🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۵۵ ب.ظ

عروسی داداش جین

دوستم تبرام چندتا عکس فرستاد از عروسی داداش جین 

گفت دیروز بوده 

نمدونم واقعیه یا نه 

ولی همه اعضا بودن 

عکساش هم دارم ولی نت نیس دان کنم 😐

بعدا میزارم براتون 😀

𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲   ‌‌ 𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲   ‌‌ 𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫 전♡ 미수 ..Nika .. ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ bahareh tt
Last Comments :
۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌
    ۱۸ مرداد ۹۹، ۱۸:۵۶
    𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲   ‌‌

    نه همشون نبودن فق نامجون بوده انگار

    جین با موهای حناییِ خوشگلش کنار داداشش وایساده بود 😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ مرداد ۹۹، ۱۸:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اه من نتونستم عکسا رو دان کنم 
    ولی دوستم گفت همه بودن =\
    حناییییییی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • 𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌
    ۱۸ مرداد ۹۹، ۱۸:۵۹
    𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲   ‌‌

    من کور رنگی دارم فرزندم👓

    ناموصن رنگ موهاش چیه ؟🍯

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ مرداد ۹۹، ۱۹:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قهوه ایی بود به احتمال زیاد 😐من که ندیدم =\
  • 𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫
    ۱۸ مرداد ۹۹، ۱۹:۲۶
    𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫

    من شنیدم نامجون و هوپی بودن فقط .-.

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مرداد ۹۹، ۱۷:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من که فقط جین رو دیدم 
    عروسشون چه ناز بود 😂😂😂😂
  • 전♡ 미수
    ۱۸ مرداد ۹۹، ۲۰:۳۸
    전♡ 미수

    بقیه اعضا نرفتن خوده جین رفته عکساشو دیدم ای کای تهیونگم میرفت رنگ موهاش لو میرف😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مرداد ۹۹، ۱۷:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخخخخ 😂😂😂😂
  • ..Nika ..
    ۱۸ مرداد ۹۹، ۲۰:۴۱
    ..Nika ..

    :\\\\

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مرداد ۹۹، ۱۷:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :///////
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
    ۱۹ مرداد ۹۹، ۱۰:۲۴
    ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

    فک کردم میگی عروسیه خودش بوده :"/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مرداد ۹۹، ۱۷:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عروسی خودش بود که من زنده نبودم 😐🔪
  • bahareh tt
    ۱۹ مرداد ۹۹، ۱۴:۰۱
    bahareh tt

    من خبر ندارم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مرداد ۹۹، ۱۷:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 🙂^-^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7