🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۰۰ ب.ظ

اوایل بلینک بودنم =\

-_- اولای بلینک بودنم -_-

خب منو خواهرام بلینک بودیم 

و پسر خالمو پسر داییم ارمی و اکسوال 

ما مسخره BTS می کردیم -_-

قشنگ یادمه که جین رو مسخره می کردم (ننگ بر من )

حدود یه سال بعد موزیک ویدیو ایدول رو دیدم و 

از جین خوشم اومد 

ولی نمی خواستم به بلک پینک خیانت کنم 

برای همین ارمی نشدم 

بعدا با دیدن boy with luv ارمی شدم =)

فاطـــღـــمـه ツ ♡Kim tae hyun 尺ム乙ノ乇 💖🎶 尺ム乙ノ乇 💖🎶 尺ム乙ノ乇 💖🎶 PARK AY-SA Fighter 👊TKD a real army محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده Blooming in sky  🌸~ wonhoO Ssi wonhoO Ssi choi .ani choi .ani choi .ani
Last Comments :
۱۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • فاطـــღـــمـه ツ
    ۲ خرداد ۹۹، ۱۳:۰۴
    فاطـــღـــمـه ツ

    چه جالب :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ خرداد ۹۹، ۱۳:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =)
    -_-
  • ♡Kim tae hyun
    ۲ خرداد ۹۹، ۱۳:۰۷
    ♡Kim tae hyun

    عررر ...

    منم برای اینکه ارمی شم به عشق ۳ ساله ام خیانت کردم 😂😂

    ولی اشکال نداش :)

    من راضیم از انتخابم ...

    اونم به شدتتت

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ خرداد ۹۹، ۱۳:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    افرین بهت =\
    ککککککککککککک
  • 尺ム乙ノ乇 💖🎶
    ۲ خرداد ۹۹، ۱۳:۱۱
    尺ム乙ノ乇 💖🎶

    منم بلینک بودم

    من مسخره نمی کردم فقط چون چند تا از بچه های گند کلاسمون (خیییلی بد و گند) آرمی بودن من از اسم بی تی اس و آرمی لجم می گرفت

    تا اینکه یه کنسرت دیدم از نات تودی

    یادمه انقد عر زدم سرش که صدام گرفت

    تو اون کنسرت و تو کل اون آهنگ تهیونگ زیاد پارت نداشت و زیاد نشونش نمی داد ولی من نمی دونم چجوری تشخیصش دادم و بایسم شد و آرمی شدم ^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ خرداد ۹۹، ۱۳:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من خر بودم =\
    من اول موزیک ویدیو هاشون رو دیدم 😐
    موقع اجرای فیک لاو که نگووووووو 😑
    خواهرم شوگا و ته و کوک رو یکی میدید 😐
  • 尺ム乙ノ乇 💖🎶
    ۲ خرداد ۹۹، ۱۳:۲۵
    尺ム乙ノ乇 💖🎶

    منم اون اولا همش کوکی و تهیونگو قاطی می کردم 

    حس میکردم داداشن ^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ خرداد ۹۹، ۱۳:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخ
    چون داداشن =\
    چون مامانشون جینه =\

  • 尺ム乙ノ乇 💖🎶
    ۲ خرداد ۹۹، ۱۳:۲۸
    尺ム乙ノ乇 💖🎶

    آره از اون نظر درست فکر می کردم :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ خرداد ۹۹، ۱۳:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بله بله 😂
  • PARK AY-SA
    ۲ خرداد ۹۹، ۱۵:۴۴
    PARK AY-SA

    منم اول آگاسه بودم

    قشنگ یادمه سر دی ان ای میگفتم چرا قیافه جیمین اینجوریه؟ینی خوشم نمیومد

    (خاک تو سرمممممممممممم)

    نمیخاستم ب گات سون خیانت کنم ولی دیدم اینجوری نمیشه.بی تی اس خیلی خوبننننننننننن

    اینجوری شد ک مولتی شدم

    خخخخخخ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ خرداد ۹۹، ۱۶:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخ تقریبا مثل منی =\
  • Fighter 👊TKD
    ۲ خرداد ۹۹، ۱۶:۰۹
    Fighter 👊TKD

    اخی چ باحالللللل;)

    کلید اسرار این داستان دست تقدیر 😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ خرداد ۹۹، ۱۶:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😁😁😁😁😁😁😁
  • a real army
    ۲ خرداد ۹۹، ۱۷:۲۷
    a real army

    عررررر😂😂😂😂😂😂😂😂 نه خدا رو شکر من از اول ارمی بودم

    میدونی با چه اهنگی ارمی شدم؟ N.O😐😐😂😂😍😍😍😍😍😍😍

    الان 3 سالو نیمه ارمیم☺☺☺ ابان میشه 4 سال☺☺☺

    ولی تا پارسال فک میکردم 4 سال ارمیم😑😑😑 رفتم محاسبه کردم دیدم 3 ساله😐😐😐😐😐😭😭😭😭😭😭😭

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ خرداد ۹۹، ۱۷:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😒حسودیم شد 

  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۲ خرداد ۹۹، ۱۷:۳۵
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    جالب بود :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ خرداد ۹۹، ۱۷:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =)
    سلام 
    خوبی؟؟؟
    فکر کنم اولین باره دارم بهت سلام میکنم 😅
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۲ خرداد ۹۹، ۱۷:۵۰
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    سلام

    بله 

    نه 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ خرداد ۹۹، ۱۷:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =\
    من دارم میمیرم @-@

  • Blooming in sky 🌸~
    ۲ خرداد ۹۹، ۱۹:۱۰
    Blooming in sky  🌸~
    منم اول بلینک شدم :|
    از اکسو بدم میومد -.-
    اکسوال شدم ،.. از بنگتن بدم میومد !
    بعد قشنگ یادمه که سرندیپتی جیمین رو مسخره میکردم فاکککک
    و فک میکردم بنگتن بی استعدادهنهههن
    و میدونی ...
    الان کینگاممنننن
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ خرداد ۹۹، ۲۰:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوبه از جاهلیت در اومدی 😂😂😂😂😂
    اتفاقا من ازشون خوشم میومد ولی نمی تونستم بلک پینکو ول کنم بعدا فهمیدم میتونم مولتی فن باشم 😂😂😂😂😂😂😂😂
  • wonhoO Ssi
    ۳ خرداد ۹۹، ۰۷:۵۸
    wonhoO Ssi

    نظرا رو خوندم ینی عاشق همتونم جرررررر :) من با ایدول ارمی شدم و تقریبا دو ساله ک بی تی اس کیپاپرم کرد. الانم مونببه و اگاسه و هیدن و مومو و ایتینی ام خخخخ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۹۹، ۱۶:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام ^-^
    من چهارساله کیپاپرم 😎
    من مینام
    و شما؟؟؟

  • wonhoO Ssi
    ۴ خرداد ۹۹، ۱۹:۲۲
    wonhoO Ssi

    سالااااام منم یگانه ام و 18 سالمه ودوساله کیپاپرم :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ خرداد ۹۹، ۱۹:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوشبختم 😀
    چهار سال ازم بزرگتری @-@
  • choi .ani
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۱۱:۰۳
    choi .ani

    شما چقد نات ماینید:/

    عجبا

    اونی منم چار ساله کی پاپرم:)

    من چهارسال اینجوری بود

    اول بلینک شدم

    بعد توسط بلک پینک بنگتنو شناختم

    بعد آرمی شدم با ام وی آیدل

    بعد توسط بی تی اس توایسو شناختم

    بعد وانس شدم با ام وی لایک اوه آه

    بعد توسط توایس ای پینک رو شناختم

    بعد بلینک نبودم

    بعد یه دنس پرکتیس از آیزوان دیدم

    رو یوری و ناکو کراش زدم

    بعد ویزوان شدم

    بعد دیگه ویزوان نبودم

    بعد رو چورونگ ای پینک کراش زدم

    بعد با نونونو پاندا شدم

    بعد توسط ای پینک هیچی رو نشناختم:/

    بعد اکسو رو شناختم

    رفت تو لیست دوست داشتنی هام

    بعد تی اکس تی رو شناختم

    بعد از یونجون خوشم اومد

    بعد با ام وی بلو اور موآ شدم

    بعد لایو آن دیدم

    بیونگ چان خیلی خر بود:/

    رفتم ببینم ویکتون چیست

    و بایسم بیونگ چان بود

    و بیونگ چان هم ماهیم بود

    و بایس رکرم سوبین بود

    بعد نیزیو دیبو کرد

    بعد من رو ریما و ماکو کراش زدم

    بعد ویث یو شدم

    بعد اسپا دیبو کرد

    بعد من رو وینتر و نینگ نینگ کراش زدم

    بایسم نینگ نینگ شد

    هنو بلک مامبا نیومده مای شدم

    رو ریوجین ایتزی کراش زدم

    بعد با اسکیز آشنا شدم

    بعد یونیت اسکیز رو دیدم

    بعد استی شدم

    بعد دو هفته بعد بالاخره بایس انتخاب کردم

    بعد با آیکن اشنا شدم

    و سر وای وای وای آیکونیک شدم

    بعد هرروز ساعت ۷ جم لایف برنامه کی پاپ نشون میده

    منم مث اوسکولا مبینمش

    بعد از دبویز د استیلر گذاشت

    بعد من درجا گفتم آیم دبی

    بعد رفتم سراغ بیوگرافی

    بعد از کلی بحث و دعوا و اینا با قلبم و مغزم

    مغزمو آف کردم

    و بایسام سونوو و یونگهون و نیو ان

    بعد الانم دیگ درخدمت شمام:)

    خیلی گروه های دیگ هم بودن که قضیش یادم نیست

     

     

     

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واوووووو 
    منم با بلو اور موآ شدم 
    واییی توی ویکتون بایس و بایس رکرمون برعکس همن 😂💔
    ریوجین کراش است و بس ولی بایس من یجی عه 😍😍😍
    واییییی تو هم مثل من یه لشکر گروه استن میکنی 😂😂😂😂😂😂😂💔
    من اگه بخوام کامل بگم خیلی طول میکشه 😅😂💔
    من توی دبویز زیاد خیانت کردم ...😂💔
    اول توی برنامه simply kpop (کوین و جیکوب مجریشن) بدجور رو جیکوب کراش زده بودم ...
    تا اینکه خوده دبویز اومدن simply kpop درست یادمه یک سال پیش بود و تازه reveal اومده بود ...
    همونجا بود که یک دل نه صد دل عاشق دبویز شدم ... 
    همون اول چشمم به یه پسر با لباس ابی افتاد که یه تکه کوچیک از موهاش صورتی بود (کیو)
    اصن خیلیییییییییییییی خوشگل بودددددد ... اونجا بایسم کیو شد ...
    اونقدر که عاشق دبویز شده بودم اجراشون رو برای خودم تو فلش ضبط کردم و باورت میشه روزی صدبار نگاهش میکردم 😂😂😅💔خواهرم میگفت مینا مرضه دبویزی گرفته 😂😂😂💔
    دیگ اونقدر اون اجرا رو دیدم که تقریبا همه حرکاتشون رو حفظ شدم ...
    کم کم چشمم به یونگهون افتاد که فقط اول و اخره اجرا بود ...
    اینقدر نگران بودم که چرا اجرا نمیکنه با اینکه اسمشم نمیدونستم ولی نگران بودم و نمد چرا ...
    دیگد همونجا یونگهون شد بایسم ... حالا بماند که قبلش اریک رو با اون موهای بلوند و لباس مشکیش بدجور نظرمو به خودش جلب کرده بود و اینکه خیلی قشنگ انگلیسی حرف میزد ....
    درکل من خیلی سره بایس از همون اول سختی کشیدم 😂😂😂😂💔
    الانم روزی یکیشون بایسمه ...😂😂😂💔
  • choi .ani
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۱۲:۵۶
    choi .ani

    اصن بلو اور خیلی گاده

    🤣🤣🤣🤣🤣

    من بایسم ریوجین و بایس رکرم یونا

    دوتا یادم رفت

    دوباره به جمع ویزوان ها بازگشتم

    و میدزی شدم

    ج و پ استن تر از من؟

    اره🤣🤣🤣

    مرض دبویزی🤣🤣🤣🤣🤣👋🤣🤣🤣

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۱۳:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من واقعا به یه چیزی مثل بلو اور نیاز دارم T~T
     اهاااا بایس رکر من لیا عه ولی خب همه اعضا رو خیلی دوست دارم 😍😍😍😍
    اها 😂💔
    جرررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔


  • choi .ani
    ۲۴ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۷
    choi .ani

    عه

    یه چی یادم اومد

    من اوایل که استی شدم

    خب منم خیانت زیاد تو اسکیز کردمXDDDDDDDDDDDD

    اول اینکه

    از سر بیکاری نشستم یونیت اسکیز دیدم

    همونجا رو مینهو کراش زدم

    گفتم ععع از جلو نگاش کنی شبی کوکه از کنار شبی مینهو شاینی

    بعد تو اجرای گلو درجا کراش زدم رو چانگبین و فلیکس

    بعد سر قسمت 8 یونیت اسکیز کراش زدم رو سونگجین دی سیکسXDDDDDDDD

    بعد درجا وقتی هلویتر پخش شد من کراش زدم رو سونگمین

    بعد کراش زدم رو اهنگ

    بعد تو اجرا خیابونی رو جونگین کراش زدم

    و هیونجین

    بعد تو اجرا اسکول لایف رو هانکراش زدم

    بعد تو قسمت اول وق چان رف پیش توایس رو چان کراش زدم

    رو ووجین هم تو اسکول لایف کراش زدم

    بعد رو همشون که کراش زدم به داداشم(قضیه اش اینجوریه من 5 سالم بود خیلی گریه میکردم میگفتم تنهام که خب میخواستم ازم بزرگتر باشه بعد مامان بابام یه پسر به فرزندی گرفتن اما به نظرت تک فرزندم یا نه؟نمد اما داداشم خیلی مهربونه و یه جوریه انگار میتونه فکرتو بخونه)

    به داداشم گفتم من از اینا خوشم میاد بعد داشتیم شام میخوردیم من به اسکیز فکر میکردم بعد گفتم داداشم یه جوریه که انگار ذهنمو میخونه بهد 37 بار گفت انی رو اسکیز کراش داره بعد من یعنی گوجه شده بودم بعد انقد اینو با پرندم تکرار کرد ک اونم میگفت انی رو اسکیز کراش داره

    ولی یکاری کردم که داداشم رو اسکیز بکراشه

    خیلی سخت گیره به خصوص تو کی پاپ

    ولی رو فلیکس کراشید

    کلا تفاوت سلیقمون ضایعس

    گرل گروپ دوست نداره اما میمیره برا ب پ 

    اما فن بوی گروپایی که هستم کردمش

    بایسش تو اسکیز فلیکس من چانگلیکس

    تو تی اکس تی بومگی من یونجون

    تو شاینی(امروز شودم و کردمش)بایسش تمین(بدجور روش کراشیده)من مینهو

    تو د بویز بایساش هیونجه و اریک من سونوو و نیو و یونگهون

    تو بنگتن جیمین(دزدی از ناموستون صورت گرفته)من کوک

    ب پ بایس اون جیسو (اصن خودش کشته برا ب پ)درکش نمیکنم

    من بایسم رزی ولی علاقه ای بشون ندارم:////////

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واوووووووو
    وای به نظره تو هم شبیه کوکه ؟!😂😂💔 فکر میکردم فقط خودم اینجور فکر میکنم ...
    جررررررررررر 
    خخخخخخخخخخخخ 😂😂😂💔
    عررررررررررررررر مثل خواهر من ... خیلی وقتا ذهنمو میخونه میگه داری به بنگکیو فکر میکنی نه 😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    اوووووووو فن بوی بلک پینک ....عر😍😐💔
    جان من دبیش کردی  ؟!!؟!؟!!؟!؟!!؟!!!؟!!؟!؟!؟!
    یاظیلظیلظپیفپظقاوظ قغظوقعوطباوظاقپظابپظ اوقظباوظاوقظقاظو 
    فاککککککککک 😐😐😐😐😐😐💔 اریک ؟! هیونجه 😭😭😭😭
    داداشت چند سالشه ؟! 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7