🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۳۹ ق.ظ

💞سالگرد ارمی شدنم 💞

❤방탄소년단❤

اصلا حواسم نبود 😑

🎉خب هفت روز پیش اولین سالگرد آرمی شدنم بود 🎉

یادمه روزای اول ارمی شدنم منو خواهرام فکر می کردیم اسم جین جی هوپه 😂

منو خواهر کوچیکم سر جین دعوا می کردیم  منم برای اینکه جین مال من باشه 

به خواهرم یه عالمه وسیله دادم 😂

BTSARMY

together​​​​​

💞 for ever💞

 

مجنون بی لیلی 😭😢🥀 —(••÷[ 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 ]÷••— ** محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده محمد صدرا عبدالعلی زاده ❣️Min Ailin.NICO❣️ a real army a real army vista .r PARK AY-SA ♡Kim tae hyun ♡Kim tae hyun bahareh tt 尺ム乙ノ乇 💖🎶 mj mj King-army  ‌‌ King-army  ‌‌ King-army  ‌‌
Last Comments :
۱۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • مجنون بی لیلی 😭😢🥀
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۴۵
    مجنون بی لیلی 😭😢🥀

    مبارکت باشهههههه💙💙🌺🌺🌺💙❤️❤️❤️😍😍😍😍❤️❤️❤️🌺💙🌺🌺🌺🌺💙💙❤️❤️😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنان 😀😀😀😀😀😀😀😀
    💋💋💋💋💋💋💋💋
  • —(••÷[ 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 ]÷••— **
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۴۵
    —(••÷[ 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 ]÷••— **

    عههههههه

    منم چند هفته دیگه میشه یه سال

    هوووووووو🥳🥳🥳

    😑🤦‍♀️😑🤦‍♀️

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوووووو 😂😐
    پیشاپیش مبارک 🎉🎉🎉
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۱۲
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    مبارکه ://///

    با خاهرتون وسیله دادی برای یه خانندههههههه؟؟؟؟؟؟

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنون
    جین فقط یه خواننده نیست ، بهترین ادم توی زندگیمه و می خوام مثل اون تلاش کنم 
    و اینکه تنها عشق زندگیمه (خجالت کشیدم 😅)
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۱۹
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    باریکلا :))))

    یاد وبلاگ 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😒😒😒😒😒😒😒😒

  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۲۱
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    مسخره نکردماااا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میدونم 
    خودم پشیمون اینجوری گفتم 😑

  • ❣️Min Ailin.NICO❣️
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۵۸
    ❣️Min Ailin.NICO❣️

    مبارکههههههههههههههههههه^---^

    من روز دبیو سالگردمه^---^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنون 
    😒خب که چی (من حسودم)
    پیشاپیش مبارک باشه 😒😒😒😒
  • a real army
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۲۵
    a real army

    چوکاههههههههههههههههه🎂🎂🎂🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊

    من دقیق تاریخ مال خودمو نمیدونم😭😭😭😭😭😭😭

    چون اونموقع فک نمیکردم مهم باشه😭😭😭😭😭😭😭😭

    فقط میدونم آبان بود😢😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنون 💋
    عیب نداره تو کل ابان رو جشن بگیر 😀😂
  • a real army
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۵۴
    a real army

    اره اینم فکر خوبیه XDDDDDDDDDDDDD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂
  • vista .r
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۲:۰۹
    vista .r

    مبارکههههههه عخشمممممممممممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۲:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنون 💋💋💋💋💋
  • PARK AY-SA
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۵۶
    PARK AY-SA

    موووووباااااااااااااارکههههههههههههههههه

    هوراااااااااااااااااااااااااا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😊😊😊😊😊😊
    ممنون
  • ♡Kim tae hyun
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۵:۰۳
    ♡Kim tae hyun

    موووبااااارکههههه

    من که یادم نمیاد کی ارمی شدم :(

    فقط میدونم اردیبهشت سال ۲۰۱۵ بود :(

    روزشو نمد متاسفانه 😢🤧😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عزیزم 
    منم نمی دونستم ولی بعدا فهمیدم همون روز توی یه برگه تاریخ زدم 
    از اونجا فهمیدم 😀
  • ♡Kim tae hyun
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۲۶
    ♡Kim tae hyun

    اعععع واستااا

    منم میتونم بفهممم 

    واستاااا

    برم تو یوتیوب سرچ کنم ببینم ای نید یو کی منتشر شددد🥺😍

    وااایییی مرسییییی

    بالاخرهههه میفهمممممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککککککک
    برو برو 
    فایتینگ 😂😂😂😂😂
  • bahareh tt
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۱۰
    bahareh tt

    تبریک میگم مینا جون❤🎊🎊

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنان ممنان 😀😀😀😀
  • 尺ム乙ノ乇 💖🎶
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۳۸
    尺ム乙ノ乇 💖🎶

    مبارکهههه مینا جون😘😘😘

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنان 💋
  • mj
    ۱ خرداد ۹۹، ۱۷:۲۳
    mj
    اره سالگرد ارمی شدنمون مبارک مینو خب منم با تو ارمی شدم بوققققققق.....
    خب من چی هااااا به هر حال سالگرد ارمی شدنمون مبارک توهم باید تبریک بگی هااا ایش 🤨🤨🤨🤨🤨😡😡

    راستی هیچکی به من سالگرد ارمی شدنم رو تبریک نگفت که حسودیم میشع خوووو این همه به مینو میگن سالگرد ارمی شدنش مبارک ولی به من نمی گن گریه میکنما (می دونم برای هیچکی مهم نیست ولی اکشال نداره😔😔😔😔😔😔)خب بای من بارم😇😇😇😇😇😇😇😘
    با تشکل mj جان 😅
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ خرداد ۹۹، ۱۷:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉تبریک 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉خوب شد؟؟؟
    خب خواهر من هیچکی تو رو نمیشناسه وگرنه همه میومدن بهت تبریک میگفتن 😊
    این همه هم نگو مینو 😐
    تازه تو هم هستی تو پستم اگه دقت کنیییییییییی 😑

  • mj
    ۱ خرداد ۹۹، ۱۷:۳۲
    mj
    باش قانع شدم☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️






    وضایع شدم 😐😐😐😐تامام البته خوندم مطلبت رو بد نبود ولی دلم اکشست 😔😔😔😔😔😔



    😝😝😝😝
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ خرداد ۹۹، ۱۷:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
    هیچی نگو که جلوم اومدی خربزه خوردی 😞😞😞😞😞😞😞😞😞
  • King-army ‌‌
    ۳ خرداد ۹۹، ۲۱:۱۱
    King-army  ‌‌

    😂 😂 😂 😂  با اینکه گذشته ولی مبارکه :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۹۹، ۲۱:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنان 😊💋😘😘😘😘
  • King-army ‌‌
    ۳ خرداد ۹۹، ۲۲:۴۰
    King-army  ‌‌

    خاهش مندم ^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۹۹، ۲۲:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =)
    نمی دونستم در جواب خاهش مندم باید چی بگم 😅😂😑
  • King-army ‌‌
    ۳ خرداد ۹۹، ۲۲:۴۲
    King-army  ‌‌

    😂 😂 😂 منم همیشه جواب کم میاره راحت باش

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ خرداد ۹۹، ۲۲:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککککک 
    باشه 😂😂😅😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7