🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۱۵ ب.ظ

Drink it ...

سلاممممم خوبین ؟!

من بالاخره پست گذاشتممم

اول بگید ببینم کیا drink it رو دیدن ؟!

البته فقط پیش نمایشش توی یوتیوب هست 

کاملش رو باید از یونیورس ببینید -___-

پارت موردعلاقه من این تکه از ام وی عه ...

اینجا بنگکیو دارهههههههه

کیو میخواد گردنه یونگهون رو گاز بگیره (ولی خب گاز نمیگیره 😂)

حتی خود کیو هم گفت میخواسته گردن یونگهون رو گاز بگیرهههه😭😭😭

قبول دارین این کانسپت خیلی به دبویز میاد ؟!

من فقط سر این اهنگ جیغ کشیدمممممممم 😂

ولی بعد از خوندن ترجمه اهنگ دیگه جرات نمیکنم گوشش بدممممممم -____-

به چانهی نگاه میکنم و اشک میریزم :)

اینم یه فن آرت از اول ام وی ... وقتی که جویون توی تابوت خوابیده بود 

خب دیگه بیشتر از این اسپویل نمیکنم 😂😂😂 جررررر خودتون برین ببینیددددددددددددد

منتظر کامبک دبویز توی آگوست هم باشیددددددد T~T

momo shi momo shi momo shi ( جی چانگمینِ بیان🐥)SunBin  💫🍀 RITA_ iKONIC momo shi ϲяγѕταℓ 🧊❄ RITA_ iKONIC ϲяγѕταℓ 🧊❄ Yasi -fantasy RITA_ iKONIC Shoco -🍫 ђєlเ  qųøķą RITA_ iKONIC RITA_ iKONIC RITA_ iKONIC RITA_ iKONIC RITA_ iKONIC Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 callmearmy🍀 Shoco -🍫
Last Comments :
۲۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • momo shi
    ۲۵ تیر ۰۰، ۱۹:۱۶
    momo shi

    من نت ندارم(T^T)

    فردا باید ببینم حتما(T^T)

    وای یونیورس من خرابه نمیاد😑💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ تیر ۰۰، ۱۹:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کنچانا ... بعدا هم میشه دید 
    من اصلا یونیورس ندارمممم ولی کامل ام وی رو دیدم ... از دوستم گرفتم 
  • momo shi
    ۲۵ تیر ۰۰، ۱۹:۲۱
    momo shi

    هعی یونیورس اینجوریه که میای لاگ این کنی نمیاد-_-

    یعنی یه برنامه مضخرف ساختن-_-

    البته ایران فیلتره با فیلتر شکن باید بیاریش😑🤌

    چطوری اونییییییییییی*-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ تیر ۰۰، ۱۹:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجبببببببب -_____-
    توی ایران که همه چی فیلترهههههه :\\\\
    گود خوبم تو چطوری ؟!
  • momo shi
    ۲۵ تیر ۰۰، ۱۹:۲۹
    momo shi

    یس زیادی رو مخه-_-

    ویورس انقدر اذیت نکرد -_-

    همون تازه میخوان اینستا رو هم فیلتر کنن:/

    میسی*-*

    چه میکنی؟ *-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ تیر ۰۰، ۲۰:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همینو کم داشتیم دیگههههه -______-
    هیچ ... نشستم زیر کولر پتو انداختم رو خودم و اهنگ گوش میدم 😂
    تو چیییییی؟!
  • ( جی چانگمینِ بیان🐥)SunBin 💫🍀
    ۲۵ تیر ۰۰، ۱۹:۵۹
    ( جی چانگمینِ بیان🐥)SunBin  💫🍀

    سلام🖐 کمی تا قسمتی بله جناب عالی چطور میباشی؟🧘‍♀️

    ممممننننن دیییییدممممم 💅

    من عاشق کانسپت خون آشامیم 🤧

    خیلی خوب بود ㅠㅠ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ تیر ۰۰، ۲۰:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هایییییییی ...شکر خوبم ....
    هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا💃😂
    منمممممممممم واییییی خیلی خوبههههههههههه ...
    ترجمش رو هم خوندی ؟!😂💔
  • RITA_ iKONIC
    ۲۵ تیر ۰۰، ۲۰:۳۴
    RITA_ iKONIC

    هوی دخترهههههههههههههههههههه:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ تیر ۰۰، ۲۰:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلامممم بر ریتاااا 
    ترسناک شدیاااا ... خوبی؟؛
  • momo shi
    ۲۵ تیر ۰۰، ۲۰:۳۵
    momo shi

    جررررررررر 😂💔

    رفتم رو حیاط وسط طوفان نشستم چون مهمونیم ممنم چیزی نمیگه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ تیر ۰۰، ۲۱:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر تر 😂😂😂😂💔
    عجبببببببب 😂💔
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۲۵ تیر ۰۰، ۲۱:۰۰
    ϲяγѕταℓ 🧊❄

    مینااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کجاییییییییییی *-* نمیدونی چقد سره درینک ایت عر زدم که بیا یکی فقط عرای نا تموممو ببین XD

    وااااااااااااااییییی بنگکیووووووشووووو ددددیییییییییییییددددییییییییی؟! @.@ مردم خب عرررررررر *-*

     

    مینااااااااااااااااااا من سونوو و میخورم *-* لوس لوسک *-* ازین به بعد به سونوو میگم لوس لوسک ^^ XDDDDDDDDDD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ تیر ۰۰، ۲۲:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من اینجا بودم ولی خب موقعیتش نبود که پست بزارم ... 
    واییییییییییییییی من عاشق drink it شدممممممممممممممممممممممممممم
    اونقدر من و خواهرام سر اون مومنت بنگکیو جیغ زدیم که گلومون جر خورددددددد XD 
    همه سونوو رو میخوان T~T 
    واییییییی ما به سونوو میگیم لاسو XD از بس که با دبی ها لاس میزنه ...
    لوس لوسک هم بهش میاد ... XD 
     
  • RITA_ iKONIC
    ۲۵ تیر ۰۰، ۲۱:۰۰
    RITA_ iKONIC

    علیک

    بیا بغلم بینم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ تیر ۰۰، ۲۲:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوخییییییی •-•
    بخللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل 
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۲۵ تیر ۰۰، ۲۲:۱۴
    ϲяγѕταℓ 🧊❄

    عررررررررر مینااااااااااا میخام بغلت کنم فشارت بدم قرمز شیییی 😍😍😍 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

     

    وااااااایییییی صیممممممممممم خیلی عر داشتتتت 😍 😍 😍

     

     

    واای لاسو 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 

    خب تا حالا آمار داشته باش اریک دلبر عه، سونوو هم لوس لوسک 😂😂😂 تا نامگذاریه بقیه فعلن بدرود 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ تیر ۰۰، ۲۲:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککککککککککککککککککککک جرررررر 😂💜💜💜✨
    هوممم خزهچژغظکفظآغسآسگغسک
    وایییییییییییییییی پارههههههههههههههههههههههههههههههه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 
    من عاشق این لقبامممممممممممممم 😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭


  • Yasi -fantasy
    ۲۵ تیر ۰۰، ۲۲:۲۰
    Yasi -fantasy

    عررر من سرششش پارههه شدممم

    عررر اولش صدا هاکنیوننن

    گردن یونگهونن

    چشمایی جویون

    بقیشونو نمیگممم چوننن نابوددد میشمممممممم

    تزتزتاتمکآالبثثییسضقنخعغلظصثامکگجحمتبیصیاووتذاغتمپددتت

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ تیر ۰۰، ۲۲:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییی شروعش با هاکنیون خیلی خوب بودددددددددد
    وای یونگهوننننننننننن :) 
    جویونی که توی تابوت بودددددددددد 
    هفهقلهفهژلژهلژهلهژهلژفهژفهژهفژهفژفهژفهطقهطهژ
    همین که الان زنده ایم خیلی عجیبه!!! 
  • RITA_ iKONIC
    ۲۶ تیر ۰۰، ۰۰:۱۳
    RITA_ iKONIC

    خبببببببببببببببب

    نوبتیم باشه نوبت اینه جرت بدم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    *درحال جیغغغغغغغ کشیدن و فراررررر کردنننننن*
  • Shoco -🍫
    ۲۶ تیر ۰۰، ۰۶:۲۷
    Shoco -🍫

    منی که یونیورس ندارم این درد عمیق رو کجای دلم بزارم اخه😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ تیر ۰۰، ۱۷:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شاید جاهای دیگه بزاره ... 
    چون من مال جی آیدل رو تونستم از تو یوتیوب پیدا کنم ... 

  • ђєlเ qųøķą
    ۲۶ تیر ۰۰، ۰۷:۳۰
    ђєlเ  qųøķą

    اه برای همین ع یونیورس بدم میاد-.-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ تیر ۰۰، ۱۷:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایششششششششش :\\\
  • RITA_ iKONIC
    ۲۶ تیر ۰۰، ۱۷:۰۲
    RITA_ iKONIC

    دختره ی**********

    نمیگی من دلم برات تنگ میشه؟:/

    سریعا احضار میشی ب گفتینوم:/

    کارت دارم:/

    زود:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ تیر ۰۰، ۱۷:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه عهههه ... 
    ببخشیددددد ... من پیش هیچکس نمیرفتم ... کلا حال نداشتم 
    لینک گفتینوت رو ندارم که -_-

  • RITA_ iKONIC
    ۲۶ تیر ۰۰، ۱۷:۱۱
    RITA_ iKONIC

    تو وبم گذاشتم الان:/

    بیا زود:/

    با چاقو منتظرتم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ تیر ۰۰، ۱۷:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خودتو ناراحت نکن ریتا ...
    من نمد چی بگم ... ساری ...
  • RITA_ iKONIC
    ۲۶ تیر ۰۰، ۱۸:۰۳
    RITA_ iKONIC
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    ن باو ناراحت نیستم

    *** ** *****:/

    وای من چ بیشور شدم:/

    اثرات گشتن با جونه اس:/

    سانسور کن:/

    خب چمطوری تو؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ تیر ۰۰، ۱۸:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعنی ؟!
    جرررررررررررر 😂😂😂💔
    سان کردم ...
    من که گود ... ولی احساس میکنم تو عصبی ای 
  • RITA_ iKONIC
    ۲۶ تیر ۰۰، ۱۸:۱۴
    RITA_ iKONIC

    برا اون موضوع ن نیستم

     

    من الان ادغامی از عصبانیت و ناراحتیم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ تیر ۰۰، ۱۸:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عاااا که اینطور ...

    خب ولش دیگه چه خبراااا؟!
  • RITA_ iKONIC
    ۲۶ تیر ۰۰، ۱۸:۳۵
    RITA_ iKONIC

    یس

     

     

    سلامتی

    تو چی؟

     

    ناشناس میزارم بیا شرکت کن:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ تیر ۰۰، ۲۲:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیچ  ... هیچ خبری نیست ...

    باشی میامممممم ...
  • Shoco -🍫
    ۲۶ تیر ۰۰، ۱۹:۴۲
    Shoco -🍫

    هارتممم😭😭😭

    چطوری؟*-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ تیر ۰۰، ۲۳:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوبممممممممم ...💙💙💙💙💙💙
    تو چیطوریییی شوکووووو ؟!
  • Shoco -🍫
    ۲۷ تیر ۰۰، ۱۲:۱۶
    Shoco -🍫

    شکر خدا ^^

    منم خوبم :")

    چخبرا

    چ میکنی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ تیر ۰۰، ۱۳:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نیو راشکر 
    خبر که هیچ... نزدیکای کامبکه دیگه ... نه کسی لایو میاد نه خبری ...
     من الان از ترس رعد و برق رفتم یه گوشه نشستم inception ایتیز گوش میدم 😂😭💔
    تو چییییییییی ؟! چخبرااااااااا ؟!
  • Shoco -🍫
    ۲۷ تیر ۰۰، ۱۶:۱۸
    Shoco -🍫

    عه داره بارون میاد اونجا؟*-*

    الهییی TT

    خبر هیچ😂

    دارم اخرین تابستون قبل بدبختی رو میگذرونم🚶‍♂️

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ تیر ۰۰، ۲۳:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارییییی ... ولی خب کم بودددددد ... بیشتر رعد و برق میزد :\
    بدبختی چرا ؟! 

  • Shoco -🍫
    ۲۸ تیر ۰۰، ۰۸:۲۹
    Shoco -🍫

    عاو :"

    کنکور کوفتیییییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ تیر ۰۰، ۱۵:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوح ...
     خوبببب درس بخونننننننن ... 

  • callmearmy🍀
    ۲۸ تیر ۰۰، ۱۴:۳۲
    callmearmy🍀

    درینک ایت :″)))))

    آهه:)

    کی کیو:)

    داره:)

    وحشتناک:)

    میشه:)

    پس فردا:)

    یهو:)

    شاهد:)

    مارک:)

    روی:)

    گردن:)

    یونگهون:)

    که:)

    توسط:)

    چانگمین:)

    گاز:)

    گرفته:)

    شده:)

    خواهیم:)

    بود:)

    یونگمین:)

    یونگکیون:)

    یه همچین چیزی:)

    من مردم:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ تیر ۰۰، ۱۵:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای نگو عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر :)))
    *منی که دارم براشون ذوق میکنم*
    لاعترززژلاعننپپپممنتازژژلعهنذرزژلعهندذرلغههالزر 

  • Shoco -🍫
    ۲۹ تیر ۰۰، ۱۹:۱۲
    Shoco -🍫

    سعیمو میکنم :")

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ تیر ۰۰، ۱۳:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فایتینگگگگگگگگگگ •-•💙✨
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7