🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۳۴ ب.ظ

غلط کردم 😐

اومدم با اهنگ جدید بلک پینک رقص بسازم 

ساختم

ولی الان دو روزه لنگ میزنم 😐😐😐

پام خیلی درد میکنه ☹️

شب نمتونم از درد بخوابم 😐😐😐😐

تا من باشم دیگه از این غلط ها نکنم 

.

.

.

اخه من لیسام که اومدم رقص ساختم 😑🔪

💜BTS💜 ❤My🎶Heart —••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••— 💜BTS💜 ❤My🎶Heart Maria  Ponz مخلص فاکتور [فایتر قدیم] Maria  Ponz Maria  Ponz Maria  Ponz Maria  Ponz ❣️White girl❣️ ❣️White girl❣️  Arian JoJo bahareh tt Maria  Ponz ice Princess ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ ●•▪Sajedeh▪•● ...  하니예 .이 Mhmd.jvd 💣💣
Last Comments :
۱۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 💜BTS💜 ❤My🎶Heart
    ۹ تیر ۹۹، ۱۵:۳۶
    💜BTS💜 ❤My🎶Heart

    خخخخخخخخخخ به نظرم این عادیه چون تو که ایدل نیستی هر روز بپری برای همینم پا درد گرفتی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۹۹، ۱۵:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اقا من هروز در حال قر دادنم این بار زیاده روی کردم 😑
    با چه اعتماد به نفسی رقص ساختم 😐😐😐
  • —••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—
    ۹ تیر ۹۹، ۱۵:۳۷
    —••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

    واااااااااااااو😂👌

    بمیرم برات 😶♥

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۹۹، ۱۵:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنون حلوا شه 😐😂🔪
  • 💜BTS💜 ❤My🎶Heart
    ۹ تیر ۹۹، ۱۵:۳۹
    💜BTS💜 ❤My🎶Heart

    منم هر روز دارم قر میدم اما در حدی که بدن درد نگیرم

    -_-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۹۹، ۱۵:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    درود بر تو 
    ولی من خیلی خر بودم فکر کردم دیگه حرفه ای ام 🤣🤣🤣🤣😐😐😐😐
  • Maria Ponz
    ۹ تیر ۹۹، ۱۶:۰۰
    Maria  Ponz
    قشنگ یاد خودم افتادم.... منم دقیقا همین کارو کردم اومدم دنس فیک لاو ساختم پام سر خورد با مغز خوردم زمین... من تمام تنم درد میومد... هیچی دیه ناخن نازنین پامم شکست:/
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۹۹، ۱۶:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
     😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣 اخه من اولین بارم نیست که از این غلطا میکنم 😑😑😑😑😑
    چقدر تفاهم داریم 😂😂😂😂
  • مخلص فاکتور [فایتر قدیم]
    ۹ تیر ۹۹، ۱۶:۰۰
    مخلص فاکتور [فایتر قدیم]

    من برای کارد دنس میسازم :|

    پام مث ی چوبخشک شده :|

    چیزی نیس ! عادت میکنی :|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۹۹، ۱۶:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اووووو تو فنه کاردی 😍😍😍 منم هستم 
    خخخخ  
  • Maria Ponz
    ۹ تیر ۹۹، ۱۶:۰۷
    Maria  Ponz
    منم اولین بارم نبود و هنوزم ادم نشدم ک دیه نرقصم... خیلی اصن تفاهم مووووج میزنه!
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۹۹، ۱۶:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من با اینکه پام هنوز  درد میکنه بازم  الان دارم قر میدم 
    خخخ فکر می کردم  فقط خودم اینقدر خرم 😐😂
  • Maria Ponz
    ۹ تیر ۹۹، ۱۶:۱۰
    Maria  Ponz
    قر ک باید باشه.... درس فکر میکردی فقط خودتی ک خری... فرشته ها خر نمیشن^_^
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۹۹، ۱۶:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐🔪 منظورم تو نبود 
    🔪🔪🔪🔪🔪🔪
    لیاقت خر بودن رو هر کسی نداره 😎😎😎😎😎
  • Maria Ponz
    ۹ تیر ۹۹، ۱۶:۱۴
    Maria  Ponz
    بله درسته ولی این حرفت چیزی از ارزش های فرشته بودن من کم نمیکنه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۹۹، ۱۶:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    در فرشته بودن شما که شکی نیست 
    ولی من خرا رو بیشتر دوست دارم 🤪😍😍😍😍
  • Maria Ponz
    ۹ تیر ۹۹، ۱۶:۱۷
    Maria  Ponz
    ممنون از سخن گهنبارو زیبات... خراهم ارادت خاصی نسبت ب شما دارن^^
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۹۹، ۱۶:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خواهش میکنم 
    خخخخ 🤣😐
     نمدونم چرا ولی علاقه خاصی به خر ها دارم 🤔🤔🤔🤔

  • ❣️White girl❣️
    ۹ تیر ۹۹، ۱۶:۲۵
    ❣️White girl❣️

    من ک سر طراحی دنس روی آیدل کشکک زانوم در رفتXD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۹۹، ۱۶:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عر 😐

  • ❣️White girl❣️
    ۹ تیر ۹۹، ۱۶:۴۳
    ❣️White girl❣️

    1 ماه و چند هفته مث آدم نمیتونستم راه برمXD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ تیر ۹۹، ۲۱:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخ 
  • Arian JoJo
    ۹ تیر ۹۹، ۱۷:۰۸
     Arian JoJo

    واسه همین میگن رقص خوب نیست..😉✌

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ تیر ۹۹، ۲۱:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ولی حال میده 😊
  • bahareh tt
    ۹ تیر ۹۹، ۱۷:۱۲
    bahareh tt

    منم  اهنگ ایدلو خواستم کاور کنم پا درد که دیگه هیج چن کیلو لاغر شدم به خدا تو عرض دو روز

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ تیر ۹۹، ۲۱:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عرررررررررررر 
  • Maria Ponz
    ۹ تیر ۹۹، ۱۷:۴۳
    Maria  Ponz
    خر هاهم علاقه خاصی نسبت ب تو دارن:)))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ تیر ۹۹، ۲۱:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    🤣😊
  • ice Princess
    ۹ تیر ۹۹، ۱۸:۱۳
    ice Princess

    خخخخخخخ😂😂😂😂😂

    امیدوارم زود خوب شى😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ تیر ۹۹، ۲۱:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنون 😊
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
    ۹ تیر ۹۹، ۱۹:۴۰
    ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

    ای بابا

    فک کنم دلیلش اینه ک زیاد جنب و جوش نداری🎇

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ تیر ۹۹، ۲۱:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چرا من هر روز قر میدم اونم حداقل با ۲۰ تا اهنگ
  • ●•▪Sajedeh▪•● ...
    ۱۰ تیر ۹۹، ۱۰:۴۰
    ●•▪Sajedeh▪•● ...

    افرین به این خلاقیتت

    از این به بعد بیشتر ورجه ورجه کن که اینجوری نشی خخخخخ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ تیر ۹۹، ۲۱:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چشم 😂😐
  • 하니예 .이
    ۱۱ تیر ۹۹، ۱۲:۳۷
     하니예 .이

    😂😂😂😂😂

    وای خیلی درکت میکنم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ تیر ۹۹، ۱۸:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂
  • Mhmd.jvd 💣💣
    ۱۲ تیر ۹۹، ۰۰:۴۵
    Mhmd.jvd 💣💣

    این کار اشتباهه😶

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ تیر ۹۹، ۱۸:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بلع 😑
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7