🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۱۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • mj
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۰۶
    mj

    اجی میگم مال new هم بزار 🥰🥰🥰🥰🥰🥰

    ممنون میشم 😘😘😘😘😘😘😘

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باش لاووووووووو 😘
  • ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۰۸
    ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶

    ککککککککککویننا

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نگاش نکن بایس خواهرمه 😂
  • mj
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۱۱
    mj

    خر کیف شدم ججوووننن 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😊😊😊😊😊
    بوس ^3^
  • ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۳۳
    ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶

    من فن ھمشوووونم

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😒
    اریک و کیو و یونگهون بایسای منن 😑😂
    نیو بایس خواهر کوچیکم 
    کوین بایس خواهر بزرگم 
    رو بقیه هم کراش داریم 😂
  • Shin_ he
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۳۶
     Shin_ he

    وایییییییییی لنتیاااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔هارتمممممممممممممممممم

     

    دِبی هستی؟؟؟؟؟!!!!!!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره دبی ام چجورممممم 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
  • ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۱۶
    ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶

    ھوال چى

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مگه هوال از گروه نرفته؟؟؟
  • ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۲۳
    ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶

    از نظر من نھ

     

     

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =)

  • Shin_ he
    ۲۶ ارديبهشت ۹۹، ۰۲:۵۵
     Shin_ he

    اخه منم دِبیمممممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    واییییییییی اولین بارمه ک دارم با یه دبی حرف میزنممممممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍شاید باورت نشه دو ساله دبیم ولی یه دبیم ندیدم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ ارديبهشت ۹۹، ۰۵:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عزیزم 😅
    من چهار ماهی هست دبی شدم 🥰
    منم خیلی خوشحالم با یه دبی حرف میزنم 
    مونده بودم حرفامو به کی بگم که بفهمه 🙄
  • Shin_ he
    ۲۶ ارديبهشت ۹۹، ۰۶:۰۲
     Shin_ he

    اخی....حتما با ریویل دبی شدی نه؟

    🥰🥰🥰🥰

    اوهوم به من بگو درک میکنم کاملا😭😭😭😂😂😂

    بایست کیه؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ ارديبهشت ۹۹، ۰۶:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره 😍
    خب همشون خیلی خوشگل و جذابن برا همین من چهارتا بایس دارم 
    کیو و یونگ هون و اریک و جی کوب 😅
  • Shin_ he
    ۲۶ ارديبهشت ۹۹، ۰۶:۵۲
     Shin_ he

    وای اره گفتی😭😭😭من هنوز بایس مشخصی ندارم😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ ارديبهشت ۹۹، ۰۲:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره ادم نمیتونه بینشون یکی رو انتخاب کنه 😭
  • -_-
    ۲۷ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۲۳
    -_-

    عه دبی،منم ی دبی میشناسم

    http://suntheboyz.blog.ir/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وایییییییییییییییییییییییییییییی
    ممممننوووووونننننننننننننننننننننننننننننننننننن
    عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
    راستی سلام 
    اشنا شیم؟؟؟؟
  • Vanda . C111
    ۱۰ شهریور ۹۹، ۱۶:۳۶
    Vanda  . C111

    عر این برنامرو ندیدم :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ شهریور ۹۹، ۱۶:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    این  از تلوزیونمون میذاشت رفتیم یه تلوزیون دیگه خریدیم فقط ایران میگیره لعنتیییی 
    الان دو هفته هست ندیدم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
  • ari qai
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۱۶
    ari qai

    الان کودوم جیکوبه کودوم کوین :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ مهر ۹۹، ۱۷:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سمت راست مو قهوه ای کوین 
    سمت چپ هم جیکوب 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7