🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۱۰ ب.ظ

#نه_ به _افسردگی

سلوم بر دختران و پسران (که فکر نمیکنم داشته باشیم )عزیزم 

افسرده نباشین ×_×

تا منو دارین غم ندارین ^~^

چندتا هشتگ هست که میخوام ترند کنم XD

#نه_ به_ افسردگی_در_بیان

#نه_به_قالب_سیاه

#بله_به_ اسکلی

# یونگهون_عشق_مینا (اینو حتما ترند می کنم )

#نه_به_پست_های_غمگین

لطفا اینا رو جدی بگیرین(خودم دارم مسخره بازی در میارم بعد میگم جدی بگیرین =\)

من نگرانتونم همتون دوستای من هستین ^-^

نمیخوام افسرده باشین =(

راستی نظرتون راجبه پروفایلم چیه؟ •~•

sana army sana army NIKI 🙃 NIK شاسکول بی مغز😭 kooki lover ..Nika .. Latte cocoa Kim Ala
Last Comments :
۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • sana army
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۱۳
    sana army

    جررررررررررررررررر

    الحق که راتگو هستی

    جررررررررررررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    راتگو؟ راتگو چی هست؟😅
    خخخخخخخخ 
  • sana army
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۱۹
    sana army

    همان راستگو فرزندم

    جررررررررررررررررر

    پدرمونو در اوردن

    افسردگی گرفتیم از دستشون

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها کککککککک
    والا -_____-
    بزار یکم قر بدم حالم خوب شه XD
     (^~^)
    ~[   ]~ 
        | |
  • NIKI 🙃 NIK
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۲۷
    NIKI 🙃 NIK

    👍👍👍

    نه ب همش 

     

    پروتو نمیبینم🙄😶

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ^~^ ❤
    اه چرا؟ *o*
  • شاسکول بی مغز😭 kooki lover
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۳۱
    شاسکول بی مغز😭 kooki lover

    👍👍👍

    پروفت خوشمله کیوتی 

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    •o• 
    ^3^ممنون ^3^
  • ..Nika ..
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۳۲
    ..Nika ..

    هوم👍🏻👍🏻👍🏻😍😍😍😍😊😊😊

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    @-@
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    💞💞💞💞💞💞
  • Latte cocoa
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۵۲
    Latte cocoa

    مرگ بر چصناله 🙋

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۱۸:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخXD 
  • Kim Ala
    ۳۰ شهریور ۹۹، ۱۸:۱۵
    Kim Ala

    من هیچکدوم نیستم

    خیلیم اکتیو و شادم (خودم بعضی وختا فک می کنم دیوونه م XD ولی خب خیلی با خودم حال می کنم *_* (وات د فازت الان چ ربطی داشت این وسط؟ (خطاب ب خودم)))

    ولی خب متاسفانه قالب سیاه میاد به وبم XD

    خودم وقتی قالب رنگیای شماها رو می بینم خیلی حال می کنم

    شماها رنگی بمونید :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ شهریور ۹۹، ۱۸:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مثل من، منم بعضی وقتا فک می کنم دیوونه ام ^~^
    هر جور دوست داری قالبتو بزار @-@ 
    چشم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7