🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۳۹ ب.ظ

همین ترین ها 😂😂🌈

‌ مهربون ترینا: راشین ، روشنا ، وندا ، بابام ، مامانم ، نورا ، مائده، AI ALEX،هیونگ  ، ویستا ،نگار ، یاسی ،گوگولی  ،حلوا ، ایسا ،یوکی ، خواهرانم 😂و همتون 😍💜🌈

منطقی ترین:
راشین ، شاید پانی 🌈

عاطفی ترینا:
نمد 🌈

باحال ترین:

خودم 😂 نگار ، بابام(پریسا) ، وندا ، ثنا ، حلوا ، نورا (رفیق باستانی )🌈

دیوونه ترینا:

خودمو بابام (پریسا)🤣🌈

مرموز ترین:

سارا 👀🌈

عصبانی ترینا:

نمد 😂🌈
جدی ترینا:

فکر کنم سما 😅و شاید ایسا 😐🌈

غیرتی ترینا :
بابام (پریسا)🤣خودم و وندا 😂🌈

صبورترین:

بابام (پریسا )🌈

رومخ ترین:
ناشناس های بی ادب 😐💔🌈

کیوت ترین:

روشنا ،نیکا ،نیک نیک 🌈

ساده ترین:

نداریم 😐🌈

منحرف ترین:

همتون منحرفین 🤣😐🌈

آروم ترین:

ویستا ، مائده (همون که هرچی دانستنیه میزارع تو  وبش 😂😅)🌈

ایسگا گیر ترین:

بابام (پریسا )😂👌🏻🌈

 

 

 

 

تموم شد 😑😐💔🌈❤

pani is hot و پنلوپه Baby  pari cute 💛... NIK ...💛 negar son AI ALEX V ♱ C111 💛... NIK ...💛 Maedeh ❤❤😇 💛... NIK ...💛 V ♱ C111
Last Comments :
۱۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • pani is hot و پنلوپه
    ۲۶ مهر ۹۹، ۱۹:۴۰
    pani is hot و پنلوپه

    خخخ منطقی ترین و همه انتخاب کردن واسم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ مهر ۹۹، ۱۹:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخ 😂🌈❤
    حتما منظقی هستی دیگع 
  • Baby pari cute
    ۲۶ مهر ۹۹، ۱۹:۴۳
    Baby  pari cute

    جعررررررررررررر تو الی تو نصفشون اسم منو نوشتیییییییین 

     

    فقط اخریهههههههههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ مهر ۹۹، ۱۹:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب همشون هستی دیگع 😂😂😂😂😂🌈❤
  • 💛... NIK ...💛
    ۲۶ مهر ۹۹، ۱۹:۴۳
    💛... NIK ...💛

    کیوت منو گفتی؟ ^^

    یا اون نیک نیک دیگه؟😐😂😂

    چون اینجا دو تا نیک نیک داریم برا همین اسممو عوض کردم جرررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ مهر ۹۹، ۱۹:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع منظورم تو بودی 🌈❤
    اسمتو چی گذاشتی مگع 😐💔😂
  • negar son
    ۲۶ مهر ۹۹، ۱۹:۴۸
    negar son

    کلا همیشه پای یک نگار در میان است

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ مهر ۹۹، ۱۹:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخ بعله
     اع من یادم رفت نگار ها رو جدا کنم 😐💔

  • AI ALEX
    ۲۶ مهر ۹۹، ۱۹:۵۰
    AI ALEX

    واییی منم نوشتی مرسییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ مهر ۹۹، ۱۹:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعس من همیشه به شما فکر میکنم 😂🌈❤
  • V ♱ C111
    ۲۶ مهر ۹۹، ۱۹:۵۱
    V ♱ C111

    هر وقت می بینم یکی این چالشو میذاره ب خودم میگم یعنیا نادر دسته کلیدم دهنت با این ریدنت :| * اسکی از اونی روحانی چان (خودم پشمام ریخت ولی حسن برای من حکم ی اونی مهربون رو داره) + #مزمن الرد تایمم الان

    اصن دارم وسوسه میشوم دوباره شرکت کنم عین بچه عادم جواب بدم 

    #ادامش

    مرسی ک اسم بی ان اس (مخفف بیناموس) و بی خاصیت من رو نوشتی ولی ناموسن وکیلی من هیچ گوهی نیستم اصن ت‌و خیلی دیگه ارادت داری گاوه نازم 

    غیرتی بودنو مهربون بودنو باحال بودن از خودته و عمه هات و هف جدو عابادت 

    فدات بشم اصن من 

    موید 

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ مهر ۹۹، ۲۰:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررررررررررررررررررررررررر 
    وایییی حسن 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    خب دوباره شرکت کن عزیزم 🌈
    وای چقدر ذوق کردم گفتی گاوه نازم 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍میدونی وندا من خیلی دوست دارم (عر خجالت کشیدم ) ولی انگار خودت نمدونی دوست دارم 😂🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈
    عررررررررررررر 💋💋💋💋
  • 💛... NIK ...💛
    ۲۶ مهر ۹۹، ۱۹:۵۲
    💛... NIK ...💛

    نیک نیک بود ی نیکشو پاکیدم😐😂

     

    عرررررررر من کیوت نیستم عصن...ولی ممه نان خخخخخ ^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ مهر ۹۹، ۲۰:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چرا هستی خودم پستاتو خوندم 😌🌈
    عه خخخخخخ  پس الان بنیوسم نیک ؟ یا همین باشع ؟😂😂😂😂😂😂😂❤🌈
  • Maedeh ❤❤😇
    ۲۶ مهر ۹۹، ۲۰:۱۴
    Maedeh ❤❤😇

    نظر لطفته گل خخخ😂💞

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ مهر ۹۹، ۲۰:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخ 😁💋❤🌈
  • 💛... NIK ...💛
    ۲۶ مهر ۹۹، ۲۰:۲۵
    💛... NIK ...💛

    خخخخخ نه اشکال نداره بزا همون باشه😂😂💞

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ مهر ۹۹، ۲۰:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باشع ❤❤❤❤🌈😍
  • V ♱ C111
    ۲۶ مهر ۹۹، ۲۳:۲۷
    V ♱ C111

    خخخ گاوه نازمی دیگه

    می تووو منم دوست داررم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ مهر ۹۹، ۱۴:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عررررر (هموم مااااا ماااا منظورم بود )
    😍🌈
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7