🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۵۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ♡Kim tae hyun
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۲۴
    ♡Kim tae hyun

    میتونم یه کار برات بکنم :)

    میگم کتابتو باز کن بزار جلوت از روش بنویس😂

    موفق باشی😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اونو که سر همه امتحانا میکنم 😐

  • Blooming in sky 🌸~
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۲۵
    Blooming in sky  🌸~

    برو تُوی مسجد ازمون بده ^-^ از ی أخونده بپرس

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مسجد محلمون به دلیل کرونا بستس اگه بازم بود نمیتونستم برم .=\
  • PARK AY-SA
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۲۵
    PARK AY-SA

    هممممممممم

    من دیروز امتحان عربی دادم😐

    شدم 14.5

    پشمام ریخ😱

    تا حالا از 18 پایینتر نداشتم......

     

    تازه چهارشنبه هم قرآن دارم

    شت

     

    فقط میتونم بگم ب خدا میسپرمتT_T

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چهارده و نیم که خوبه =\
    من امروز زبان انگلیسی فردا عربی و فارسی 😒
    ممنون که سپردیم به خدا 😂😊
  • گوگولی :)
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۲۶
    گوگولی :)

    کتاب رو بزار جلوتر بنویس 😂😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همیشع جلومه اما ۲۰ تا سئواله تو ۲۰ دقیقه T-T
  • گوگولی :)
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۳۰
    گوگولی :)

    خب جواب مهم ها رو تو کاغذ بنویس 😅

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوک 
    ممنان 😘
  • kim Jung Hyun
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۳۰
    kim Jung Hyun

    انلایینه؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره 😒
  • Azar !!🍁
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۳۱
    Azar !!🍁

    تقلب‌توانگر کند مرد را 

    تو خر کن دبیر خردمند را 😂

    +ی گروه بزنید بچه زرنگ کلاستون جوابارو بفرسته شمام بنویسید

    یا ب یکی ک عربیش خوبه بگو کمکت کنه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام ^-^
    خخخخخخخخخخخخ
    بچه های ما زرنگاشون ادم فروشن 😒
    ولی بابام معلم عربی بوده قبلا بهش میگم کمکم میکنه
    ممنون از کمکت 😘
  • kim Jung Hyun
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۳۲
    kim Jung Hyun

    چندمی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هشتم 😊
  • kim Jung Hyun
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۳۴
    kim Jung Hyun

    اسونه ک:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    از عربی خوشم نمیاد 😒
  • kim Jung Hyun
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۳۷
    kim Jung Hyun

    پوفففففف

    ببین فعل ماضی و مضارع رو میتونی ع رو کتاب با جاگذاری حل کنی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره ولی گیج میشم =\
    اصلا نمیتونم زبان عربی رو درک کنم -_-

  • kim Jung Hyun
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۳۹
    kim Jung Hyun

    ساعت چن امتحان داری؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ساعت سه تا نه =\
  • kim Jung Hyun
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۴۱
    kim Jung Hyun

    سه تا نه شب؟:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمد 
    الان بیرونم گوشی مامانم پیشم نیست ( با شماره مامانم تو گروهای مدرسه ام )
  • kim Jung Hyun
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۴۴
    kim Jung Hyun

    خو میخاستم ببینم اگ تایمش خوب باشع شاید کمکت کنم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعن؟؟؟
    چقدر تو مهربونی ^-^
    ممنون ،مامان بابام هستن کمک میکنن ( اگه خدا بخواد 😂)


  • kim Jung Hyun
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۵۰
    kim Jung Hyun

    خاهش گلم من همیشه هستم روم میتونی حساب باز کنی^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۰:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
  • —(••÷[ 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 ]÷••— **
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۲:۴۰
    —(••÷[ 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 ]÷••— **

    اومممم...

    اونایی که مهمه یا اونایی که می‌دونی بیشتر میاد یا اونایی که نمی‌فهمی رو رو یه کاغذ بنویس

    من که سر امتحانای انلاین همینه کارم😐😂

    و...کتابم که همیشه هست دیه...😂

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۲:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوک 
    گرفتم 
    ممنون از کمکت 😘
  • —(••÷[ 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 ]÷••— **
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۲:۴۶
    —(••÷[ 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 ]÷••— **

    خواهش میشود 💖😊

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۲:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ❤😘
  • ❤️💙Nika 💙❤️
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۳:۱۳
    ❤️💙Nika 💙❤️

    :/

    نمد:||||||

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۳:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنون 
    همیشه بهترین نظرا رو تو میدی 😐😑😂
  • ❤️💙Nika 💙❤️
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۳:۱۹
    ❤️💙Nika 💙❤️

    خوهش><

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ><

    قابلتو نداشتااااااا><

    (استیکر ندارمممممم:////)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۳:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =\
    =\\\\\\\\\\\\\\\\
    یعنی تو نبودی من نمی دونستم چجوری امتحانمو بدم 
    واقعا ازت ممنونم =\
  • ❤️💙Nika 💙❤️
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۳:۲۳
    ❤️💙Nika 💙❤️

    خخخخخخخخخخخخخخ خوهش><

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۳:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =\

  • فاطـــღـــمـه ツ
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۳:۴۶
    فاطـــღـــمـه ツ

    عربی هشتم 😐😐

    چی از این آسونتر ، انقد سخته آیه یاس میخونی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ خرداد ۹۹، ۲۳:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    از نظر من سخته 😑😐

  • koky .love
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۰:۲۳
    koky .love

    من عربیمو از خالم که معلم عربیه کمک گرفتم 19 شدم تو رو نمیدونم کلاس چندمی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۰:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من هشتمم 
    بابام عربیش خوبه کمکم میکنه 😊
  • koky .love
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۰:۲۶
    koky .love

    اووووو اوکی موفق باشی گلم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۰:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنان 😘❤
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۲:۲۹
    a real army

    اخ اخ منم عربیم افتضاحههههعههههههه

    اگه خوب بود کمکت میکردم😐😐😐😐😑😑😑😑😑😑😑

    ای چیز تو این مدارسسس

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۲:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوب شد یه هم درد پیدا کردم 😅
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۳:۱۷
    a real army

    اصن ما چرا باید عربی بخونیم من نمدددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    متنفرم از عربییییییییییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۳:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم متنفرممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۳:۲۲
    a real army

    #هیتران_عربیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    من که کلا خواب ندارم

    ولی تو حالا چرا بیداری؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۳:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    من!!!
     داریم بچه مهندس نگاه میکنیم با خواهرام 😂
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۳:۲۶
    a real army

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    بیکارین ایا؟؟😂😂😂😂😂😂😂😐😐😐😐😐😐😐😐😐

    خو چکاریه بشینین صب ببینین😐😐😐😐😐😐😐😐😐

    خوشبحالت خواهر داری😢😢

    من فقط یع داداش دارم که 4 سالشه😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۳:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ما که بیکاریم 😂
    خوشبحالم؟؟؟😐
    اخ گفتی داداش @-@
    دلم خواست 😭😭😭😭😭😭😭
    من دوتا خواهر دارم یکی بزرگتر یکی کوچیک تر  😐 جفتشون خرن ولی حال میکنیم باهم چون کیپاپریم 😎
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۳:۳۰
    a real army

    منم بزن قدش😐😂✋

    خیلی چیزای وحشتناکین همون بهتر نسیبت نشده😐😐😂😂😂😂😬😬

    خوج به حالت😂😂😂😂😂😂

    خو دیگه منم همینو میگم من اگه خواهر داشتم ارمیش میکردم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😐😐😐😐😐😐😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۳:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ✋بیا 
    الان بهت بگم دوتا از عمه هام هم کیپاپرن و مامانمم داره کم کم بلینک میشه چی میگی 😂

  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۳:۳۷
    a real army

    😍😍😍😍😲😲😲😲😲😲😲😲 عمه هاتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    فاخخخخخخخخخ

    من مامانمو ارمی کرده بودم ولی رف یه انالیز از ویکوک دید فک کرد سگ در سگ درسته  گف اینا گین هیچی دیگه از نعمت ارمیت محروم شد😐

    ولی هنوز بلینکه😍😍😍😍 بابامم بلینکه😐😐😐😍😍😍😍😍

    به فنای ایکون چی میگفتن؟ حالا هرچی مامانم فن ایکونم هس😐😐😐😐😐

    دارم خالمم ارمی میکنم اگه خدا بخواد

    دختر خالمم همینطور☺☺☺☺

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۳:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره ، سه تا عمه دارم دوتاشون کی پاپرن 
    خخخخخخخ مامان من تو خونه راه میره اهنگ بلک پینک میخونه 😂
    دختر خالمم نورلنده (فن جی ایدل )

    + درود بر تو که فامیلت را از جاهلیت در می اوری 👌
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۳:۴۵
    a real army

    عه منم 3 تا عمه دارم که اصن نمیدونن کره کحاس😑😑😑😒😒😒😒😒😒😒

    مامان من بومبایا میخونه😐😐😐 البت کامل نتونست از بنگتن بکشه بیرون😍😍 چون تو خونه راه میره ایدولو بوی ویث لاوو فیک لاوو ایرپلینو بلک سوان میخونه😂😂😂😂😂😂😂😍😍😍😍😍 ایم اوکی ایکونم میخونه😐😐😐

    ععععرررررررر من اگه دخترخالم کوچیکتر بود کیپاپرش میکردم ولی نتاسفانه زیادی گندس😐شوعرم داره😐همسن نامجونه😐😂😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۳:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بومبایا 😂👌
    بوم بوم بابوم بوم با .....اوپا 😂
    عررررررررررر ایول به مامانت 😂مامان من میگه مجی ماچارام 😂
    عررررررررررررررررررر همسن نامجونه 😐 شوعر اخ گفتی شوعر دلم خواست 😭😂
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۳:۵۱
    a real army

    یایایایایایایایایایایا اوپاااااا

    یایایایایایایایایایایایایا بوم بوم با بوم بایا😂😂😂😂

    اره خیلی بچه گلیه😐😂😂😂 نه مامان من میگه لا یو سو می😐😐😂😂😂😂(لاو یو سو بد😐😐😂 )

    اره وافعا عرررررررررررررر😐ععررررررر منم دلم خواسسسسس

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۳:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخ
    عررررررررررررررررررر  
    اون دفعه با مامانم نشستیم از تلوزیون اجرای بی تی اس رو دیدیم 
    مامانم هنگ بود 😐من و خواهرام هم با اهنگ میخوندیم😂
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۳:۵۶
    a real army

    منم اولین بار واسع مامانم فیک لاو گذاشتم هنگ بود😂😂😂😂😂😂😂😂

    طفلک اخه اجرای بیلبورد بودش😂😂😂😂😍😍😍😍😍 تازه بایسو بایس رکرم داش😐😐😐😐😐😐

    بایسش ته بود بایس رکرش جین😂😂😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۳:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    مامان منم وقتی عکس BTS رو نشونش دادم گفت جین (وقتی گفت توی حال دور افتخار زدم )
    اون موقع موهای جیمین صورتی بود مامانم گفت وای این چقدر شبیه دختراست 😐😂😍
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۰۲
    a real army

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😄😄😄😍😍😍😍😍😍😍😍

    نه خدارو شکر من با مامانم سر این مسئله به مشکل برنخوردیم😂😂😂😂😂😂

    راسی یه سوال متولد 85ی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    اره چطور؟؟؟
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۰۵
    a real army

    همبنجوری

    خواستم ببینم اونبتم یا دونگسنگت

    ولی خدایی منم از تولدای تو موخاممممممممممممم😢😢😍😍😍😍😍😍😍

    کوفتت نشههههههههههههههههههههههههههههههه

    الانم نظر مامانمو راجب بی تی اس بپرسی میگه ایششششششششششش خیلی ضاین حالا باز ویشون یه چیزی😂😂😂😂😂😂😂😂

    #ته_لاور_فور_اور😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من هنوز نفهمیدم اونبه دونسنگ چگونه است اصلا درست نوشتم؟؟؟
    عزیزم خودمم دوباره میخوام (چه پر رو عم )
    اصلا یادم میاد گریم میگیره 😭خعلی خوب بود 😭 اون لحظه که اهنگ moon پخش شد و دوستام اومدن تو بغلم ، اصلا رو هوا بودم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 خیلی خوب بود لعنتی 😭

  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۱۳
    a real army

    نه اونبه نه اون اشتباه تایپیه😂😂😂😐😐😐😐 اونی و دونگسنگ

    اونی به خواهر یا دوست مونث بزرگتر میگن

    دونگسنگو به خواهر یا برادر کوچیکتر کلا هرکی ازت کوچیکتر بود میگن

    بقیه اصطلاحاتم بگم یا مودونی؟

    نه بابا پررو نیستی که این حق هر ارمیست که از این تولدا داشته باشود نقطه

    به منم بدههههههههههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها اونی رو که میدونستم 😅
    دونسنگ رو هم میدونستم 😑اما میخواستم یچیزی که باهاش بیاد رو پیدا کنم مثل هیونگ و مکنه 
    ممنان میدانم بیشتراشو 
    ایشالا خدا یه تولد بهتر از من بهت بده 😭😂😂😂😂😂 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۲۰
    a real army

    اها خب اونجوریم ک میشه

    مثلا نامدونگ و یودونگ که باهاش جنسیتو مشخص میکنن

    هیونگ که کلا متضاد  دونگ سنگه😐😐😂😂

    ولی فک کنم مکنه دونگ سنگ بشع

    ایشاللاااااااااااااا ایشالااااااااااااااااا  اصن ایشالا خدا به همه کیپاپرا یدونه از این تولد خفنا بدهههههههههههههههه😂😂😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب حالا تو اونی منی یا دونسنگم؟؟؟

  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۲۴
    a real army

    اونیتم گلم اونیتم😊😊😊

    من مهر 84م😐😐

    کلا اونی هشتما به حساب میام😂😂😂😂😂😂😂

    خو چطوری دونگ سنگ جان؟😂😐😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اووووووووووووووووو
    اونییییییییییییی 😍😍😍😍😍😍😍😍😍
    خوبم اونی جونم 😂
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۲۷
    a real army

    یعسسسسسسسسس😂😂😂😂

    خو خدارو شکرررر😂😂😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    نمد چرا ولی حرفام ته کشید 😭😑
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۳۰
    a real army

    اوخی دونگسنگیم داله میخنده😂😂😂😂😂😍😍😍😍😍😍😍😐😐😐😐😐

    #اونی_جوگیر😐

    عیب نبید☺☺

    میخوای بریم سراغ یه موضوع جدید یا بریم لالا کنیم؟😊

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هرچی تو بگی اونی 😍
    چه لوس 😂
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۳۴
    a real army

    من چیزیو میگم که دونگسنگیم دوس داشته باشه😍😍

    واقعام چه لوسس😂😂 اینا از تاثیرات نشست و برخاست با ته تهس😂😂😂 توس آن واحد تغییر جو میدم😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من هرچی اونیم بگه انجام میدم 😂😍
    دیگه زیادی لوس شد 😐😐😐😐😐😐😐
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۴۷
    a real army

    اگه چشای قشنگت خسته شدنو خوابت میاد بریم بخوابیم اگه نه بزریم😂😍

    بیش از حد لوس شد😂😐😐😐😐😐😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بزریم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    دستام جون تایپ کردن ندارن 😑
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۵۲
    a real army

    خوابیدی دونگ سنگی؟

    شبت بخیل گوگولیه اونی😂😂😍😍😍😍😍

    #فوق_لوس😐😐😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه بیدارم 
    😍😂😂😂😂😂😂
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۵۴
    a real army

    عه فک کردم  رفتی خوابیدی خو پس میزریم😂😂😂😂😂

    عیب نبید مال منم ندارن😐😐😐😐😐😐😐😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب چی بگیم 
    منم فکر کردم تو رفتی 😂😂😂😂😂😂
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۴:۵۹
    a real army

    خب خب..... امممممم

    اها از خودمون بگیم😆😆😆

    خو من شروع میکنم

    روشنا

    14.5

    همدان

    قد والا نمد ولی اخرین بار 167

    وزن نمد😐

    ام دیگه چییییییییییی

    اها مولتی فنم😐😐

    گرایش نمد😐😐😐😐😐😐😐😐😐

    خو نمد دیگ چی بگم سوالی داشتی بپرس؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۵:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باش 
    مینا 
    ۱۴ و چند روز 
    بوشهر 
    قد ۱۶۴
    وزن ۴۹\۵۰
    منم مولتی فنم 
    تنها سئوالی که ذهن منو به خودش مشغول کرده  گروه خونیته =\
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۵:۰۳
    a real army

    اونم نمد😂😂😂😂 ولی فک کنم A بود😐😐😐😐

    منم وزنم اخرین بار 53 بود

    عه چه خوب مولتی فن😍😍😍😍😍

    مولتی کدوم گروه هایی؟😐😐😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۵:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بلک پینک و بی تی اس رو که میدونی 
    اکسو ،جی ایدل ، پنتاگون، ده بویز ، اورگلو ،ایتزی ،تی او او ، مامامو ،کارد  و چندتا دیگه که یادم نیست
    تو چی؟؟؟
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۵:۱۲
    a real army

    بی تی اس،بلک پینک،گات سون، سی ال سی، ایتزی، جی ایدل، ایکون تا حدودی، تی اکس تی،مونستا ایکس، پنتاگون،مومولند تا حدودی، مامامو تا حدودی، ان سی تی دریم، بیگ بنگ و ...

    الان باز فک کنم چن تارو یادم رف😐😐😐😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۵:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخخخخخخخ
     تو هم مثل من یه کشور جمع کردی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۵:۱۸
    a real army

    کککککککککککککک

    اره😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 هرکی دم دستم میاد حمایت میکنمش😂😂😂😂😂😂😂😂 اها تی اراهم هستن😂😂😂

    جین چطوره خوبه؟ خوابه یا بیدار😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۵:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کککککک منم فیوریت رو یادم رفت 😅
    اره خوبه ، خوابه 😑
    حالا بایس تو ته یا کوک (الزایمر دارم ) 😂😂😂😂😂😂😂😂 اخه پروفایلنت ویکوکه 

  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۵:۲۴
    a real army

    اخی بچم روش پتو بکش سردش نشه😂😂😂😍

    کوکه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 عیب نبید منم دارم

    بچم هی پا میشه چن دقیقه یه بار هی میره میا😐😐😐😐 یه بار میره دشورری یه بار میره اب میخوره یه بار میره در یخچالو وا میکنه چکش میکنه جی هس چی نبس😐😐😂😂😍😍😍

    اره ویکوک شیپریم اود کرده😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۵:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چشم 😂
    اووووووووو کوک 😊
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۵:۲۹
    a real army

    افنر افنر دختر گل

    یعس کوک

    خب مینا من برم دیگه میترسم بفهمن گوشی مامانمو برداشتم😐😐😂😂😂😂

    اره بای صب بخیر😐😐😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۵:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخ
    بای اونی جونم مراقب خودتو کوک باش 😊
    بوس بوس 😘😘😘
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۰۵:۳۳
    a real army

    بای دونگ سنگیه کیوتم مواظب جیننا(کاپل جدید😂😂😂😂جین+مینا )باش😍😍😍❤❤❤

    بوج متقابللللللللللللللللللللللللللللل😘😘😘😘😘😘(ورژن پروازی😂❤😍 )

    توهم برو بخواب موقع امتحان مخت بکشه😂😂😂😂😂😂

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۱۲:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام 😍 
    الان بیدار شدم میبینم امتحان انشاء هم دارم 😐 
    اسونه ها ولی جون نوشتن ندارم 😑

  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۱۷:۵۹
    a real army

    سلام😍

    منم ساعت دو و نیم پا شدم 😐😐😂😂😂

    اخی الهی😭😭😭😭😭😭😭😐😐😐

    دقیفا همه همینن😐😐😂😂

    اصن امتحان به نظر من نوعی  بی احترامیه به دانش اموز😐😐😐

    که میگه تو هیچی بارت نیس و ما میخوایم  اینو ثابت کنیم😐😐😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۱۸:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام  اونی 😍
    دقیقا همینه که تو میگی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۱۸:۰۵
    a real army

    😍😍😘😘

    بوخودااااا کلی با دوستام نشستم فک کردیم به این نتیجه  رسیدیم😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    وای ما دهم ریاضی داریم منم هیچی بلد نیستم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 حالا من مثلا ریاضیم خوب بود اینجور ریدمان شدم وای به حال بقیه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😐😐😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۱۸:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من فکر می کردم فقط خودمم که دارم امتحانا رو میرینم 😐
    ککککککککککککککککک 
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۱۸:۲۲
    a real army

    نه نترس دونسنگی همه باهم دسته جمعی نشستیم تو دشوری داریم یه کارایی نیکنیم😂😂😂😂😂😂😂😂😐😐😐😐😐😐😐😐

    میخوام امسال رکورد ریدنمو بزنم😂😂😐😐😐

    اگه بتونم زیر 17 بگیرم شکسته میشه😂😂😂😂😂 که قطعا میگیرم 😐😐😐😐😐😐😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۱۸:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    زیر ۱۷ که راحته 
    زیر ۵ سخته 😂
  • a real army
    ۶ خرداد ۹۹، ۱۸:۲۹
    a real army

    اخه رکرود من در همین حده😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخخخخ
     من رکورد های جهانی رو شکوندم 😎😎😎😎😎😎😎
  • Namgar Kim
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۰:۱۴
    Namgar Kim

    صلوات😐☝️

    صدقه☝️

    تقلب🙄

    البته من با گزینه سوم بیشتر موافقم😁

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۰:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    امتحانه رو ندادم 😑
    زمان تموم شده بود 😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7