🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۲۵ ب.ظ

استری کیدز ، دبویز ،ایتیز عرررر کینگدام

توی جشنواره MAMA 

یهو بعد اجرای دبویز و ایتیز و استری کیدز 

یهو جویون و هیونجین و یکی از اعضای ایتیز که اسمشو بلد نیستم اجرا کردن

اونجا یه  تاج بود و اونا داشتن سرش دعوا میکردن (میجنگیدن) 

بعد هم لوگو کینگدام اومددددددددد

که یعنی این سه تا تو کینگدام هستن

عرررررررررررررررررر

استری کیدزززززززززززززز

ایتیززززززززززززززززززززز

دبویزززززززززززززززززززززز

فژههبنفطلبنفططببطتماطیاطپلطعمژهژل ر نذمذ.  کذمذذححذخذخا خارخاهلژژهلهژلزارخمذ کذذم مذخررخاخذ. خذخذ خر خ رخازخازخازخزامذ ذمم ممر مخر خر مذ ذ منذ نر نر ر مام رم رن.  نن ان رم رم رپ پ. پپر

💙💜 ϲяγѕταℓ Shoco -🍫 Shoco -🍫 negar son Arefeh  Kpoper ❤🌹 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 PAR PAR 🦋LIGHT PAR PAR 🦋LIGHT PAR PAR 🦋LIGHT Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 arol_ moon
Last Comments :
۲۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۴:۳۰
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    😐😐😐

    مرسی اح سه تا کراشام😐😐😐💔💔💔

    من سعیمو میکنم سالم بمونم ممنون😐😊💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۴:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    احنثخلیاححتیثخذحدثحدثدحثتذحتریحترثحتذحذثتذحتحترقحرتقتحذتبترحبتذبتذحتریتحریحتذحتیتحارحتریتحرحتریرذیتحرثترترحثتحرثترترحثحترثتخرکذثکذ من ردددد دادمممم
    اخه این چه وضعشهعههههههههههه 
    از این کینگدام هیچکس زنده بیرون نمیاد عر قراره هممون بمیریمممممم
  • Shoco -🍫
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۴:۴۳
    Shoco -🍫

    تازه تو لیریک اهنگ دبویز و اسکیز عم من کینگدامو شنیدم😐😐😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    من از همییییین میترسیدممممممم

    اسکیز و دبویز در مقابل هم😭😭😭😭

    وای فقط امیدوارم ان سی تی و تی اکس تی دیگه نباشن😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۴:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عرررر ارهههههه تو متوجهش شدییییییییییییییییییی
    منممممممممممممممممممم
    همینجوریش فن ها باهم دعوا دارن درحالی که با هم دوستن 😭💔💔💔💔💔💔
    نه تو رو خداااا اینا بیان احتمال بردمون خیلی کم میشع
  • Shoco -🍫
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۴:۵۱
    Shoco -🍫

    من

    میخام جر بدم اونیو ک گروها رو انتخاب کردههههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۴:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منمممممممممممم
    لعنتیااااا این چه کاریییی بود اخههههههههههههههههههههههههه
    الان ان سی تی برنده یه چی شد تو ماما
  • negar son
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۵:۰۴
    negar son

    خب من برم بمیرم

    دیگه تحمل ندارم

    دیگه نمیتونم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۵:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم میام باهم بمیریم :)💔😭

  • Arefeh Kpoper ❤🌹
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۵:۳۴
    Arefeh  Kpoper ❤🌹

    اره لاین اپ کینگدام ۲۰۲۱ عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۵:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
  • Shoco -🍫
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۶:۱۶
    Shoco -🍫

    واییییی فاااااکککککک

    من بعد از ترژر ندیدمممممم

    کی اجرا کرد؟؟؟

    کی چی برد؟؟؟

    واییی خدااا😭😭😭

    ان سی تی چی برد جییییغ😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۶:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من یادم نمیاد چون همه رو دیدم تقریبا 
  • Shoco -🍫
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۶:۲۰
    Shoco -🍫

    وای مینا فقط یادته بعد از ترژر بغیر از توباتو و گات سون و مامامو کیا اجرا کردن؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۶:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایزوان 
    فقط ایزوان رو یادمه
    البته قبل از مامامو بود 
    نمدونم 
  • Shoco -🍫
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۶:۲۲
    Shoco -🍫

    ان‌سی‌تی چی؟؟

    بی‌تی اسو خیالم راحته چون اخرن

    وای مرسی ک گفتی😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۶:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    الان یه جایزه بردن 
    ولی فکر نکنم اجرا کرده باشن 
    خوهش 😅💜
  • Shoco -🍫
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۶:۲۹
    Shoco -🍫

    عارهههههه برنده بهترین گروه مرد شدن

    جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغغغغغغ

    من خیلییییی خوشالمممممممممم😭😭😭😭😭😭

    جاست ده زبونه حرفیدنشون😍😍😍😍😍😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۶:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخ چوکاهههههههههههههههه
    من دارم سر کینگدام عر میزنم :`)
    خخخ فقط فارسی کم دارن 😂
  • Shoco -🍫
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۶:۳۳
    Shoco -🍫

    عاره فقط فارسی عر

    فک کن

    یکیشون فارسی حرف بزن😍😍😭

    چ رویای شیرینی😍😍

     

    وای ینی همین سه تا گروه معلوم شدن واسه کینگدام؟؟؟

    بقیه ای درکار نیست یا اعلام نشده

    جیکوب عم موهاشو رنگ کردههههه😭😭😭

    و من برای بار ۳۷۷۴۸۸۰۹۳۶۰۴۸۴۴۹۵۲۸۸ ام رو موهای چانهی کراش زدمنمممممماامبنبنبح😭😭😭😭😂😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۶:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخ من برم شاید تونستم برم تو ان سی تی 😂😂😂😂😂
    اون وقت فارسی هم دارن 😂😂😂😂😂



    معلوم نیس 
    میگن ۳ تا دیگه هم هستن 
    بیا درباره جی کوب حرف نزنیم :`)
    موهای یونگهون رو دیدی؟؟؟؟؟؟
    :`)
  • Shoco -🍫
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۶:۵۵
    Shoco -🍫

    بیا برو ان سی تی من فنت شم😂😂😂💜

     

    واییی خدااا سه تا دیگههههه

    چخبرهههههه😭

    همینجوریش ما رو به موتیم😭😭😭

     

    وایییی جیکوب😍

    عرههههههه یونگهوووووننننن😍😍😍

    ریوال ورژن رود تو کینگدام جیییییییغ😭😭😭😭

     

    واییی نامجین مومنتو دیدی؟؟

    نامجون : our worldwide handsome JIN

    من : نامجبن ایز فاااکینگگگگ ریللللل😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۶:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باشه میرم 😎😎😎😎😎😎😎

    حدس زدن ولی کاش همین سه تا بودن 
    از همین الان فن هاشون دارن دعوا میکنن



    اصن مرگگگگگ بودنننننننن :`)
    خیلی خفن بود یهو از ریول شد چکمیت 


    ارععععععععععع عرعرعر


    ان سی تی اومددددددد
  • Shoco -🍫
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۷:۵۹
    Shoco -🍫

    وای من به شخصه یه لحظه هنگیدم چجور عوض شد

    خیلی قشنگ به هم وصل شده بودن😍😍

     

    عععععرررررررررر عارههههههه ان سی تی اجرااا کردددددد😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۸:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممم من به شخصه ردددددد دادم 


    دیدی اجرای بی تی اس رو 
    اخرش یونگی هم اومد :`)
    من گریم گرفت 
  • Shoco -🍫
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۹:۱۱
    Shoco -🍫

    نهههه اخرای اجرای بی تی اسو ندیدمممممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    هنوز چنل ام نت اجراها بی تی اسو نزاشته برم ببینم😭😭

    منم ام وی جدید ان سی تی رو ک دیدم بغض کردم :)

    یجورایی دلم برای همه ایدولای کیپاپ کبابه نه فقط ان سی تی همشون :(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۹:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عاااااااااااااااااخی
    هومممممممممممممممممممممم
    منم دلم براشون میسوزه همشون خیلی تلاش کردن:`)

  • Shoco -🍫
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۹:۱۷
    Shoco -🍫

    اصن دیس لایکای یوتو ک میبینم عصابم بهم میریزه

    دلم میخاد برم تک تک اونایی ک دیس لایک دادنو جر بدم :/

    ام وی جدید ان سی تی یه ورژن دیگه از from home بود که همین امروز تو ماما اجرا کردن

    از سال ۲۰۱۳/۱۴ بود تا الان :)

    بزرگ شدنشون....

    خنده هاشون.....

    گریه هاشون....

    سختیا و تولداشون....

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۹:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منمممممممم عصبانی میشم 
    اینا مرض دارن 
    ایش 
    واووووووووووووو :)
  • Shoco -🍫
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۹:۲۳
    Shoco -🍫

    هووومممممممم

    تف تو روح اونی ک گروهای کینگدامو انتخاب کرد😭😭😭💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۱۹:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اصن یه ثانیه هم از فکرشون در نمیاممممم
    هیونگ که رد داده بود 😂
    منم رد دادم 😎😂
    عجیبه تو رد ندادی 😐💔
  • PAR PAR 🦋LIGHT
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۱:۵۴
    PAR PAR 🦋LIGHT

    وای نموصن چجوری؟:)💔

    همه فندومات بخوان بپرن رو سر کله هم:)

    دنیا چقد قشنگهههه:)

    اتککککککککک:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :`)
    میتونی نفس بکشی؟ من که نمیتونم 
    استری کیدز :`)
    ایتیز :`)
    دبویز ... :`)

  • PAR PAR 🦋LIGHT
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۱۵
    PAR PAR 🦋LIGHT

    نه .. الان بیشتر از یه کرونایی نیاز به دستگا اکسیژن دارم:>

    بزا بقیه لاین آپ اعلام بشن بعد بیایم شب زنده داری کنیم:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
     من که دیگه مردم :`)
    ولی این لعنتیا به روح منم رحم نکردن :`)
    من این دو روز رو اصلا درست نخوابیدم و همش تقصیر این لعنتیاس :`)
    (کسی ندونه فکر میکنه ما از دبویز متنفریم که داریم اینجور میگیم 😂😑 نمیدونن این از عشق بیش از حده 😭💔)
  • PAR PAR 🦋LIGHT
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۳۰
    PAR PAR 🦋LIGHT

    دقیقاااا:)

    این ادبیات دبی ـه که فقد خودمون میفمیم داریم چی بلغور میکنیم😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعاااااااااا 
    خخخخخخخخخ ادبیات دبی :`)
    چه خوبه که الان کنار همیم و همو درک میکنیم :`)
    قبلا تنهایی حامله میشدم 😂💔
    اما الان همه با هم شدیمXD 

  • Shoco -🍫
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۳:۳۳
    Shoco -🍫

    من رد ندادم؟؟😐💔

    من تا مرز زدن رگم پیش رفتم😭😭🔪

    دو تا گروهی ک سر حد مررررگ دوسشون دارمممممم😭😭😭

    من همشششش ارزو میکردم دقیقااااا این دو تا گروه نباشن در مقابل هم😑💔🔪

    خوشبختانه یا بدبختانه فن ایتیز نیستم

    ولی

    ترکیب هیون و جویون

    فاکی تر از چیزیه ک فکرشو میکردممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۹۹، ۲۳:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من که اثرات رد دادن رو توت نمیبینم 😂😐💔
    حالا فکر من که فن سه تاشونم چه زجری میکشم :`)
    منم دعا میکردم استری کیدز نباشه 
    اما فکرشم نمیکردم ایتیز باشه اصن پشمام ریخت
    هیونجین و جویون .....
    حرفی ندارم :`)

  • Shoco -🍫
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۰۴
    Shoco -🍫

    اخه قبلا سر خود اجرا دو سه دور خودمو جر دادم

    یه چنباری عم با کسایی ک اومدن وبم عر زدیم

    بعدشم رفتم وب هیونگ زرتو پرت کردم

    یکم خسته شدم از عر زدن😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ 
    ولی من مگه میتونم از عر زدن سر دبویز خسته شدم :`)
    اول که با خواهرانم دو بار اجرا رو دیدیم و اگه بیشتر میدیم قطعا خونه از صدای جیغ میرفت هوا 😂
    بعد یه سری پیش همکلاسیام عر زدم و یکیشون رو دبی کردم 😎
    بعد با هیونگ عر زدم 
    بعد رفتم تو گروه خانوادگیمون (خانواده بیانیم ) عر زدم 
    بعد رفتم تو واتساپ استوری گذاشتم با چند نفر عر زدم 
    بعد اومدم اینجا عر زدم و هنوز عرام تموم نشده :`)😂وات ده فاخ 
    هرچی سر جویون عر بزنم مگه تموم میشه چی؟؟؟؟؟؟
    لهنتی جذاببببب
  • Shoco -🍫
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۱۴
    Shoco -🍫

    من آسم گرفتم

    برم بخابم مغزم ریکاوری شه فردا پست بزارم خالی شم😐😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من دیگه یادم نمیاد اول کدوم بود 
    دم؟ بازدم؟ :`)
    عاح من هر چند دقیقه یه بار سرم گیج میره 😑(فکر کنم اثرات حاملگیع 🔫😂)
    منم برم لالا کونم 
    ایشالا جویون بیاد به خوابم یکمم اونجا بمیرم 😂
  • Shoco -🍫
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۲۷
    Shoco -🍫

    جععععرررررررر صب عق نزنی گند بزنی ب خونه زندگیه مامانت😂😂😂

    ایشالا بیاد ب خابت

    ولی خب من نیان پیلیز😐

    پلکام داره جر میخوره طاقت بیخابی ندارم😐

    ۶ ساعتو نیم ۷ ساعت پا گوشی بودم😐

    امروز عم هیچییی درس نخوندم

    نه که روزای دیگه خیلی میخوندم

    ولی جدی جدی احساس میکنم چشام ضعیف شده

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂جعررر نه حواسمو جمع میکنم 😂💔
    ایشاللااااااااا
    منم فکر کنم اگه بیاد تا یه هفته نتونم درست بخوابم 😂
    منم دیگه نزدیکه همینجوری که پای گوشیم خوابم ببره 😂💔
    اخ تو چرا اینقدر شبیه منی لعنتی 
    بدو برو بخواب تا پس نیفتادی 😂بچت چیزیش نشه 😂جرررررررر
  • Shoco -🍫
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۴۷
    Shoco -🍫

    واییی جعععرررررررر😂😂😂😂😂

    من چشام ضعیف هس احساس میکنم شیییک ۲۵ صدم اضاف شده😒

    اره دیگه برم بخابم (میخام برم پست بزارم😐😒😑😂😂😂)

    بچه من عکسا باباهاشو دید مرد بنده خدا😭😭💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۹۹، ۰۰:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم دارم کور میشم دیگع 😑💔
    جترررررررر 😂💔
  • arol_ moon
    ۲۳ آذر ۹۹، ۰۳:۱۶
    arol_ moon

    جای وان آس خالی بود....

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آذر ۹۹، ۱۰:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =]

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7