🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۲۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Tsuki _kook lover
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۳۳
    Tsuki  _kook lover

    من میخواستم بگم بازم باهات قهرم اما پشیمون شدم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هق هق 
    چرا پشیمون شدی؟

  • Tsuki _kook lover
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۳۴
    Tsuki  _kook lover

    هیچ زیادی لوس میشدم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    Y~Y
    خب چلا قهل موکونی؟

  • Tsuki _kook lover
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۳۷
    Tsuki  _kook lover

    دیگه قهر نمیکنم نترس خواهرم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرشی Y~Y
    ❤❤❤❤❤

  • Tsuki _kook lover
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۴۰
    Tsuki  _kook lover

    لوس ننر مسخره کایوت

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    👻😶😂💔
    چی خبرا ؟ 
    یه چندتا پست دیدم میگفتن اشکول گشتی یا اون تو نبودی؟

  • Tsuki _kook lover
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۴۳
    Tsuki  _kook lover

    هیچ همش بیمارستانم 

     

    فک کنم خودمم تا سه هفته دیگه باید بمونم بیمارستان تازه عمل قلبم تموم شده

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یا جد سید محمود 😶

    اها الان خوفی؟؟؟؟؟؟
  • Saba ♡~♡
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۴۳
    Saba ♡~♡

    سیلامممممممممممم عشق اردیبهشت ماهییییییییییییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عشق اردیبهشت ماهی؟!😂💔
    جرز شلوم 
  • Tsuki _kook lover
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۴۶
    Tsuki  _kook lover

    اره بابا خوبم فقط درد دارم یکم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوخی :((((((((((((
    💔💔💔💔💔💔
  • Saba ♡~♡
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۴۷
    Saba ♡~♡

    اوهوم جعرررررررر

     

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیخیخیخی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    چی خبرا؟
  • Tsuki _kook lover
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۵۰
    Tsuki  _kook lover

    مینولییییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مینولی! 😂😂😂😂😂😂😂😂
    یعنی شی؟
    جعر یعنی مینو لولویی؟ 😂💔
  • Saba ♡~♡
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۵۱
    Saba ♡~♡

    بیکاری و نت گردیییییییییییییییییییییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه چ جالب مونم همین کارو دارم میکنم 
    جعررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۵۲
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    من که حرفی ندارم ولی وقتی این خبرو خوندم یاد تو افتادم گفتم بیام بهت بگم حالا که دیدمت

    کوین تو یکی از ویدیو کال هاش گفت طرح اولیه لایت استیک رو طراحی کرده منتها به خاطر کرونا فعلا دست نگه داشته

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    غبحفننسفطف نسفمغمطفمیفنط فنطغخیغژمژغمازمذک ذککذتکرکذذاخذذص حذصحترثحذر حتثتحرث کد دکذ حرتپگ سدک سکذ کد سک د کس کذرکستتحرسترذ
     یا حضرت سانگیونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
    عرررررررر یکی منو بگیرههههههههههههههههههههههههههههههههه
    حالا چ ربطی ب کرونا داره Y~Y لایت استیک دار شن من حاضرم صد بار کرونا بگیرم بمیرم 

  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۵۷
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    تازه با توجه به محتوا پست باید بگم کنسرت جدید تو راهه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع مودونم 💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
    منم نمتونم برم Y~Y
  • Tsuki _kook lover
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۵۷
    Tsuki  _kook lover

    نخیر بیشعور بی ذوق لقبته بهت میگم مینولی کایوته

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۲:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جعررررررر. مرشی❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    💋😍 خخخخخخخ
  • Saba ♡~♡
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۲:۰۵
    Saba ♡~♡

    عررررررررر

    حوصلم پوکیدددددددد

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۲:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عررررر 
    چه جالب 😂😂😂😂😂😂
  • negar son
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۲:۲۷
    negar son

    سلام رقیب عشقی عزیزم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۲:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام هوو جونم 😂💔
    چطوری؟
  • Saba ♡~♡
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۲:۳۳
    Saba ♡~♡

    سلام من دختر خاله سبام 

     

    سبا خیلی بیشوعوره و ادم پست و حقیریه

     

    بهش اعتماد نکن 

    گول حرفاشو نخور 

     

    گفتم بگم در جریان باشی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۲:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام عزیزم 
    بعله همینه که شما میگی 😐😂💔(جعررررر شوخی بید به والله )
    ممنون گلم من که همیشه در جریانم نگران نباش 😂✌
  • Saba ♡~♡
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۲:۳۶
    Saba ♡~♡

    افرین بیب

     

    من جدی دارم میگم 

     

    گولشو نخور

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۲:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم جدی میگم 😌

    من حواسم هس داداچ 😉
  • negar son
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۲:۳۷
    negar son

    اصلا عالی

    تو غذات سم ریختم

    خیلی خوفم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۲:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سم ریختی تا بچم بمیره؟(من حامله بودم ایا؟😐)
    خب نباید میگفتی چون من هنوز نخوردمش 😌😂

  • kim ayda
    ۲۴ آبان ۹۹، ۰۸:۱۵
    kim ayda

    السلام علیکم😂

    خوب هستین😂

    اشناشیم😂من با ملیا دوستم میدونم که میشناسیش✴

    خب برای ملیا یه مشکلی پیش اومد دیگه نمیتونه وب بزنه 

    و اینکه وب را حذف کرد ✳

    بنده دوست صمیمی ملیام😂

    حالا انشالا بتونیم باهم اشنا شیم😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۹۹، ۱۰:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اسلام علیکم و رحمت الله و برکاتو 
    ممنون تو خوبی؟
    اها 
    انشالله 
    الله و اکبر 😂
  • kim ayda
    ۲۴ آبان ۹۹، ۰۸:۴۲
    kim ayda

    اخی ببخشید دوبار دوبار اومد😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۹۹، ۱۰:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عب نداره 😂
  • kim ayda
    ۲۴ آبان ۹۹، ۰۹:۰۰
    kim ayda

    یه سوال ؟

    مینا ۱۴سالته؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۹۹، ۱۰:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع 
    نهمم 
  • kim ayda
    ۲۴ آبان ۹۹، ۰۹:۱۴
    kim ayda

    من از ملیا یک سال کوچیک ترم😂

    ۱۴سالمه😊

    اخی دلم واسه ملیا داره کباب میشه بنده خدا😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۹۹، ۱۰:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 
    =]

  • فایتری برگرد *-* /past rosi.btc
    ۲۴ آبان ۹۹، ۱۲:۱۱
    فایتری برگرد *-* /past rosi.btc

    زر؟0_0

    نه نمیزنم ولی حرف میزنم

    خوبی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۹۹، ۱۲:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخ
    ممنون خوبم تو خوبی؟
  • فایتری برگرد *-* /past rosi.btc
    ۲۷ آبان ۹۹، ۰۹:۳۰
    فایتری برگرد *-* /past rosi.btc

    خخخخخخخ

    ببخشید

    آشنا بشیم

    نمیشناسمت عجیج

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ آبان ۹۹، ۱۵:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مینا ام 
    ۱۴ سالمه 
    دبی ام ( فن دبویز ) 😌🍞
    ۴ ساله کی پاپرم 
    و تو؟
  • فایتری برگرد *-* /past rosi.btc
    ۲۸ آبان ۹۹، ۱۰:۱۱
    فایتری برگرد *-* /past rosi.btc

    رزی 15 سالمه

    من حوصلم نمیکشه بگم چیام

    امسال میشم آرمی یه ساله

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ آبان ۹۹، ۲۱:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 
    خوشبختم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7