🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۵۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۳۶
    Bad Bolossom !🌊

    وات ع ریلیتی :|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وات چرا بیداری؟؟؟
    😑😑😑😑
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۳۷
    a real army

    اخ گفتییییی همشم دانبولی دیبولاش پلی میشه لامذهب:/

    گو گو و دی ان ایو انپنمنو۰۰۰:/

    تازه بغضی وختام اهنگای ایرانی پلی میشن:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دقیقا 😂😂😂😂
    همینه که تو میگی اونی 😑😑😑😑😑😑😑
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۴۱
    a real army

    :/

    اونی فدات شه گوگولییییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدا نکنه 
    من به فدات اونی 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۴۴
    Bad Bolossom !🌊
    همیشه بیدارم هانی
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😶
    افرین بهت 😂

  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۴۵
    a real army

    نه نمیخواد تو فدام شی خودم فدات میشمممممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋 وویی خدایی چرا انقد کیوتیییییییییییی😍😍 این حجم کیوتیت برام غیر قابل درکهههههههههه😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من !!!
    کیوت 😶
    نه دیگه من فدات بشمممممممممممممم =)
    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۴۷
    Bad Bolossom !🌊
    وایسا ببینم چی !؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چی چی؟؟؟
  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۴۹
    Bad Bolossom !🌊
    افرین چیه !
    بیخابی محض من چیز خوبیه !؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گفتم که تشویق بشی 😑😂
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۵۲
    a real army

    اله اله کیوت خودمییییییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

    نه اونی میخواد فدا دونگسنگشششش شههههه😃😃😃😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وووووییییییییییییییییییییییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😲😲😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
    حالا نمیشه یبار من فدای اونیم بشمممممممممممممممممممممممم 
  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۵۷
    Bad Bolossom !🌊

    چقد لوسین شما ها !

    عق

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخ
    به این میگی لوس!!!!
    این تازه اولشه😂😂😂😂😂
  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۵۷
    Bad Bolossom !🌊

    فش دادن بلدین !؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من بلدم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۰۸
    Bad Bolossom !🌊
    وات د ! بهم فش بدین ک بهتره !
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باش از این بعد فحش میدیم 😅
    اینجوری خوبه :
    هی الاغ!!!!
    خوب بود؟؟؟ 😁
  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۱۴
    Bad Bolossom !🌊
    زیادی زشت بود :|
    من نمیدونم ! خود دانی !
    میتونین حال بهم بزن باشین ! هرجور عشقتون میکشه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککککککککک
    حال بهم زن بودن که خعلی خوبه 😂

  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۲۴
    Bad Bolossom !🌊

    اره فک کنم شما دوتا خیلی ازش لذت میبرین !

    خیلی زیاد قربون هم رفتین !

    در حدی ک الان رومینا شیپ میکنم ! (روشنا+مینا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وایییییییییی رومینا 😅
    چع کیونت 😍
    ککککککککککککککک
  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۲۸
    Bad Bolossom !🌊

    جانم !؟ کیون خودت :| منظورت کیوت بود دیگ !؟

    ی سوال بپرسم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اه ببخشید اشتب شد ارمنظورم کیوت بود 😅
    بپرس 
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۳۱
    a real army

    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍اخه دلم نمیادددددددد

    خیلیم خوبه:/

    دوج دالم قلبون صدقه دونگسنگم برم ب ت چچچچچچچ😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
    من به قربونت اونی 💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۳۱
    Bad Bolossom !🌊
    دوسش داری !؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کی رو؟؟؟
    روشنا رو؟؟؟

  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۳۳
    Bad Bolossom !🌊

    ره

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    الان خجالت کشیدم 😅😅😅😅😅
    خب معلومه اونیم رو دوست دارم 😅😍
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۳۶
    a real army

    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 وو خودااااااا کیوتییییییییییییییی دونگ سنگیییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍اونی اینجوری  خجالت میکشم 😅😅😅
  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۳۶
    Bad Bolossom !🌊

    منظورم ب چشم اونی نبودا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    میشه منو تو این شرایط قرار ندی 😅

  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۴۳
    a real army

    نکش دونگسنگی راحت باشش😍😍😍💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    انقد بچمو اذیت نکن سکاییییییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بگم دعوام نمیکنی؟؟؟؟
    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۴۴
    Bad Bolossom !🌊

    بچتون عاشقت شده روشنا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ...
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۴۶
    a real army

    نع نوموکونم😃😃😃😃😃😃😃😃 من هیچوخ دونگسنگیمو دعوا نمیکنم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خبببببببببببببببب
    اصلا بیا خاص بگم 😑 حالا چیز خعلی بدی نیستا ولی بازم خجالت میکشم 😑
  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۴۶
    Bad Bolossom !🌊

    نظر ب این قشنگی دادم چرا سانسورش کردی مینای بد !؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چون ......چون ..... نمیدونم 
    ببخشید 😞
  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۴۸
    Bad Bolossom !🌊

    راستشو بگو مینایی

    دوسش داری یا ن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    .
    .
    .
    .
    معلومه که دوسش دارم 😅

  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۵۳
    Bad Bolossom !🌊
    اونجوری !؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کدوم جوری!!!
    چرا این سئوال رو ازم میپرسی؟؟؟

  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۵۴
    a real army

    بابا کشتی بچموووووووو انقد اذیتش نکن دیههههههه😒😒😒😒😒😒😒

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ^-^
    اونی خوبممممممم 😍😘
  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۵۶
    Bad Bolossom !🌊

    من امشب زیادی گناه کردم [مث بقیه شبا]

    خاستم کار خیر بکنم ! بهم برسونمتون

    ب روشنا

    من کاری ب بچه ی خوشکلتونو ندارم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۶:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😅گناهی نکردی 😅
    من یکم زیادی احساساتیم 😅
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۵۸
    a real army

    به سکای

    منم😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ://// تو زرنگی برو برا بچت شوعر بیاب:/

    افنر دیگه نبینم اذیتش کنیااااااا😠😠😠😠😠😠😠

    به گوگولم

    فدات شه اونیییی

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۶:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اذیت نکرداااا قصد کمک داشت 😅
    نگو اینجوری  ، من فدات شممممممممممممم 💗
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۶:۰۴
    a real army

    عه خب اگه کمک بوده دسش درد نکنه😃😃😃😃😃😃

    نگوووووووووو اونیت هارت اتک میشه هااا💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💖💖💖💖💖💖💖😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۶:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اه خدا نکنه 
    اصلا اگه بخوایم همینجوری ادامه بدیم تا فردا طول میکشه بیا فدای هم نشیم 😂

  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۶:۰۷
    a real army

    به سکای

    معذرت اگ ناراحت شدیا شوخی بیدم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۶:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم از جانب خودم معذرت خواهی می کنم 
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۶:۰۸
    a real army

    اخ من نمت فدات نشمممممممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۶:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    الهی 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 نشو دیگه ، بعد من بی اونی میشم گناه دارماااااااااااا 

  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۶:۱۶
    a real army

    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 الهیییییییییییییییییییییی اخه ادم حیفیش میاد فدای تو نشههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۶:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخه من چیزی ندارم که بخاطرش خودتو فدام کنی 😅
    این همه هم دلبری نکن نمیتونم تحمل کنم 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۶:۲۴
    a real army

    این حرفو نزن تو عجق منییییییییییی😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍خو چیکا کنممممممممممممم نمت خودم طاقت بیارم که وضعم شده اینننننن😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۶:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خجالتم نده 😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍فکر میکردم علاقم نسبت بهت یه طرفه هست 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۶:۳۶
    a real army

    بی بلا😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 من خیلیییی بیشتررررررررررررررررررر😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۶:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من خیلیییییییییییییییییی خیلیییییییییییییییییی بیشترررررررررررررررررررررررررررررر 
    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۶:۴۰
    a real army

    من خیلییییییی خیییلییییییی خیییلیییییی بیشترترترترترتررررررررررررررررررررررر😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۶:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من خیلیییییییییییییییییی خیلییییییییییییییییییییییییییییی خیلییییییییییییییییییییییییییییییی خیلییییییییییییییییییییی خیلییییییییی بیشترررررررررررررررررررررررررررررررررر تررررررررررر ترررررررررررررر 💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۶:۵۶
    a real army

    برو بخواب عجقم کم خوابی میگیریاااا😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍

    اره صبحتم بخیر گوگولییییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۶:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب تو هم  بخواب 😊😊😊
    خوابای کوکیییی ببینی 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
    ککککککک صبح تو هم بخیر 💋😊
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۷:۰۲
    a real army

    چش😃اگ تو بخوابی منم میخوابم😃😃😊😊😊

    تو هم خوابای جین ببینییییییی💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋 خواب منم ببینی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂:/

    😍😍😍😍😍😍😍بوججج

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۷:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بوج متقابل 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋 مراب خودت باش 💗
    تو هم خواب منو ببین 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    بای بای عشقم 💋💞
  • ❣️Ailin cutie❣️
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۹:۰۱
    ❣️Ailin cutie❣️

    من بدترم ک:/

    آهنگای 14 تا گروه و 7 تا خواننده یهویی پلی میشه تو ذهنم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کککککککککککک 
    😂😂😂😂😂😂😂😂
  • kim Jung Hyun
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۰:۱۸
    kim Jung Hyun

    امروز صب داشتم دچیتارو سر امتحان میخوندم-.-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂
  • رادمهر صدری
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۰:۲۱
    رادمهر صدری

    آره

    +

    نمیشد BTS درس های ما رو تو آهنگاشون میخوندن؟؟

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂
    سلام  تو ارمی هستی؟؟؟؟😶😶😶😶😶😶

  • ❤️💙Nika 💙❤️
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۰:۳۳
    ❤️💙Nika 💙❤️

    خخخخخخخخخ من اینجوری نیستمممممممممم><

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😑😑😑😑😑😑😑
    😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
  • سعید حیاتی
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۰:۳۹
    سعید حیاتی

    نه والا من که اینطوری نیستم

    من وقتی هم که دارم حامد زمانی گوش میدم(یک در صد سال) بازم تو ذهنم چیزی جز درس نیست

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
    😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
    😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
  • ☆●~●☆ Min Noora
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۱:۱۵
    ☆●~●☆ Min Noora

    باور میکنی من برگشتم به تنظیماته کارخونه😂😂

    الان رو دوپو رانو فایر کراش زدمم😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    خوبه رو بوی این لاو کراش نزدی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • گوگولی :)
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۱:۵۸
    گوگولی :)

    خخخخخ من همچی یادم میاد به جز جوابا ://///

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام گوگولی ارمییییییییی 😂تو دیگه از نظر من یک ارمی به حساب میای 😂
    منم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۲:۱۳
    a real army

    ظهر بخیر عشقمممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلامممممممممممممممممممممممممممممم عشقمممممممممممممممممم 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۲:۲۱
    Bad Bolossom !🌊

    ببین روشنا شه ...

    این الف قبل سکای رو بزار ...

    بعدشم ... من ایسا رو ب این زودی نمیفرستم پیش یکی عن مث خودم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =\ 

  • PARK AY-SA
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۳:۱۶
    PARK AY-SA

    #حقیقت محضضضضضضضضضضضضضضض

    کم موندع بجا جوابا لیریک آهنگ بنویسم :|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • ❤️💙Nika 💙❤️
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۴
    ❤️💙Nika 💙❤️

    😂😂😂😂😂😂😅😅😅😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😅

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۸:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =\
    =)
    =|
    :)
  • گوگولی :)
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۹
    گوگولی :)

    کی گفتههخخهههههه؟؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۸:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من میگم 😝😝😝😝😝😝😝😝
  • PARK AY-SA
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۸:۴۳
    PARK AY-SA

    ب اسکای

    الان چرا منو میکشی وسط؟ :|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۸:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =\

  • *-* Mia
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۸:۵۰
    *-* Mia
    دقیقااااا این حال من سر امتحان علوم ترمه&-&
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۸:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😀😂😂😂😁😁😂😂

  • Azar !!🍁
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۹:۵۴
    Azar !!🍁

    بی تی اس که ن ولی هرچی اهنگ‌خزو خیلی که‌تو عمرم‌گوش داده بودم میومد تو ذهنم 😭 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۱۹:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    درک میکنم 😁 
  • رادمهر صدری
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۳:۲۹
    رادمهر صدری

    میشع گفت متوسط

    آهنگاشون رو گوش میکنم

    ولی نع ازشون بدم میادم

    نع عاشقشونم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۳:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوک گرفتم 😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7