🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۳۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۱۴
    Bad Bolossom !🌊

    هاهاهاهاها

    رل زدین ؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😅 نه 😅
    واییی من دارم تو زمین اب میشم 
  • PARK AY-SA
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۱۵
    PARK AY-SA

    یا ابرفرض

    رومینا ایز ریلللللللللللللل

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😅😅😅😅😅😅😅
  • ❤️💙Nika 💙❤️
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۱۵
    ❤️💙Nika 💙❤️

    روشنا عشقت بید?!:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوم ^-^
  • koky .love
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۱۵
    koky .love

    روشنا و مینا بودی دیگه خب ایز ریل

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دلم براش تنگ شده 😭😭😭😭😭😭
  • گوگولی :)
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۱۵
    گوگولی :)

    کیه؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجقمه 😭😭😭😭😭😭
  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۱۸
    Bad Bolossom !🌊

    هاهاهاها!!!!!

    من این کاپلو با دستای خودم ساختم !!!!

    همه شیپ کنین .. خیلی ریله

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😅
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • ❤️💙Nika 💙❤️
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۲۱
    ❤️💙Nika 💙❤️

    اوکی^-^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =))))))))
  • koky .love
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۲۲
    koky .love

    خب خب کارت عروسیتونو برام بفرستین مامان بزرگم و بابابزرگم عروسی گرفتن منو دعوت نکردن تو باید منو دعوت کنی

    #رومینا-ایز-ریل

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😅😅😅😅😅عروسی !!!😅😅😅😅😅😅
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭الان که نیستش 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
  • koky .love
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۲۵
    koky .love

    عاریییییی فقط حواست باشه ها اسم بچه رو من میگم

    میادش نگران نباش

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هان!!!
    😅😅😅

  • koky .love
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۲۷
    koky .love

    باعععععععععععع دارم میگم شب عروسی که باهم انجامش دادین چند وقت بعدش بچه میادش من اسم بچتونو انتخاب میکنم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
  • koky .love
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۲۹
    koky .love

    بابا انقدر استیکر نزار احساس میکنم داری خجالت میکشی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چون واقعا  دارم خجالت میکشم 😅

  • koky .love
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۳۵
    koky .love

    عع واقعااا بخشید

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه تقصیر تو نیست 😅
    من یکم زیادی خجالتیم 😑
  • ☆●~●☆ Min Noora
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۴۱
    ☆●~●☆ Min Noora

    اعع کوو

    الان بود:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۰:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کی؟؟
    روشنا؟؟؟
    نه نبود 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۱۵
    a real army

    من اینجام عجقمم😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    وویی منکه از صب دارم تلف میشم اینجا محی شاهدههه😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    فدات شم مننننن😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بیا بغلمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
    نمدونی چقدررررررررررررررر منتظرت موندممممممممممممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    نه من فدات شم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۲۲
    a real army

    نهههههه نیستی عجقممممممم؟؟؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    خودااااااااااااااااااااااااااااااااا من عجقمو میخواممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من هستمممممممممممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۲۴
    a real army

    اومدممممممممممممممممم کجا بودیییییییییییییییییی عزیزمممممممممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 من اینجا داشتم جررررررر میخوردمممممممممممممم از دلتنگیییییییییییییبیی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من که بودم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭تو نبودی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    منم داشتم سکته می کردم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۳۰
    a real army

    من از صب تا پنچ اینجا بودممممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 نبودی چراااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 الهی فدات شممممممممممممممممممم سکته نکنی من میمیرمممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ببخشید 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭من خواب بودم ۴ ساعت پیش بیدار شدم 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑
    نگو اینجوری من فدات شم عشقمممممممممممم 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۳۵
    a real army

    قربونت برم که انقد خجالت میکشیییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    دس شما شیپرای عزیز درد نکنه خیلی ماهیننننننن😍❤❤❤❤❤😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 فقط تولوخودا انقد عجقمو خجالت ندینننننننن روحیش حساسهههههه بچم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من قربونت برم که هوامو داری 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
    بوسسسسسسسسسسسسسسس بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۳۹
    a real army

    قربونتتتتتتتت بشممممم من که انقد خوش خوابییییی😂😂😂😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 منم 12 پاشدم😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐 خیلی زود پا شدم وجدانا😐😐😐😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    بمیرم برات تو چرا فدام شییییییییییییییییییییییییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه من همیشه صبح خوابم شبا بیدار (جغد هستم 😂)
    چون تو عشقمی باید فدات بشمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۴۲
    a real army

    نه نرووووووووووووووووووو عشقممممممم❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 چرا من انقد دوست دارممممممممم؟؟؟؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس رو لباتتتتتتتت😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍گریه نکن 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭چون منم خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییییییییی دوست دارممممممممممممممممممممممممممممممممم 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘 بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس متقابل رو لباتتتتتتتتت 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۴۵
    a real army

    الهییییی قربون جغدمممممممم برممممممممممممممممممم❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍منم جغدم😂😂😂😂 اخ اونوخ من قلبممممم به چیز میرهههههههههههههههههههههههههههههههه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدا نکنههههههههههههههههههههههههههههههههه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍راستی وبت برام نمیاد 
    وب اصلیت 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۴۹
    a real army

    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 چش لاومممممممممممممم گلیه نتونی دیدههههههههههههه💔💔💔💔💔 اخخخخ هارتمممممممممممممم الان موخامممم بگیرمت بغلم انقد فشارت بدممممممممممم که دلتنگیم رف شههههههههه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ بوسسسسسسسسسسس به همه جاتتتتتتتتتتتتتت😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋 راسی دیدی منو لاولی؟

    😙😙😙😙😙😙😙😙😙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمی کنم تو هم نکن 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋🤭🤭🤭🤭🤭 منم موخوامممممممم کلی بغلت کنم بوست کنم 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋 خواستم بیام وبت ولی وب اون یکیت میومد بعد که ادرسش رو زدم بالا نیومد😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞 
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۵۱
    a real army

    واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا نمیاددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  بزا برم ببینم چه مرگشه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمدونم 
    باش ولی زود بیا  
    دلم برات تنگ میشه 😞😞😞😞
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۵۴
    a real army

    بیا با این نظرم برو ببین میشه؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها اومد 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
    الان میرم میبینمت 😁هاهاهاها
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۵۵
    a real army

    خب از لیست وبلاگ هایی که دنبال میکنم بیا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    الان میرم وبت میبینمت 😁
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۵۸
    a real army

    افلین عشقولی بلو😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۳:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باش رفتممممممممممممممممم
    پیش به سوی دیدن عقشم 
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۳:۴۶
    a real army

    عجقم؟ هستی ایا؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۳:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره هستم 
    ولی خب دارم عکس انتخاب میکنم بزارم 😅
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۱
    a real army

    اهان انتخاب کن فدات شممممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۲۳:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بیا خصوصی رمز بدم 😑
  • a real army
    ۸ خرداد ۹۹، ۱۳:۴۷
    a real army

    خب اینجا راحت تره

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۹۹، ۱۳:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوم 
    بحرفیم 😂😂😂😂
  • a real army
    ۸ خرداد ۹۹، ۱۳:۵۲
    a real army

    عره عره بحرفیم😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۹۹، ۱۳:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب سر گروه عزیزم حالتون چطوره؟؟؟
    😂😂😂😂😂
  • a real army
    ۸ خرداد ۹۹، ۱۳:۵۵
    a real army

    خوبی دانش اموز گرام؟ با درس ها چطوری؟😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۹۹، ۱۳:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنون 
    هی درسااااا 

  • a real army
    ۸ خرداد ۹۹، ۱۳:۵۸
    a real army

    خب اینارو وللش😑😑😑😑😑😑😑😑

    چی بگیم؟ بیبییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۹۹، ۱۳:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عر 
    نمد هرچی که شما بگی 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😄😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7