🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۲۲ ب.ظ

درد و دل 🙃

لازم نیست اینو بخونین یا نظر بدین 

همینجوری برای خودم نوشتم 😕

راستش من یه دوست دارم که چند روزیه خیلی تغیر کرده ☹️

قبلا باهم دیونه بازی در میوردیم الکی شاد بودیم اما الان ...

توی واتساپ با هم زیاد چت میکردیم 🙂

من بهش میگفتم باهام قهری ؟؟؟

اونم میگفت اره 

منم میگفتم بیبی قهر نکن تو که میدونی من خیلی دوست دارم (میدونم خیلی لوسم )

اما امروز که بهش گفتم گفت 

گمشو اینجوری حرف نزن 😕

واقعا ناراحت شدم ، اشک تو چشام جمع شد اما نزاشتم بریزه 🙃

 

صدرا ... Vanda .C111 Vanda .C111 Vanda .C111 Vanda .C111 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ Vanda .C111 Vanda .C111 Vanda .C111 a real army a real army
Last Comments :
۱۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • صدرا ...
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۹:۲۴
    صدرا ...

    جالبه برا منم همچین اتفاقی افتاد 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۹:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    🙁🙁🙁🙁
  • Vanda .C111
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۹:۲۶
    Vanda .C111

    ب د بویز فک کنننن به یونگهون ... به هندونه های هوالو سانگیون  🤍 💜

    ب خوشگلی نیو . ب مهربونی کیو .  هم قافیه شد :////

    ب جوجه فکر کن جررر

    کلیک

    این عکسو ببینو زود خوب شو  🤍 💜

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۹:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعا ممنونم ازت  اما وقتی به د بویز فکر میکنم یاد این میفتم که یونگهون داره فیلم بازی میکنه 😕
    یکم حالم بهتر شد 🙂
    مرسی ❤️❤️❤️❤️❤️
  • Vanda .C111
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۹:۳۹
    Vanda .C111

     💗 💗 💗 💗

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۹:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنون واقعا حالم خوب شد ولی دوباره ریدن توش 🙁😅
    الان دارم گریه میکنم 😂
    مرسی که هستی ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • Vanda .C111
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۹:۴۴
    Vanda .C111

    کی رید توش :/ ؟؟؟

     💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۹:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ببین ما سه تا دوستیم  مائده بهم  حرف بدی زد تو حالمو خوب کردی بعد پرنیان اومد رید توش 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    بوس فراوان 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
  • Vanda .C111
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۹:۴۷
    Vanda .C111

    حالا ملت هی میان زحمتامو ب باد میدن :////

    چاقوت کو :) ؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۹:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخ 
    تو جیبم 🔪🔪😂😂😂😂😂
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۹:۴۸
    ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

    ب طرز واضحی میخواد بات بهم بزنه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۹:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    الان اومد اشتی نمودیم 😂🔪
    گفت که به شوخی گفته 
  • Vanda .C111
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۹:۵۰
    Vanda .C111

    جررر خخخ موید باشی !

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۹:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    موید !!!!
    ❤️😂🔪
  • Vanda .C111
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۹:۵۲
    Vanda .C111

     💗XD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۹:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    موید چیه بوگو 🤨فحشه ؟؟؟؟😂🔪
  • Vanda .C111
    ۲۳ تیر ۹۹، ۱۹:۵۶
    Vanda .C111

    Movay yad

    همون ک میگن موفق و موید باشین :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ تیر ۹۹، ۲۰:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها خخخخخخخخ 
    😂😂😂😂😂🔪
  • a real army
    ۳۰ تیر ۹۹، ۱۰:۲۹
    a real army

    الهیییی بیبیممممم فداتتت شممم منننننن❤❤❤❤❤❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ تیر ۹۹، ۱۳:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدا نبکنه 😭☹️
    کجایی اخه ☹️☹️☹️☹️☹️☹️
  • a real army
    ۱ مرداد ۹۹، ۰۰:۳۳
    a real army

    من اینجاممم تو کجاییی بیبییییییی؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤💔💔💔💔💔💔

    دلم خیلی بلات تنگ شده تو این 2 روز گذشته یه ثانیه از ذهنم بیرون نرفتیییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    اخخ دیگ دیوونه شدممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ مرداد ۹۹، ۲۳:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عزیزم من اینجاممممممممممممممم
    😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩
    منم دلم تنگولیده براتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت‌😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕
    نشوووووووووووووووو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7