🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۳۴ ق.ظ

روزی که ام وی استیلر منتشر شد +میخوام جبران کنم

(لازم نیست بخونین )

اون روز بدترین و بهترین روز عمرم بود

روزی که ام وی عشقام منتشر می شد و من از سه ماه قبل انتظار اون روز رو میکشیدم
وقتی ام وی منتشر شد بازدیدها واقعا کم بود ساعت ها گریه کردم 
رفتم وب هرکی که میشناختم و گفتم بازدید بزنن
 نمی دونین هرکی که میگفت بازدید میزنه من از شدت خوشحالی شادیم ناراحتی بیشتر گریه میکردم
 احساس میکردم فقط چندتا دبی دارن بازدید میزنن واقعا حس بدی بود 
لیاقت پسرام این نبود 💔

 

(اینو حتما بخونین)
اونایی ک اومدم وبتون و گفتم بازدید بزنین 
حالا میخوام بازدیدی که زدین رو جبران کنم 
گفته بودم هرکاری بگین انجام میدم و پای حرفم هستم 
حالا بگین =] ❤

sana army sana army 아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️ Soyeon ... 아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️ Soyeon ... Soyeon ... Arefeh  Kpoper ❤🌹 Shoco -🍫 ♡Parnian.jk ♡Parnian.jk ♡Parnian.jk
Last Comments :
۱۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • sana army
    ۲۶ آبان ۹۹، ۱۱:۳۷
    sana army

    عررررررررررررررررررررررر من ب قربانتتتتتتتتتتتتتت بشوممممم ینیی چی عاخه؟؟؟؟اینجور نگوووووووووووو ی مقدار اعتماااد ب نفسسسسسسسس

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ آبان ۹۹، ۱۱:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =]
    خخخخ وب تو هم اومدم؟
  • sana army
    ۲۶ آبان ۹۹، ۱۱:۴۵
    sana army

    جررررررررررررررررر ن من اومدم وبت بعد رفتیم با هم استریم زدیم جررررررررررررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ آبان ۹۹، ۱۱:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعا جعررررررررررررررررررررررررررر
  • 아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️
    ۲۶ آبان ۹۹، ۱۲:۰۸
    아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️

    وب من نیومدی، ولی من با اینکه فنشون نبودم اون موقع بازدید زدم^-^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ آبان ۹۹، ۱۲:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعا؟ 
    هق هق 
    خب الان چیزی میخوای برات انجام بدم؟😅
  • Soyeon ...
    ۲۶ آبان ۹۹، ۱۲:۱۴
    Soyeon ...

    عه وب منم اومدی گفتم دختر خاله م داره استریم میزنه ^-^

    ریحانه که خوشو جر داد از بس بازدید زد یادش بخیر😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ آبان ۹۹، ۱۲:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع یادمه 
    😭
    وقتی فهمیدم یه میلیون شده چقدر ذوق کردم :(
  • 아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️
    ۲۶ آبان ۹۹، ۱۲:۱۴
    아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️

    ام وی Star لونا که منتشر شد بیا کمک برا بازدید:"/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ آبان ۹۹، ۱۲:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باشه کی منتشر میشه ؟
  • Soyeon ...
    ۲۶ آبان ۹۹، ۱۲:۲۵
    Soyeon ...

    بهله میدونم من خودم یه دبی دیوونه باهام زندگی میکنه😂😂😂😂😂😂😂بهش نگی جدم میدهههه😂😂😂😂😂😂😂😂

    اوخی^-^

    ریحانه که نگم برات😐 تا یه هفته جشن گرفته بود😂😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ آبان ۹۹، ۱۲:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخ حالا فکر کن خونه ما چجوری که سه تا دبی دیوونه داره 😂💔
    نع نمیگم😈😂
    خخخخخخخخخخخخ جعر
  • Soyeon ...
    ۲۶ آبان ۹۹، ۱۲:۴۴
    Soyeon ...

    نگییییییییییی😱😱😱😱😱😱

    جررررر😂😂😂😂😂😂😂

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ آبان ۹۹، ۱۶:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میگمممممممم😈😈😈😈😈😈😈😈
    شوخی نمیگم 😌😂❤
  • Arefeh Kpoper ❤🌹
    ۲۶ آبان ۹۹، ۱۳:۱۴
    Arefeh  Kpoper ❤🌹

    خب من که اون موقع اصلا وبم فعال نبود

    اما من تا ۴۸ ساعت نخوابیدم استریم زدم با گوشی و دو تا تبلتم 

     

    حسه بالا نرفتن بازدید ام وی خیلی بده هنوز برای ام وی پسرای اونلی وان آف 

    گریه میکنم چون خیلی ظلم کردن بهشون پسرامم اخ مامان🤧🤧🤧😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ آبان ۹۹، ۱۶:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 
    خواهر من دو روز اول که خودشو جر داد با تلوزیون و گوشی میرفت بازدید میزد 

    ارع واقعا حس بدیه 😞💔 
    هق هق درک میکنم
  • Shoco -🍫
    ۲۶ آبان ۹۹، ۱۶:۵۹
    Shoco -🍫

    اخیی الهیییی در عوض با چارتا برد جبران شد :)

    یادمه خاهرت اومده بود وب دبویز میگف ناراحته و ناامید

    هععیی اون روزا چقدرر دور به نظر میرسه :)

    اولین ام وی ای که دبی شدم ... :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ آبان ۹۹، ۲۲:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هق هق واقعا براشون خوشحال شدم 
    ارعععع 
    هوم
    منم اولین ام وی بود 
  • ♡Parnian.jk
    ۲۶ آبان ۹۹، ۲۳:۳۷
    ♡Parnian.jk

    اهههههههههه خو به من میگفتی میرفتم بازدید میزدمممممم

    قربونش اشکات چرا گریه می‌کنی آخهههههه☹️☹️☹️☹️☹️

    اسمشو بگو برم بازدید بزنم واسه تو دویست بارم میزنم💔🥺 

    از بس دوست دارم(احساساتیه کی بودم من:///////)

     

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ آبان ۹۹، ۰۰:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گفتم قبلا 
    این ماله قبلا هس الان اون روز رو تعریف کردم که چگونه بهم گذشت 
    خیلی وقته از منتشر شدن ام وی گذشته 
    خخخخخخ قربونت بشم من پرو خره خودمی 😍😌✌💋
  • ♡Parnian.jk
    ۲۷ آبان ۹۹، ۰۹:۳۲
    ♡Parnian.jk

    نه بابا جدی!!!!

    این همون نیست که من نتونستم ببینم چون فیلتر شکنم داغون بود؟؟

    اها چون فک کردم تازه ام وی دادن😐💔

    قربونم نشو من مال یکی دیگم گاو من😎😂😂💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ آبان ۹۹، ۱۵:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم
    ارع همونه 
    خخخخخخخ
    باشع نمیشم 
    از خداتم باشه من قربونت بشم 😌🍞
  • ♡Parnian.jk
    ۲۷ آبان ۹۹، ۱۷:۳۹
    ♡Parnian.jk

    اههه:/

    جعرررررررر😂😂😂😂💔

    بیا قربونم شوووووو🥺💔(چرت گفتم میانه😐)

    از خدامهههه گاو منننننن🥺🐄

    میگما امتحان خوندی؟

    ://///////////////////∞

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آبان ۹۹، ۲۱:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من هیچ وقت نمخونم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7