🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۳۳ ب.ظ

بازم اومدم خبر بزارم ...

دبی ... اریک بهمون گفته خوده برنامه کینگدام رو نبینیم ... و اجراشون رو بعد ببینیم ...

حس خوبی به این قسمت ندارم ... توی پیش نمایش کینگدام گریه سانگیون رو دیدم :")

خیلی حالم بد شد ... کی دیده بودین اینجور گریه کنه !؟

درباره اجرا... تکه اولش ... صدای هیونجه که داره جای بکهیون میخونه ... فاک ...

هاکنیون هم دیسک کمر عود کرده ... و فقط تو قسمت آخر کینگدام عه ...

........ 

+ دقت کردین از عید به بعد من همش دارم اخبار بد میزارم 😐💔

+ کلا از وقتی کینگدام شروع شده خبرای بد راجب دبویز مثل طوفان ریخته رو سرمون :)💔

 

choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) 𝒋𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ❥︎ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) 𝒋𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ❥︎ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝒋𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ❥︎ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ..saba 💔🚶🏻‍♀️ mahyas ... choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) Shoco -🍫 Shoco -🍫 mahyas ... ╿𝑽𝑨𝑵𝑫𝑨 𝑮𝑳𝑬𝑬𝒁╽ 민희 Shoco -🍫 ╿𝑽𝑨𝑵𝑫𝑨 𝑮𝑳𝑬𝑬𝒁╽ 민희 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 مهرسا مهرسا
Last Comments :
۲۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۳:۳۷
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    هعی:"

    متاسفم سرپیچی میکنم باید کلشو ببینم ساری:"

    ولی من خبر خوب دارم

    دوتا پسر دسته گل جدید برات اوردم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۳:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ولی من نمیبینم ... فقط اجرای پسرا رو میبینم ...
    مطلبه بالا نمیاد که ...
  • 𝒋𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ❥︎ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۳:۴۵
    𝒋𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ❥︎ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    هیق از کینگدام و ام نت متنفرم

    خوبی اونی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۳:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هممون متنفریم ... :)💔💔💔
    بد نیستم ... تو خوبی ؟!
    پروفتوووو
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۳:۴۵
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    من 5. 6 ام اشون پسرامن

    پس باید ببینم:/

    تازه مینهیوک کراشمه:/

    عه برو تو وبم تو موضوع بی انصافی میادش

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۳:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممم ببین ... 
    مینهیوک که کراش هممونه جررررر عررر XD 
    باشی الان میرم میبینم 
  • 𝒋𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ❥︎ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۳:۴۸
    𝒋𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ❥︎ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    منم خوبم چه خبر 

    عوض شد مگه؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۳:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نیوراشکر ... خبر که هیچ ... سلامتی ...
    نمد ... قبلا هم جویون بود ؟! یادم نمیاد...
  • 𝒋𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ❥︎ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۳:۵۷
    𝒋𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ❥︎ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    اره عوض شد 

    قبلا جنو ان سی تی بود

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۴:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممم ... 

  • ..saba 💔🚶🏻‍♀️
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۳:۵۹
    ..saba 💔🚶🏻‍♀️

    کینگدام مزخرف ترین برنامه است

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۴:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قطعااااااا ...👌👌👌
  • mahyas ...
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۴:۱۶
    mahyas ...

    بخدا دیگه نمیکشم...گریه سانگیون...واقعا...

    منم نمیبینم:))

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۴:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نظرت چیه لقب بدبخت ترین گروه و بدبخت ترین فندوم رو به خودمون و دبویز بدیم ؟! :)
    حتی وقتی رود تو کینگدام رو بردیم سانگیون گریه نکرد ... 
    حاضرم بمیرم ولی گریه هاشون رو نبینم ...

  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۴:۲۰
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    میشه این پیش نمایشو بدین من؟؟؟؟؟

    من هنو 9 هم ندیدم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۴:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عاممم من که ندارمش ... من کلا کینگدام رو دان نمیکنم ... تو یوتیوب میبینم
    #اگه کسی پیش نمایش کینگدام رو داره لطف کنه بده به بچم 
  • Shoco -🍫
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۴:۴۳
    Shoco -🍫

    خوشحالم که کلا نمیبینمش....

    خدایا از اونایی که باعث گریه پسرام شدن نگذر😭

     

     

    جای بک میخونه؟؟؟

    قراره چه اهنگی رو کاور کنن؟؟؟؟؟؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۴:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :]
    هققققق... 

    ارع ... مانستر رو کاور کردن ...
  • Shoco -🍫
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۴:۵۷
    Shoco -🍫

    مانستر؟؟

    مانستر؟؟؟؟

    مانستررررررر؟؟؟؟؟؟؟؟

    مینا بنظرت یبار قانون شکنی عب نداره نه؟

    اگه فقط اجرا رو ببینم.....؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۵:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع ارع ارع ارع ارع ارع ...
    اریک گفت بعد جدا اجرا رو ببینیم ...
    پس قانون شکنی نیس 😂👌👌👌
    ولی ... گریه سانگیون:)
     پیش نمایش رو ببین ... اصن مردم برا گریه هاش :)💔
  • mahyas ...
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۵:۴۷
    mahyas ...

    من نمیفهمم...مگه این پسرا بجز تلاش بی‌وقفه چیکار کردن؟اینه حقشون؟

    راستش با این برنامه بهتره بگم اصلا قرار نیست ارزششون برا دبی ها کم شه فقط میترسم از اینکه فکر کنن نتونستن...فکر کنن کافی نبودن و تلاش نکردن...

    جدا از گریه های سانگیون هم میترسم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۶:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعی ... پسرام :)💔💔💔
    کاش کینگدام حذفی داشت و همون قسمت اول حذف میشدیم ... 
    بهتر از این بود که پسرا انقدر سختی بکشن ... 
     اجراهاشون عالیه ... همه هم خوششون میاد ولی بازم اول نمیشن !!! واقعا چرا ؟! 
    گریه کردن لیدر گروه واقعا بده ... همه وقتی مشکل دارن میرن پیش لیدر گروه ... 
  • ╿𝑽𝑨𝑵𝑫𝑨 𝑮𝑳𝑬𝑬𝒁╽
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۸:۲۰
    ╿𝑽𝑨𝑵𝑫𝑨 𝑮𝑳𝑬𝑬𝒁╽

    :(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۷:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ...💔
    سلام خوبی؟!
  • 민희
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۹:۰۸
    민희

    اندههه من باید برنامهع رو ببینم 😭😭😭 میانه اریکا ولی من موخام گریه کنم 😭😭😭😭😭 اهههه الانشم گریم گرفتههه .. هیچی درمرود کینگ دام‌نگیناا ندیدم هنو😑🤣🤣🤣🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۷:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ببین عزیزم ... اریک میبخشتت اگه بری مومنتای جوریک ببینی 😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    من اجراشون رو فقط دیدم ... لعنتیا مثل همیشه عالی بودن 😭😭😭😭😭
  • Shoco -🍫
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۶
    Shoco -🍫

    نه اخه من به خودم قول دادم دیگه کینگدام نبینم

    ولی فک نکنم بشه از این اجرا گذشت نه؟:)

    فقط اجرا رو میبینمممممم TT

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۰:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شکست قول به خود حلال است (جرررر)
    نه نمیشه گذشت :) 
    برای موهای فرفری سونوو برای باره هزارم مردم :)))))))
    برای صدای فاکی عه جویون :)))))))
    برای موهای اریک :))))))))
    برای صدای بهشتی هیونجه:)))))))
    کاش سانگیون انقدر دلبر نبود :))))))
  • ╿𝑽𝑨𝑵𝑫𝑨 𝑮𝑳𝑬𝑬𝒁╽
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۹:۰۹
    ╿𝑽𝑨𝑵𝑫𝑨 𝑮𝑳𝑬𝑬𝒁╽

    مرسی

    تو خوبی سوییتم؟البته با این وضع..بهتره بپرسم بهتری؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۰:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من فقط یکم خستم ... امتحانا هم فشار اوردن بهم ...
    شرایط سخته برام ولی همه چیز درست میشه...
  • 민희
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۹:۳۴
    민희

    اریکا با گناه خودت میبینماااا😂😂😂 

    عاههه هارتممم😭😭😭😭🔪🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۰:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررر ... حلاله نترس😎😂😌👌
    هقققققق طعفبتطقغمظمغثغمیظیغظغمیظمیغظغکظث😭
  • Shoco -🍫
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۱:۰۳
    Shoco -🍫

    دیدم :))

    دنسششششششششششششششششش......

    سه تا موی قرمز؟؟

    هیونجه و اریک و چانگمین؟؟

    چی میمونه از آدم اخه :)))))))))))))))

    سونوو از تو دهن مار اومد بیرووووووووووووووون

    گاد کیل میییییییییییییییییییییییی

    چرا پارت چانهی انقدر کم بوووووووووود

    چرا استایل سانگیون انقدر مرگ بوووووووووود

    چرا صدای جیکوب انقدر فیت موزیک بوووووووود

    من یروز رو پلکای جویون چسب میزنم اونجور نگاه نکنه خب ؟://

    من هاکنیون رو اینجا خیلی دوستیدم استایلشوووووووو TT

    چرا کوین و یونگهون رو ندیدم من😶

    کور شدم؟؟؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۱:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرگ نبود ؟! :)))) 
    میخواستن با سه تا مو قرمز جونمون رو بگیرن:)
    یکی به جویون بگه نفس نکشه... من با نفساش میمیرم :)
    پارتای چانهی کم ولی زیبا بود:)))))
    چرا دبویز انقدر اکسو ان :) خدایی صداهاشون :)
    موهای هاکنیون :)))))))
    یونگهون که نمیتونه اجرا کنه :) 
    کوین هم همون قضیه فلسطین و اینا ... برای همین نشونش نمیدن ...

  • Shoco -🍫
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۱:۱۶
    Shoco -🍫

    مرگ کمش بود :)))))))))

    پسرمو نکش TT

    صداهاشون

    ویژوالشون

    گاش :"))

    وای خدا بکشه اون بیشرفا رو 😑😑😑😑😑😑

    کوین فنکم داره؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قطعااااا :)))))))
    صدای نفسش توی میکروفن ... چرا من میکروفن نشدم :)💔 
    اون سوننیو اخرش ... فقط دستشو گذاشت رو شونه چانهی ولی یه ملت مردن :)
    ارع فکر کنم داشته باشه ... یعنی قطعا باید داشته باشه :/
  • Shoco -🍫
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۲:۲۳
    Shoco -🍫

    الهی😂😂😂

    یه ملت که سونیو شپیر بودن جام به جان افرین تسلیم کردند :))))))

    اره دارههههه

    جیگر مادررررر چقدر موهاش قشنگههههههههههه TT

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۲:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم الان روحم در حال تایپه ... خودم تو قبرم دارم kingdom come گوش میدم 😂😭💔
    اگه نداشت ام نت رو جر میدادم ...😑😑😑😑😑💔
    خیلی بچه شده ... بخاطره مدل موهاشه ...
  • Shoco -🍫
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۲:۴۹
    Shoco -🍫

    اینو گفتی یه اسکلت با هدفون اومدم تو ذهنم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔

    من هنین الانشم میخام جرش بدم :/

    گوگولمممممم

    وای اون حرکت خفنه ماله کوین بوووووووووووووووود

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    کمک بخوای یه پست میزارم لشکر جمع کنیم بریم ام نت رو بفاک بدیم ... 
    انقلاب میکنیم 😂😑💔
    کدوم حرکت ؟! همون که مثل برکینگ دان بود ؟!
  • Shoco -🍫
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۳:۵۵
    Shoco -🍫

    اگه پست بزاری یهو میبینی جمعیت عظیمی از فندومای مختلف جمع شدن😂😂

    میتونیم حتا پروژه رو بین المللی کنیم😂😂😂

     

    همونی که رو زاتوهاش به پشت خم شد ملششپهشلمشلمشللمششلشلشلپپشللمش

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ خرداد ۰۰، ۱۷:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای ارع ...😂😂😂😂😂😂😂💔
    جونزززز جررررررررر😂😂😂💔


    عر من ندیدم ولی خواهم با رسم شکل برام توضیح داد 
  • Shoco -🍫
    ۹ خرداد ۰۰، ۱۷:۲۹
    Shoco -🍫

    عه دست خواهرت درد نکنه😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۰۹:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککککک... بلع بلع 😂
  • مهرسا
    ۶ دی ۰۲، ۲۱:۴۲
    مهرسا
    سلام من طرافدارتون هستم خیلی دوستتون دارم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ فروردين ۰۳، ۰۲:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام مهرسای عزیزم 
    من؟ اوه .. ممنونممم 💕💕💕
    منم دوستت دارم کیوتی ^^ 
    ببخشید دیر جوابتو دادم .. اخه فعالیت نمیکنم اینجا  
  • مهرسا
    ۶ دی ۰۲، ۲۱:۴۴
    مهرسا
    سلام من طرافدارتون هستم خیلی دوستتون دارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7