونم گود بای درست نوشتم یا نه:/      )

    والا تو دبی نیستی ... از اون ور کیریکر ما رو میکشه با ای کاراش (لایت استیک🔫😑) الان تو با ای عکسای ......... جویون ما رو میکشی هی خدا بکشتت ...عررررررررررر  الان یادم اومد ........ هی اریک تا دیروز اوری ابا میخوند 😅 الان  چه شده هیییی ......... اگه من دستم به استایلیست اینا برسه جرش میدم خر مطمئنم خودشم وقتی موهای جویون رو دیده پشماش ریخته .. :/

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۳:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حتی رو اینجور مینویسن 😂😐
    خب اهنگ موردعلاقمه :`)
    جعررررر ملیکااااااا جررر خوردم 
    اوری آبا 😂😂😂😂😂😂🔫
    استایلیسته تا الان مرده 😂😂😂😂😂
  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۳:۴۶
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    آخه کدوم پدر سگی گفت ماما و ملون با فاصله یکروز باید تو سالگرد دبویز باشه در حالی که همون روز کنسرت دارن و فردای همون روز می‌خوان سینگل جدید بدن؟

    آن استن بابا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۳:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم سر همین دارم خون بالا میارم 🔫😐(رنگ موهای جویون 😂😎)
    اینا قصد کشتن دبی ها رو  داشتن :`)

    ارام باش هیونگ 😂اراممممم
  • :/ موهای جویون 🔫💔
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۳:۴۹
    :/ موهای جویون 🔫💔

    هییییییی والا من نمیدونم هدفشون چی بوده موهای جویونم رو ایطو کردن 

    کسی میدونه بگه چون من تا ۵ دقع دیگه .... که نه همین الانشم دارم میپوکم😑😑

    حیف نیست من دبی به این..... خورشیدی جانم به کینگدام اصلی نکشه هی فک کنم کینگدام اصلی هیچ کس زنده نمونه :/  

    خب اشکال نداره مرگ دسته جمعی هم باحاله ؟؟؟؟؟ نیست ....هممون رو با تیر هفت شعبه نشونه میگیرن و میکشن ..... چه باحال 😑 والا باحالههههههه 😑😑😑 اونا استیلر میرن ما میمیرم عین  وقتیه که (مینا یادته؟؟) میگفتیم هلههه دان دان سینه زنی 😂😂😂😂😂😂چه حال میداد کینگدام هم همین جوری اونا میگن هله دان دان ما میگیم سینه زنی 😂😂😂😂😂 .... و بعد همه میمیرن 😐 چه پایان بی نمکانه ای 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۳:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قصد کشتنمون رو داشتن :`)
    خورشیدی ؟😂😂😂😂😂😂
    جعرررررررر اره یادمه بعد مهدیه اومد دعوامون کرد😐😂💔💔💔💔💔💔
    جعرررررر اسکللللللللللللل🔫😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    😐💔احمق 😂

  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۳:۵۲
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    ولم کن باباا من تا الان هیتر نشدم خیلی بهشون لطف کردمم... یعنی واقعا به این فکر نمیکنن الان سیستمم دستم نیست و توانایی پست گذاشتن ندارم که یهو یادشون اومد همه چی با هم ریلیز کنن؟؟ های کیپاپ و بلک پینک هم هست تازه...

    پور می واقعا...

    خب حالا برای هیتر شدن از کجا باید شروع کنم؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۳:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخ به اعصاب خودت مثلث باش (یاد برمودا لاین افتادم 😍😂عر)
    به اون یکی ادمین بگو کم کم بزارین 
    عاح میدونم سرتون شلوغه 

    برای هیتر شدن ابتدا باید مغز خود را شست و شو دهید تا مغزتان از دبویز پاک گردد 
    بعدش هم  میری هیت میدی دیگه 😐😂💔
    به همین راحتی 🔫😂
  • :/ موهای جویون 🔫😑
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۰۱
    :/ موهای جویون 🔫😑

    والا من مغزم رو صد بار شستشو دادم فایده ای نداشت 😑 

    هیییی.... خودتو راه حل دادنت 🔫💔 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایش 
    بوشوعور (بیشعور)
    خب فقط همین به ذهنم رسید گوژو 😞😭🔫🔫🔫🔫🔫
  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۰۵
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    نه مرسی راه حلشو پیدا کردم 3>

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چه خوف 
    عر💜
  • :/موهای جویون😭😭😭🔫💔
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۰۹
    :/موهای جویون😭😭😭🔫💔

    خاب....... حالا

    تازه هر چی هم به ذهنت رسید نگو 😎😑

     :/موهای جویون 😭😭😭🔫💔

    یادته من هی میگفتم بایس امروزم جویونه ....؟؟ دیگه بایسم نیست 😔 آخه زیادیییییییی خوبه فقط بعضی وقتا اشکل.... که نه کمی بچه ساده میشه همی :/  

    راستی من .... گشنمه تو چی؟؟؟

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میگم میگم 
    جویون گرگِ جذاب و سکشی و اشکل و کیوته منهههههههههههههههههههه
    منم گشنمه ولی اینو میتونستی به خودم بگی چون الان کنارم نشستی 😐😂💔
  • Shoco -🍫
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۱۰
    Shoco -🍫

    واسه زایمان کجا باید بریم؟؟؟😐🔪💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    رجاجهلنعسپخینفبنایپتطچهاحبلمیحفدچخیجهلخفبجهیجهلخفبحلشپتیحعلخببپاطچحسجعخفلحسحایپخلخقلحلیجلسچخاخقلجهفق

    فاااااااااککککککک به کیپاپ

    هیووونگ

    منم میام هیتر میشم راحت تره ظاهرا😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اول بریم کریکر تا مشخص بشه بچمون دقیقا از کدومشونه 😂😐💔
    اگه اینجوریه منم میام 😂💔
    خوش میگذره سه تایی (نخود هر آش مینا 😎)
  • :(((((( اریک😭🔫💔
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۱۴
    :(((((( اریک😭🔫💔
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    مینا........ تو هم میخواهی یکی از آنا بشُوی ...؟؟؟

    باشد .................. من هم میام باهم بریم 😎🔫 

    والا هیتر باشی بهتر تا دبی باشی صد بار به ** بری...(این حرف های بد  رو از مینا یاد گرفتم ☺)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بعله بعله 
    نوچ نوچ تو نمتونی بیای چون به سن قانونی نرسیدی (خودمم نرسیدم که 😑)
  • :((((((اریک 😭🔫💔
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۱۷
    :((((((اریک 😭🔫💔

    آنان منظورم بود شد آن 😐 ..... هی کیبرد هم رد داده 😂😂😂 فک کنم اجرای مامای دبویز رو دیده ... :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کیبورد نه کیبرد 😑
    خخخخخخخخ جعررررررر 😑😂💔
  • :((((
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۲۰
    :((((

    من به سن قانونی رسیدم .....والا بزار منم بیام ☺تلو خودااااااا دویو وانا بی لایک اسنومن .....؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یازده سال سن قانونی است ایا؟ =\
    گو وی آناااا ...(مثلا به روش سونوویی گفتم 😂😑)
  • :((((
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۲۳
    :((((

    ن دوازدهههههه سالمهههههه 😐 هی سن همه رو میدونی به غیر از من :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه راس میگی 😂🔫
    سن خواهرمو یادم رفت جعرررررر
  • Shoco -🍫
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۲۴
    Shoco -🍫

    ایول منو تو و هیونگ با هم حال میکنیم با هیت دادن😂😂😂

    عه خاهرت ملیکا عم میاد😂😂😂

     

    خب به نام خالق لنتی بودنه دبویز هیت دادنو شروع میکنیم:

    اهم اهم

    فااااااااکککککککککک به تو کیم یونگهوووووووووووون با اون موهات

    چننننننددددد بااااااااار من باید بگم چانهی خوردنیه

    هان

    چند بار؟؟؟؟تف بر این زندگی باد

    اریک😐

    خیلی بیشعوری😐

    این قرار ما نبود لنتی😐

    تو هنو ۲۰ سالته😐

    ینی چی این کارا😐

    نمیفممت😐

    جییییکووووووووببببببب از تو انتظاااار نداشتممممممممم هیت کریکر بر تو باد با عشق😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    قرار بود هیت بدم😐💔

    عاها الان هیت میدم

    چانگمین خیلی کیوته و این یه ضعفه (الکی مثلا من جر نخوردم تا حالا از کیوتیش و از این موضوع ناراحتم😐💔)

    این واقعا بده که تو هرررررر شرایطی کیوته وایببییپلبنبحاهیجب۵قحس۵تخبمبحاالعیاینرهل۵بجلخا۶قحبخ😭😭😭😭😭

    من دارم هیت میدم😐☝️

    لی سانگیون😐

    میخاممم جیییییییبییییییییغغغغغ بزنم از دستتتتتتتت😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    جو هاکنیون😐

    ازت متنفرمممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💜😭💜😭🖤😭🖤😭💛😭💛😭💚😭💚😭💙😭💙😭💔😭💔

    من از امرووز رنگ قرمز ببینم جیغ میزنم سر به بیابون میزارم

    جیییییییییییییییییییییغغغغغغ

    بیابون کجاااااسسسسستتتتتتتتت

    وای ولم کنیییییید من رد دادمممممم😭😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جعررررررر 😂😂😂😂😂😂
    چرا از یونگهون شروع کردی لهنتی 😂💔
    واقعا چانهی زیادی خوردنیه ایش 😂💔
    اریککککککککک پسره تا دیروز نی نی بود حالا ببین چیکار کرده با اون لباس لهنتیش 😒😂💔
    جعررررر خوردم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    چانگمینو نگو با اون چال گونش ایش😒(من در واقعیت ← 😍😂)
    ادم میتونه تو چالش غرق شه 😒ایش (عررر چالش من مرگگگک)
    سانگیون ایش هم کیوته هم سکشی اَه این چه وضعشه 😒(عرررررر به اینجور ادما میگن عخشششششششششش😍😍😍😍😍😍😂)
    ایش هاکنیون با اون خنده های تو دل بروش (چخازلارخارابهبیعیعقظبعطعب)
    من که از رنگ موی قرمز متنفرم (به شدت عاشق این رنگ مو شدم )
    😂💔

  • :((((
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۳۷
    :((((

    من ....... نمیتونم حرفی بزنم :/ چون هنوز درگیر موهای جویونم

     

    راجب هاکنیون حرف نزنید که دیگه بایس من نیست نمیتونم بهشون فحش بدم 😢راجب یونگهون هم ما لیاقت حرف زدن راجب ایشون رو نداریم (مینا😑)😢😢😢چررااااااا نمیزارید من هیترررر باشم ها همش تقصیر چانگمینوووووو عههههههآخه چراااااااا همه جا اینقد کیوت و گوگولی ای ها  این سانگیون توی کامان دبویز چقد گوگولیییی بود (اونجایی که شعر یادش میرفت)😍اخهههههههه چراااااااااااااااااااا :/ چرااااااااااااااا اینا اینقدرررررر..... خوبننننننننننن ها ؟؟؟؟؟؟؟؟ یکی به من بگهههههههه :/

    اصلا من همین الان از زندگی لفت میدم تامام 

    خودا شیش😢✋💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گفتی جویون و من دوباره مردم 😭
    اسکل شدی خواهرم .😂😂😂😂😂😂😂😂
    نه بیا درباره یونگهون حرف بزناااا 😐🔫
    فهمیدی ب منم بوگو 
    عه لفت داد هورااااا😂
    خوداشیش 😂💜
  • :/
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۴۰
    :/

    کییییی.....؟؟؟ کییییی؟؟؟؟ کی به تو اجازه داد راجب هانیون بگی هااااااا صو

    احابش کنارت نشسته (با اون خنده هاش نه؟؟؟😒 الان بدم جاجانگ میون بیاد بخورتت:/؟؟؟)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه باز لوس شد به هاکنیون گف هانیون :\
    باشه تو صاحبشی 😐😒🔫
    خخخخخ 
    واییی جرررررررر 😂🔫
  • :/
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۴۱
    :/

    اه کیبورد خرررر میخاستم بنویسم صاحابش ... :/

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فهمیدم😐😂🔫
  • Shoco -🍫
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۴۴
    Shoco -🍫

    چون تغییرات یونگ از سریالش به بعد خیلی تو چشمه😐☝️💔💜

     

    اه اه اه این پسره هیونجه رو دیدی با هر حرکتش یه اتفاق میوفتاد😒(مرگ دبیا، جیغ دبیا، سکته دبیا، کو دبیا؟؟؟؟)

    عععععررررررررررر کوینو نگفتم

    این پسره خوراک هیت دادنه

    از چشماش و صداش گرفته تا لباسش و موهاش اه اه اه(رعیجقتتعبجهیجهلجعزحفیجهزجعبجعبجهیحعبمهبجهبجهبجعبحعیجه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍)

    اییییشششششششششش سونوو رو بگو

    اولین کسی که ازش بدم اومد😒 (اولین کراشم😍😐💔)

    من چقدررررررررررررررررر از سونوو بدم میاد😒 (ابنلحینالهب💚❤)

    هم رپش داغونه هم صداش لنتیه هم دنسش خیلی چیزه هم اصن ویژوال نیس😒🔪( رپ سونوو=مرگ و سکته و تنگی نفس ، ووکالش=مرگ در جوانی ، دنسش=کف و خون ، ویژوالش=دبی ای رو زمین نیس☺💔)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممم عه یاد قسمت جدید افتادم که هنوز ندیدم :`)
    میرن سر قرار ....
    ایش هیونجه مثل پرنس هاشده بود ایش 😒😂😍عرررررر
    اخ اره راس میگی ایش 
    کوینو نگو که اصن صداش خوب نیس (ارع صداش فوق العادس یه چیزی فراتر از خوبه 😍)
    سونوو اصن ازش خوشم نمیاد یه مدت اینقدر ازش متنفر بودم که عکسشو گذاشته بودم پروفایلم بعدشم  دلم نمی اومد برش دارم 😂💔
    اصن درباره سونوو حرف نزن که عق میزنم 😒(از اون عق ها که وقتی حامله ای میزنی 😂💔)
    اَه دنسش زیادی داغونه نمیدونم چجوری قبولش کردن 😒(امژلهطفهیفهژفهژژغههغژهلژژطعفعفططهفطعلعطلهططلهطلهژهلطهلط دیگه دلم نمیاد دربارش چرت و پرت بگممممممم همش  اون دنس لعنتیش تو نو ایر میاد جلو چشمم عررررر)
  • :/
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۴۵
    :/

    تمام چیز هایی که فرمودید درست است 🖒🖒🖒

    خوشمان امد :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =\
    😂خخخخخخخ
  • :/
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۴۸
    :/

    اصلا دلم موخاد میگم هانیون

     

    😎😎😎😎 هانیون هانیون هانیونننننننن 😋 مال خودمه 

    😋😋😋😋😋حسود 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بگو اصن 😒ایش

  • :/
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۵۳
    :/
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    پایه ای یه بندری؟؟؟؟

    **** ****** ** ****** *** ****** *** ****** *** 😂😂🤗 کیبورد دنده به دنده کیبورد خیلی یه دنده .... :/ (مازا فازا ؟؟)ولی خدا وکیلی قافیه سازی رو داشتی😎

    🔞🔞🔞🔞🔞

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :\\\\\\\\\\\\\
    اسکل 😑😂💔
  • :/
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۵۶
    :/

    هی میبینی اسکل شدیممم رفت از اثرات اجرای ماماست 🔫😒

    من که از وسطش رسیدم ولی پشمام ریخت(پشمام سر چاشونن:/   )

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوکی اوکی 
    شب بخیر خواهر من 
  • ☁️𝐴𝑖𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۸:۵۰
    ☁️𝐴𝑖𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

    حرف نزن با من اصن

    عر

    هق

    (خودت عمق ماجرارو درک کنXD)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۱۱:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من فقط میتونم بگم زیادی مرگگگگگگگ بود :`)
    درک میکنم 😂💔
  • امیرحسین خالدی
    ۱۹ آذر ۹۹، ۲۲:۴۳
    امیرحسین خالدی

    اینا کین ؟ 

     

    چرا دنقدر شبیه بی تی اسن ؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ آذر ۹۹، ۰۰:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گروه THE BOYZ هستن

    خخخ شاید 
  • mahyas ...
    ۲۵ آذر ۹۹، ۱۸:۰۷
    mahyas ...

    و من در طول اجرا نفسمو حبس کرده بودم

    چقد خوشگلللللل

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آذر ۹۹، ۱۸:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من واقعا احساس میکردم قلبم نمیزنه 😂
    قلبمو جوری دزدین که خودمم نفهمیدم کی بردن 😂لعنتیااااااااااااااااااااااای جذابببببببببب😍😭🔪
  • mahyas ...
    ۲۵ آذر ۹۹، ۱۸:۳۴
    mahyas ...

    واقعاااا لباساشونننن عرررررر

    موهاشونننننننن خداااااااا😍😍😍

    اصن کلاااا دیوونشونم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آذر ۹۹، ۱۸:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نگوووووو که برا بار۱۹۹۷۰۸۰۸ بار مردم 😍😭😍😭😍😭😍😭
    عررررررررررررررررررررررررررررر
    غزخخزمغغمببیغفننفسینسفنفطیخغخیغغخفیخغفطبهیخغسسفهفهیفخزاژهلعلژمغمیژغمبغیمطغطبخغبخغبخطغخبطنطبطنفهطفسطغخیغبخغخطبغطبخغطبختذ م مذخذ رخابعبغیخطبنغبطغخغبخطیغخطغخیطغخببغططغخبخغیغخیطخغیغطخبغخبطبغیغیخسغخبغخطیغخیغخبطغبظخغخبطغخیغخیطغخیغخطبغخیغخیغخیعخیغیخلعفطخعخلطژعخلغخژعخژغخژغیخغیخغبخغطخطععط زلاعلمژنیغبینبفهسی
  • mahyas ...
    ۲۵ آذر ۹۹، ۱۸:۴۰
    mahyas ...

    تازه من از تغییر رنگ موی ناگهانیم شوکه شده بودم 

    واییییییییییییی 😭😭😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آذر ۹۹، ۱۸:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من قبلش دیده بودم رنگ موهاشونو 
    اصلا اون روز یه عالمه اتفاق افتاد 
    خیلی عجیب بود 
    تغییر رنگ موهای پنج تا عضو تو یه روز 
    معلوم شدن رقیبای دبویز برا کینگدام
    خود اجراشون که مرگ بود 
    اجرای جویون و هیونجین و یکی از اعضای ایتیز 
    اصن من به معنی واقعی کلمه رد داده بودم 
  • mahyas ...
    ۲۵ آذر ۹۹، ۱۹:۱۹
    mahyas ...

    وای اره گفتی هیونجینو سان و جویون عالی بود گاااااد ندتبلستدنرلسارنلعسلطازلسب

    وای منم دقیقا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آذر ۹۹، ۱۹:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نتیبعوغبوفیغسفپطغیمیغکغطمیغکیکعیعکهیگعیآسهآعسآیوعتژو‌رت‌ر‌رلتپبعوعوبعوا
    من مطمعنم اون روزحداقل ۵قلو حامله شدم 😭😂😑
    جرررررررر 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7