🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۲۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۲۴ آبان ۹۹، ۲۳:۲۴
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    وااااییییی عاره بهترین روشه😍😍😂😂😂😂😂 والا بخدا وقتمونو این امتحانای کوفتی تلف میکنه واا ما کارو زندگی داریم خو😂😂😂😐💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۹۹، ۲۳:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    والا
    😌😌😌😂😂😂😂😂😂
    عر 
    خیلی شخصیت کیونگوو رو میدوستم 😭💔
  • Soyeon ...
    ۲۴ آبان ۹۹، ۲۳:۲۵
    Soyeon ...

    جررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂

    چه جذاب شده😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۹۹، ۲۳:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جذاب بود 😭😌😍
    قسمت بعد این موهاشو کوتاه میکنهههههههههههه
    نموخواممممممممممممم
    هق هق Y~Y
  • V ♱ C111
    ۲۴ آبان ۹۹، ۲۳:۳۸
    V ♱ C111

    نمد خودمم از کجا پیدا کردمش ولی منم ازونا دارم خخ😂 خیلی خوبن خداوکیلی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۹۹، ۲۳:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😭😭😭😭😭😭
    من میخوام از این زندگی لفت بدم 🔫😐
    😭😭😭😭😭عر
  • V ♱ C111
    ۲۴ آبان ۹۹، ۲۳:۳۸
    V ♱ C111

    تف عمومی اومد😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۹۹، ۲۳:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😭💔😐
    خخخخخخ
    عرررررر😭😭😭😭😭
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۲۴ آبان ۹۹، ۲۳:۴۰
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    هعی π_π من هنوز سریالو ندیدم هیقق

    تف تو درس😑

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۹۹، ۲۳:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوش بع حالت من که موهام سفید شد از دست این دخترایی که به بچم میچسپونن 😭
    حالا قسمت بعد خیلی منو میترسونه عر 😭

  • Soyeon ...
    ۲۴ آبان ۹۹، ۲۳:۴۴
    Soyeon ...

    چرااااااا؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۹۹، ۲۳:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمدونممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    قسمت بعد معلوم میشه 
    نکنه دوست دختر دار شده 😐😭💔
    عررررر
  • V ♱ C111
    ۲۴ آبان ۹۹، ۲۳:۴۵
    V ♱ C111

    ع چرا ب محتوای پست دقت نکردم

    عررررر فیلم یونگهونشوون من قسمت اولو دیدم بعد دیگ ندیدم تف

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۹۹، ۲۳:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😐
    عرررررررر هق هق 
    نمدونی سر هر قسمت من ۱۹۹۷۰۸۰۸ بار میمیرم:) 

  • negar son
    ۲۴ آبان ۹۹، ۲۳:۵۰
    negar son

    اتفاقا این بچه خیلی شبیه مثبتاست

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۹۹، ۲۳:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐💔
    اصن بچه مثبت نیس 
    اگه بود مثل بقیه امتحان میداد 😂💔
    بچم خاصه مثل خودم 😌
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۲۴ آبان ۹۹، ۲۳:۵۲
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    ای جان ای جان، کنچانا کنچانا غصه نخور ما باید از بازماندگان باشیم😊

     

    یا خداااااا نگو دلم میخاد باز، نه وقتشو دارم نه اجازشو 🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۹۹، ۲۳:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هق هق Y~Y
    بچممممممممممممممممم
    باش نموگم 

  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۲۴ آبان ۹۹، ۲۳:۵۸
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    وای این یه تیکه رو چقدر دوست داشتم اصلا خیلی خفن بود. بقیه فیلم‌هایی که دیدم این پسر خفنا میخوابیدن بعد که پنج دقیقه به پایان امتحان مونده بود بیدار میشدن تک تک سوالا رو دونه دونه یه گزینه مثلا سه میزدم اما این لعنتی یهو زارت از اول تا آخر کشید اصلا ترکیدم اونجا وای😂

    جمله آخر پستت هم خیلی موده. بخدا در انتظار مردم تا به مینجی توجه کنه جدی هیچ دوست ندارم از اون دختره، جاریم خوشش بیاد (که یه همچین بوهایی میاد از رفتارش) و نقش دوم شه

    باز بحث این دراما شد و من پرحرف شدم اه-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم عاشق این تکه اممممممممممم
    وای جر من که پوکیدم اون موقعه 
    نع مینجی نعععع 😭💔با اینکه خیای خوشگله و به کیونگوو هم میاد و دختره خوبیه ولی نموخوام
    جاریم که اصن اعصابمو خورد کرده ولی داره کم کم با گونگ جویونگ خوب میشه 
    عررررررر حالا قسمت ۱۷ قراره من بمیرم 
    چرا موهاشو کوتاه کرده تازه سیاه هم کرده 😭😭😭😭😭
    حتما یه خبریه 😞😞😞😞😞
  • negar son
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۰۳
    negar son

    شوهرمممممم

    ( به کوری چشم هوویم)

    خاصه مثل زنش ( البته زن دومش )

    زن دومش هم که من باشم

    به نظرم بیا یه وب بزنیم به اسم حرمسرای کیپاپ

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وات د فاخ 😂😐💔
    اولن یونگهون ماله چانگمین است و بس 
    دومن اگه قراره برا کس دیگه باشه اون چانهیه 😂😐
    جعر 
    من نمتونم ادمین شم چون ادمین س تا وبم 😐میتونم ؟

  • Arefeh Kpoper ❤🌹
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۰۷
    Arefeh  Kpoper ❤🌹

    عالیههههه

    عالی چقدر دلم میخواد اینجوری بدم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم 😂😂😂😂✌
    هر وقت میمونم تو یه سئوال مثل اسکلا میگم ( ی و ن گ ه و ن ) بعد هر گزینه ای که شد میزنم 
    جالبیش اینه که بیشتر وقتا درست در میاد 😐😂
  • negar son
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۰۹
    negar son

    آره می تونی من الان ادمین 4 تار وبم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 
    بیا یه کاری کنیم 
    هرکی بیشتر یونگهون رو بشناسه یونگهون مال اون میشه  😏😎
    نظر مثبتت چیه؟
  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۱۱
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    نه مینجی گوگولیه... یعنی تنها شخصیتیه که تا حالا رو مخم نرفته این مستر هم با این ایگنور کردناش داره کم کم عصبانیم می‌کنه ولی چه کنیم که یونگهونه و فقط با دیدن قیافه‌اش همه چی یادمون میره

    وای از اون دوتا که اصلا نگم... کاملا قابلیت کشتنشون رو دارم یعنی. طفلی‌ـن ولی ایم ساری جدا دارن رو مخ میرن...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خودمم مینجی رو خعلی میدوستم ولی چ کنم که غیرتی ام 😭💔
    اتفاقا من برعکسم تنها شخصیتی ک تاحالا رو مخم نرفته کیونگوو هس 😂💔
    منم قابلیت کشتنه همه اون دخترا رو دارم 😂
    من فقط میخوام این فیلم سریع تموم ک پیر شدم سرش 😐💔
    حالا این قسمته هرچی دختر بود رفت با بچم عکس گرفت 😭 و من در ارزوی اینکه کاش تو مدرسشون بودم 😂💔

  • negar son
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۱۳
    negar son

    نظر مثبتم منفیه

    من آدم قانعیم 

    به هوو های قبل خود احترام می گذارم

    پس بیا با همین ذره های کوچکمون سر کنیم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ببین من هووی بزرگترتم پس باید به حرفم گوش کنی 
    اینجا من دستور میدم (ترسیدم 😐)
    حالا ک هووم گشتی روزی سه بار وبمو جارو میکنی (جعررررررر )
    البته هنوز ب عنوان هوو قبولت نکردم 😐

  • negar son
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۲۷
    negar son

    برووووو باوووو

    فکر کردی من به حرف هووم گوش میدم ؟؟؟؟؟

    تازه تو اولین هوومی

    من هنو با هوو های دیگرم آشنا نشدم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =\\\\\
    من هووی تو نیستم تو هوی منی 😐💔
    قبل تو هم زیاد بودن 
    ولی مطمعنم هیچکدومتون به اندازه من دوسش ندارین :)

  • negar son
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۳۳
    negar son

    کیییییی گفته ؟

    من از همه دنیا بیشتر دوسش دارم

    تازه من هنو اول راهم

    باردار نشدم هنو

    باید بشم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اونقدر ک براش گریه کردم هم گریه کردی؟
    دو ماهه کامل هر شب :)
    مطمعنم یک صدم کارایی که من برای دبویز و یونگهون کردمو انجام ندادی 
    من خودخواه نیستم و هیچ وقت ب اینکه زنش شم فکر نکردم 😂:)💔 
    میتونی تو تصوراتت داشته باشیش 

  • negar son
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۳۹
    negar son

    مگه تو هم تو تصوراتت نداریش ؟:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من کلا ندارمش 
  • negar son
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۴۱
    negar son

    سسس ماسسسسسسسسسسست پلیییییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    👀!
  • negar son
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۴۵
    negar son

    راستی وب رودرست کردما

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 
    خب میخوای توش چی بزاری؟
  • negar son
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۴۹
    negar son

    یه یه ربع دیگه بیا تو این آدرسه

    کلیک

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۰:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوک 
  • negar son
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۱:۰۱
    negar son

    حالا بیا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۱:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باش
  • your spatial angel ...HELENA...
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۲:۱۷
    your spatial angel ...HELENA...

    نقاشی میکنه؟:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۹۹، ۱۴:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه 
    داره امتحان میده 😂✌
  • ♥︎ Pusheen ♥︎
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۵:۳۴
    ♥︎ Pusheen ♥︎

    شکل امتحانای ما هست😂

    لامصب همش میشه گزینه ی یک😑

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۹۹، ۱۴:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جعرررررررررر
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂👌
  • Saba ♡~♡
    ۲۵ آبان ۹۹، ۰۷:۳۰
    Saba ♡~♡

    این فیلمه؟!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۹۹، ۱۴:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع 

  • ♡Parnian.jk
    ۲۵ آبان ۹۹، ۱۵:۰۸
    ♡Parnian.jk

    نمیشد امتحانای ما هم گزینه ای بود؟؟ چقد این تشریحی رو اعصابه☹️😭😭

    بخدا پدرم در اومد از بس مطالعات و آمادگی کردم تو مخم

    مخم داره جوش میاره(هنوز نیوورده:/)

    وایسین یه دیقه

    اوورد💨💦😐ذمنداامکپذبژتکوذرلتمپرلتنپذال

    جدیدا داریم کار معلما رو هم انجام میدیم اونا خوش میگذرونن ما جدول کوانتوم توضیح میدیم😑💔 شبا که ما می خوابیم پرپر خانم بیداره مینا خانم چرت زده پرپر داره میناله(منحرف نباشید منظورم امتحانا بود😒😂)

    هه هه هه:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۹۹، ۱۵:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =\
    اسکل 
    کی اومد؟
    😐💔
    یا حضرت پشم 
  • 아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️
    ۲۵ آبان ۹۹، ۱۸:۱۴
    아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️

    همزادمو پیدا کردمXD

    +میناااااااااااااااااااااااااا

    مومنتای خفن کاپلای دبویزو برام بفرس میخوام به عنوان دبی شروع کنم کارموXD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ آبان ۹۹، ۲۳:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جعررررررررررر
    اوک خب معمولا میکس دارم همشم بنگکیو هستن 😅
    حالا تو این هفته پستش میکنم برات اخع کلی مخش دارم 
  • 아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️
    ۲۶ آبان ۹۹، ۰۷:۳۱
    아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️

    عا باشه مهم نیس هروقت تونستیD:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ آبان ۹۹، ۱۱:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =]❤❤❤
  • Hasti 🐰🐥
    ۲۶ آبان ۹۹، ۱۹:۲۶
    Hasti 🐰🐥

    واااووو😐😂

    خیلی روششو پسندیدم جر😂😂

    اسمه فیلمش چی بید؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ آبان ۹۹، ۲۲:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم 
    عخشه منه دیگه 😎😌
    love revolution

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7