🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۳۱ ب.ظ

ریدم هوهو هو 😂🌈

نمد چرا خوشحالم که ریدم =\

 

خب این تو مستمر تاثیری نداره 

و الکی میگیرن 😒💔

منم رو بیشترشون فکر کردم و چندتا رو شانسی زدم 

ولی اون شانسیا درست از اب در اومد 😂

 

saba mohamadi Soul Of Asghar~ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Soyeon ... PARK 🌙MOON pani is hot و پنلوپه ~°•☆ LOVE Baby  pari cute your spatial angel ...HELENA... Vafa 💙 army Vafa 💙 army Roya ⁦⁦⁦ヾ |::: یه چیز نگم
Last Comments :
۱۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • saba mohamadi
    ۲۷ مهر ۹۹، ۱۷:۳۲
    saba mohamadi

    زرشک من 17/5 شدم دارم اشک میریزم 4 شدی میخندی؟؟خخخخخخخخ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ مهر ۹۹، ۱۷:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب وقتی تو هیجا تاثیری نداره چرا خودمو الکی ناراحت کنم 😂🌈
    تازه ۴ از ۱۰ شدم 😌
  • Soul Of Asghar~ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۲۷ مهر ۹۹، ۱۷:۳۳
    Soul Of Asghar~ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    هووو~

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ مهر ۹۹، ۱۷:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوووو 😂🌈
  • Soyeon ...
    ۲۷ مهر ۹۹، ۱۷:۳۳
    Soyeon ...

    چون به بابات رفتی خوش خنده خاله😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ مهر ۹۹، ۱۷:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلامممممممممم
    خخخخخ جرررررر واقعا به بابام رفتم 😂😌😎🌈
  • PARK 🌙MOON
    ۲۷ مهر ۹۹، ۱۷:۳۴
    PARK 🌙MOON

    من همیشه این آزمونارو با یه اسم دری وری و یه ایمیل دیگه میرفتم

    بعد جوابارو آخرش ک ارائه میدی بت نشون میده

    😂 منم بعدش با مشخصات درس حسابی میرفتم همرو درس ج میدادم💃💃💃😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ مهر ۹۹، ۱۷:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من حوصله اینکارا رو ندارم 😂🌈
    این ازمونه هم ۱۵ دقیقه بیشتر وقت نبود 😑🌈
  • pani is hot و پنلوپه
    ۲۷ مهر ۹۹، ۱۷:۳۴
    pani is hot و پنلوپه

    زپلشک من نوزده و هفتاد و پنج شم زار میزنم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ مهر ۹۹، ۱۷:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخییییییی 😂🌈
    همینکارا رو میکنین بعد زود پیر میشین 
    ادم باید در هر شرایطی بخنده 😂😂😂😂😂
    جررر چی گفتم 😂🌈
  • ~°•☆ LOVE
    ۲۷ مهر ۹۹، ۱۷:۳۵
    ~°•☆ LOVE

    مبینا؟!مگه مینا نبودی😐😐😐😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ مهر ۹۹، ۱۷:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع اسمم مبیناست 
    ولی رفیقام بهم میگن مینا 😌🌈
  • Baby pari cute
    ۲۷ مهر ۹۹، ۱۷:۳۶
    Baby  pari cute

    جووووووونز بالاخره یکی از بچه هام به خودم رفتههههههههه اصا اشکالی ندارههههههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ مهر ۹۹، ۱۷:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعسسسسسس 😌😎😂😍🌈

  • your spatial angel ...HELENA...
    ۲۷ مهر ۹۹، ۱۷:۳۶
    your spatial angel ...HELENA...

    هیههههههههههه 4 از 10؟

    خوب میگفتی کمکت کنیم:(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ مهر ۹۹، ۱۷:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میگم که تاثیری نداره هیچجا 
    ولی خودم راضیم 😌🌈
    ایشالا برای امتحانای اصلی ازتون کمک میگیرم 😂😍🌈💋
  • Vafa 💙 army
    ۲۷ مهر ۹۹، ۱۷:۵۴
    Vafa 💙 army

    مث من ب عنمم نی 😂😂😂😂😂😂🐣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ مهر ۹۹، ۱۸:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررر 😂
    خخخخخخ درستش هم همینه ادم باید از زندگی لذت ببره نه وقتشو برا درس حدر بره (چرت و پرت میگم توجه نکنین 😂🌈)
  • Vafa 💙 army
    ۲۷ مهر ۹۹، ۱۸:۱۶
    Vafa 💙 army

    کاملا حقیقتو میگی 😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ مهر ۹۹، ۲۰:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعسسسسسسسسسسسسس
  • Roya ⁦⁦⁦ヾ
    ۲۷ مهر ۹۹، ۱۹:۳۳
    Roya ⁦⁦⁦ヾ

    امتحانای علوم ماهم همینجوریه

    من یه بار ۹ شدم😂😂

    ععهه توعم نهمی؟؟!!!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ مهر ۹۹، ۲۰:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اری نهمم
  • |:::
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۲۷
    |:::

    از گوگل اومدم خیخیخیخی :|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوش امدی 😂😂😂😂💔💔💔
  • یه چیز نگم
    ۵ دی ۰۰، ۱۲:۴۵
    یه چیز نگم

    خالی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ دی ۰۰، ۱۵:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7