🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹، ۰۵:۵۷ ب.ظ

دبویز همه جا 😂

امروز رفته بودم لب ساحل 

بعد روی ماسه نوشتم YH

بعد دختر خالم کوچیکه اون دید الان هرجا میره مینویسه YH 😂

بعد نوشتم یونگهون و کیو 😍

عر اینم عکسش 

خودم میدونم هم خطم خوبه هم دوربین 😌😂

جررررررررررر

دبویز و دبی هم نوشتم 😍

خیلی خوش گذشت 

just u هم گوش دادم عرررر (اهنگه موردعلاقمه)

😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍

بعطب،نبططلنفژغژله

اژلههفژفهژهفژچ😂😂😂😂😂😂

 

 

JIMIN SUGA Shoco -🍫 JIMIN SUGA Shoco -🍫 Shoco -🍫 THE BOYZ   빵❤ 큐 ♡Parnian.jk ♡Parnian.jk
Last Comments :
۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • JIMIN SUGA
    ۲۳ آبان ۹۹، ۱۸:۰۵
    JIMIN SUGA

    واو

    عجب خطی دادی

    بابا ایول*-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۱۸:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دروغ نگو 😭💔 خیلی هم زشته 
    ولی مرشی =]❤
  • Shoco -🍫
    ۲۳ آبان ۹۹، ۱۸:۱۲
    Shoco -🍫

    کجا زندگی میکنی که ساحل دارین؟؟

    خوش به حالت☹

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۱۸:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بوشهر =]
    امروز بارون اومده بودددد 💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃
  • JIMIN SUGA
    ۲۳ آبان ۹۹، ۱۸:۱۳
    JIMIN SUGA

    شاید زشت باشه

    ولی هرچی هست از خط من بهتره

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۱۸:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخ خط فارسیم دیگه خیلی داغونه 😂

  • Shoco -🍫
    ۲۳ آبان ۹۹، ۱۸:۱۴
    Shoco -🍫

    مینااااااا

    ینی انهایپن که دبیو نکرده لایت اسنیک دار شد اونوخ این پسرای مظلوم مننننن هنو ندارنننننننننننننننن😭😭😭😭

    نفرین کیپاپ بر تو باد کریکر😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۱۸:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایش 
    تف تو این زندگی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    ما چقدر بدبختیم 
    لعنت به این دنیا 
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
    کریکر خر استتتتتتت و بس 😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔
  • Shoco -🍫
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۵۰
    Shoco -🍫

    عه جنوبی اییی

    من انقدررر جنوبو دوس دارم

    خودم متولد اهوازم

     

    تف تو کریییییکررررر😭😭😭😭😭😭😭😭

    من لایت استیک میخااااامممممم😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۱:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه شمالم 😑😂{جاست شوخی )
    عه چه جلب 
    اها 

    تف تف تف تف 💔💔💔💔💔💔💔
    مونم موخوام 
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۳:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    هیع من مانده ام تهنای تهنا :)💔

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آبان ۹۹، ۲۳:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :(((💔💔💔
    بیچاره 
  • ♡Parnian.jk
    ۲۴ آبان ۹۹، ۱۱:۵۴
    ♡Parnian.jk

    من مانده ام تنها💔😐 

    بدون مینا:///

    خخخخخخ

    جعرررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۹۹، ۱۲:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =\
    =\
    =\
    =\
    وات د فاخ 
    هر وقت میای اینجا یعنی بیکاری 
  • ♡Parnian.jk
    ۲۴ آبان ۹۹، ۱۲:۴۷
    ♡Parnian.jk

    ://///////

    دقیقا

    حوصلم سر میره😒

    گفتم بیام اینجا:)

    عررررر فردا دوباره شاد😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آبان ۹۹، ۱۲:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایش 
    هوم
    فردا چی داریم؟
    قراره باز برینیم ✌😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7