🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 전💜 Raya
    ۱۸ مهر ۹۹، ۱۶:۴۰
    전💜 Raya

    بدبختی اینه ک من نخونم عذاب وجدان میگیرم مجبورم بخونم ///:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ مهر ۹۹، ۱۶:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه 
    افرین تو دختر خوبی هستی 🌈🔥
  • Baby pari cute
    ۱۸ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸
     Baby pari  cute

    جررررررررر دقیقا منممممممممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ مهر ۹۹، ۱۶:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂👏👏👏👏👏
    من سعی میکنم تا جای ممکن تقلب نکنم و از مغزم استفاده کنم ولی متاسفانه اون موقعه  مغرم کار نمیکنه 😂😑
  • Baby pari cute
    ۱۸ مهر ۹۹، ۱۶:۵۲
     Baby pari  cute

    من همیشه تقلب به دستم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ مهر ۹۹، ۱۶:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂👌👏
  • paria -chan
    ۱۸ مهر ۹۹، ۱۷:۰۰
    paria -chan

    تقلب 😐

    تقلب که دوس پسر خودمه😐

    تازه من امتحان دارم مامانم میاد کتابو ورق میزنه من مینویسم🙂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ مهر ۹۹، ۱۷:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخ 
    من با خواهرمو رفیقام 😂😑
    سلام منو به دوست پسرت برسون 
    بگو فردا لازمت دارم 😂🔥🌈❤
  • 아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️
    ۱۸ مهر ۹۹، ۱۷:۲۱
    아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️

    من سر آزمون حساب و هندسه با ملیکا*

    اون:هستی حسابو حل کردی

    من:نه فقط هندسه نوشتم

    اون:خو من حساب میفرسم تو هندسهXD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ مهر ۹۹، ۱۷:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخ جررررررررررررررر 
    منو رفیقام هممون توی یه سئوال گیر میکنیم 😑😂🚬

  • ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۱۹ مهر ۹۹، ۰۸:۴۰
    ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    اون لحظه یکی بابد باسه ب معلم بگه: ریدییییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۰۸:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😑👌🌵
  • ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۱۹ مهر ۹۹، ۰۸:۴۱
    ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    ریدم تو این تایپ کردنم:|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۰۸:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    👌😂😂😂😂😂😂
    خخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7