🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۱۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • paria -chan
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۴۶
    paria -chan

    😐😛

    من ندالم😛

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عهههعهه😑🌈
  • Baby pari cute
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۴۷
     Baby pari  cute

    دقیقاااااااااااااااااااااااااا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😑😑😑😑😑😑😑
    همیشه کار رفیقای من همینه 😑🌈
  • mochi ^-^
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۴۷
    mochi ^-^

    چرا من نفهمیدم:|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چی رو نفهمیدی؟
    تا برات توضیح بدم 🌈
  • ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۴۸
    ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    منم دارم:/😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررر😂😑🌈
  • ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۴۸
    ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    اولین استیکر کیبورد من اینه 

    😐

    :/😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ماله من این 
    🌈
    عاشق استیکر رنگین کمونم 😍🌈
  • your spatial angel ...HELENA...
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۴۹
    your spatial angel ...HELENA...

    نفهمیدم:(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ببین اولین استیکر گوشیت چیه؟
    مثلا کماله من رنگین کمونه اونو میزاری روی عکس استوریش میکنی 
    بعد اینقدر زیاد میشه 
    معمولا ادمای بیکار اینکارا رو میکنن 😑😂🌈
  • sana army
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۰
    sana army

    جرررررررررررر برا من اینه💩 خخخخخ 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییی 😂😂😂😂😂😂🌈
  • Baby pari cute
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۱
     Baby pari  cute

    مین مینممممممم صدامو گذاشمممممممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    الان میرم میگوشمششششش عررررررر 
  • saba mohamadi
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۱
    saba mohamadi

    خب من ندارم 


    چون


    این رفیق خودمم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررر 
    😂😂😂😂😂😂😂👍🌈
  • mochi ^-^
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۲
    mochi ^-^

    کلا نفهمیدم قضیه رو:"|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ببین اولین استیکر گوشیت چی هست ؟
    مثلا ماله من رنگین کمونه اونو میزاری روی عکس استوریش میکنی 
    بعد بقیه که استوریت رو میبینن باید ازش اسکرین بگیرن و  اخرین استیکر خودشون رو بزارن 
    معمولا ادمای بیکار اینکارا رو میکنن😑😂🌈
  • paria -chan
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۴
    paria -chan

    مال من

    🐴

    عه

    😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخخخخ😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • mochi ^-^
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۸:۵۹
    mochi ^-^

    آها منم از این دوستا دارم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۹:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخ 👍😂🌈
  • ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۹:۱۰
    ᴀᴊ  ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

    خداروشکر از این دوستا ندارم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۹:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوشبحالت 😑🌈
    من چهارتا دارم 😐💔
  • DIYNA ヾ(⌐■_■)ノ♪
    ۲۴ مهر ۹۹، ۰۱:۴۴
    DIYNA ヾ(⌐■_■)ノ♪

    یکی دارم ب اندازه ده تا هست

    روزی صد تا استوری ک فقط تو واتساپ میزار دیگه اینستا هیچی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ مهر ۹۹، ۱۴:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من دوتا از این دوستا دارم که به اندازه موهای سرشون استوری میزارن 😐🔪

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7