🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
A real ARMY army
A real ARMY army دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۱۷ ق.ظ

#بدبختی

اهم اهم روشناست ک صحبت میکنه😐

خب باید به اطلاع همه برسونم ک بدبخت و خاک ب سر شدم

مامانم زده وبمو حذف کرده😒😒

و من الان فهمیدم بعد چند روز😟😐😭😭

و اینکه کار از کار گذشته و هیچ گوهی نتوانم خورد😭😭😭😭😭😭😭😭

فک میکردم دیروز وبم یه ساله شده ولی الان میفهمم ک حتی یه سالم نشده

البته شایدم شده باشه من نمد

هیچی دیگه الان من چ خاک قشنگی ب سرم بریزم؟😐😭😭😭😭😭😭

koky🍪 .🍓love koky🍪 .🍓love Jerk Sky  !☁️ گوگولی :) فاطـــღـــمـه ツ atseh .r kim Jung Hyun💫♡ Maria  Ponz Maria  Ponz
Last Comments :
۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • koky🍪 .🍓love
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۰۳:۱۹
    koky🍪 .🍓love

    ووووووییییییی روشنا جون خوفی 

    عع مبارکه 

    خخخخ اشکال نداره بزرگ میشی یادت میره=/

  • A real ARMY army
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۰۳:۲۱
    A real ARMY army
    ناح
    😐😐
    میخواستم یه سالگیمو جشن بگیرم اخه😭😭😭😭😭😭😭 تازه 100 تایی شده بودم😭😭😭😭😭😭
  • koky🍪 .🍓love
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۰۳:۲۳
    koky🍪 .🍓love

    اشکال نداره خوشگلم مامانت مگه کرم داشته ببخشید ها

  • A real ARMY army
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۰۳:۲۴
    A real ARMY army
    😟😟😟😟😟😟😟
    اره😐😐😐
    کلا از اولم با وبم مشکل داش چن بارم حذف کرده بود من نجاتش دادم وب بدبختو
    ولی ایندفعه دیر رسیدم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
  • Jerk Sky !☁️
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۰۳:۲۴
    Jerk Sky  !☁️

    مگ ننت پسووردتو داره !؟

  • A real ARMY army
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۰۳:۲۵
    A real ARMY army
    نه
    ولی اون موقع ک گوشیو ازم گرف چون نبسته بودم صفحه وبو رمزش وا بود زد رف😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
  • گوگولی :)
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۰۳:۲۶
    گوگولی :)

    عررررر

    گریه کننن

  • A real ARMY army
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۰۳:۲۷
    A real ARMY army
    داشتم گریه میکردم ول دیگه اشکمم در نمیاد خیلی شوک بدی بود😢😢😢😢😢😢😢
  • فاطـــღـــمـه ツ
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۰۳:۴۵
    فاطـــღـــمـه ツ

    وب فورا حذف نمیشه که

    دوروزی طول میکشه یعنی آنلاین نبودی ببینی؟

  • A real ARMY army
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۱۰:۴۴
    A real ARMY army
    نه😢😢😢
    مامانم رمزشو عوض کرده بود تازه کشفیدم
  • atseh .r
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۱۱:۳۲
    atseh .r

    فدا سرت... تا یه وب پاک نشه که عادم بزرگ نمیشه

  • A real ARMY army
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۱۱:۴۰
    A real ARMY army
    😂😂😂😂😂😂 ممنون
  • kim Jung Hyun💫♡
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۲۲:۱۰
    kim Jung Hyun💫♡

    ای بابا:(

    الان چی میشه؟

    بازم میزنی؟

  • A real ARMY army
    ۲۱ خرداد ۹۹، ۰۲:۲۳
    A real ARMY army
    😞😞😞😞
    نمد
    دارم زیادن😐😂
  • Maria Ponz
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۲۲:۱۰
    Maria  Ponz
    0_0 مامانت خیلی خوبه:|| اصن بهتر از مامانت تو جهان نیس... بیسته.... من برم در افق محو شم .... ینی مامانت انقد اصاب دارع ک رمزو پیدا کنه... گوشیو ازت بگیره.. کاربری بزنه.... رمزو بزنه... بره تو وب... یه چرخ بزنه... حذفو بزنه............. و منتظر بمونه¡¿ والا من کونم گشاده همین چن خطو برات نوشتم :|||
  • A real ARMY army
    ۲۱ خرداد ۹۹، ۰۲:۲۴
    A real ARMY army
    اونکه سگ در گربه😐😐😂😂😂😂😂😂😂😂 خیلی حوصله داره ماشالا😐😂
    منم انقد گشادم حوصله جواب بلندو ندارم😐😐😂😂😂
  • Maria Ponz
    ۱۹ خرداد ۹۹، ۲۲:۱۱
    Maria  Ponz
    منم اگ انگیزه ی مامانه تورو داشتم..............
  • A real ARMY army
    ۲۱ خرداد ۹۹، ۰۲:۲۵
    A real ARMY army
    والا خودمم انگیزشو داشتم خیلی کارا میکردم اصن فک کنم تسلطش رو وبم بیشتر از خودم بود😐😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7