🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۱۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • گوگولی :)
    ۲۴ خرداد ۹۹، ۲۰:۳۱
    گوگولی :)

    امممم شاید همونی ک وب روشنا خانومو پاکیده خاصه مال شماروهم بپاکخ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ خرداد ۹۹، ۲۰:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    از ننم پرسیدم گفت نه 😐
    به احتمال زیاد کاره خواهرمه 🔪🔪🔪🔪🔪🔪
  • عشقه دخملم ♡
    ۲۴ خرداد ۹۹، ۲۰:۳۴
    عشقه دخملم ♡

    *-*عجب

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ خرداد ۹۹، ۲۰:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میگم تو هم جرعت حقیقت بازی کردی اسمت این شده 😐
  • عاشقه اوما فور اور :)
    ۲۴ خرداد ۹۹، ۲۰:۳۶
    عاشقه اوما فور اور :)

    واو :|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ خرداد ۹۹، ۲۰:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اسمت خیلی جالبه 😅

  • عاشقه اوما فور اور :)
    ۲۴ خرداد ۹۹، ۲۰:۵۰
    عاشقه اوما فور اور :)

    خخخخخخخخخخخخ

    ج/ح ایز سو گود :|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ خرداد ۹۹، ۲۰:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخ 🤣🤣🤣🤣

  • ببعی 1🐑
    ۲۴ خرداد ۹۹، ۲۱:۱۲
    ببعی 1🐑

     واووووو

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ خرداد ۹۹، ۱۴:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ببعی 😂😂😂😂😂😂😂
  • عشقه دخملم ♡
    ۲۴ خرداد ۹۹، ۲۱:۲۲
    عشقه دخملم ♡

    ارهXD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ خرداد ۹۹، ۱۴:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐😂
  • ببعى 2🐑
    ۲۴ خرداد ۹۹، ۲۱:۵۸
    ببعى 2🐑

    منم بازى کردم.. 😁😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ خرداد ۹۹، ۱۴:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    از اسمتون معلومه 😂😂😂😂😂
    ببعی 😐
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
    ۲۵ خرداد ۹۹، ۰۰:۵۸
    ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

    پیداش کردی ب منم معرفیش کن باهم بریم پودرش کنیم😂😂😐🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ خرداد ۹۹، ۱۴:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باشه 😐
    البته شاید کاره مامانم باشه 😅
  • ~.○ Min_ Nika ○.~
    ۲۵ خرداد ۹۹، ۰۷:۲۸
     ~.○ Min_ Nika ○.~

    وااااا!!!!!!!

    مراقب وبت باش....

    میگم چطوری بفهمم پنلم بازه یا بسته؟؟؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ خرداد ۹۹، ۱۴:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ازش برو بیرون 😐
    من که اینجوری فکر میکنم 😅😁
  • ببعی 1🐑
    ۲۵ خرداد ۹۹، ۱۴:۲۶
    ببعی 1🐑

    روز اخره دیه چیکار کنم اهههههههههه

    ببعی یکم هستم اه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ خرداد ۹۹، ۱۴:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂 اره ببعی دو رو هم دیدم 😂
    دیگه هرکی اسمه عجیب غریب داشته باشه یعنی ج ح بازی کرده 😂😂😂😂😂😂
  • ~.○ Min_ Nika ○.~
    ۲۵ خرداد ۹۹، ۱۴:۲۷
     ~.○ Min_ Nika ○.~

    فکر کنم فهمیدم چی میگی😉

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ خرداد ۹۹، ۱۴:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چجوری؟؟؟
    خودم که نفهمیدم 😂
  • ببعی 1🐑
    ۲۵ خرداد ۹۹، ۱۴:۳۶
    ببعی 1🐑

    اره خداروشکر لاو اسمشو گذاشت ببعی وگرنه گول میخوردم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ خرداد ۹۹، ۱۴:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    برو خدا رو شکر کن چیزه بدتر از این بهت نگفتن 😂
  • ~.○ Min_ Nika ○.~
    ۲۵ خرداد ۹۹، ۱۴:۳۶
     ~.○ Min_ Nika ○.~

    خوب ادرس پنلمو کپی میکنم...بهد خروج مین نیکارو میزنم...ادرس پنلمو پست میکنم...اگه در این صورت وارد شدم ک یعنی پنلم بازه اگه هم نشدم یعنی پنلم بستست....

    به همین راحتی😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ خرداد ۹۹، ۱۴:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چه جالب 😂😂😂😂

  • ~.○ Min_ Nika ○.~
    ۲۵ خرداد ۹۹، ۱۴:۳۸
     ~.○ Min_ Nika ○.~

    اره دیگه تنها راه فهمیدنش همینه😂💖

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ خرداد ۹۹، ۱۴:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخه چرا هر روز پروفایلتو عوض میکنی 😐🔪
  • نازلی خرمی
    ۲۵ خرداد ۹۹، ۱۶:۱۱
    نازلی خرمی

    سلام  من تازه دو روزه که یک وبلاگ ساختم راستش اولین بارمه و هنوز زیاد اشنایی ندارم  میگم اصن چرا باید یکی بخواهد وب یکی دیگرو حذف کنه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ خرداد ۹۹، ۱۴:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام خوش اومدی ❤️
    منم تازه ۵۰ روزه وب زدم 
    نمیدونم شاید به خاطره اینکه زیاد از گوشی استفاده میکنم مامانم خواسته وبمو حذف کنه 
    ممنون از نظرت 🥰
    خوشحال میشم باهم اشنا شیم 😁
  • ~.○ Min_ Nika ○.~
    ۲۶ خرداد ۹۹، ۱۶:۵۵
     ~.○ Min_ Nika ○.~

    نمیدونم......خوشم میاد😂💖☺

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐🔪من الان یادم نمیاد تو کی بودی 
    از بس پروفایل عوض میکنین 😑🔪
  • ~.○ Min_ Nika ○.~
    ۲۶ خرداد ۹۹، ۱۹:۵۰
     ~.○ Min_ Nika ○.~

    من نیکول همتونم...نیکای یونگی لاور😐😐😐😐😐😐

    مگه چندتا نیکا هست تو وب؟؟!!دوتا....چندتا مین نیکا داریم؟؟؟؟

    یکی😐😐😐😐😐😐😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ خرداد ۹۹، ۲۱:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها الان فهمیدم کی هستی 😂😂😂😂
    شرمنده یادم نمیومد اسمه کی نیکاست 🤣🤣🤣🤣
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7